abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:50:54 #1
104871 remlof
Europees federalist
pi_78646585

Welkom in het centrale PVV topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Nederland is een prachtig land. Maar het staat onder druk. Om tal van redenen. De politieke elite in Nederland negeert stelselmatig de belangen en problemen van de burger.

Het is nog steeds niet veilig op straat door onvoldoende politie en te lage straffen. Het aantal vreemdelingen dat jaarlijks naar ons land komt is nog steeds excessief hoog. De demografische ontwikkelingen zijn ronduit zorgelijk: de meerderheid van de jongeren in de grote steden is nu al van niet-westerse afkomst. De overheid is veel te groot en heft te veel belastingen zowel op landelijk als gemeentelijk niveau zodat burgers iedere maand opnieuw te weinig van hun eigen verdiende geld overhouden. En kwetsbare mensen zoals ouderen in verpleeg- en verzorgingshuizen leiden te vaak een mensonwaardig bestaan. Ondertussen wordt een politieke partij voor pedofielen opgericht en worden dierenmishandelaars ongestraft of met hooguit een boete naar huis gestuurd. Dat kan en moet allemaal zoveel beter. Het fatsoen moet terug in onze samenleving.

Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid en een duurzaam sterkere economie. Een land, waarin naast een kleine doelmatige overheid en het verantwoordelijke individu, ook het maatschappelijke middenveld (maatschappelijke organisaties, verenigingsleven, gezin, kerk, etc.) de rol krijgt die het verdient. Een land dat trots is op zijn eigen identiteit, die identiteit ook durft te benoemen en voor het behoud daarvan durft op te komen, ook binnen het steeds verder uitdijende Europa. Een land dat meer investeert in betere veiligheid voor zijn inwoners, beter onderwijs voor zijn kinderen en menswaardigere zorg voor zijn ouderen. Een land dat crimineel gedrag op straat en islamitisch terrorisme keihard aanpakt en bestraft. Een land met een bestuur dat problemen van de burgers oplost. Een land met politici die meer naar die burgers luisteren en minder met zichzelf bezig zijn. Kortom: een beter en sterker Nederland!

De Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid heeft de afgelopen anderhalf jaar een groot aantal voorstellen gedaan om tot zo'n beter en sterker Nederland te komen. In de Onafhankelijkheidsverklaring, het Plan voor een Nieuwe Gouden Eeuw en in Klare Wijn zijn al veel concrete voorstellen te vinden. In Nieuw Realisme hebben wij onze ideologische kaders geschetst. In dit verkiezingspamflet geven wij - kort en krachtig - onze belangrijkste voorstellen weer. Vernieuwende en gedurfde voorstellen die leiden tot een beter en sterker Nederland.

Een Nederland om weer trots op te zijn!

www.pvv.nl

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2016 20:17:36 ]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:11:12 #2
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_78650596
mijn stem hebben ze
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_78651033
Ik ben zo benieuwd naar hoe de PVV het doet in de PvdA-gemeente Den Haag en de VVD-gemeente Almere. Vooral de verschillen lijken me erg interessant met oog op de landelijke verkiezingen
pi_78651049
Ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen bij de verkiezingen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_78652083
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Misan het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar hoe de PVV het doet in de PvdA-gemeente Den Haag en de VVD-gemeente Almere. Vooral de verschillen lijken me erg interessant met oog op de landelijke verkiezingen
Vooralsnog lijkt één op de vijf Almeerders op de PVV te gaan stemmen. Jammer dat ze niet in meer gemeenten meedoen. Nu heb je niet echt een representatieve indicatie hoe ze het over drie maanden zouden gaan doen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:39:58 #6
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_78652279
quote:
Een land, waarin naast een kleine doelmatige overheid en het verantwoordelijke individu, ook het maatschappelijke middenveld (maatschappelijke organisaties, verenigingsleven, gezin, kerk, etc.) de rol krijgt die het verdient.
Dit is dan echt weer typisch Geert Wilders. Leuteren over het belang van gezin en kerk.

We leven niet meer in een samenleving waar iedereen naar de kerk gaat, of waar het mannetje-vrouwtje-zoon-dochter de enige acceptabele gezinsvorm is, Geert! Wat een jaren 50 visie.
pi_78652989
Ik vind het nog steeds jammer dat ze niet in Venlo meededen.
pi_78653167
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dit is dan echt weer typisch Geert Wilders. Leuteren over het belang van gezin en kerk.

We leven niet meer in een samenleving waar iedereen naar de kerk gaat, of waar het mannetje-vrouwtje-zoon-dochter de enige acceptabele gezinsvorm is, Geert! Wat een jaren 50 visie.
Volgens mij heeft hij nooit geroepen dat iedereen weer ter kerke moet gaan, Als ik sommige FOK!kers zou moeten geloven zou het eerder de synagoge moeten zijn.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:02:23 #9
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78653611
ik had het in het wilderstopic in POL al een keer gepost, maar past hier volgens mij ook wel
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef teamlead het volgende:
ik word echt een beetje misselijk als ik pvv-aanhangers puur etnocentristisch gedachtengoed zie goedpraten.

Of de leer van de Islam nu wel of niet overeenkomt met wat "wij" als westerse samenleving acceptabele omgangsvormen vinden, is volstrekt irrelevant. Die discussie kun je over elk geloof en elke uitwas van geloof voeren, compleet met uit context en tijdsgeest gerukte citaten uit een heilig verklaard boek.
Wat voor mij maatgevend is, is de vrijheid die wij in de grondwet verankerd hebben om in dit land vrij te zijn je geloof te belijden. Wil jij het spaghettimonster aanbidden door dagelijks in een bad met pasta te rollen? Best, ga je gang. Wil jij een hoofddoek dragen, omdat in de Koran staat dat dat handig is: doe je ding, wil jij pijpekrullen en een debiel hoedje, omdat in de Thora daar iets over staat: leef je helemaal uit.
Maar laat mij dan ook die vrijheid.

De voorstellen van de PVV die gericht zijn op het uitroeien van de Islam in Nederland (hoe onrealistisch dat idee ook moge zijn), is voor mij juist een aantasting van die vrijheid. Vandaag is het de islam. morgen de grieks-orthodoxie (want niet westers) en overmorgen weer wat anders. En al die tijd wordt het échte probleem niet aangepakt: duizenden mensen staan in dit land al dan niet vrijwillig aan de kant en leven van onze sociale voorzieningen en tuig terroriseert wijken en buurten. Vandaag de marocs, vorige eeuw de molukkers, volgende eeuw wel weer een andere groep. En niet omdat het tuig is, maar omdat ze door de samenleving worden uitgekotst.
Partijen als de PVV staan voor een Nederland waarin politici gaan bepalen wat de samenleving moet vinden en wat mij betreft strookt dat voor geen meter met het tolerante Nederland waarin ik ben geboren
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:31:45 #10
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_78655752
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Misan het volgende:
Ik ga zowel in Almere en voor de Tweede kamer stemmen op de PVV
pi_78657075
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:31 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

Ik ga zowel in Almere en voor de Tweede kamer stemmen op de PVV
Lokaal stem ik wel voor de PVV denk ik, landelijk echt niet
pi_78657553

pvv in actie http://www.youtube.com/user/samerspace#p/u/2/R5vdKCADcHo

[ Bericht 43% gewijzigd door Trancert op 03-03-2010 11:10:09 ]
pi_78660340
Laatste peilingen bij Nova 26 zetels. 1 Minder dan vorige week.
pi_78668192
tvp
pi_78670652
Ik ben benieuwd naar de uitslagen in Den Haag en Almere vandaag.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:46:37 #16
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_78671032
Is er ook een financiële onderbouwing van het PVV programma? Ze willen best wel wat dingen die geld kosten (AOW op 65, handhaven HRA, 16 miljard lastenverlichting, kleinere klassen, meer handen aan het bed), en ook wel wat dingen die direct geld opleveren (afschaffing ontwikkelingshulp, schrappen bijdrage Europa en b.v. ambtenarenapparaat verkleinen), maar ik ben wel nieuwsgierig naar een wat preciezer ingevuld plaatje.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:23:28 #18
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_78672200
quote:
1 miljard subsidies, iets als 4,5 miljard op ontwikkelingssamenwerking, netto iets van 3 miljard op Europa denk ik (als we stoppen met betalen krijgen we vast ook niets meer), dus dat is 8,5 miljard. Dat is nog geen 35, en met 16 miljard lastenverlichting zijn we er ook nog niet.

Bovendien zullen kostenposten van HRA en AOW volgens alleen maar hoger worden in de toekomst en zal daar tegenover ook iets moeten staan.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_78692951
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:23 schreef Iblis het volgende:

[..]

1 miljard subsidies, iets als 4,5 miljard op ontwikkelingssamenwerking, netto iets van 3 miljard op Europa denk ik (als we stoppen met betalen krijgen we vast ook niets meer), dus dat is 8,5 miljard. Dat is nog geen 35, en met 16 miljard lastenverlichting zijn we er ook nog niet.

Bovendien zullen kostenposten van HRA en AOW volgens alleen maar hoger worden in de toekomst en zal daar tegenover ook iets moeten staan.
Onroerendgoedbelasting op Moskeen: levert 8 miljard op per jaar.

Accijns op Halal vlees: levert 2 miljard per jaar extra op.

BTW op de Koran, moslimmuziek en vliegende tapijten: 500 procent; levert 1 miljard op per jaar.

Geen Nederlands spreken en wel Nederlands paspoort: 1.000 Euro boete per overtreding.

Er zijn altijd oplossingen, waar een Wil(ders) is, is een weg.
pi_78693094
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

BTW op de Koran, moslimmuziek en vliegende tapijten: 500 procent; levert 1 miljard op per jaar.

Geen Nederlands spreken en wel Nederlands paspoort: 1.000 Euro boete per overtreding.

Alleen moet hier en daar de Grondwet wat bij worden geschaafd om zulke maatregelen door te kunnen voeren. Nou ja, eitje toch?
pi_78693173
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:36 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Alleen moet hier en daar de Grondwet wat bij worden geschaafd om zulke maatregelen door te kunnen voeren. Nou ja, eitje toch?
Nee hoor, fiscale wetten worden niet getoetst aan de Grondwet.

Al Capone hebben ze ook uiteindelijk aangepakt m.b.v. de fiscus.
pi_78693260
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee hoor, fiscale wetten worden niet getoetst aan de Grondwet.

Al Capone hebben ze ook uiteindelijk aangepakt m.b.v. de fiscus.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_78693367
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:40 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Met deze quote zal de PVV zeker uit de voeten kunnen, dank u.
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:10:26 #24
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78701118
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

gelijkheidsbeginsel
quote:
gelijkheidsbeginsel
quote:
gelijkheidsbeginsel (nog los van de vraag wat in vredesnaam moslimmuziek is)
quote:
Nederland is formeel een 3 talig land, Hoe is jouw Fries of Limburgs?
quote:

If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:18:31 #25
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_78701584
Limburgs is een streektaal (net als het Nedersaksisch).
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:11:56 #26
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78705476
Is het al bekend hoe er gescoort is in den haag almere.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:00:02 #27
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78709182
quote:
‘Waarom worden moslims niet uitgezet?’, wil een bezoeker weten. Zo vaak mogelijk zal het Nederlanderschap worden ingetrokken, belooft de partij hem. Een andere bezoeker wil weten hoe de stadscommando’s zullen worden ingezet in Almere, ‘zodat hij zich weer veilig kan voelen’.
http://www.volkskrant.nl/(...)geur_van_overwinning

ik herhaal het maar eens
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:55:03 #28
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78715102
Definitieve doorbraak is dit.
pi_78734595
quote:
PVV wil stadscommando's
PVV-Kamerlid De Roon heeft een plan gelanceerd om stadscomando's in Almere in te stellen. De Almeerse bevolking heeft daar een mening over.

Dat laat de site van Omroep Flevoland weten. Lijsttrekker Raymond de Roon maakte dat bekend, toen hij de partij dinsdag officieel bij de gemeente Almere had ingeschreven voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart.

De stadscommando's moeten vergaande bevoegdheden krijgen om orde en veiligheid in de stad te waarborgen. De Roon komt met dit idee omdat hij vindt dat er nu te weinig blauw op straat is.
Pvv de grootste in almere heeft iemand al gesolliciteerd voor stadscommando ?
meer dan vmbo zal je wel niet nodig hebben
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:12:12 #30
225540 Pugg
Friends forever
pi_78734668
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Stadscommando het volgende:

[..]

l

pi_78734674
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Stadscommando het volgende:

[..]

van wie ben jij een kloon?
pi_78739586
Zou je er een mooi uniform bij krijgen.. anders heb ik er nog wel een op zolder liggen
  zondag 7 maart 2010 @ 16:24:01 #33
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78850605
Hoppa, en we lopen verder uit op pvda en cda
pi_79115486
We kunnen in ieder geval gaan lachen de komende tijd:
http://www.dumpert.nl/med(...)h_blazen_de_mos.html
pi_79151214
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:34 schreef luckass het volgende:
We kunnen in ieder geval gaan lachen de komende tijd:
http://www.dumpert.nl/med(...)h_blazen_de_mos.html
of gaan huilen met die incompétente pvvers in de kamer 't is maar hoe je het bekijkt

maandag 15 maart 2010 @ 07:04:35 #36
225540 Pugg
Friends forever
pi_79157525
Ik herhaal het nog maar eens, net de Adams familie
Wie , wie is ben ik nog niet uit, ........de losers
  zondag 28 maart 2010 @ 10:55:38 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79664265
quote:
AMSTERDAM - PVV-Kamerlid Hero Brinkman is in een slepende burenruzie zijn inwonende aannemer te lijf gegaan.

Dat zegt althans de man die in ruil voor een verbouwing is ingetrokken bij Brinkman. De politicus zou zijn buurman met een hamer zijn aangevlogen. Brinkman ontkent.

De twee hebben over en weer aangifte gedaan, schrijft De Telegraaf.

© ANP
Zou het? Alweer?
Laffe huichelaar
  zondag 28 maart 2010 @ 10:57:12 #38
104871 remlof
Europees federalist
pi_79664282
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zou het? Alweer?
Omg, http://www.telegraaf.nl/b(...)nnemer__.html?p=39,1

Echt ministerabel die man
  zondag 28 maart 2010 @ 11:02:01 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79664339
Je kan toch niet naar eer en geweten op een man stemmen die in een kroeg al een barman aangevlogen is, en er nu van beschuldigd wordt een man te lijf te willen gaan met een hamer?

Of een partij die hem een zetel biedt, for that matter.
Laffe huichelaar
  zondag 28 maart 2010 @ 12:00:26 #40
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79665440
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:02 schreef timmmmm het volgende:
Je kan toch niet naar eer en geweten op een man stemmen die in een kroeg al een barman aangevlogen is, en er nu van beschuldigd wordt een man te lijf te willen gaan met een hamer?

Of een partij die hem een zetel biedt, for that matter.
Ach, veel andere keus is er niet. Maar het zou Geert wel sieren als hij Hero ernu uit knalt.
  woensdag 14 april 2010 @ 13:02:30 #41
104871 remlof
Europees federalist
  woensdag 14 april 2010 @ 13:38:15 #42
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  donderdag 15 april 2010 @ 17:13:18 #43
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80350441
Ik had 't al in het centrale Wilders-topic in POL neergezet, maar hier past het ook wel.
============
Je vraagt je toch af hoe die Wilders gescreend heeft:
quote:
Boek PVV-kandidaat op het laatste moment ingetrokken

Den Haag, 15 april. Mellony van Hemert, de nummer 9 van de kandidatenlijst van de PVV, blijkt de schrijver te zijn van een boek dat De Arbeiderspers vorig jaar op het laatste moment niet heeft uitgegeven. Er werd door diverse betrokken ernstig getwijfeld aan het waarheidsgehalte van het boek Mijn familie, met als ondertitel Wat geheim moest blijven in de zaak-Nulde.

Het boek was vorig voorjaar al naar de drukker toen de uitgever het alsnog terugtrok. Het risico van rechtszaken was destijds volgens de uitgever te groot. De auteur zelf vreesde juridische stappen van mensen die in het boek voorkwamen.

Rowena Rikkers

Volgens de uitgegeven catalogustekst handelde het boek over de moord op Rowena Rikkers, die in augustus 2001 op het strand van Nulde werd gevonden. Lange tijd was haar identiteit onbekend, en werd zij ‘het meisje van Nulde’ genoemd. Uiteindelijk werden de vriend van de moeder, Mike J., en haar moeder veroordeeld voor de moord. De vriend had haar mishandeld, haar moeder werd medeplichtig geacht. „Dit meisje is mijn achternichtje”, schreef auteur Tischa van Oord, een pseudoniem van de nu 29-jarige Mellony van Hemert, in de catalogustekst. „Mijn achternichtje is op gruwelijke wijze vermoord en in stukken gehakt en het is tijd om u mee te nemen in mijn relaas en u te laten kennismaken met mijn familie.” De moord was volgens haar het werk van een internationale bende waar Mike J. deel van uitmaakte. Van Hemert beschreef dat zij ook was misbruikt door bendeleden.

Samenspraak met de auteur

De Arbeiderspers meldde vorig jaar dat in samenspraak met de auteur was besloten het boek niet te laten verschijnen. Directeur Elik Lettinga wil daar nu niets meer aan toevoegen. Volgens diverse bronnen die bij het boek betrokken waren, maar die anoniem willen blijven, waren er twijfels of het wel op feiten was gebaseerd. In de strafzaak tegen Mike J. en de moeder is nooit sprake geweest van betrokkenheid van een internationale bende. In het blad Esta gaf de auteur vorig jaar een kort interview over haar boek. Ze zei dat ze niet serieus is genomen door politie en justitie, en dat ze werd bedreigd door familie. „Ik hou er rekening mee dat dit boek het einde kan betekenen, maar ik vind het waard om hiervoor te sterven.”

Mellony van Hemert is volgens de PVV-website psycholoog en gezinstherapeut. De PVV reageerde niet op een verzoek om met Van Hemert in contact te komen.
Bron: NRC Handelsblad

Na een religieuze extremist met een pistool nu een fantaste. .

En een bericht van een uurtje later: ze stapt op.
quote:
PVV-kandidaat trekt zich terug

DEN HAAG - De nummer 9 van de kandidatenlijst van de PVV, Mellony van Hemert, trekt zich „om medische redenen” terug.

Dat heeft de PVV donderdag gemeld. Van Hemert was niet onomstreden. Zij zou een verkeerd cv op de website van de PVV hebben laten plaatsen, waarop ten onrechte werd vermeld dat zij psychologe was. Later zou de PVV de schuld voor deze fout op zich nemen.
De Telegraaf
pi_80351263
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:13 schreef freako het volgende:
Ik had 't al in het centrale Wilders-topic in POL neergezet, maar hier past het ook wel.
============
Je vraagt je toch af hoe die Wilders gescreend heeft:
Screenen is niet het grootste talent van de PVV, maar dat is eigenlijk wel bekend: http://www.hpdetijd.nl/2010-01-05/undercoverbij-de-pvv .
  maandag 19 april 2010 @ 22:50:55 #46
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80502622
quote:
Ze kunnen nog wat leren van de LPF.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_80502746
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Ze kunnen nog wat leren van de LPF.
Als ze dat maar niet doen qua ronselen van bewindslieden (ik noem een Bijlhout).
pi_80577621
Het lijkt een beetje als een nachtkaars uit te gaan. Weer -2 zetels in de peilingen deze week.
  donderdag 22 april 2010 @ 06:53:46 #49
225540 Pugg
Friends forever
pi_80585130
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef Urquhart het volgende:
Het lijkt een beetje als een nachtkaars uit te gaan. Weer -2 zetels in de peilingen deze week.
kan niet snel genoeg gaan
pi_80594840
quote:
De Partij voor de Vrijheid wil een sterkere economie. Maar de rekening voor de bezuinigingen moet eerst en vooral bij de overheid zelf worden neergelegd. Eerst snijden in het eigen vlees en niet de rekening bij de burger neerleggen. Ontwikkelingshulp, de miljardenafdracht aan Europa, de overhead bij de overheid, de massa-immigratie, onzinnige subsidies, noem maar op. Stop daar eerst eens mee.

De PVV kiest bij uitstek voor de mensen die het niet cadeau krijgen en voor een sociaal Nederland. De AOW-leeftijd moet op 65 blijven. Wij kiezen voor rechten van vrouwen en homo’s en voor de traditionele joods-christelijke en humanistische waarden die Nederland het succes hebben gegeven die het nu heeft.

Wij zijn voor een sprankelende democratie, met volop referenda. Niet de politieke elite, maar het volk moet zich vaker kunnen uitspreken; samen weten burgers het beter dan de linkse kliek.

Geen Europese superstaat, maar wel economische samenwerking. Wij kiezen voor een veilig Nederland, voor veilige straten waar het tuig wordt opgepakt en uitgezet, niet gesubsidieerd en geknuffeld..

Wie denkt dat islamisering een kwestie is van ‘one issue’ kan niet tellen. De massa-immigratie heeft enorme gevolgen voor alle facetten van onze samenleving. Het is economisch gezien een ramp, het tast de kwaliteit van ons onderwijs aan, vergroot de onveiligheid op straat, leidt tot een uittocht uit onze steden van autochtonen, verdrijft Joden en homo’s en spoelt decennia vrouwenemancipatie door de wc. De islam moet worden bestreden, de islamisering van ons land gestopt.

De massa-immigratie is een geldverslindende linkse hobby. De miljarden die opgaan aan extra gevangenissen, extra politie, extra huizen, extra zorg, extra onderwijs, extra uitkeringen moeten toch ergens vandaan komen. Wie betaalt de prijs voor de multiculturele samenleving? Wie moet steeds de portemonnee trekken? Dat bent u, dat zijn de gewone hardwerkende Nederlanders die nooit gevraagd hebben om de massa-immigratie.

De PVV kiest voor zero tolerance. Elk afdingen van het gezag van de politie moet worden tegengegaan. De politie moet heer en meester zijn op straat. Er mag nooit enig misverstand over bestaan wie de baas is in onze wijken, dorpen en steden. Toegeven aan het tuig is het begin van het einde. Hogere straffen en hoge minimumstraffen. Stoppen met TBS en proefverloven, versober de gevangenissen.

De PVV kiest voor menswaardige zorg en voor ouderen in verpleeghuizen die meer rechten hebben dan gevangenen. Dat is nu andersom en dat is van de zotte. Geen ondervoeding, uitdroging, doorligwonden en 24-uursluiers meer in onze zorginstellingen. Kleine zorginstellingen met veel minder managers waar de zorgverlener weer mag zorgverlenen en de patiënt weer de zorg krijgt die hij of zij verdient. De oudere generatie heeft ons land opgebouwd. Laten we dat niet vergeten.

De PVV kiest voor dierenwelzijn en dierenbeulen moeten keihard worden aangepakt en een levenslang verbod op het houden van dieren krijgen. Ook de boeren en vissers worden door de PVV niet vergeten. Eeuwenoude tradities mogen niet verloren gaan.

De PVV wil geen KM-heffing, dat lost de files met geen millimeter op. En geef mensen de mogelijkheid om hun eigen huurwoning te kunnen kopen. Het onderwijs moet weer terug naar de basis. De leraar moet weer meester zijn en reken- en taalvaardigheid moeten de basis worden van het primaire onderwijs. De altijd-maar-leuk-cultuur in het onderwijs moet vervangen worden door het klaarstomen van onze jeugd voor een serieuze rol in de samenleving later.

http://www.pvv.nl/index.php/visie
Zijn er nog linksmensen die inhoudelijk op bovenstaande visie van de PVV in willen gaan?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  vrijdag 23 april 2010 @ 03:34:30 #51
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80621279
Wacht liever op de volledige plannen die als het goed is vandaag uitkomen. Maar goed, het feit dat ze wel janken om dierenmishandeling, maar niks tegen de bioindustrie lijken te willen doen is me al veelzeggend. De hypocrisie zal wel weer hoogtij vieren in het programma.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_80621286
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:29 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Zijn er nog linksmensen die inhoudelijk op bovenstaande visie van de PVV in willen gaan?
'Linksmensen' ???

Je quote opzettelijk even niet dat Wilders een hoofdvoddentaks wil en dat Wilders moslims de toegang tot openbare gebouwen wil ontzeggen en dat Wilders de grenzen dicht wil gooien voor mensen uit Moslimlanden en dat Wilders alles wat aanhanger is van de Islam gestoord vindt..... DENK TOCH EENS NA MAN!!!!!! DENK NA!!!!!
  vrijdag 23 april 2010 @ 06:57:30 #53
225540 Pugg
Friends forever
pi_80621722
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 03:37 schreef MisterFloyd het volgende:

[..]

'Linksmensen' ???

Je quote opzettelijk even niet dat Wilders een hoofdvoddentaks wil en dat Wilders moslims de toegang tot openbare gebouwen wil ontzeggen en dat Wilders de grenzen dicht wil gooien voor mensen uit Moslimlanden en dat Wilders alles wat aanhanger is van de Islam gestoord vindt..... DENK TOCH EENS NA MAN!!!!!! DENK NA!!!!!
Dat is het probleem, dat kunnen die tokkies niet
Alleen maar napraten wat die mafkees ze probeert wijs te maken.
pi_80625207
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 03:37 schreef MisterFloyd het volgende:

[..]

'Linksmensen' ???

Ik heb gewoon de complete visie van de PVV gequote, en die dingen die jij noemt stonden daar dus klaarblijkelijk niet expliciet in. Maar wel typisch dat een linksmens als jij er wéér niet inhoudelijk op in gaat.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_80625585
quote:
Geen ondervoeding, uitdroging, doorligwonden en 24-uursluiers meer in onze zorginstellingen.
Hoe wil de PVV dat doen met ouderen die hun plas niet kunnen ophouden?
pi_80625643
En zo lang er nog vraag is naar kennismigranten uit het buitenland en zo lang laaggeschoolde arbeid uit het buitenland minder loonkosten vraagt dan denk ik dat die kosten van de massaimmigratie wel mee vallen
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:45:52 #57
104871 remlof
Europees federalist
pi_80625858
Sowieso, van "massaimmigratie" is alleen sprake als je buurland bijvoorbeeld in oorlog is en mensen vluchten naar jouw land. In Nederland is daar geen sprake van.
pi_80626690
Geert is bezig met zijn partijprogramma voor te lezen nu.

Geert ziet een gedoogsteun wel zitten, naar Deens model.

Live stream http://bit.ly/oSpz9
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:12:26 #59
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80626778
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:09 schreef StephanL het volgende:

Geert ziet een gedoogsteun wel zitten, naar Deens model.

Live stream http://bit.ly/oSpz9
Oh really? wel de invloed, niet de verantwoordelijkheid ziet Geert wel zitten? Hoe verrassend. Wat een lafbek is het toch ook.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:13:46 #60
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80626821
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:09 schreef StephanL het volgende:
Ik heb hierbij het beeld in mijn hoofd van Geert, zittend op de rand van een bed. In het bed Richard de Mos, dekbed tot z'n kin, met z'n duim in z'n mond en een teddybeer naast zich, hij luistert aandachtig.
pi_80627153
He, daar zijn Henk en Ingrid weer.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:29:15 #62
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80627312
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
He, daar zijn Henk en Ingrid weer.
Zouden dat z'n buren zijn?
pi_80627372
WTF, wat een Calimero is het ook. Nu doet hij net alsof het CPB hem dwingt dit verkiezingsprogramma te nemen ...
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:33:24 #64
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80627455
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
WTF, wat een Calimero is het ook. Nu doet hij net alsof het CPB hem dwingt dit verkiezingsprogramma te nemen ...
Linkse hobby, dat CPB. Afschaffen!
pi_80627774
Whehe vraagt er net zo'n journaliste wat hij er van vind dat er bisschoppen zijn die kinderen misbruiken
pi_80627843
Domme vraag over die priesters.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:43:41 #67
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80627849
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef StephanL het volgende:
Whehe vraagt er net zo'n journaliste wat hij er van vind dat er bisschoppen zijn die kinderen misbruiken
"Ja maar Mohammed deed dat ook!"

Zoiets?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_80627936
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

"Ja maar Mohammed deed dat ook!"

Zoiets?
Nee, "ik wil het nu over het verkiezingsprogramma hebben" waar hij natuurlijk gelijk in heeft.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:05:48 #69
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80628797
Lol:

"Wij zijn de enige partij waarvan partijen aan de linkerkant al hebbben gezegd dat ze niet met ons willen regeren. Zelf hebben wij geen partij uitgesloten. "

Snap niet echt waarom het erg is als partijen die mijlenver uit elkaar staan van te voren al zeggen weinig tot geen mogelijkheden zien om samen te regeren. En volgens mij had hij toch echt Groenlinks al uitgesloten. Maar hij zal wel een retorisch truukje uithalen door het als "we vinden het onwaarschijnlijk" te noemen ofzo.
  maandag 26 april 2010 @ 19:22:03 #70
104871 remlof
Europees federalist
pi_80737685
Presentatie kandidaat kamerleden van de PVV nu op www.politiek24.nl
  maandag 26 april 2010 @ 19:22:24 #71
104871 remlof
Europees federalist
pi_80737699
En het is nu al tenenkrommend
  maandag 26 april 2010 @ 19:24:07 #72
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80737783
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:22 schreef remlof het volgende:
Je hebt het over Vogelaar Hamer Tang en Bos he?
  maandag 26 april 2010 @ 19:31:25 #73
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80738099
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:22 schreef remlof het volgende:
Stare too long into the abyss, and the abyss stares back into you.

- Nietschze

Wilders wordt al een soort van Taliban figuur.
  maandag 26 april 2010 @ 19:33:36 #74
104871 remlof
Europees federalist
pi_80738193
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je hebt het over Vogelaar Hamer Tang en Bos he?
Nee, die introductie van Agema, die niet meer dan één zin kan onthouden voordat ze weer op haar briefje moet kijken
  maandag 26 april 2010 @ 19:36:55 #75
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80738319
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, die introductie van Agema, die niet meer dan één zin kan onthouden voordat ze weer op haar briefje moet kijken
Ze kan tenminste met de media omgaan, Hamer moet Vogelaar mediatraining geven

Anyway, zie je al hakenkruizen?
  maandag 26 april 2010 @ 19:39:40 #76
104871 remlof
Europees federalist
pi_80738435
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik hoor islam, islam, islam, islam, islam.

Ik wou dat ie echte plannen had.
  maandag 26 april 2010 @ 19:41:32 #77
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80738490
Echt patriotisme is dat je andere culturen ziet als een verrijking voor Nederland.

Nederland, het land voor alle wereldburgers. Net als New York, een plaats waar 170 nationaliteiten zich thuis voelen!

Maar ja, ach dat zullen de PVV'ers nooit begrijpen.
  maandag 26 april 2010 @ 19:43:42 #78
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80738576
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik hoor islam, islam, islam, islam, islam.

Ik wou dat ie echte plannen had.
Er zitten zelfs gekleurde mensen bij. En dank te denken dat hij een racist is

maandag 26 april 2010 @ 19:45:20 #79
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80738650
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja, gekleurd en xenofoob. Zo verknipt zijn ze dus.
pi_80738702
Islamalogie, goede kandidaat
  maandag 26 april 2010 @ 19:49:00 #81
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80738807
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Als dit je beste excuus is, zegt dat eigenlijk wel genoeg.
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarom kom je toch telkens met het nazisme aan? De vergelijkingen worden met de NSDAP getrokken, wat heel wat anders is. Ik weet wel dat je graag de nazikaart speelt in de hoop zo de vergelijking teniet te doen, maar het werkt toch echt niet.
  maandag 26 april 2010 @ 19:49:24 #82
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80738825
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:49 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Als dit je beste excuus is, zegt dat eigenlijk wel genoeg.
Duidelijk onderbouwt.
  maandag 26 april 2010 @ 19:51:25 #83
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80738899
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Duidelijk onderbouwtd.
"Er staan gekleurde mensen op" is een lekkere onderbouwing wil je zeggen? Je kan wel telkens zeggen "niet onderbouwd", maar zorg dan alsjeblieft dat je eigen posts net zo onderbouwd zijn als die van bijvoorbeeld Maartena.
  maandag 26 april 2010 @ 20:07:34 #84
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80739576
Die vraaggesprekken zijn wel leuk.
  maandag 26 april 2010 @ 20:12:32 #85
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80739755
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Die vraaggesprekken zijn wel leuk.
  maandag 26 april 2010 @ 20:20:49 #86
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80740115
Graus
  maandag 26 april 2010 @ 20:34:37 #87
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80740716
Dat de staatsomroep weg moet kan ik me nog wel in vinden.

Ze maken de politiek wel leuk op deze manier, al ben ik het niet met ze eens.
  maandag 26 april 2010 @ 20:36:18 #88
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80740788
Bosma
  maandag 26 april 2010 @ 20:40:13 #89
104871 remlof
Europees federalist
pi_80740938
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
Bosma
Ik kijk niet meer, vertel eens waarom je 'm zo goed vindt?
Ow doe maar in Politiek24: Live Presentatie PVV-kandidaten trouwens.
  maandag 26 april 2010 @ 20:42:14 #90
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80741014
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik vind het wel verwarrend, twee topics in twee fora... Waarom zit VKZ eigenlijk niet gewoon in POL?
  maandag 26 april 2010 @ 20:42:32 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80741021
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarom niet hier?
Laffe huichelaar
  maandag 26 april 2010 @ 20:45:08 #92
104871 remlof
Europees federalist
pi_80741152
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom niet hier?
Omdat het centrale PVV topic mij niet de plek lijkt om commentaar te geven op een live uitzending.
  maandag 26 april 2010 @ 20:49:15 #93
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80741298
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat het centrale PVV topic mij niet de plek lijkt om commentaar te geven op een live uitzending.
Mja, dus de centrale topics zijn voor de verkiezingsprogramma's die Fok!kers over het algemeen toch niet lezen.

Handig.
  maandag 26 april 2010 @ 20:51:21 #94
104871 remlof
Europees federalist
pi_80741383
Ik vind dit topic meer voor dit soort dingen:

De neergang in de peilingen van de PVV:

Ik vraag me af of ze überhaupt nog zetelwinst boeken op 9 juni
  maandag 26 april 2010 @ 20:55:53 #95
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80741570
Ja maar Nova en DWDD zijn niet te vertrouwen. De staatsomroep braakt vuile propaganda uit.
pi_80741584
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:51 schreef remlof het volgende:

[ afbeelding ]

van 9 naar 9 op 9 juni

en als je die 999 omdraait ....
  maandag 26 april 2010 @ 20:56:40 #97
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80741603
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:51 schreef remlof het volgende:

[ afbeelding ]

Je vergeet dat de pvda op 12 zetels heeft gestaan, en je weet dat de pvda wel errruuuug vroeg piekt?
pi_80741609
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:55 schreef Q.E.D. het volgende:
Ja maar Nova en DWDD zijn niet te vertrouwen. De staatsomroep braakt vuile propaganda uit.
En daarom stond de PVV vorig jaar steevast hoog in de peilingen?
  maandag 26 april 2010 @ 20:57:18 #99
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80741631
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

En daarom stond de PVV vorig jaar steevast hoog in de peilingen?
Het was een grapje, Piet.
  maandag 26 april 2010 @ 21:01:46 #100
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80741809
De hond is nu echt onbetrouwbaar aan het worden, 17 zetels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')