Alleen mn lul overigens. Oksels/borsthaar scheren is gayquote:
Uhmx.. lul (in het geheel) mee eens..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen mn lul overigens. Oksels/borsthaar scheren is gay
Je moet het in ieder geval wel bijhouden. Je knipt je hoofdhaar toch ook, en je baard?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Uhmx.. lul (in het geheel) mee eens..Oksels vindt ik inderdaad ook een beetje overdreven.. maar borsthaar scheren moet kunnen..
Bijhouden is natuurlijk geen schande..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:35 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je moet het in ieder geval wel bijhouden. Je knipt je hoofdhaar toch ook, en je baard?
Nee plukken shag onder je armen is de mode.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Want glad is wel een schande?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:36 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Bijhouden is natuurlijk geen schande..
Voor vrouwen is overal meestal zo.. behalve het hoofd inderdaad..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Glad, overal behalve op mijn hoofdIs wel zo hygienisch
Gewoon 2x per dag wassen en regelmatig douchen is wel zo hygienisch.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Glad, overal behalve op mijn hoofdIs wel zo hygienisch
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:01 schreef rece het volgende:
Glad en precies de reden die vosss als noemde.
Ow dus als je je oksels scheert dan zweet je opeens niet meer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee plukken shag onder je armen is de mode.
En ruften naar zweet na de eerste de beste lichamelijkeinspanning. Ok sommige mensen leveren geen inspanning...
Haha!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dus als je je oksels scheert dan zweet je opeens niet meer?
Wanneer je het lekker laat zoals het is ruft je i.i.g. wel meer dan dat je het er af jast. Ook als je je dagelijks netjes wast en deo opdoet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dus als je je oksels scheert dan zweet je opeens niet meer?
Vanzelfsprekend. Ik heb _altijd_ gelijkquote:
Bron??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:17 schreef mr_t88 het volgende:
Wat vinden jullie van de Mohammed B? Kaal boven de lul en de ballen lang behaard...
Ik doe nooit wat aan mijn okselhaar en ik heb mijn vriendin er nog nooit over gehoord. Toen ik een x deo vergeten was zei ik, bah nu ruik ik vast naar zweet en toen zei ze dat ze geen zweet rook. Dus dat ligt aan jou hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wanneer je het lekker laat zoals het is ruft je i.i.g. wel meer dan dat je het er af jast. Ook als je je dagelijks netjes wast en deo opdoet.
Sterkte...
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
schaam streek glad.
borst en oksels getrimd
dat kan ik van jou ook zeggenquote:
dude!quote:
Heerlijk, de oksel is namelijk een hele warme, zwoele plek, en een beetje beharing daarop maakt het dan nog net even wat zwoeler.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude!
nja whatever floats your boat!
Geboren met schaam-, okselhaar en een baardje....respect dude!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef JohnDDD het volgende:
Ikzelf: ben volledig op en top behaard zoals ik geboren ben, inclusief baardje.
Moeders is vreemd gegaan met een baviaan..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Geboren met schaam-, okselhaar en een baardje....respect dude!!!!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Je hebt ook een kut?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Sandoval het volgende:
dus ik heb het beste van beide werelden
Ook rond de anus is het geen enkel probleem. Met zowel de Bodygroom als een smal scheermesje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Sandoval het volgende:
Al die figuren hier die zeggen compleet glad te zijn, please zeg me dat jullie uit de buurt van je anus blijven met dat scheermes (we kennen immers allemaal dat relaas van die gast die het daar wel ging scheren? wie linkt hem ff?)![]()
![]()
![]()
En jij geloofde dat verhaal? Een amerikaanse vetklep met een slechte sluitspier?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Sandoval het volgende:
Al die figuren hier die zeggen compleet glad te zijn, please zeg me dat jullie uit de buurt van je anus blijven met dat scheermes (we kennen immers allemaal dat relaas van die gast die het daar wel ging scheren? wie linkt hem ff?)![]()
![]()
![]()
Tering, nog 1 stapje en je komt uit de kast.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ook rond de anus is het geen enkel probleem. Met zowel de Bodygroom als een smal scheermesje.
Next?
Mja... het is wat het onderschrift bij je username al aangeeft eigenlijk!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
Tering, nog 1 stapje en je komt uit de kast.
Dat dusquote:Op maandag 8 maart 2010 20:34 schreef pasopikbijt het volgende:
benen, oksels en schaamstreek hou ik allemaal glad, vind ik zelf prettiger
(Sinds kort trouwens een schaamstreepje!)
Wtf is het nut van die underscore tussen de smiley en het uitroepteken? Je kunt toch ook gewoon een spatie gebruiken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil echt geen vent die zn oksels scheert_!
Wtf is het nut van die reactie?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:54 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Wtf is het nut van die underscore tussen de smiley en het uitroepteken? Je kunt toch ook gewoon een spatie gebruiken?
Precies Smijn! Goed dat er nog verstandige vrouwen met smaak zijn.quote:
Pest?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:52 schreef VivaLaHollandia het volgende:
Streepje![]()
![]()
En oksels scheer ik ook af en toe. Heb je minder last van geurtjes met warm weer. En ik heb een P hekel aan geurtjes.
Goed bezig! Zo sexyquote:Op maandag 8 maart 2010 20:34 schreef pasopikbijt het volgende:
(Sinds kort trouwens een schaamstreepje!)
Dt dusquote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef betweenthedays het volgende:
Bij vrouwen maakt het me niet zo heel erg veel uit. Okselhaar het liefst wel weghalen, maar anderzijds zou ik er waarschijnlijk niet heel erg mee zitten als dat een keer niet gebeurt. Schaamhaar: zolang ze het bijhoudt vind ik het geen probleem: kaal, streepje, driehoekje, whatever. En benen scheren is wel fijn, maar als ervoor kiest het bijvoorbeeld in de winter niet te doen of wat minder regelmatig: I don't care.
Full body is ook echt full body. Dus ook de benen ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:40 schreef Ascendancy het volgende:
Die mannen die hier glad zeggen, scheren jullie ook je benen? En waarom?
Beenhaar is op geen enkele manier ranzig, mits niet de dikte van een gorilla, en een man met gladde benen is nogal gay
Nou omdat het fabeltje dat je van okselhaar gaat stinken ook de wereld in is gebracht?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Full body is ook echt full body. Dus ook de benen ja.
En wie zegt dat het met "ranzig" te maken heeft persee?
...stinkende benen? Bestaat dat ook nog tegenwoordig?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
Nou omdat het fabeltje dat je van okselhaar gaat stinken ook de wereld in is gebracht?
Waarom doe je dat als man zijnde?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Full body is ook echt full body. Dus ook de benen ja.
En wie zegt dat het met "ranzig" te maken heeft persee?
word jij dan liever wakker, in de armen van je lover, met een dikke puut shag onder de armen??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil echt geen vent die zn oksels scheert_!
Gewoon staand onder de douche.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Doe je dat dan liggend, zittend of staand?
Me vriendin ziet hetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:52 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
wie ziet je konthaar nou eigenlijk? waarom zou je het scheren?
Vind het zelf niks dat haar daar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:54 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Maakt het haar wat uit dan?Mijn vriend is een behaarde aap en dat maakt me niks uit
ook dat tussen je billen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind mn schaamhaar ook vervelend
Zo goed als?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
daar heb ik het zo goed als niet
Ja idd... de rest scheer je wel weg?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:04 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Naja, iedereen zal daar wel een haartje of 2 hebben zitten toch
Streepje isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:09 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ja nu weer wel, streepje was weer eens mislukt
Achja, ik probeer het de volgende keer wel weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef FokR het volgende:
[..]
dat wel... wel iets voor over hebben he
Doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Achja, ik probeer het de volgende keer wel weer
Maak ook direct een fotoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Achja, ik probeer het de volgende keer wel weer
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:04 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Naja, iedereen zal daar wel een haartje of 20000 hebben zitten toch
Meld ook even wat jij hebtquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
Twee topics over schaamhaar is misschien nét iets teveel.
We doen de ander dicht.
Omdat het fijner aanvoelt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:55 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom doe je dat als man zijnde?
Doe eens normaal. Ik zeg toch haartje of 2? Hoef je het niet te veranderen en zeggen dat ik een oerwoud op me kont heb want dat heb ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:02 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Mja mannen hebben meer dan vrouwen neem ik aan
Leg mij eens uit wat een kaal kutje te maken heeft met pedofilie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef JohnDDD het volgende:
Ikzelf: ben volledig op en top behaard zoals ik geboren ben, inclusief baardje.
Voor vrouwen: liefst ook behaard. Schaamhaar is een must, anders raak ik niet opgewonden. Ik ben toch godverdomme geen pedofiel. Okselhaar is zeer erotisch maar zonder lukt het ook wel. Beenhaar is geen bezwaar maar is inderdaad niet heel mooi. Maar geen probleem in feite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat een kaal kutje te maken heeft met pedofilie?
Koop eens een bril dan kun het leeftijdsverschil zien met de persoon met wie je in bed ligt.
Je lijkt me een waardeloze lover als jij alleen maar naar haar kut kijkt, anders had je wel gezien dat ze geen waarschijnlijk kind meer is.Nou, kleine kindjes hebben kale kutjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet te veel, maar vooral buikhaar is uitermate geilquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef VorteXxX het volgende:
nou ja... ik als man hou er meer van als het bij mij daar beneden helemaal kaal is maar de vrouw mag best een streepje hebben of kaal hou niet zo van de afro-look...
Maar how about borsthaar wat vinden de vrouwen hiervan
Oee... nou ja.. voor jou laat ik het maar staan dan dan word ik ook nog es geil gevondenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:08 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Niet te veel, maar vooral buikhaar is uitermate geil
hahaha wat jij wil johquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:11 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Oee... nou ja.. voor jou laat ik het maar staan dan dan word ik ook nog es geil gevonden
Hihi dekking, die Liesje. Is het bij jou ook dekkend Liesje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
Graag verder in: Glad of behaard?
Dat topic is wat breder, qua dekking.
Gefeliciteerd! Jij loopt nu mooi en smaakvol rond daar beneden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:29 schreef pasopikbijt het volgende:
Kom net onder de douche vandaan en heb het daar beneden in een schattig klein driehoekje geschoren![]()
Jeejquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:14 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jij loopt nu mooi en smaakvol rond daar beneden.
Ik denk dat jouw vriend weer een hele goede tijd tegemoet gaat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:29 schreef pasopikbijt het volgende:
Kom net onder de douche vandaan en heb het daar beneden in een schattig klein driehoekje geschoren![]()
(voor het eerst trouwens!ik ga elke keer iets nieuws proberen, volgende keer eerst weer glad, en als het dan weer egaal is gegroeid een hartje
)
alleen zie ik hem over een week pas weerquote:Op zondag 21 maart 2010 10:07 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw vriend weer een hele goede tijd tegemoet gaat.
Zo heb je wel een week om flink te oefenen en het in de juiste vorm te krijgen.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
alleen zie ik hem over een week pas weer
moet ik het ff goed bijhouden ondertussen
Dat is wel zo, het is ook best wel moeilijkquote:Op zondag 21 maart 2010 17:16 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Zo heb je wel een week om flink te oefenen en het in de juiste vorm te krijgen.
Hoe mijn vriendin het heeft maakt me ook niet zo heel veel uit maar af en toe eens wat anders maakt het wel leuker natuurlijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:22 schreef pasopikbijt het volgende:
Toen we een paar maanden wat hadden ben ik pas begonnen me uberhaupt te scheren daar. (knipte het wel bij) En het maakte hem niet uit, dat vind ik zo leuk aan hem, hij vind het toch wel best
LIEFJE KIJKquote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Hoe mijn vriendin het heeft maakt me ook niet zo heel veel uit maar af en toe eens wat anders maakt het wel leuker natuurlijk.
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:47 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
LIEFJE KIJK
dan trek ik mijn broek naar beneden en laat mijn nieuwe vormpje zien, en dan gebeuren er leuke dingen
hij houdt alleen van "sport" met mijquote:Op zondag 21 maart 2010 18:07 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch.![]()
Ik denk niet dat ie dan eens goed kijkt toch maar de afstandbediening pakt en dan studio sport gaat kijken.
het wordt alsmaar beterquote:Op zondag 21 maart 2010 18:10 schreef whitesosa het volgende:
Het schijnt ook zo te zijn dat je met zelf sporten meer verbrand dan met studio sport heb ik ergens gehoord.
Dus dan vangt ie 2 vliegen in 1 klap.
Daar draait het toch ook allemaal om. Als het steeds slechter werd dan moet je zsm stoppen want dat is zwaar zonde van de tijd.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:14 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Daar draait het toch ook allemaal om. Als het steeds slechter werd dan moet je zsm stoppen want dat is zwaar zonde van de tijd.
Ik ben het helemaal met je eens... en ook met je onderschrift.. misschien zien we elkaar de 18equote:Op maandag 22 maart 2010 17:54 schreef heavenstar het volgende:
benen, schaamstreek en oksels helemaal glad
gezellig!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:43 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens... en ook met je onderschrift.. misschien zien we elkaar de 18e
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |