Mja... het is wat het onderschrift bij je username al aangeeft eigenlijk!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
Tering, nog 1 stapje en je komt uit de kast.
Dat dusquote:Op maandag 8 maart 2010 20:34 schreef pasopikbijt het volgende:
benen, oksels en schaamstreek hou ik allemaal glad, vind ik zelf prettiger
(Sinds kort trouwens een schaamstreepje!)
Wtf is het nut van die underscore tussen de smiley en het uitroepteken? Je kunt toch ook gewoon een spatie gebruiken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil echt geen vent die zn oksels scheert_!
Wtf is het nut van die reactie?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:54 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Wtf is het nut van die underscore tussen de smiley en het uitroepteken? Je kunt toch ook gewoon een spatie gebruiken?
Precies Smijn! Goed dat er nog verstandige vrouwen met smaak zijn.quote:
Pest?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:52 schreef VivaLaHollandia het volgende:
Streepje![]()
![]()
En oksels scheer ik ook af en toe. Heb je minder last van geurtjes met warm weer. En ik heb een P hekel aan geurtjes.
Goed bezig! Zo sexyquote:Op maandag 8 maart 2010 20:34 schreef pasopikbijt het volgende:
(Sinds kort trouwens een schaamstreepje!)
Dt dusquote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef betweenthedays het volgende:
Bij vrouwen maakt het me niet zo heel erg veel uit. Okselhaar het liefst wel weghalen, maar anderzijds zou ik er waarschijnlijk niet heel erg mee zitten als dat een keer niet gebeurt. Schaamhaar: zolang ze het bijhoudt vind ik het geen probleem: kaal, streepje, driehoekje, whatever. En benen scheren is wel fijn, maar als ervoor kiest het bijvoorbeeld in de winter niet te doen of wat minder regelmatig: I don't care.
Full body is ook echt full body. Dus ook de benen ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:40 schreef Ascendancy het volgende:
Die mannen die hier glad zeggen, scheren jullie ook je benen? En waarom?
Beenhaar is op geen enkele manier ranzig, mits niet de dikte van een gorilla, en een man met gladde benen is nogal gay
Nou omdat het fabeltje dat je van okselhaar gaat stinken ook de wereld in is gebracht?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Full body is ook echt full body. Dus ook de benen ja.
En wie zegt dat het met "ranzig" te maken heeft persee?
...stinkende benen? Bestaat dat ook nog tegenwoordig?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
Nou omdat het fabeltje dat je van okselhaar gaat stinken ook de wereld in is gebracht?
Waarom doe je dat als man zijnde?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Full body is ook echt full body. Dus ook de benen ja.
En wie zegt dat het met "ranzig" te maken heeft persee?
word jij dan liever wakker, in de armen van je lover, met een dikke puut shag onder de armen??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil echt geen vent die zn oksels scheert_!
Gewoon staand onder de douche.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Doe je dat dan liggend, zittend of staand?
Me vriendin ziet hetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:52 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
wie ziet je konthaar nou eigenlijk? waarom zou je het scheren?
Vind het zelf niks dat haar daar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:54 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Maakt het haar wat uit dan?Mijn vriend is een behaarde aap en dat maakt me niks uit
ook dat tussen je billen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind mn schaamhaar ook vervelend
Zo goed als?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
daar heb ik het zo goed als niet
Ja idd... de rest scheer je wel weg?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:04 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Naja, iedereen zal daar wel een haartje of 2 hebben zitten toch
Streepje isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:09 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ja nu weer wel, streepje was weer eens mislukt
Achja, ik probeer het de volgende keer wel weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef FokR het volgende:
[..]
dat wel... wel iets voor over hebben he
Doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Achja, ik probeer het de volgende keer wel weer
Maak ook direct een fotoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Achja, ik probeer het de volgende keer wel weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |