Ja, maar er zijn ook een "Fatima en Achmed", zoals jij zo leuk je Grote Leider napapegaait, die gewoon aan het werk zijn en gewoon geld opleveren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, maar we hebben het nu over de baten en de kosten. De kosten zijn vele malen hoger dan de opbrengst. Hoe verklaar je dat?

Op het moment dat er melding is van illegale preken in gebouwen dat moet dat worden ontruimt, 3 keer geldt een boete en bij de 4e keer kan je een enkele reis verweggistan boeken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dus het weigeren van het gebouw zelf is belangrijker voor je dan de preken die er gehouden worden? Vreemd. Want die preken worden dan gewoon in een schuurtje of congrescentrum gehouden.
Maar ja, daarop zal de AIVD moeten toezien, zeg je. Hoe moeten ze dat doen? Wanneer het woord "Allah" wordt gebruikt is het een strafbare preek? Wanneer ze bidden als moslims zijn ze strafbaar? Wanneer er een koran in de zaal wordt gebruikt zijn ze strafbaar? Moet de AIVD iedere dag alle gebouwen in Nederland afstruinen? Hoe is dat in vredesnaam te controleren?

Die luie henk en die dikke ingrid die niet wil werken kan dan gewoon zijn uitkering inleveren, en komt derhalve gewoon op straat te staan. Exact hetzelfde geldt voor die fatima en achmed, alleen wij hebben geen verantwoordelijkheid voor mensen die hier vrijwillig zijn heen gekomen, die mensen worden dan uiteraard het land uitgezet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook een "Fatima en Achmed", zoals jij zo leuk je Grote Leider napapegaait, die gewoon aan het werk zijn en gewoon geld opleveren.
Net als dat er een Henk en Ingrid zijn die de staat geld kosten.

Het kleine probleem dat je, bijvoorbeeld, mensen die de Nederlandse nationaliteit hebben, niet kunt uitzetten, negeren we dus maar even?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op het moment dat er melding is van illegale preken in gebouwen dat moet dat worden ontruimt, 3 keer geldt een boete en bij de 4e keer kan je een enkele reis verweggistan boeken.

Als iemand van origine van andere afkomst is kan je hem gewoon denaturaliseren. Geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het kleine probleem dat je, bijvoorbeeld, mensen die de Nederlandse nationaliteit hebben, niet kunt uitzetten, negeren we dus maar even?

En als iemand van origine uit Nederland komt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als iemand van origine van andere afkomst is kan je hem gewoon denaturaliseren. Geen enkel probleem.

Um, nee, dat kun je niet. Dan maak je hem statenloos en daartegen zijn internationale verdragen. Daarnaast is het merendeel van de moslims in Nederland hier geboren en heeft dus de Nederlandse nationaliteit. En er zijn maar heel weinig gelegenheden waarbij je iemand de Nederlandse nationaliteit mag en kan ontnemen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als iemand van origine van andere afkomst is kan je hem gewoon denaturaliseren. Geen enkel probleem.

Dan niks.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
En als iemand van origine uit Nederland komt?
Wat heb jij een bord voor je kop zeg.

Je kan een uitzetbeleid treffen met het desbetreffende land, Denemarken Zwitserland doen doet ook. En nog al wat landen doen dat sinds kort.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, nee, dat kun je niet. Dan maak je hem statenloos en daartegen zijn internationale verdragen. Daarnaast is het merendeel van de moslims in Nederland hier geboren en heeft dus de Nederlandse nationaliteit. En er zijn maar heel weinig gelegenheden waarbij je iemand de Nederlandse nationaliteit mag en kan ontnemen.

Dus ik mag wel een moskee bouwen en de islam belijden, maar iemand uit het buitenland niet? En dan nog zeggen dat je niet discrimineert op afkomst en dat het enkel om de "islamisering" gaat?quote:

Waar moeten die mensen dan naar uitgezet worden als ze hier geboren zijn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan een uitzetbeleid treffen met het desbetreffende land, Denemarken Zwitserland doen doet ook. En nog al wat landen doen dat sinds kort.
Maar je hebt wel gelijk ja dat er momenteel nogal wat restricties zijn mbt het uitzetbeleid van criminelen. Dat moet inderdaad versoepelt worden.

Hun origine afkomst. Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Waar moeten die mensen dan naar uitgezet worden als ze hier geboren zijn?

Nee, dat moet het niet. Dan verval je in toestanden die we nou net na vele eeuwen achter ons gelaten hebben op weg naar een beschaafde samenleving. En nogmaals: Nederlanders (of ze nou moslim zijn of niet) kun je niet uitzetten. Bovendien kun je geen onderscheid maken tussen mensen op basis van etniciteit. je kunt niet iemand die toevallig van oorsprong Turk is uitzetten voor een misdaad als je iemand die toevallig in nederland geboren is, alleen maar in de bak gooit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan een uitzetbeleid treffen met het desbetreffende land, Denemarken Zwitserland doen doet ook. En nog al wat landen doen dat sinds kort.
Maar je hebt wel gelijk ja dat er momenteel nogal wat restricties zijn mbt het uitzetbeleid van criminelen. Dat moet inderdaad versoepelt worden.

quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hun origine afkomst. Dat zeg ik toch
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Na hoeveel generaties ben je volgens jou trouwens "van origine Nederlander"?

Tot hoeveel generaties terug? Ik zie de rechtszaken al voor me. Jij zet achmed uit omdat zijn bet bet bet bet overgrootvader uit marokko kwam, maar Rudi Tjokomadijodro, wiens grootvader uit Nederlands-Indië is gekomen mag blijven. En bij Piet Jansen blijkt na onderzoek, dat zijn voorvader in 1742 uit Brandenburg hier gekomen is. Zet je die dan ook uit naar Duitsland?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hun origine afkomst. Dat zeg ik toch

Die discussie ga ik niet voeren. Ik heb onderbouwt waarom dat wel kan, ik heb gezegd dat er vele andere landen zijn die dat ook doen. En als je streeft naar een fatsoenlijk samenleving dan moet je criminelen/luiaards vooral hard aanpakken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat moet het niet. Dan verval je in toestanden die we nou net na vele eeuwen achter ons gelaten hebben op weg naar een beschaafde samenleving. En nogmaals: Nederlanders (of ze nou moslim zijn of niet) kun je niet uitzetten. Bovendien kun je geen onderscheid maken tussen mensen op basis van etniciteit. je kunt niet iemand die toevallig van oorsprong Turk is uitzetten voor een misdaad als je iemand die toevallig in nederland geboren is, alleen maar in de bak gooit.
Dan verval je in toestanden, die ik graag zou vergelijken met een bepaalde periode in de geschiedenis, ware het niet dat het domme deel van FOK dan meteen weer over WO2 zou beginnen.

4quote:

Die laat ik voor jou rekening.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tot hoeveel generaties terug? Ik zie de rechtszaken al voor me. Jij zet achmed uit omdat zijn bet bet bet bet overgrootvader uit marokko kwam, maar Rudi Tjokomadijodro, wiens grootvader uit Nederlands-Indië is gekomen mag blijven. En bij Piet Jansen blijkt na onderzoek, dat zijn voorvader in 1742 uit Brandenburg hier gekomen is. Zet je die dan ook uit naar Duitsland?
Jij bent echt hilarisch dom.

Nee, je hebt gezegd waarom jij DENKT dat het wel kan. Ik geef aan dat er zoveel haken en ogen aan zitten die jij en al die andere domme PVV-ers gewoon niet zien en vraag je om die punten te weerleggen. En dan roep je dit soort dingen. Maw: je hebt geen antwoord.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet voeren. Ik heb onderbouwt waarom dat wel kan, ik heb gezegd dat er vele andere landen zijn die dat ook doen. En als je streeft naar een fatsoenlijk samenleving dan moet je criminelen/luiaards vooral hard aanpakken.

Je vroeg toch om een getal?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Waarom niet direct 5,6 of 7 voor de zekerheid?
Of waarom geen 3 of 2 om ze te matsen?

QEDquote:

Nee, maar ik vind 4 generaties wel voldoende.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je zuigt het getal dus uit je duim?

En jij laat je aardig kennen met dit soort opmerkingen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tot hoeveel generaties terug? Ik zie de rechtszaken al voor me. Jij zet achmed uit omdat zijn bet bet bet bet overgrootvader uit marokko kwam, maar Rudi Tjokomadijodro, wiens grootvader uit Nederlands-Indië is gekomen mag blijven. En bij Piet Jansen blijkt na onderzoek, dat zijn voorvader in 1742 uit Brandenburg hier gekomen is. Zet je die dan ook uit naar Duitsland?
Jij bent echt hilarisch dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |