abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2010 @ 21:20:32 #101
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80742633
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef Dichtpiet. het volgende:

en als je die 999 omdraait ....
Dan krijg je dit:

.
  maandag 26 april 2010 @ 21:43:38 #102
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80743728
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
Ik vind dit topic meer voor dit soort dingen:

De neergang in de peilingen van de PVV:

[ afbeelding ]

Ik vraag me af of ze überhaupt nog zetelwinst boeken op 9 juni
In een jaar tijd is Wilders de helft van zijn kiezers kwijtgeraakt.

dinsdag 27 april 2010 @ 16:19:28 #103
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80770871
quote:
PVV Watch: Waar is nummer 32 Arjan Brogt?

GeenStijl AbsentieLijst. De kandidatenlijst van de PVV is weer een stukje overzichtelijker. Sinds vandaag is nummertje 32 namelijk even plotsklaps als geruisloos via de achterdeur verwijderd. Arjan Brogt, ondernemer en gisteren nog prominent aanwezig tijdens de Grote Geert Wilders Show in Rotterdam, is niet meer. Kijk maar: HIER de lijst zonder Brogt zoals hij nu op PVV.nl staat. En HIER die van gisteren uit de cache. Een officiële reden voor de eliminatie ontbreekt. Echterrr: Geenstijl heeft via een kuchende regenjas mogen vernemen dat de politie gisteravond op zoek was naar Arjan. We hadden het graag even gecheckt maar de anders zo ijverige afdeling persvoorlichting neemt al de hele ochtend de telefoon niet op. Mails blijven eveneens onbeantwoord. Voor zo ver bekend hebben alle kandidaten een spreekverbod. Brogt is niet echt van onbesproken gedrag. In 2004 veroordeelde een rechter hem tot het terugbetalen van 1500 euro bestuursbeurs wegens klaploperij. Dus roept u maar! Is een openstaande rekening bij de IB-groep hem fataal geworden of heeft Arjan Brogt meer op zijn kerfstok?
GeenStijl

10 kleine negertjes bij de PVV. En toen waren er nog maar 48...
pi_80775928
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:19 schreef freako het volgende:

[..]

GeenStijl

10 kleine negertjes bij de PVV. En toen waren er nog maar 48...
47 inmiddels toch?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:32:31 #105
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80780385
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:37 schreef Ferdo het volgende:

[..]

47 inmiddels toch?
48. Die fantaste is nog vervangen door Madlener.
pi_80780922
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef freako het volgende:

[..]

48. Die fantaste is nog vervangen door Madlener.
Ah, dat wist ik niet.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_80866587
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:43 schreef freako het volgende:

[..]

In een jaar tijd is Wilders de helft van zijn kiezers kwijtgeraakt.

[ afbeelding ]
En terecht. Nog eens wat programmapunten onder de loep

http://delagelanden.huibs(...)m-van-de-pvv-is.html
Buitenland-program van de PVV is geschreven door Jisrael Beteinu

http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_80888195
Uit een ander topic:
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:

En als jij iets afserveert met ''aanbod gericht'' op doelgroepen dan weet ik er nog wel een. Moslims zijn hier welkom mits je de Koran afzweert geen hoofddoek op doet, afstand neemt van je religie enz. Dat kan niet. En dat weet jij ook.
Als je als moslim welkom bent, mits je je geloof afzweert, dat heeft natuurlijk niets meer met doelgroepenbeleid te maken. Dat is zeggen dat je als moslim welkom bent, mits je geen moslim bent.
pi_80888252
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee hoor, de staat is verplicht om mensen zo goed mogelijk te laten inburgeren. Cijfers wijzen uit dat dat niet lukt middels Islamitisch onderwijs, dan is het een heel gemakkelijke/simpele/logische/rationele keuze dat je er dan mee stopt, en Islamitische kinderen gewoon neutraal onderwijs aanbiedt.
Nee, dan sluit je islamitische scholen die niet aan de eisen voldoen (nadat je ze eerst de kans geeft om er wel aan te voldoen). Dan ga je ze niet verbieden.
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:55:14 #111
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80888321
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef Wombcat het volgende:
Uit een ander topic:
[..]

Als je als moslim welkom bent, mits je je geloof afzweert, dat heeft natuurlijk niets meer met doelgroepenbeleid te maken. Dat is zeggen dat je als moslim welkom bent, mits je geen moslim bent.
Nee want mij betreft geldt de volgende regel hier in Nederland. Als je hier komt wonen/werken/leven dan zul je je moeten aanpassen en er voor moeten zorgen dat je jezelf kan bedruipen. Als je religie het functioneren in deze Westerse/humanistische/christelijk maatschappij dermate beperkt dan zul je je spullen moeten pakken en moeten vertrekken.

Dat heeft niets met racisme te maken, maar puur en heel selectief de welwillende en de onwelwillende eruit vissen. De gewone burger gaat niet allerlei milieu afval inkomsten belastingen betalen om Fatima Ali Achmet te voorzien van een uitkering en hun collectieve behoeften. Klaar
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:56:35 #112
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80888364
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee, dan sluit je islamitische scholen die niet aan de eisen voldoen (nadat je ze eerst de kans geeft om er wel aan te voldoen). Dan ga je ze niet verbieden.
We zijn al jaren aan het steggelen met die scholen, werkt niet, kost geld, weg ermee. Daarbij is dit Nederland, geen Marokko. Al hun Islamitische festiviteiten moeten ze maar daar doen, niet hier.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80888624
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee want mij betreft geldt de volgende regel hier in Nederland. Als je hier komt wonen/werken/leven dan zul je je moeten aanpassen en er voor moeten zorgen dat je jezelf kan bedruipen. Als je religie het functioneren in deze Westerse/humanistische/christelijk maatschappij dermate beperkt dan zul je je spullen moeten pakken en moeten vertrekken.
En als je religie het functioneren niet beperkt?
quote:
Dat heeft niets met racisme te maken, maar puur en heel selectief de welwillende en de onwelwillende eruit vissen. De gewone burger gaat niet allerlei milieu afval inkomsten belastingen betalen om Fatima Ali Achmet te voorzien van een uitkering en hun collectieve behoeften. Klaar
Wat lekker simpel weer. De "gewone burgers" (wie dat moge wezen) hebben allemaal werk en alle allochtonen hebben uitkering?
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:05:49 #114
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80888713
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:03 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

[..]

Wat lekker simpel weer. De "gewone burgers" (wie dat moge wezen) hebben allemaal werk en alle allochtonen hebben uitkering?
Dan heb je geen moeite met het feit dat er geen Moskee/Islamitische school ermee bij komt. Dit hebben we toegelaten en hier trekken we de grens.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:06:08 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80888730
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:03 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

[..]

16 miljard per jaar, dat zal oa naar uitkeringen gaan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80888747
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

We zijn al jaren aan het steggelen met die scholen, werkt niet, kost geld, weg ermee. Daarbij is dit Nederland, geen Marokko. Al hun Islamitische festiviteiten moeten ze maar daar doen, niet hier.
Er zijn ook islamitische scholen waar niks mee aan de hand is.
pi_80888808
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

16 miljard per jaar, dat zal oa naar uitkeringen gaan.
waar heb je het over ...
pi_80888888
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dan heb je geen moeite met het feit dat er geen Moskee/Islamitische school ermee bij komt. Dit hebben we toegelaten en hier trekken we de grens.

En waarom dan wel niet? Wat is er mis met een moskee die zich verder netjes aan de wet houdt?

En wat ga je doen wanneer mensen preken vanuit een particulier gebouw, gewoon bij iemand thuis?

Hoe wil je dat voorkomen?
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:12:32 #119
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80888998
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

En waarom dan wel niet? Wat is er mis met een moskee die zich verder netjes aan de wet houdt?

En wat ga je doen wanneer mensen preken vanuit een particulier gebouw, gewoon bij iemand thuis?

Hoe wil je dat voorkomen?
Als Moslims bij elkaar komen preken met de Koran in de hand heeft niemand daar een fuck mee te maken. Maar gewoon geen Moskee er meer bij. Gewoon omdat het hier niet Nederabie is, en omdat we voor die mensen niet de suggestie moeten wekken dat wij wel met hun gaan mee islamiseren. Ook heb ik geen zin in een zuil.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:14:10 #120
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80889064
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

waar heb je het over ...
http://video.elsevier.nl/(...)e/kosten/Week/Wynias
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80889156
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Als Moslims bij elkaar komen preken met de Koran in de hand heeft niemand daar een fuck mee te maken. Maar gewoon geen Moskee er meer bij.
Oh, maar dan bouwen ze gewoon "een congrescentrum in een arabische stijl" waar ze dan toevallig gaan preken.
quote:
Gewoon omdat het hier niet Nederabie is, en omdat we voor die mensen niet de suggestie moeten wekken dat wij wel met hun gaan mee islamiseren.
Hoezo, jij hoeft niet in die moskee.
pi_80889177
quote:
Ja, maar je snapt toch ook wel dat er veel mensen gewoon banen hebben?
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:17:45 #123
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80889215
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:16 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, maar je snapt toch ook wel dat er veel mensen gewoon banen hebben?
Jawel, maar we hebben het nu over de baten en de kosten. De kosten zijn vele malen hoger dan de opbrengst. Hoe verklaar je dat?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:19:16 #124
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80889291
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:16 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Oh, maar dan bouwen ze gewoon "een congrescentrum in een arabische stijl" waar ze dan toevallig gaan preken.
[..]

Hoezo, jij hoeft niet in die moskee.
Dat kan, dan zal justitie/politie/aivd daarop streng moeten toezien. Wij maken hier regels niet voor niets, en als er mensen zijn die menen die regels te kunnen ondermijnen dan worden die hard aangepakt. Geen Moskee er bij betekent echt geen Moskee er meer bij.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80889522
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat kan, dan zal justitie/politie/aivd daarop streng moeten toezien. Wij maken hier regels niet voor niets, en als er mensen zijn die menen die regels te kunnen ondermijnen dan worden die hard aangepakt. Geen Moskee er bij betekent echt geen Moskee er meer bij.
Dus het weigeren van het gebouw zelf is belangrijker voor je dan de preken die er gehouden worden? Vreemd. Want die preken worden dan gewoon in een schuurtje of congrescentrum gehouden.

Maar ja, daarop zal de AIVD moeten toezien, zeg je. Hoe moeten ze dat doen? Wanneer het woord "Allah" wordt gebruikt is het een strafbare preek? Wanneer ze bidden als moslims zijn ze strafbaar? Wanneer er een koran in de zaal wordt gebruikt zijn ze strafbaar? Moet de AIVD iedere dag alle gebouwen in Nederland afstruinen? Hoe is dat in vredesnaam te controleren?
pi_80889603
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jawel, maar we hebben het nu over de baten en de kosten. De kosten zijn vele malen hoger dan de opbrengst. Hoe verklaar je dat?
Ja, maar er zijn ook een "Fatima en Achmed", zoals jij zo leuk je Grote Leider napapegaait, die gewoon aan het werk zijn en gewoon geld opleveren.

Net als dat er een Henk en Ingrid zijn die de staat geld kosten.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:26:39 #127
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80889656
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dus het weigeren van het gebouw zelf is belangrijker voor je dan de preken die er gehouden worden? Vreemd. Want die preken worden dan gewoon in een schuurtje of congrescentrum gehouden.

Maar ja, daarop zal de AIVD moeten toezien, zeg je. Hoe moeten ze dat doen? Wanneer het woord "Allah" wordt gebruikt is het een strafbare preek? Wanneer ze bidden als moslims zijn ze strafbaar? Wanneer er een koran in de zaal wordt gebruikt zijn ze strafbaar? Moet de AIVD iedere dag alle gebouwen in Nederland afstruinen? Hoe is dat in vredesnaam te controleren?
Op het moment dat er melding is van illegale preken in gebouwen dat moet dat worden ontruimt, 3 keer geldt een boete en bij de 4e keer kan je een enkele reis verweggistan boeken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:28:13 #128
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80889749
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:25 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn ook een "Fatima en Achmed", zoals jij zo leuk je Grote Leider napapegaait, die gewoon aan het werk zijn en gewoon geld opleveren.

Net als dat er een Henk en Ingrid zijn die de staat geld kosten.
Die luie henk en die dikke ingrid die niet wil werken kan dan gewoon zijn uitkering inleveren, en komt derhalve gewoon op straat te staan. Exact hetzelfde geldt voor die fatima en achmed, alleen wij hebben geen verantwoordelijkheid voor mensen die hier vrijwillig zijn heen gekomen, die mensen worden dan uiteraard het land uitgezet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:35:26 #129
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80890087
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Op het moment dat er melding is van illegale preken in gebouwen dat moet dat worden ontruimt, 3 keer geldt een boete en bij de 4e keer kan je een enkele reis verweggistan boeken.
Het kleine probleem dat je, bijvoorbeeld, mensen die de Nederlandse nationaliteit hebben, niet kunt uitzetten, negeren we dus maar even?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:37:28 #130
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890163
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het kleine probleem dat je, bijvoorbeeld, mensen die de Nederlandse nationaliteit hebben, niet kunt uitzetten, negeren we dus maar even?
Als iemand van origine van andere afkomst is kan je hem gewoon denaturaliseren. Geen enkel probleem.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80890217
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Als iemand van origine van andere afkomst is kan je hem gewoon denaturaliseren. Geen enkel probleem.
En als iemand van origine uit Nederland komt?

Wat heb jij een bord voor je kop zeg.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:40:07 #132
66444 Lord_Vetinari
pi_80890272
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Um, nee, dat kun je niet. Dan maak je hem statenloos en daartegen zijn internationale verdragen. Daarnaast is het merendeel van de moslims in Nederland hier geboren en heeft dus de Nederlandse nationaliteit. En er zijn maar heel weinig gelegenheden waarbij je iemand de Nederlandse nationaliteit mag en kan ontnemen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:40:09 #133
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890273
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

En als iemand van origine uit Nederland komt?

Wat heb jij een bord voor je kop zeg.
Dan niks.

En niet op de man spelen als je een gebrek aan inhoud hebt, dat komt nogal dom over Tip.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:41:17 #134
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890318
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Um, nee, dat kun je niet. Dan maak je hem statenloos en daartegen zijn internationale verdragen. Daarnaast is het merendeel van de moslims in Nederland hier geboren en heeft dus de Nederlandse nationaliteit. En er zijn maar heel weinig gelegenheden waarbij je iemand de Nederlandse nationaliteit mag en kan ontnemen.
Je kan een uitzetbeleid treffen met het desbetreffende land, Denemarken Zwitserland doen doet ook. En nog al wat landen doen dat sinds kort.

Maar je hebt wel gelijk ja dat er momenteel nogal wat restricties zijn mbt het uitzetbeleid van criminelen. Dat moet inderdaad versoepelt worden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80890401
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dan niks.
Dus ik mag wel een moskee bouwen en de islam belijden, maar iemand uit het buitenland niet? En dan nog zeggen dat je niet discrimineert op afkomst en dat het enkel om de "islamisering" gaat?

Na hoeveel generaties ben je volgens jou trouwens "van origine Nederlander"?
pi_80890431
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je kan een uitzetbeleid treffen met het desbetreffende land, Denemarken Zwitserland doen doet ook. En nog al wat landen doen dat sinds kort.

Maar je hebt wel gelijk ja dat er momenteel nogal wat restricties zijn mbt het uitzetbeleid van criminelen. Dat moet inderdaad versoepelt worden.
Waar moeten die mensen dan naar uitgezet worden als ze hier geboren zijn?
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:44:58 #137
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890455
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Waar moeten die mensen dan naar uitgezet worden als ze hier geboren zijn?
Hun origine afkomst. Dat zeg ik toch
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:45:11 #138
66444 Lord_Vetinari
pi_80890464
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, dat moet het niet. Dan verval je in toestanden die we nou net na vele eeuwen achter ons gelaten hebben op weg naar een beschaafde samenleving. En nogmaals: Nederlanders (of ze nou moslim zijn of niet) kun je niet uitzetten. Bovendien kun je geen onderscheid maken tussen mensen op basis van etniciteit. je kunt niet iemand die toevallig van oorsprong Turk is uitzetten voor een misdaad als je iemand die toevallig in nederland geboren is, alleen maar in de bak gooit.

Dan verval je in toestanden, die ik graag zou vergelijken met een bepaalde periode in de geschiedenis, ware het niet dat het domme deel van FOK dan meteen weer over WO2 zou beginnen.
pi_80890567
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Na hoeveel generaties ben je volgens jou trouwens "van origine Nederlander"?
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:47:54 #140
66444 Lord_Vetinari
pi_80890569
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Tot hoeveel generaties terug? Ik zie de rechtszaken al voor me. Jij zet achmed uit omdat zijn bet bet bet bet overgrootvader uit marokko kwam, maar Rudi Tjokomadijodro, wiens grootvader uit Nederlands-Indië is gekomen mag blijven. En bij Piet Jansen blijkt na onderzoek, dat zijn voorvader in 1742 uit Brandenburg hier gekomen is. Zet je die dan ook uit naar Duitsland?

Jij bent echt hilarisch dom.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:48:03 #141
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890577
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, dat moet het niet. Dan verval je in toestanden die we nou net na vele eeuwen achter ons gelaten hebben op weg naar een beschaafde samenleving. En nogmaals: Nederlanders (of ze nou moslim zijn of niet) kun je niet uitzetten. Bovendien kun je geen onderscheid maken tussen mensen op basis van etniciteit. je kunt niet iemand die toevallig van oorsprong Turk is uitzetten voor een misdaad als je iemand die toevallig in nederland geboren is, alleen maar in de bak gooit.

Dan verval je in toestanden, die ik graag zou vergelijken met een bepaalde periode in de geschiedenis, ware het niet dat het domme deel van FOK dan meteen weer over WO2 zou beginnen.
Die discussie ga ik niet voeren. Ik heb onderbouwt waarom dat wel kan, ik heb gezegd dat er vele andere landen zijn die dat ook doen. En als je streeft naar een fatsoenlijk samenleving dan moet je criminelen/luiaards vooral hard aanpakken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:48:27 #142
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890590
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

[..]

4
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:48:55 #143
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890612
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tot hoeveel generaties terug? Ik zie de rechtszaken al voor me. Jij zet achmed uit omdat zijn bet bet bet bet overgrootvader uit marokko kwam, maar Rudi Tjokomadijodro, wiens grootvader uit Nederlands-Indië is gekomen mag blijven. En bij Piet Jansen blijkt na onderzoek, dat zijn voorvader in 1742 uit Brandenburg hier gekomen is. Zet je die dan ook uit naar Duitsland?

Die laat ik voor jou rekening.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80890638
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

4
Waarom niet direct 5,6 of 7 voor de zekerheid?

Of waarom geen 3 of 2 om ze te matsen?
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:50:23 #145
66444 Lord_Vetinari
pi_80890668
quote:

[..]

Die discussie ga ik niet voeren. Ik heb onderbouwt waarom dat wel kan, ik heb gezegd dat er vele andere landen zijn die dat ook doen. En als je streeft naar een fatsoenlijk samenleving dan moet je criminelen/luiaards vooral hard aanpakken.
Nee, je hebt gezegd waarom jij DENKT dat het wel kan. Ik geef aan dat er zoveel haken en ogen aan zitten die jij en al die andere domme PVV-ers gewoon niet zien en vraag je om die punten te weerleggen. En dan roep je dit soort dingen. Maw: je hebt geen antwoord.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:50:34 #146
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890677
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:49 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Waarom niet direct 5,6 of 7 voor de zekerheid?

Of waarom geen 3 of 2 om ze te matsen?
Je vroeg toch om een getal?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:50:47 #147
66444 Lord_Vetinari
pi_80890688
quote:

[..]

Die laat ik voor jou rekening.
QED
pi_80890741
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je vroeg toch om een getal?
je zuigt het getal dus uit je duim?
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:54:17 #149
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890841
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

je zuigt het getal dus uit je duim?
Nee, maar ik vind 4 generaties wel voldoende.
Hetzelfde had ik kunnen antwoorden als je me gevraagd had hoeveel straf er moet staan tegenover frauderende bankiers.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80890957
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En jij laat je aardig kennen met dit soort opmerkingen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:57:52 #151
66444 Lord_Vetinari
pi_80890994
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik laat me hier niet betichten van domheid. Ik ga hier als een van de weinige pvv'ers de open discussie aan, vervolgens val jij door de mand en begin jij persoonlijk te worden. Dat na meerdere malen je verzocht te hebben te gedragen. Ik stop ermee. Leer eerst maar eens wat beschaving en manieren bij.
Want? Ik prik door je gezwam heen? Dat is door de mand vallen? Ik toon aan dat het gebral van Wilders niks anders is dan juist dat: Gebral? Daarom val ik door de mand? Ik loop niet blind achter de Grote Blonde Führer aan, dus val ik door de mand? Ik toon aan, dat 9 van de 10 dingen die jij aanvoert als 'oplossingen' gewoonweg onmogelijk zijn? Dat is door de mand vallen?

En dan nog ontkennen dat je domme dingen roept? Je vertoont het typische vluchtgedrag dat we zo goed kennen van Wilders: Als het te moeilijk wordt, loop je weg.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:01:45 #152
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80891167
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Want? Ik prik door je gezwam heen? Dat is door de mand vallen? Ik toon aan dat het gebral van Wilders niks anders is dan juist dat: Gebral? Daarom val ik door de mand? Ik loop niet blind achter de Grote Blonde Führer aan, dus val ik door de mand? Ik toon aan, dat 9 van de 10 dingen die jij aanvoert als 'oplossingen' gewoonweg onmogelijk zijn? Dat is door de mand vallen?

En dan nog ontkennen dat je domme dingen roept? Je vertoont het typische vluchtgedrag dat we zo goed kennen van Wilders: Als het te moeilijk wordt, loop je weg.
Jij wordt persoonlijk, dat is een zwaktebod. Jij kan de discussie dus gewoon niet aan omdat jij weet dat je het onderspit aan het delven bent.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80891181
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind 4 generaties wel voldoende.
"Nee"? Ja, dus, je zuigt het uit je duim. Waarom 4?
pi_80891234
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij wordt persoonlijk, dat is een zwaktebod. Jij kan de discussie dus gewoon niet aan omdat jij weet dat je het onderspit aan het delven bent.
Misschien heeft L_V wel een vriend(in) die moslim(a) is die door jou even als een luie fascistische uitkeringstrekker wordt neer gezet. Of is L_V zelf een moslim.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:23:42 #155
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80891828
Iemand die Lord_Vetinari van het forum kan schopen wegens herhaaldelijk beledigen, op de man spelen, uitschelden, etc. Ik heb hem meerdere malen verzocht dit niet te doen en respect te tonen jengens iemands politieke kleur.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80892758
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand die Lord_Vetinari van het forum kan schopen wegens herhaaldelijk beledigen, op de man spelen, uitschelden, etc. Ik heb hem meerdere malen verzocht dit niet te doen en respect te tonen jengens iemands politieke kleur.
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:03 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Misschien heeft L_V wel een vriend(in) die moslim(a) is die door jou even als een luie fascistische uitkeringstrekker wordt neer gezet. Of is L_V zelf een moslim.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 08:55:40 #157
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80895412
De hele handel opgeschoont, ruziemaken doe je maar over msn, hou het hier maar inhoudelijk.
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
Hier wil ik nog even op reageren.
Banaanvragen staan ook bans voor. Jullie zijn hier beiden even erg bezig geweest, maar L_V komt niet in FB op hoge poten EISEN dat ik zijn reacties ga verwijderen en zorg dat hij geband raakt.

Natuurlijk, L_V dient wat normaler om te gaan met een PVVstemmer, maar jij mag ook wel wat normaler praten over de Islam. Wat jij niet wil dat een politieke partij gebeurd, moet je ook niet bij een geloof doen. Simple as that. Jullie hebben elkaar hier aardig op lopen fokken, maar dat is geen ban waard. Wat mij betreft niet eens een note. Dus ben nu maar weer vriendjes, en hou het inhoudelijk. Jullie allebei.

En php, just so you know, ik hou niet van bevelen.
Laffe huichelaar
  zaterdag 1 mei 2010 @ 11:49:57 #158
178314 dramatiek
dramatiek
pi_80897850
-klaar, ga elkaar niet verder lopen opstoken-

[ Bericht 92% gewijzigd door timmmmm op 01-05-2010 12:11:09 ]
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_80899607
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Kijk je wilt de Moslims niet alleen hun scholen en gebedshuizen afnemen maar ook nog eens verbieden hun feestdagen te vieren.

-sarcastisch geziek hoeft ook even niet-

[ Bericht 10% gewijzigd door timmmmm op 01-05-2010 19:51:18 ]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:24:39 #160
121310 venomsnake
El Saltador
pi_81143617
Oh god, die blonde rasmongool komt morgen naar de stad.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=91466
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 20:03:38 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_81148556
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef venomsnake het volgende:
Oh god, die blonde rasmongool komt morgen naar de stad.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=91466
En daar heb jij last van omdat?
Ga je protesteren met Nederland bekent kleur?
pi_81170789
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Z'n OZB zal er wel weer door omhoog moeten vanwege het hele circus er omheen.
pi_81172943
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Z'n OZB zal er wel weer door omhoog moeten vanwege het hele circus er omheen.
Dat circus wordt waarschijnlijk gewoon uit de partijkas en van subsidies gefinancierd, zoals bij alle partijen. Voor Groningen zal het echt niet duurder worden dan wanneer Balkenende op de Grote Markt komt flyeren.
quote:

[..]

Groningen Bekent Kleur. Dus van de regionale René Danen.
pi_81177357
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:22 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat circus wordt waarschijnlijk gewoon uit de partijkas en van subsidies gefinancierd, zoals bij alle partijen. Voor Groningen zal het echt niet duurder worden dan wanneer Balkenende op de Grote Markt komt flyeren.
[..]
Er zal extra beveiliging ingezet moeten worden. Dat kost de gemeenschap gewoon extra geld.
pi_81177426
quote:

[..]

Omdat het een idioot is die leugens verspreid.
pi_81178186
quote:

[..]

Omdat we in groningen geen stokende idioot kunnen gebruiken.

Mooi dat het regent.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 15:30:42 #167
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_81178580
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:17 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat we in groningen geen stokende idioot kunnen gebruiken.

Mooi dat het regent.
Het was nog aardig druk, maar ik heb Wilders niet meer kunnen vinden. Hij kwam om 12:30 aan op 't station en is naar het centrum gelopen en toen meteen weer terug.

Voorgaande jaren waren ze er wel langer, zal wel aan de kermis liggen... Het was totaal niet te beveiligen op de marktpleinen.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 15:37:55 #168
104871 remlof
Europees federalist
pi_81178801
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:30 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Het was nog aardig druk, maar ik heb Wilders niet meer kunnen vinden. Hij kwam om 12:30 aan op 't station en is naar het centrum gelopen en toen meteen weer terug.

Voorgaande jaren waren ze er wel langer, zal wel aan de kermis liggen... Het was totaal niet te beveiligen op de marktpleinen.
Je krijgt vast nog wel een keer de kans om een handtekening van je held te scoren
  zaterdag 8 mei 2010 @ 15:44:11 #169
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_81178974
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Je krijgt vast nog wel een keer de kans om een handtekening van je held te scoren
Ik ga denk ik Cohen stemmen. Wilders moet nokken met z'n kopvoddentaks.
Maar ik vind wel dat zijn partij vernieuwend is en duidelijk en humoristisch te werk gaat.
pi_81189318
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er zal extra beveiliging ingezet moeten worden. Dat kost de gemeenschap gewoon extra geld.
Dat moet ook heus wel als Balkenende komt flyeren, denk je ook niet?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:36:34 #171
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_81189662
Fleur Agema is natuurlijk wel een bazin.
  zondag 9 mei 2010 @ 13:56:55 #172
41894 du_ke
du_ke
pi_81210972
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:28 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat moet ook heus wel als Balkenende komt flyeren, denk je ook niet?
Bij Wilders is het allemaal net even dikker aangezet.
  zondag 9 mei 2010 @ 13:59:18 #173
16943 Ferdo
Ferdo
pi_81211063
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Bij Wilders is het allemaal net even dikker aangezet.
Het is misschien vooral meer zichtbaar.
  zondag 9 mei 2010 @ 14:00:16 #174
16943 Ferdo
Ferdo
pi_81211096
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:36 schreef Q.E.D. het volgende:
Fleur Agema is natuurlijk wel een bazin.
Oeh, laat Wilders dit maar niet lezen, want dan wordt ze meteen uit de fractie gezet en geschrapt van de kandidatenlijst van de PVV.
pi_81661681
Immigratie kost samenleving jaarlijks 7,2 miljard.

Koren op de molen van Wilders, natuurlijk zouden we moeten weten wat immigratie opleverd.

Maar als er geen partij is die de opbrengsten in kaart brengt is dit een gigantisch pluspunt voor de PVV.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:03:53 #176
104871 remlof
Europees federalist
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:04:51 #177
104871 remlof
Europees federalist
pi_81758178
Laat de AIVD de andere kandidaten ook nog maar eens goed natrekken.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:24:27 #178
225540 Pugg
Friends forever
pi_81758711
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:04 schreef remlof het volgende:
Laat de AIVD de andere kandidaten ook nog maar eens goed natrekken.

Weken werk, allemaal lijken in de kast
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:26:09 #179
104871 remlof
Europees federalist
pi_81758771
Het is een vijfde colonne die PVV, ik zeg het je!
pi_81892171
we hebben meer PVV'ers nodig in dit topic:
De GROTE moral politics test 2010
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:20:41 #181
215 misterDre
Paint it black!
pi_82000957
Net gemeld door Frits Wester:

Hero Brinkman zegt: over 2 maanden wordt mijn favoriete partij opgericht!
pi_82025476
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:39 schreef Dichtpiet. het volgende:
we hebben meer PVV'ers nodig in dit topic:
De GROTE moral politics test 2010
serieus, kom naar dit topic en lees de OP
  woensdag 9 juni 2010 @ 02:46:02 #183
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_82533335
Kwam nog een goed filmpje tegen die ontkracht dat PVV echt voor dieren op komt zoals ze zeggen:

pi_82534340
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 02:46 schreef TechXP het volgende:
Kwam nog een goed filmpje tegen die ontkracht dat PVV echt voor dieren op komt zoals ze zeggen:

Bij de PVV moet het een soort diervriendelijkheid zijn die Dion Graus nog snapt. Dat je niet een hondje slaat, want hondjes zijn zielig. Abstracte dingen als de bioindustrie, dat is allemaal veel te veel informatie in 1x voor Dion. Dat kan die man niet aan. Dan moet hij kritisch nadenken en tegen de wil van "hardwerkende Nederlanders" in gaan ... moeilijk.
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:12:45 #185
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_82537325
Ik heb Dion Graus ooit eens gesproken. En hij vertelde dat de rest van de PVV fractie niet zoveel met dieren had dus dat het ook wel lastig is iets voor dieren te doen. Maar hij was erg vol over zichzelf. Zie je ook op tv. Wat hij wel niet allemaal doet voor dieren... zegt die dan.

Maar hij viel wel door de mand met het debat waarin die riep dat ruimte niet bepalend is voor dierenwelzijn.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:02:55 #186
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_82713737
Had me hier nog niet gemeld. Bij deze.

Scheer je weg!
pi_82713993
Tja, wat Wilders allemaal voor ogen heeft klinkt leuk in theorie maar gaat in de praktijk nooit allemaal uitvoerbaar zijn. Regeren gaat hoofdzakelijk over het doen van concessies. Daar kun je echt niet omheen. En terug naar het Nederland van vroeger dat zo veilig was met weinig criminaliteit is een utopie. De wereld is daar teveel voor veranderd. Bovendien hoor ik Wilders enkel over zn stokpaardjes, de criminele buitenlander, de omstandigheden in de zorg etc etc., maar hij heeft ook niet zomaar een oplossing. Belastingen zijn te hoog. Ja, laten we die gewoon hupsakee verlagen, geen enkel probleem of consequentie. Heeft hij uberhaupt enig idee van hoe een economie in elkaar zit? Maar ja, we gaan het wel merken en na een tijdje regeren merken de mensen wel dat hij ook niet alles waar kan maken wat hij zegt en stemt iedereen vervolgens weer op de volgende "redder" Teleurstellend dat zoveel mensen blijkbaar zo weinig ontwikkeld zijn om zoiets te doorzien en massaal op een dergelijk persoon gaan stemmen. Dat zal de bittere pil van het steeds slechter wordende onderwijs dan wel zijn
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:45:05 #188
66444 Lord_Vetinari
pi_84057292
PVV'er betrokken bij omstreden faillisement
AMSTERDAM - PVV-Kamerlid Jhim van Bemmel heeft mogelijk gefraudeerd bij het faillissement van zijn bedrijf New Tech Partner.

De curator heeft hierover contact gezocht met de NOS. Schuldeisers zouden zijn benadeeld. Het PVV kamerlid zou vlak voor het faillissement in 2006 de inboedel hebben verkocht en de opbrengst daarvan hebben doorgesluisd naar andere bedrijven waar hij eigenaar van is.

Van Bemmel heeft de omroep laten weten dat hij de beschuldiging kan weerleggen. Hij is nog in gesprek met de curator.
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:46:53 #189
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84057380
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Van Bemmel heeft de omroep laten weten dat hij de beschuldiging kan weerleggen. Hij is nog in gesprek met de curator.
Kan -ie wel roepen, maar dat lijkt me stug. Het ziet er zo klaar als een klontje uit.
Dit, dus.
pi_84058089
Tja het zal niemand echt verbazen
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:03:42 #191
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84058205
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De curator heeft hierover contact gezocht met de NOS.
Hm NOS. Ik denk dat ze beter een onderzoek naar de NOS kunnen gaan doen wegens oplichting en het misbruiken van onze belastingcenten. Maar dan geeft niemand thuis, ligt nogal gevoelig bij de staatsomroep.
Scheer je weg!
pi_84058513
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:03 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Hm NOS. Ik denk dat ze beter een onderzoek naar de NOS kunnen gaan doen wegens oplichting en het misbruiken van onze belastingcenten. Maar dan geeft niemand thuis, ligt nogal gevoelig bij de staatsomroep.
Kan je echt niet beter dan dit soort goedkope retoriek?
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:10:49 #193
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84058611
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kan je echt niet beter dan dit soort goedkope retoriek?
Neen, want ik ben een domme hersenloze VMBO PVV stemmer, jeweetz.
Scheer je weg!
pi_84058739
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Neen, want ik ben een domme hersenloze VMBO PVV stemmer, jeweetz.
Ah dat is waar ook. Je kijkt vast ook graag op GS?
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:13:54 #195
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84058786
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ah dat is waar ook. Je kijkt vast ook graag op GS?
Yep
Scheer je weg!
pi_84059138
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Yep
Zie je er wel goed uit? Dat compenseert in het algemeen wel weer voldoende
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:22:12 #197
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84059238
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Samson het volgende:

[..]

Zie je er wel goed uit? Dat compenseert in het algemeen wel weer voldoende
Nee, ik zie eruit als een PVV er, een tokkie. Matje in de nek, Sjonnie snorretje. En roep vaak: "waaat daaahn jonguhhhh? Problemuuuhhhh? "

Dus ja...
Scheer je weg!
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:23:13 #198
104871 remlof
Europees federalist
pi_84059300
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Nee, ik zie eruit als een PVV er, een tokkie. Matje in de nek, Sjonnie snorretje. En roep vaak: "waaat daaahn jonguhhhh? Problemuuuhhhh? "

Dus ja...
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:23:19 #199
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_84059305
En we kijken uiteraard graag naar kids on the block.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_84059374
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dus ja...
Erger dan Geert Wilders kan toch bijna niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')