abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80889603
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jawel, maar we hebben het nu over de baten en de kosten. De kosten zijn vele malen hoger dan de opbrengst. Hoe verklaar je dat?
Ja, maar er zijn ook een "Fatima en Achmed", zoals jij zo leuk je Grote Leider napapegaait, die gewoon aan het werk zijn en gewoon geld opleveren.

Net als dat er een Henk en Ingrid zijn die de staat geld kosten.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:26:39 #127
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80889656
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dus het weigeren van het gebouw zelf is belangrijker voor je dan de preken die er gehouden worden? Vreemd. Want die preken worden dan gewoon in een schuurtje of congrescentrum gehouden.

Maar ja, daarop zal de AIVD moeten toezien, zeg je. Hoe moeten ze dat doen? Wanneer het woord "Allah" wordt gebruikt is het een strafbare preek? Wanneer ze bidden als moslims zijn ze strafbaar? Wanneer er een koran in de zaal wordt gebruikt zijn ze strafbaar? Moet de AIVD iedere dag alle gebouwen in Nederland afstruinen? Hoe is dat in vredesnaam te controleren?
Op het moment dat er melding is van illegale preken in gebouwen dat moet dat worden ontruimt, 3 keer geldt een boete en bij de 4e keer kan je een enkele reis verweggistan boeken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:28:13 #128
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80889749
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:25 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn ook een "Fatima en Achmed", zoals jij zo leuk je Grote Leider napapegaait, die gewoon aan het werk zijn en gewoon geld opleveren.

Net als dat er een Henk en Ingrid zijn die de staat geld kosten.
Die luie henk en die dikke ingrid die niet wil werken kan dan gewoon zijn uitkering inleveren, en komt derhalve gewoon op straat te staan. Exact hetzelfde geldt voor die fatima en achmed, alleen wij hebben geen verantwoordelijkheid voor mensen die hier vrijwillig zijn heen gekomen, die mensen worden dan uiteraard het land uitgezet.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:35:26 #129
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80890087
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Op het moment dat er melding is van illegale preken in gebouwen dat moet dat worden ontruimt, 3 keer geldt een boete en bij de 4e keer kan je een enkele reis verweggistan boeken.
Het kleine probleem dat je, bijvoorbeeld, mensen die de Nederlandse nationaliteit hebben, niet kunt uitzetten, negeren we dus maar even?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:37:28 #130
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890163
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het kleine probleem dat je, bijvoorbeeld, mensen die de Nederlandse nationaliteit hebben, niet kunt uitzetten, negeren we dus maar even?
Als iemand van origine van andere afkomst is kan je hem gewoon denaturaliseren. Geen enkel probleem.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80890217
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Als iemand van origine van andere afkomst is kan je hem gewoon denaturaliseren. Geen enkel probleem.
En als iemand van origine uit Nederland komt?

Wat heb jij een bord voor je kop zeg.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:40:07 #132
66444 Lord_Vetinari
pi_80890272
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Um, nee, dat kun je niet. Dan maak je hem statenloos en daartegen zijn internationale verdragen. Daarnaast is het merendeel van de moslims in Nederland hier geboren en heeft dus de Nederlandse nationaliteit. En er zijn maar heel weinig gelegenheden waarbij je iemand de Nederlandse nationaliteit mag en kan ontnemen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:40:09 #133
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890273
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

En als iemand van origine uit Nederland komt?

Wat heb jij een bord voor je kop zeg.
Dan niks.

En niet op de man spelen als je een gebrek aan inhoud hebt, dat komt nogal dom over Tip.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:41:17 #134
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890318
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Um, nee, dat kun je niet. Dan maak je hem statenloos en daartegen zijn internationale verdragen. Daarnaast is het merendeel van de moslims in Nederland hier geboren en heeft dus de Nederlandse nationaliteit. En er zijn maar heel weinig gelegenheden waarbij je iemand de Nederlandse nationaliteit mag en kan ontnemen.
Je kan een uitzetbeleid treffen met het desbetreffende land, Denemarken Zwitserland doen doet ook. En nog al wat landen doen dat sinds kort.

Maar je hebt wel gelijk ja dat er momenteel nogal wat restricties zijn mbt het uitzetbeleid van criminelen. Dat moet inderdaad versoepelt worden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80890401
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dan niks.
Dus ik mag wel een moskee bouwen en de islam belijden, maar iemand uit het buitenland niet? En dan nog zeggen dat je niet discrimineert op afkomst en dat het enkel om de "islamisering" gaat?

Na hoeveel generaties ben je volgens jou trouwens "van origine Nederlander"?
pi_80890431
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je kan een uitzetbeleid treffen met het desbetreffende land, Denemarken Zwitserland doen doet ook. En nog al wat landen doen dat sinds kort.

Maar je hebt wel gelijk ja dat er momenteel nogal wat restricties zijn mbt het uitzetbeleid van criminelen. Dat moet inderdaad versoepelt worden.
Waar moeten die mensen dan naar uitgezet worden als ze hier geboren zijn?
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:44:58 #137
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890455
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Waar moeten die mensen dan naar uitgezet worden als ze hier geboren zijn?
Hun origine afkomst. Dat zeg ik toch
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:45:11 #138
66444 Lord_Vetinari
pi_80890464
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, dat moet het niet. Dan verval je in toestanden die we nou net na vele eeuwen achter ons gelaten hebben op weg naar een beschaafde samenleving. En nogmaals: Nederlanders (of ze nou moslim zijn of niet) kun je niet uitzetten. Bovendien kun je geen onderscheid maken tussen mensen op basis van etniciteit. je kunt niet iemand die toevallig van oorsprong Turk is uitzetten voor een misdaad als je iemand die toevallig in nederland geboren is, alleen maar in de bak gooit.

Dan verval je in toestanden, die ik graag zou vergelijken met een bepaalde periode in de geschiedenis, ware het niet dat het domme deel van FOK dan meteen weer over WO2 zou beginnen.
pi_80890567
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Na hoeveel generaties ben je volgens jou trouwens "van origine Nederlander"?
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:47:54 #140
66444 Lord_Vetinari
pi_80890569
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Tot hoeveel generaties terug? Ik zie de rechtszaken al voor me. Jij zet achmed uit omdat zijn bet bet bet bet overgrootvader uit marokko kwam, maar Rudi Tjokomadijodro, wiens grootvader uit Nederlands-Indië is gekomen mag blijven. En bij Piet Jansen blijkt na onderzoek, dat zijn voorvader in 1742 uit Brandenburg hier gekomen is. Zet je die dan ook uit naar Duitsland?

Jij bent echt hilarisch dom.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:48:03 #141
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890577
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, dat moet het niet. Dan verval je in toestanden die we nou net na vele eeuwen achter ons gelaten hebben op weg naar een beschaafde samenleving. En nogmaals: Nederlanders (of ze nou moslim zijn of niet) kun je niet uitzetten. Bovendien kun je geen onderscheid maken tussen mensen op basis van etniciteit. je kunt niet iemand die toevallig van oorsprong Turk is uitzetten voor een misdaad als je iemand die toevallig in nederland geboren is, alleen maar in de bak gooit.

Dan verval je in toestanden, die ik graag zou vergelijken met een bepaalde periode in de geschiedenis, ware het niet dat het domme deel van FOK dan meteen weer over WO2 zou beginnen.
Die discussie ga ik niet voeren. Ik heb onderbouwt waarom dat wel kan, ik heb gezegd dat er vele andere landen zijn die dat ook doen. En als je streeft naar een fatsoenlijk samenleving dan moet je criminelen/luiaards vooral hard aanpakken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:48:27 #142
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890590
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

[..]

4
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:48:55 #143
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890612
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tot hoeveel generaties terug? Ik zie de rechtszaken al voor me. Jij zet achmed uit omdat zijn bet bet bet bet overgrootvader uit marokko kwam, maar Rudi Tjokomadijodro, wiens grootvader uit Nederlands-Indië is gekomen mag blijven. En bij Piet Jansen blijkt na onderzoek, dat zijn voorvader in 1742 uit Brandenburg hier gekomen is. Zet je die dan ook uit naar Duitsland?

Die laat ik voor jou rekening.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80890638
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

4
Waarom niet direct 5,6 of 7 voor de zekerheid?

Of waarom geen 3 of 2 om ze te matsen?
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:50:23 #145
66444 Lord_Vetinari
pi_80890668
quote:

[..]

Die discussie ga ik niet voeren. Ik heb onderbouwt waarom dat wel kan, ik heb gezegd dat er vele andere landen zijn die dat ook doen. En als je streeft naar een fatsoenlijk samenleving dan moet je criminelen/luiaards vooral hard aanpakken.
Nee, je hebt gezegd waarom jij DENKT dat het wel kan. Ik geef aan dat er zoveel haken en ogen aan zitten die jij en al die andere domme PVV-ers gewoon niet zien en vraag je om die punten te weerleggen. En dan roep je dit soort dingen. Maw: je hebt geen antwoord.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:50:34 #146
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890677
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:49 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Waarom niet direct 5,6 of 7 voor de zekerheid?

Of waarom geen 3 of 2 om ze te matsen?
Je vroeg toch om een getal?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:50:47 #147
66444 Lord_Vetinari
pi_80890688
quote:

[..]

Die laat ik voor jou rekening.
QED
pi_80890741
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je vroeg toch om een getal?
je zuigt het getal dus uit je duim?
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:54:17 #149
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80890841
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

je zuigt het getal dus uit je duim?
Nee, maar ik vind 4 generaties wel voldoende.
Hetzelfde had ik kunnen antwoorden als je me gevraagd had hoeveel straf er moet staan tegenover frauderende bankiers.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80890957
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En jij laat je aardig kennen met dit soort opmerkingen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')