dude!quote:
Heerlijk, de oksel is namelijk een hele warme, zwoele plek, en een beetje beharing daarop maakt het dan nog net even wat zwoeler.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude!
nja whatever floats your boat!
Geboren met schaam-, okselhaar en een baardje....respect dude!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef JohnDDD het volgende:
Ikzelf: ben volledig op en top behaard zoals ik geboren ben, inclusief baardje.
Moeders is vreemd gegaan met een baviaan..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Geboren met schaam-, okselhaar en een baardje....respect dude!!!!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Je hebt ook een kut?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Sandoval het volgende:
dus ik heb het beste van beide werelden
Ook rond de anus is het geen enkel probleem. Met zowel de Bodygroom als een smal scheermesje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Sandoval het volgende:
Al die figuren hier die zeggen compleet glad te zijn, please zeg me dat jullie uit de buurt van je anus blijven met dat scheermes (we kennen immers allemaal dat relaas van die gast die het daar wel ging scheren? wie linkt hem ff?)![]()
![]()
![]()
En jij geloofde dat verhaal? Een amerikaanse vetklep met een slechte sluitspier?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Sandoval het volgende:
Al die figuren hier die zeggen compleet glad te zijn, please zeg me dat jullie uit de buurt van je anus blijven met dat scheermes (we kennen immers allemaal dat relaas van die gast die het daar wel ging scheren? wie linkt hem ff?)![]()
![]()
![]()
Tering, nog 1 stapje en je komt uit de kast.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ook rond de anus is het geen enkel probleem. Met zowel de Bodygroom als een smal scheermesje.
Next?
Mja... het is wat het onderschrift bij je username al aangeeft eigenlijk!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
Tering, nog 1 stapje en je komt uit de kast.
Dat dusquote:Op maandag 8 maart 2010 20:34 schreef pasopikbijt het volgende:
benen, oksels en schaamstreek hou ik allemaal glad, vind ik zelf prettiger
(Sinds kort trouwens een schaamstreepje!)
Wtf is het nut van die underscore tussen de smiley en het uitroepteken? Je kunt toch ook gewoon een spatie gebruiken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil echt geen vent die zn oksels scheert_!
Wtf is het nut van die reactie?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:54 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Wtf is het nut van die underscore tussen de smiley en het uitroepteken? Je kunt toch ook gewoon een spatie gebruiken?
Precies Smijn! Goed dat er nog verstandige vrouwen met smaak zijn.quote:
Pest?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:52 schreef VivaLaHollandia het volgende:
Streepje![]()
![]()
En oksels scheer ik ook af en toe. Heb je minder last van geurtjes met warm weer. En ik heb een P hekel aan geurtjes.
Goed bezig! Zo sexyquote:Op maandag 8 maart 2010 20:34 schreef pasopikbijt het volgende:
(Sinds kort trouwens een schaamstreepje!)
Dt dusquote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef betweenthedays het volgende:
Bij vrouwen maakt het me niet zo heel erg veel uit. Okselhaar het liefst wel weghalen, maar anderzijds zou ik er waarschijnlijk niet heel erg mee zitten als dat een keer niet gebeurt. Schaamhaar: zolang ze het bijhoudt vind ik het geen probleem: kaal, streepje, driehoekje, whatever. En benen scheren is wel fijn, maar als ervoor kiest het bijvoorbeeld in de winter niet te doen of wat minder regelmatig: I don't care.
Full body is ook echt full body. Dus ook de benen ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:40 schreef Ascendancy het volgende:
Die mannen die hier glad zeggen, scheren jullie ook je benen? En waarom?
Beenhaar is op geen enkele manier ranzig, mits niet de dikte van een gorilla, en een man met gladde benen is nogal gay
Nou omdat het fabeltje dat je van okselhaar gaat stinken ook de wereld in is gebracht?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Full body is ook echt full body. Dus ook de benen ja.
En wie zegt dat het met "ranzig" te maken heeft persee?
...stinkende benen? Bestaat dat ook nog tegenwoordig?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
Nou omdat het fabeltje dat je van okselhaar gaat stinken ook de wereld in is gebracht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |