Daarmee bedoel ik een beetje de verwaande woorden en blikken en dus sfeer van de "O kijk nou... wat ie áán heeft! EN hoe ie dáááánst zeg! Jeeeezus dat kan ECHT niet!". Dat heb je bij Friso echt een STUK minder.quote:
Wat een geil ventjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef PhalanX het volgende:
[HOMO]#2697 waar soete lieve Gerritje 'n ordinaire relpot is
[ afbeelding ]
Ik kan Ocarina spelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben ik al.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Maar dan had ik zo'n salade gekocht als zijnde een maaltijd, dus ja, dan bestaat er het gevaar van snaaien en alles en naja, jullie zijn vast allemaal van die perfecte, graatmagere kerels en alles.
*KLAP*quote:
Ja dan snap ik helemaal wat je bedoelt... ik heb nog een paar keer gedate met zo'n gozer die ook zo uit de hoogte ging staan doen... net alsof hij god's gift to gays was... terwijl het feitelijk gewoon een uit de kluiten gewassen tuinkabouter wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik een beetje de verwaande woorden en blikken en dus sfeer van de "O kijk nou... wat ie áán heeft! EN hoe ie dáááánst zeg! Jeeeezus dat kan ECHT niet!". Dat heb je bij Friso echt een STUK minder.
Is dan misschien ook wel minder "hip & trendy".
Ja, joh, Angdriël, daar noem je ook wat, talking about!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me er alleen druk om als ik het voor mijn neus zie gebeuren.
Ik ga toch ook niet zeggen dat je iets met Stroekie hebt gedaan?
Zou je ook niet leuk vinden!
Jij weet dan wel dat het niet waar is. Maar als iemand anders het dan ook nog gaat zeggen.... dan krijgen jullie binnen de kortste keren vragen van "Meen je dat nou echt? heb jij... o wow!"
Soms lijkt het me best fijn om zo verwaand te zijn en helemaal overtuigd te zijn van jezelfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dan snap ik helemaal wat je bedoelt... ik heb nog een paar keer gedate met zo'n gozer die ook zo uit de hoogte ging staan doen... net alsof hij god's gift to gays was... terwijl het feitelijk gewoon een uit de kluiten gewassen tuinkabouter was
Dat soort types zijn eigenlijk heel eenzaam...best treurig eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms lijkt het me best fijn om zo verwaand te zijn en helemaal overtuigd te zijn van jezelf.
Ik vraag me echter af of ze dat wel echt zijn, of dat het gewoon een schild is om hun eigen onzekerheid te maskeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms lijkt het me best fijn om zo verwaand te zijn en helemaal overtuigd te zijn van jezelf.
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me echter af of ze dat wel echt zijn, of dat het gewoon een schild is om hun eigen onzekerheid te maskeren.
Ja, wacht, hoo, hált!quote:
Waarschijnlijk, maar zo;n schild lijkt me best fijn somsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me echter af of ze dat wel echt zijn, of dat het gewoon een schild is om hun eigen onzekerheid te maskeren.
Allemaal jonkies die niet door hun familie zijn geaccepteerd. Is mijn ervaring. Dat gebeurt wel vaker en dat uit zich vaak heel anders, maar dat soort figuren zijn negen van de tien keer van die omverblaasbare, door hun ouders met argusogen bekeken figuren die elk gesprek met ze niet waard zijn en dus ook niet jouw aandacht verdienen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik bedoel... dat kadootje in dat blik.... dat was best wel erg attent. Is er echt niets voorgevallen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, wacht, hoo, hált!Ang3l bedoelt dat hij toch ook niet iets in de wereld gaat brengen dat niet gebeurd is!!!!
![]()
Nja ik denk dat je daarmee de spijker wel op z'n kop slaatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dan toch gelukkiger horen te zijn. Dat we suffe meets houden in een goedkope tent in Ehv. waar we gezellig met elkaar kletsen en niet boeien om hoe we er uit zien en hoe onzeker we zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar zo;n schild lijkt me best fijn soms.
Ik beweer helemaal niks!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, wacht, hoo, hált!Ang3l bedoelt dat hij toch ook niet iets in de wereld gaat brengen dat niet gebeurd is!!!!
![]()
Ja maar wat Dizer áááánhad!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dan toch gelukkiger horen te zijn. Dat we suffe meets houden in een goedkope tent in Ehv. waar we gezellig met elkaar kletsen en niet boeien om hoe we er uit zien en hoe onzeker we zijn
Zeg!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik bedoel... dat kadootje in dat blik.... dat was best wel erg attent. Is er echt niets voorgevallen?
je hebt marc overmars gedate ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dan snap ik helemaal wat je bedoelt... ik heb nog een paar keer gedate met zo'n gozer die ook zo uit de hoogte ging staan doen... net alsof hij god's gift to gays was... terwijl het feitelijk gewoon een uit de kluiten gewassen tuinkabouter was
Ja, maar die gedachte is gewoon geboren uit het feit dat je liever had dat ie niets aanhadquote:
Ja je hebt ook wel gelijk, maar ik zei niet voor niets dat het me SOMS fijn lijkt om weg te kunnen duiken in zo'n schildquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dan toch gelukkiger horen te zijn. Dat we suffe meets houden in een goedkope tent in Ehv. waar we gezellig met elkaar kletsen en niet boeien om hoe we er uit zien en hoe onzeker we zijn
Was het maar waarquote:
Ik pak het grootser aan...quote:
Dan lieverquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin nog een fetish voor puntoren te ontwikkelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan liever
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Best tofquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben naar de kaper geweest.
Is toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dan horen ze ook nog eens wat van mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik pak het grootser aan...
Het verhaal heeft Zwolle al bereikt
Het zit toch leuk??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij start nog steeds, dus... Hopelijk blijft het goed gaanquote:
Wachten is kut. Vooral als je weet wat er komt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Het beroerde telefoontje is nog niet gekomen.... toch raar dat je er toch min of meer op zit te wachten
Dat is zeker zo... en ik hoop ook gewoon voor haar dat het over is en ze de rust krijgt die ze verdiend....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wachten is kut. Vooral als je weet wat er komt.
quote:
Bruine ogen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben je in eenquote:
Ik vind ze mooi. Of dat een compliment is, moet ie zelf maar uitvogelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, wonderer geeft niet zo duidelijk aan dat het een compliment is, maar dat is het vast!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, wonderer geeft niet zo duidelijk aan dat het een compliment is, maar dat is het vast!
Ik ga naar Portugal op vakantie dit jaar... krijg er al helemaal zin inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Todolalalalala ruaaaaaa lalalalalal tuaaaa
quote:
Ik wilde net zeggen, het misschien een geile taal, maar jammer dat die wordt uitgesproken door afgelebberde rimpelnichten.quote:
Dat zijn jouw woordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, het misschien een geile taal, maar jammer dat die wordt uitgesproken door afgelebberde rimpelnichten.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef Ang3l het volgende:
Doe hem vooral de haaaartelijke groeten van me dan
Vertelquote:
Neh. Oude Portugese koeienquote:
vacas velhasquote:
Ik moet als nieuwkomer natuurlijk wel van alle details op de hoogte zijn hequote:
quote:
Jij mag toch helemaal niet stemmen?quote:
Niet voor de gemeenteraad nee, wel in juni voor de landelijke verkiezingen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij mag toch helemaal niet stemmen?
En op wie ga je stemmen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet voor de gemeenteraad nee, wel in juni voor de landelijke verkiezingen.
Weet ik nog niet. D66 denk ik.quote:
Nee daar kom ik heeeel weinig en zeker hoogzomer nietquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, het misschien een geile taal, maar jammer dat die wordt uitgesproken door afgelebberde rimpelnichten.
Daar zit Bruno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ik want oss gaat niet nu maar in novenber 2010 stemmen ivm herindelingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie gaat er morgen NIET stemmen?
Ik woon hier nu bijna 4jr maar heb nog niet 1x gestemd voor de gemeentelijke verkiezingenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga NIET stemmen vandaag. Beetje moeilijk stemmen in den stad waar je nog maar 3 dagen woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |