Ik durf die vanmij niet te posten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:00 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik kan geen andere foto's van hem vinden.
Dan zwem je toch met één arm? Laatst was er een paralympic zwemmer met één been, die ruim twee keer zo snel zwom als ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik wil ook zwemmen alleen hapert mijn schouder nog af en toe en ik ben bang dat ik dan opeens weer, net als na de val, met een arm zit die in een Hitlergropet-stand schiet en die ik dan vervolgens niet meer omhoog of omlaag krijg.
Hahaha, ik zie het zo voor me!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan zwem je toch met één arm? Laatst was er een paralympic zwemmer met één been, die ruim twee keer zo snel zwom als ik.
Ik train voor een blokjesbuik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie het zo voor me!
Dan weet je weer helemaal waarom je zo hard getraind hebt.
Hahaha, het einddoel is volgens mij twee blokjesbuiken.quote:
Die Bourgondische buik krijg ik maar met moeite mee naar het zwembad gesleept.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, het einddoel is volgens mij twee blokjesbuiken.Die weer allebei te linken zijn aan een Bourgondische inslag.
Ja nou, ik heb ook wel derelijke gesprekken hoor, maar dat zijn allmaal factoren die meespelen en alles. Maar ja, daar moet ik/moeten we ons maar overheen zetten...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:02 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Die Bourgondische buik krijg ik maar met moeite mee naar het zwembad gesleept.
Was die niet hardstikke ergens vanaf gevallen en kon ze daardoor een tijdje niet optreden?quote:
Hoe kom je nu aan die bijbaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef MisterO het volgende:
Iedereen al gestemd?
Ik ga zo naar een stembureau hier in de buurt om stemmen te tellen. Ik ben echt benieuwd!
Was niet moeilijk. Amsterdam ging zelfs adverteren in de metrostellen dat ze op zoek waren naar tellersquote:
ze was toch over het paard getild en er daarna vanaf gevallen ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was die niet hardstikke ergens vanaf gevallen en kon ze daardoor een tijdje niet optreden?
stroekie, hoe was waxxer's lendendoekje ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze was toch over het paard getild en er daarna vanaf gevallen ?
smakelijk kortquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef creno het volgende:
[..]
stroekie, hoe was waxxer's lendendoekje ?
die was in geen velden of wegen te bekennenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef creno het volgende:
okay jamai's lendendoek dus...
Was het freek ? of nog iemand anders (die broer van die albinopresentator waar ik de naam effe niet van weet) ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die was in geen velden of wegen te bekennen
freek belten is mijn grote passie bartels zelf en niet die (half)broer van danny rookquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:12 schreef creno het volgende:
[..]
Was het freek ? of nog iemand anders (die broer van die albinopresentator waar ik de naam effe niet van weet) ?
oh ja spinnen vind jij liefquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef creno het volgende:
Eindelijk heeft Stitch zijn nut bewezen, hij heeft een spin vermoord
een paar maanden pvv aan de macht en we hebben weer lpf bonjequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:50 schreef oinaru_isan het volgende:
Oh God, en domme volk stemt massaal PVV.
volgens mij opteer jij voor die selectie .ciequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:54 schreef oinaru_isan het volgende:
Iedereen die PVV heeft gestemd, zo direct het stemrecht ontnomen moeten worden, op basis van verminderde geestelijke vermogens.
Bij welke club zit je schoonbroer dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef Steve het volgende:
50% opkomst hier.
Mijn schoonbroer heeft volgens mij echt belachelijk veel voorkeursstemmen gehad.Ben benieuwd morgen.
Regionale partij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
Bij welke club zit je schoonbroer dan?
Lokale?quote:
Wie is er zwanger?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:32 schreef wonderer het volgende:
Het is ZWANGER mensenTenzij jullie allemaal vlaming zijn maar dat betwijfel ik.
Ja lokaal bedoelde ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
Lokale?
En? jij je burgerplicht gedaan vandaag?
(op je schoonbroer gestemd?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |