Alleen mn lul overigens. Oksels/borsthaar scheren is gayquote:
Uhmx.. lul (in het geheel) mee eens..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen mn lul overigens. Oksels/borsthaar scheren is gay
Je moet het in ieder geval wel bijhouden. Je knipt je hoofdhaar toch ook, en je baard?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Uhmx.. lul (in het geheel) mee eens..Oksels vindt ik inderdaad ook een beetje overdreven.. maar borsthaar scheren moet kunnen..
Bijhouden is natuurlijk geen schande..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:35 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je moet het in ieder geval wel bijhouden. Je knipt je hoofdhaar toch ook, en je baard?
Nee plukken shag onder je armen is de mode.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Want glad is wel een schande?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:36 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Bijhouden is natuurlijk geen schande..
Voor vrouwen is overal meestal zo.. behalve het hoofd inderdaad..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Glad, overal behalve op mijn hoofdIs wel zo hygienisch
Gewoon 2x per dag wassen en regelmatig douchen is wel zo hygienisch.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Glad, overal behalve op mijn hoofdIs wel zo hygienisch
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:01 schreef rece het volgende:
Glad en precies de reden die vosss als noemde.
Ow dus als je je oksels scheert dan zweet je opeens niet meer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee plukken shag onder je armen is de mode.
En ruften naar zweet na de eerste de beste lichamelijkeinspanning. Ok sommige mensen leveren geen inspanning...
Haha!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dus als je je oksels scheert dan zweet je opeens niet meer?
Wanneer je het lekker laat zoals het is ruft je i.i.g. wel meer dan dat je het er af jast. Ook als je je dagelijks netjes wast en deo opdoet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dus als je je oksels scheert dan zweet je opeens niet meer?
Vanzelfsprekend. Ik heb _altijd_ gelijkquote:
Bron??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:17 schreef mr_t88 het volgende:
Wat vinden jullie van de Mohammed B? Kaal boven de lul en de ballen lang behaard...
Ik doe nooit wat aan mijn okselhaar en ik heb mijn vriendin er nog nooit over gehoord. Toen ik een x deo vergeten was zei ik, bah nu ruik ik vast naar zweet en toen zei ze dat ze geen zweet rook. Dus dat ligt aan jou hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wanneer je het lekker laat zoals het is ruft je i.i.g. wel meer dan dat je het er af jast. Ook als je je dagelijks netjes wast en deo opdoet.
Sterkte...
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
schaam streek glad.
borst en oksels getrimd
dat kan ik van jou ook zeggenquote:
dude!quote:
Heerlijk, de oksel is namelijk een hele warme, zwoele plek, en een beetje beharing daarop maakt het dan nog net even wat zwoeler.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude!
nja whatever floats your boat!
Geboren met schaam-, okselhaar en een baardje....respect dude!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef JohnDDD het volgende:
Ikzelf: ben volledig op en top behaard zoals ik geboren ben, inclusief baardje.
Moeders is vreemd gegaan met een baviaan..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Geboren met schaam-, okselhaar en een baardje....respect dude!!!!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Je hebt ook een kut?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Sandoval het volgende:
dus ik heb het beste van beide werelden
Ook rond de anus is het geen enkel probleem. Met zowel de Bodygroom als een smal scheermesje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Sandoval het volgende:
Al die figuren hier die zeggen compleet glad te zijn, please zeg me dat jullie uit de buurt van je anus blijven met dat scheermes (we kennen immers allemaal dat relaas van die gast die het daar wel ging scheren? wie linkt hem ff?)![]()
![]()
![]()
En jij geloofde dat verhaal? Een amerikaanse vetklep met een slechte sluitspier?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Sandoval het volgende:
Al die figuren hier die zeggen compleet glad te zijn, please zeg me dat jullie uit de buurt van je anus blijven met dat scheermes (we kennen immers allemaal dat relaas van die gast die het daar wel ging scheren? wie linkt hem ff?)![]()
![]()
![]()
Tering, nog 1 stapje en je komt uit de kast.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ook rond de anus is het geen enkel probleem. Met zowel de Bodygroom als een smal scheermesje.
Next?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |