Ja dat bedoelde ik ook... maar ook gay edition ofzo danquote:
Zaten daar nog bekenden tussen van hier dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij was er eenmalig een homoeditie maandag.
Ja van de 30 zaten er 25 exen tussen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zaten daar nog bekenden tussen van hier dan?
quote:
en vond de pastoor en bisschop dat wel goed dan ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij was er eenmalig een homoeditie maandag.
Zou dit dan ook niet de eerste keer zijn dat je voor de GR mag stemmen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon hier nu bijna 4jr maar heb nog niet 1x gestemd voor de gemeentelijke verkiezingen
Dat jochie dat Single Ladies doetquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk het nu terug. Wat een types zitten er tussen zeg![]()
.
Ja, dat was wel echt de druppel wat hem betreftquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat jochie dat Single Ladies doet
Ja dat ook...quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:39 schreef TheVulture het volgende:
Oh ze hebben nu geswitched van mannen naar vrouwen?
Nja en met zn zonnebril in de winter door het park...quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat was wel echt de druppel wat hem betreft.
Oh ik heb 1 kerel zien staan waarbij ik dacht "hej leuk!". Maar hij is niet beter in beeld gekomenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat staan de dingen die achter de deskjes stonden... Ok, er waren wel een paar leuke volgens mij, maar sommige types
...
Die homoeditie moet ik maar eens terugkijken danquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat ook...
1x een homo editie,
de rest van dit seizoen 30 mannen en 1 vrouw uit de lift
Ik had 1 kennis (Fons) en 1 ex-teamlid (Davy, die "won") en voor de rest slechts wat bekende gezichten van foto's of zo.quote:
Normaal zie je ze alleen maar in het donkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef creno het volgende:
ik herkende er geen één. Al had een jongen met donker haar (twan ofzo) wel iets bekends.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal zie je ze alleen maar in het donker
Ja wij danssalonners zijn van een generatie eerderquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef creno het volgende:
ik herkende er geen één. Al had een jongen met donker haar (twan ofzo) wel iets bekends.
je bedoelt: we worden oud :,(quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wij danssalonners zijn van een generatie eerder
Dat bedoelde ik jaquote:
Amy MacDonald?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Don't tell me that it's over, it's only just begun!
Heb 'r op LL gezien en vond 'r ook niet zo heel boeiend. Beetje tam.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amy MacDonald?
Ik moet zeggen dat me die zo is tegengevallen live... ik dacht vorig jaar op Pinkpop dat ze 5 keer This is the Life inzette... bleek het 5 keer een ander nummer te zijn met exact dezelfde beginakkoorden... en haar stem is ook maar mwah
jij gaat op en neer met de trein naar je werk ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Er vroeg laatst een tienermeisje aan me in de trein toen ik daar licht aangeschoten in zat: "Gaat het met u MIJNHEER"
Ouch
Als het op de stijl van The Killers lijkt is het prima... maar als ik live eenmaal op een artiest ben afgeknapt dan komt het niet snel meer goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb 'r op LL gezien en vond 'r ook niet zo heel boeiend. Beetje tam.
Behalve de Killers-cover die ze speelde (When we were young). En haar nieuwe nr vind ik daar dus op lijken, op die stijl
Ik had een borrel gehad van mijn werkquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat op en neer met de trein naar je werk ?
Dat heb ik bij Lifehouse.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het op de stijl van The Killers lijkt is het prima... maar als ik live eenmaal op een artiest ben afgeknapt dan komt het niet snel meer goed
ik schrok al, straks heb jij mij al jaren in de smiezen gehad met mijn dagelijkse bezoekjes aan Den Bosch CSquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had een borrel gehad van mijn werk
Die heb ik al lang niet meer live gezien... ik schrok zelfs dat ze uberhaupt nog bestonden... zelfde geldt voor Train trouwens... beide singles zijn welquote:
Ik ga wel met de trein naar mijn werk hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik schrok al, straks heb jij mij al jaren in de smiezen gehad met mijn dagelijkse bezoekjes aan Den Bosch CS
Lifehouse was ook ten tijde van de eerste cd (no name face).quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer live gezien... ik schrok zelfs dat ze uberhaupt nog bestonden... zelfde geldt voor Train trouwens... beide singles zijn wel
Die heb ik toen ook op Pinkpop gezien ja... 2003 als ik me niet vergis... is niet heel erg blijven hangen... die cd wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lifehouse was ook ten tijde van de eerste cd (no name face).
Vond de cd geweldig, ze kwamen op pinkpop toen en.... baggerrrrrrr. Echt heel slecht
CD nooit meer geluisterd,
d....d....dan kan het dus zo maar zijn dat jij mij al dagelijks spot op perron 6/7quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga wel met de trein naar mijn werk hoor
z..z..zou kunnen... maar je komt me niet bekend voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
d....d....dan kan het dus zo maar zijn dat jij mij al dagelijks spot op perron 6/7
Sick cyyyycle carrouuuseeeel this is a siiick cyyyycle....quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik toen ook op Pinkpop gezien ja... 2003 als ik me niet vergis... is niet heel erg blijven hangen... die cd was
saaie oude grijze muurbloempjes vragen ook helemaal niet om aandachtquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
z..z..zou kunnen... maar je komt me niet bekend voor
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sick cyyyycle carrouuuseeeel this is a siiick cyyyycle....
Gewoon doen... ik ben er ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel over PP dit jaar
Gossip, Florence, Skunk Anansie
Maar ik heb dit jaar sowieso nog The Cranberries en Lowlands
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
saaie oude grijze muurbloempjes vragen ook helemaal niet om aandacht
Toevallig heb ik hem laatst op de pc geript omdat een vriendin er een nr van op haar cd wilde hebben.quote:
Maar Florence heb ik al 3x gezien... en Skuink heb ik als Skin gezien op PP. Ik wil dan wel voor Gossip gaan... da's de vrijdagquote:
Tja ik heb ook al zoveel gezien... maar het is altijd een leuk feestjequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Florence heb ik al 3x gezien... en Skuink heb ik als Skin gezien op PP. Ik wil dan wel voor Gossip gaan... da's de vrijdagen die andere 2 de zondag. Hmmz. maar voor de rest vind ik de vrijdag dan weer niet zo.
ARGH!
En Prodigy en Rammstein heb ik OOK al eens gezien.
Maar ik vind LL een leuker feestje, dus ikw eet niet of ik ook nog wel PP wil doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik heb ook al zoveel gezien... maar het is altijd een leuk feestje
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind LL een leuker feestje, dus ikw eet niet of ik ook nog wel PP wil doen.
Heb 1 jaar RW, PP en LL gedaan.... ik had beter qua geld naar de States kunnen vliegen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |