Hij is er maar 1 weekend (hij woont tegenwoordig even in NYquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jeremy!
Jeremy & Stephany!
Maar dat scheelt dan wel... Anders komt hij maar over van Berlijn naar Eindhoven... Ik bedoel... alsje dan tóch in Europa bent!
Ik hou al opquote:En schep nou toch niet van die beelden over mij!!![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt van die afvalligen die smelten bij drama's als Precious. Of smullen van Steven Seagal-films.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Is there any other kind worth mentioning/watching?
Preciousquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt van die afvalligen die smelten bij drama's als Precious. Of smullen van Steven Seagal-films..
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je er wel bij.
Draagt waxxer een lendedoek? En is ie religieus?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:16 schreef Stroekie het volgende:
zo en nu ga ik naar een andere man met lendedoek kijken, al heeft ook hij dan weer met de kerk te maken
moet je daar eerst een date voor hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij hebt geen haast. Je bent nog jong.
Ik daarentegen wil wel meteen trouwen na date 1
Checkquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geniet heel erg van muziek en zou het fijn vinden als mijn vriend geen britney/mariah-loving gay was, maar meer een festival en rock type
Daar ben ik niet van... dubbelcheck dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt van die afvalligen die smelten bij drama's als Precious. Of smullen van Steven Seagal-films..
Het liefst wil ik liefde in een huwelijk, en als dat niet kan lust.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moet je daar eerst een date voor hebben
ik bestel voor mij wel een online bruidegom
Nee! Noem eerst eens een paar films die je graag kijkt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van... dubbelcheck dus
En nu ben ik weg... etentje
Twan ken ik dus van vroegerquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef creno het volgende:
ik herkende er geen één. Al had een jongen met donker haar (twan ofzo) wel iets bekends.
Misschien hier even lezen/vragen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar kan ik die uitzending van fokradio beluisteren?
Mijn favoriete film ever is The Usual Suspects... en nu ben ik echt weg anders heb ik ruziequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee! Noem eerst eens een paar films die je graag kijkt!
Nooit gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn favoriete film ever is The Usual Suspects... en nu ben ik echt weg anders heb ik ruzie
Ik ook niet, maar ik hoor het van heel veel dat dat echt een goede film isquote:
Nou als ie ooit ergens voor een euro ligt neem ik 'm wel meequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hoor het van heel veel dat dat echt een goede film is
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik voel me als David die Goliath versloeg, of St Joris en de Draak of..of...
dit kan je toch niet voor mogelijk houden, dat ik hier alleen aan ben begonnen
GLORIE VICTORIE
als bruidsmeisje ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je er wel bij.
dat maak ik niet op uit dat artikelquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
COC/GK zegt dat ze niet genoeg achterban hebben om nog 6x te demonstreren.
details komen laterquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Draagt waxxer een lendedoek? En is ie religieus?
Er bereiken ons signalen dat er grote groepen zijn – buiten onze achterban – die niet langer tegemoet willen komen aan onze oproep tot een waardige smeekbede.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat maak ik niet op uit dat artikel
Sssshhhh oinaru_isan, Ang3l wilde iets in de wereld helpen omdat hij zélf bang is voor verhalen over hem met een 17-jarige jongen in datende toestand. Dat is hem blijkbaar gelukt, want na het opschrikken van Bartjebart gisteavond.....quote:
Victory nu de Paus nogquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:18 schreef Waxxer het volgende:
een 17-jarige jongen in datende toestand.
Ik begrijp er niets van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sssshhhh oinaru_isan, Ang3l wilde iets in de wereld helpen omdat hij zélf bang is voor verhalen over hem met een 17-jarige jongen in datende toestand. Dat is hem blijkbaar gelukt, want na het opschrikken van Bartjebart gisteavond.....
Maar enfin.
Je bent weer veilig thuis.Konnichiwa.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
(nr 2 op de lijst van Groen Links)
Stemmen met je pik in plaats van een rood potlood
Nou nou nou nou. @ Ik kan er niets aan doen hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer. Laat ik nog maar een keer zeggen dat ik zo om je moet lachen
.
Oh.quote:
Ik had vanmorgen al om 10 uur een afspraak in een kroeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef Waxxer het volgende:
Hopelijk klopt dit taalkundig allemaal een beetje en zo niet: mijn excuses, ik moest vanmorgen werken (om 6u begínnen. Dus niet opstaan, maar begínnen). En dan kan ik wartaal uitslaan en alles.
Het is ook geen kritiekquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nou nou nou. @ Ik kan er niets aan doen hoor.
Ik dacht écht even dat je een relatie had met Stroekie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh.![]()
Nou, ja, eigenlijk: gelukkig maar.
Als je maar wel uit het verhaal begrijpt dat Angdriël mij loopt te stangen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:53 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik dacht écht even dat je een relatie had met Stroekie.
God hates fags?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:54 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, weet je wat ook zo raar is....
Ik ga fietsen, nou, hop, 1,5 uur weg en 1,5 kilo eraf. Ik eet ámperrrr iets, hooguit 500 gram, maar ik drink daarna wel weer veel bij (water).
Maar waarom pies ik het er dan vervolgens niet uit en ben ik zo weer op het gewicht van vóór de fietstocht?!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen al om 10 uur een afspraak in een kroeg.
Eeehm..... Geen idee. Ik denk omdat je een soort spons bent. Dus die 1,5 kilo eraf is vocht/zweet, wat je daarna weer moet aanvullen. Terwijl eigenlijk wil je dat er iets van die spons af gaat. Maar deze verklaring is niet gebaseerd op enig wetenschappelijk inzicht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:54 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, weet je wat ook zo raar is....
Ik ga fietsen, nou, hop, 1,5 uur weg en 1,5 kilo eraf. Ik eet ámperrrr iets, hooguit 500 gram, maar ik drink daarna wel weer veel bij (water).
Maar waarom pies ik het er dan vervolgens niet uit en ben ik zo weer op het gewicht van vóór de fietstocht?!
Neeeenee, dat heb je verkeerd begrepen. Het ging over Ang3l, die had bijna verkering met een broekie. Ik kan me voorstellen dat het alemaal wat verwarrend is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:53 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik dacht écht even dat je een relatie had met Stroekie.
Het was meer een Grand Café en jawel, ik ben wel ooit eens in zoiets binnen geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En, was het wennen??Was je überhaupt al wel eens in een dergelijk pand geweest?
Ik kan geen andere foto's van hem vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
(nr 2 op de lijst van Groen Links)
Stemmen met je pik in plaats van een rood potlood
Ja ik wil ook zwemmen alleen hapert mijn schouder nog af en toe en ik ben bang dat ik dan opeens weer, net als na de val, met een arm zit die in een Hitlergropet-stand schiet en die ik dan vervolgens niet meer omhoog of omlaag krijg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Eeehm..... Geen idee. Ik denk omdat je een soort spons bent. Dus die 1,5 kilo eraf is vocht/zweet, wat je daarna weer moet aanvullen. Terwijl eigenlijk wil je dat er iets van die spons af gaat. Maar deze verklaring is niet gebaseerd op enig wetenschappelijk inzicht.
Anders moet je gewoon gaan zwemmen, dan lig je al in het vocht, misschien maakt dat wat uit.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het was meer een Grand Café en jawel, ik ben wel ooit eens in zoiets binnen geweest.Hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |