abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80301097
quote:
De nieuwkomers op de kieslijst van de PVV voor de Tweede Kamerverkiezingen op 9 juni, blijken niet geheel onomstreden. Zo verdedigde de nummer drie op de kieslijst, Lilian Helder, als advocaat een radicale imam die volgens PVV-leider Geert Wilders het land moet worden uitgezet.

Dat schrijft De Telegraaf woensdag.

Vechtpartij
De Eindhovense imam Imraan Karimam kreeg in 2007 een preekverbod van twee jaar vanwege gewelddadig en ophitsend gedrag. Wilders vond die kwestie destijds aanleiding om uitzetting te eisen. Vorig jaar verdedigde Helder dezelfde imam bij een nieuwe zaak over een vechtpartij bij de moskee. Ze voerde toen aan dat haar cliënt zich steeds 'voorbeeldig' had gedragen.

De nummer vijf, Gidi Markuszower, werd twee jaar geleden opgepakt met een wapen bij de viering van zestig jaar Israël in de Amsterdamse Rai. Hij werkte daar als beveiliger maar mocht het wapen daar niet dragen.

Verbannen
Markuszower, die in het verleden medewerker was van Tweede Kamerlid Anton van Schijndel die uit de VVD stapte, blijkt volgens dagblad De Pers ook voor het uitbannen van kritische joden uit de joodse gemeenschap.

Zo diende hij een voorstel in bij de Kerkeraad van Nederlandse-Israelitische Hoofdsynagoge om degenen die het kritische VN-rapport steunen over de rol van Israël in de Gaza-oorlog, uit de gemeenschap te verbannen.

Recordhouder
De nummer 23 van de lijst, James Sharpe, zou volgens de PVV-site Nederlands recordhouder hordenlopen te zijn. Dat blijkt iets genuanceerder te liggen volgens de Volkskrant. Sharpe is recordhouder bij de atleten tussen 35 en 39 jaar.

Arjan Brogt, nummer 34 op de lijst, is door de rechter veroordeeld om het geld dat hij ontving voor zijn lidmaatschap van de studentenraad, terug te betalen. DAt gebeurde omdat hij nooit kwam opdagen.

Promotie
De nummer negen op de PVV-kieslijst, Mellony van Hemert, zou volgens de PVV-website zijn gepromoveerd als psycholoog. Dat blijkt niet het geval.

Wilders heeft de Telegraaf laten weten dat de fout over de opleiding bij de PVV ligt. Het zou wel goed vermeld staan op Van Hemerts cv. Over Markuszower zei de PVV-leider dat deze zich ‘natuurlijk aan de regels had moeten houden’. Over advocate Helder zegt Wilders niets.
http://www.elsevier.nl/we(...)de-radicale-imam.htm

Islamisering van de PVV.
pi_80301281
Dat dit kan in Nederland. Een advocaat is denk ik verplicht om als je ingeschakeld ben je cliënt te helpen. Denk je dat moskovitch eens is met alle daden van zijn cliënten? denk het niet. Hier misschien net zo. Dus zo gek vind ik het niet.
pi_80301334
Zou mij niet verbazen als ze gewoon bewust de zaak heeft verloren.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 14 april 2010 @ 13:10:07 #4
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_80301574
Och, dat stukje over die advocate is niet zo spannend - iedere idioot heeft in een rechtstaat recht op een advocaat (we leven hier tenslotte niet onder de sharia) en als advocaat hoef je het niet eens te zijn met de denkbeelden van degene die je verdedigt.

Nee, dan is er eerder iets te melden over de denkbeelden van die Gidi Markuszower...
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_80301611
Een advocate die haar werk doet nieuwswaardig inderdaad
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  woensdag 14 april 2010 @ 13:17:50 #6
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80301864
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:10 schreef Telecaster het volgende:
Och, dat stukje over die advocate is niet zo spannend - iedere idioot heeft in een rechtstaat recht op een advocaat (we leven hier tenslotte niet onder de sharia) en als advocaat hoef je het niet eens te zijn met de denkbeelden van degene die je verdedigt.
Ik denk dat veroordeelde cliënten van haar zich nu achter de oren gaan krabben of zij wel haar uiterste best heeft gedaan om hun straf binnen de perken te houden.
pi_80301884
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef Amos_ het volgende:
Een advocate die haar werk doet nieuwswaardig inderdaad
Wilders noemt zulke mensen geregeld dhimmis. Werden ze hiervan opgeheven wanneer ze zich bij de PVV aansluiten? Wat is het verschil tussen iemand die hetzelfde werk verricht, maar niet zich in de PVV kan vinden.
pi_80302167
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wilders noemt zulke mensen geregeld dhimmis. Werden ze hiervan opgeheven wanneer ze zich bij de PVV aansluiten? Wat is het verschil tussen iemand die hetzelfde werk verricht, maar niet zich in de PVV kan vinden.
Ik denk dat je overdrijft.
Natuurlijk is het saillant en dat feestje mag je vieren, maar het enige principiële is dat een rechtzoekende door een advocaat juridische bijstand moet worden verleend.
Dit was gewoon een civiele procedure, namelijk.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_80302185
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:25 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Natuurlijk is het saillant en dat feestje mag je vieren, maar het enige principiële is dat een rechtzoekende door een advocaat juridische bijstand moet worden verleend.
Daarom ook non-nieuws
pi_80302303
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:25 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Wat doet dat aan wat ik zeg? Waardeoordelen met 'ik vind, ik denk' weggelaten?
Niet te vergeten dat PVV op enkele principes is gebouwd wat niet conform het verdedigen is van 'radicale imams'.
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 13:30:11 #11
8781 crew  Frutsel
pi_80302310
Ah... nog eentje
KLB..GC...ONZ... VKZ.. POL.. NWS...

NEXT..
pi_80302356
Ah.. een mod die een sfeertje komt leggen.

Ok sorry, slotje. Next.
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 13:33:48 #13
8781 crew  Frutsel
pi_80302454
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:31 schreef Triggershot het volgende:
Ah.. een mod die een sfeertje komt leggen.

Ok sorry, slotje. Next.
Jij was dat toch met die spiegel?
pi_80302503
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:33 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Jij was dat toch met die spiegel?
Nee, vergrootglas.
pi_80302548
Ehm....ok.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80302755
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Ah... nog eentje
KLB..GC...ONZ... VKZ.. POL.. NWS...

NEXT..
Ja he, wat een ophef om iets simpels
pi_80302783
Wat een lachwekkend zooitje bij elkaar. Ik snap niet dat er mensen zijn die deze partij nog serieus nemen, maar goed...
pi_80302806
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:41 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik vind het niet iets simpels. Zeker gezien het door Triggershot eerder aangehaalde "gedachtegoed" van de PVV.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80302981
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind het niet iets simpels. Zeker gezien het door Triggershot eerder aangehaalde "gedachtegoed" van de PVV.
En Herfkens van de PVDA, het gedachtegoed daarvan strookt ook niet met haar graaipraktijken...

Maar nee, een vrouw die haar werk doet, dat is "walgelijk"
  woensdag 14 april 2010 @ 13:48:21 #20
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_80303012
Wow, een advocate die haar werk deed. DIT MOET IN DE KRANT MENSEN!!!!
pi_80303167
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:41 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Het grote bagatelliseren is begonnen. "Ik zal en moet PVV stemmen, ongeacht wat voor josti's op de kieslijst staan "

Hoe iemand met zijn volle verstand op de PVV kan stemmen, is mij echt een raadsel. Overigens kun jij dit wel wegwuiven als iets simpels, maar indien dit figuur op de kiesljst van de PvdA had gestaan, dan was de wereld te klein. Dan stonden mensen als jij vooraan om te roepen dat de PvdA zelfs radicale imams knuffelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80303266
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:47 schreef Amos_ het volgende:
En Herfkens van de PVDA, het gedachtegoed daarvan strookt ook niet met haar graaipraktijken...
Dit lijkt verdacht veel op een: "maar hullie doen het ook".
quote:
Maar nee, een vrouw die haar werk doet, dat is "walgelijk"
Kennelijk doet ze haar werk niet goed genoeg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80303424
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat doet dat aan wat ik zeg? Waardeoordelen met 'ik vind, ik denk' weggelaten?
Niet te vergeten dat PVV op enkele principes is gebouwd wat niet conform het verdedigen is van 'radicale imams'.
Wat jij zegt vind ik overdreven. De enige principekwestie hieraan is, meen ik, hetgeen ik zojuist aan de orde heb gebracht.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_80303646
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Overigens kun jij dit wel wegwuiven als iets simpels, maar indien dit figuur op de kiesljst van de PvdA had gestaan, dan was de wereld te klein. Dan stonden mensen als jij vooraan om te roepen dat de PvdA zelfs radicale imams knuffelen.
Ah je spreekt nu al voor mij?
Nee hoor, als deze vrouw van de PvdA was geweest dan had het me ook niets uitgemaakt. Ook een radicale imam heeft het recht verdedigd te worden. Simpel zat.
pi_80303770
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ah je spreekt nu al voor mij?
Nee hoor, als deze vrouw van de PvdA was geweest dan had het me ook niets uitgemaakt. Ook een radicale imam heeft het recht verdedigd te worden. Simpel zat.
Oke, duidelijk. Ben je trouwens nog steeds voornemens om op de PVV te stemmen? (weet niet zeker of jij dat al wilde doen, maar goed).

Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat er nog serieus Nederlanders zijn die PVV stemmen.Neem zo'n Markuszower. Die man is overduidelijk gestoord.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')