quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:04 schreef remlof het volgende:
Laat de AIVD de andere kandidaten ook nog maar eens goed natrekken.
serieus, kom naar dit topic en lees de OPquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:39 schreef Dichtpiet. het volgende:
we hebben meer PVV'ers nodig in dit topic:
De GROTE moral politics test 2010
Bij de PVV moet het een soort diervriendelijkheid zijn die Dion Graus nog snapt. Dat je niet een hondje slaat, want hondjes zijn zielig. Abstracte dingen als de bioindustrie, dat is allemaal veel te veel informatie in 1x voor Dion. Dat kan die man niet aan. Dan moet hij kritisch nadenken en tegen de wil van "hardwerkende Nederlanders" in gaan ... moeilijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:46 schreef TechXP het volgende:
Kwam nog een goed filmpje tegen die ontkracht dat PVV echt voor dieren op komt zoals ze zeggen:
Kan -ie wel roepen, maar dat lijkt me stug. Het ziet er zo klaar als een klontje uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Van Bemmel heeft de omroep laten weten dat hij de beschuldiging kan weerleggen. Hij is nog in gesprek met de curator.
Hm NOS. Ik denk dat ze beter een onderzoek naar de NOS kunnen gaan doen wegens oplichting en het misbruiken van onze belastingcenten. Maar dan geeft niemand thuis, ligt nogal gevoelig bij de staatsomroep.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De curator heeft hierover contact gezocht met de NOS.
Kan je echt niet beter dan dit soort goedkope retoriek?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hm NOS. Ik denk dat ze beter een onderzoek naar de NOS kunnen gaan doen wegens oplichting en het misbruiken van onze belastingcenten. Maar dan geeft niemand thuis, ligt nogal gevoelig bij de staatsomroep.
Neen, want ik ben een domme hersenloze VMBO PVV stemmer, jeweetz.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je echt niet beter dan dit soort goedkope retoriek?
Ah dat is waar ook. Je kijkt vast ook graag op GS?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Neen, want ik ben een domme hersenloze VMBO PVV stemmer, jeweetz.
Yepquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah dat is waar ook. Je kijkt vast ook graag op GS?
Zie je er wel goed uit? Dat compenseert in het algemeen wel weer voldoendequote:
Nee, ik zie eruit als een PVV er, een tokkie. Matje in de nek, Sjonnie snorretje. En roep vaak: "waaat daaahn jonguhhhh? Problemuuuhhhh? "quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Zie je er wel goed uit? Dat compenseert in het algemeen wel weer voldoende
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee, ik zie eruit als een PVV er, een tokkie. Matje in de nek, Sjonnie snorretje. En roep vaak: "waaat daaahn jonguhhhh? Problemuuuhhhh? "
Dus ja...
Erger dan Geert Wilders kan toch bijna nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee, ik zie eruit als een PVV er, een tokkie. Matje in de nek, Sjonnie snorretje. En roep vaak: "waaat daaahn jonguhhhh? Problemuuuhhhh? "
Dus ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |