Meteen het land uitgooien die boefquote:PVV-kandidaat Gidi Markuszower is in 2008 opgepakt voor het overtreden van de wapenwet. Hij liep met een wapen rond tijdens de viering van 60 jaar Israël in de RAI in Amsterdam.
De joodse nummer vijf van de PVV-lijst werkte als beveiliger op het evenement. Een van de gasten zag dat hij een wapen droeg en belde de politie. Daarna werd hij opgepakt.
Markuszower zegt in Vrij Nederland dat het klopt dat hij een wapen droeg, maar dat hij nu geen wapenvergunning meer heeft. Het Openbaar Ministerie heeft de PVV-kandidaat niet vervolgd.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)p-met-wapen-rond.xml
Vind ik ook! Hij is potverdrie niet eens veroordeeld, dan moet hij zeker wieberenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:35 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Meteen het land uitgooien die boef
quote:Het Openbaar Ministerie heeft de PVV-kandidaat niet vervolgd.
Link naar topic aub.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef MouzurX het volgende:
Grappig dat uit dit nieuwsbericht feiten ontbreken die bij een ander topic er wel in stonden.
Net Pvda jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef remlof het volgende:
Die PVVers zijn nog erger dan die clowns van de LPF
Omdat deze man een voorbeeld functie heeft. Die gangster hebben geen voorbeeld functies misschien voor stel hang jongeren misschien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:56 schreef Ofanders het volgende:
En waarom is die dan wel niet veroordeeld, als het 16 was geweest z'n broek laag had gehad en op straat had gelopen met dure merk kleding had justitie niet geweten hoe snel ze hem moesten veroordelen. Nederland gaat naar de klote...Door een slecht justitieel systeem.
Om je Broek laag te hebben en merk kleding te dragen hoef je geen ganster te zijn hoor, maar gewoon iemand met rijke pappie!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Omdat deze man een voorbeeld functie heeft. Die gangster hebben geen voorbeeld functies misschien voor stel hang jongeren misschien.
Doe eens opsommen wie die clowns van de PvdA zijn en waarom zij dat volgens jou zijnquote:
Mensen met een voorbeeldfunctie moeten juist geen wapen dragen. En al helemaal niet in het geniep. Slimmerd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Omdat deze man een voorbeeld functie heeft. Die gangster hebben geen voorbeeld functies misschien voor stel hang jongeren misschien.
Iets met geld geven aan Hamasquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe eens opsommen wie die clowns van de PvdA zijn en waarom zij dat volgens jou zijn
Mijn fout ja ik bedoeld mensen met voorbeeld functie (dus geen politie) moet inderdaad geen wapens dragenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen met een voorbeeldfunctie moeten juist geen wapen dragen. En al helemaal niet in het geniep. Slimmerd.
Die kende ik nog niet. Vertel.quote:
Geld strooien naar Palestijnen terwijl ze weten dat het bedoelde geld niet naar voedsel etca gaat. Niks mis met hulp bieden aan Palestijnen maar zorg er voor dat er ook iets nuttigs mee wordt gedaan. Nu ga ik slapenquote:
En dat deed de regering dat of expliciet de PvdA? Juist.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:12 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Geld strooien naar Palestijnen terwijl ze weten dat het bedoelde geld niet naar voedsel etca gaat. Niks mis met hulp bieden aan Palestijnen maar zorg er voor dat er ook iets nuttigs mee wordt gedaan. Nu ga ik slapen
Bedoel je dit topic: De hypocrisie van Wilders, en waarom pakt niemand hem daarop ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef MouzurX het volgende:
Grappig dat uit dit nieuwsbericht feiten ontbreken die bij een ander topic er wel in stonden.
8 zetels I guessquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:07 schreef Boldface het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik denk dat de zetelwinst van de PVV in de peilingen zo rond 9 juni bijna volledig is verdampt. Steeds meer mensen zien in wat voor irreële, bizarre partij het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |