quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:04 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Naja, iedereen zal daar wel een haartje of 20000 hebben zitten toch
Meld ook even wat jij hebtquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
Twee topics over schaamhaar is misschien nét iets teveel.
We doen de ander dicht.
Omdat het fijner aanvoelt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:55 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom doe je dat als man zijnde?
Doe eens normaal. Ik zeg toch haartje of 2? Hoef je het niet te veranderen en zeggen dat ik een oerwoud op me kont heb want dat heb ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:02 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Mja mannen hebben meer dan vrouwen neem ik aan
Leg mij eens uit wat een kaal kutje te maken heeft met pedofilie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef JohnDDD het volgende:
Ikzelf: ben volledig op en top behaard zoals ik geboren ben, inclusief baardje.
Voor vrouwen: liefst ook behaard. Schaamhaar is een must, anders raak ik niet opgewonden. Ik ben toch godverdomme geen pedofiel. Okselhaar is zeer erotisch maar zonder lukt het ook wel. Beenhaar is geen bezwaar maar is inderdaad niet heel mooi. Maar geen probleem in feite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat een kaal kutje te maken heeft met pedofilie?
Koop eens een bril dan kun het leeftijdsverschil zien met de persoon met wie je in bed ligt.
Je lijkt me een waardeloze lover als jij alleen maar naar haar kut kijkt, anders had je wel gezien dat ze geen waarschijnlijk kind meer is.Nou, kleine kindjes hebben kale kutjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet te veel, maar vooral buikhaar is uitermate geilquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef VorteXxX het volgende:
nou ja... ik als man hou er meer van als het bij mij daar beneden helemaal kaal is maar de vrouw mag best een streepje hebben of kaal hou niet zo van de afro-look...
Maar how about borsthaar wat vinden de vrouwen hiervan
Oee... nou ja.. voor jou laat ik het maar staan dan dan word ik ook nog es geil gevondenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:08 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Niet te veel, maar vooral buikhaar is uitermate geil
hahaha wat jij wil johquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:11 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Oee... nou ja.. voor jou laat ik het maar staan dan dan word ik ook nog es geil gevonden
Hihi dekking, die Liesje. Is het bij jou ook dekkend Liesje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
Graag verder in: Glad of behaard?
Dat topic is wat breder, qua dekking.
Gefeliciteerd! Jij loopt nu mooi en smaakvol rond daar beneden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:29 schreef pasopikbijt het volgende:
Kom net onder de douche vandaan en heb het daar beneden in een schattig klein driehoekje geschoren![]()
Jeejquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:14 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jij loopt nu mooi en smaakvol rond daar beneden.
Ik denk dat jouw vriend weer een hele goede tijd tegemoet gaat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:29 schreef pasopikbijt het volgende:
Kom net onder de douche vandaan en heb het daar beneden in een schattig klein driehoekje geschoren![]()
(voor het eerst trouwens!ik ga elke keer iets nieuws proberen, volgende keer eerst weer glad, en als het dan weer egaal is gegroeid een hartje
)
alleen zie ik hem over een week pas weerquote:Op zondag 21 maart 2010 10:07 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw vriend weer een hele goede tijd tegemoet gaat.
Zo heb je wel een week om flink te oefenen en het in de juiste vorm te krijgen.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
alleen zie ik hem over een week pas weer
moet ik het ff goed bijhouden ondertussen
Dat is wel zo, het is ook best wel moeilijkquote:Op zondag 21 maart 2010 17:16 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Zo heb je wel een week om flink te oefenen en het in de juiste vorm te krijgen.
Hoe mijn vriendin het heeft maakt me ook niet zo heel veel uit maar af en toe eens wat anders maakt het wel leuker natuurlijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:22 schreef pasopikbijt het volgende:
Toen we een paar maanden wat hadden ben ik pas begonnen me uberhaupt te scheren daar. (knipte het wel bij) En het maakte hem niet uit, dat vind ik zo leuk aan hem, hij vind het toch wel best
LIEFJE KIJKquote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Hoe mijn vriendin het heeft maakt me ook niet zo heel veel uit maar af en toe eens wat anders maakt het wel leuker natuurlijk.
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:47 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
LIEFJE KIJK
dan trek ik mijn broek naar beneden en laat mijn nieuwe vormpje zien, en dan gebeuren er leuke dingen
hij houdt alleen van "sport" met mijquote:Op zondag 21 maart 2010 18:07 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch.![]()
Ik denk niet dat ie dan eens goed kijkt toch maar de afstandbediening pakt en dan studio sport gaat kijken.
het wordt alsmaar beterquote:Op zondag 21 maart 2010 18:10 schreef whitesosa het volgende:
Het schijnt ook zo te zijn dat je met zelf sporten meer verbrand dan met studio sport heb ik ergens gehoord.
Dus dan vangt ie 2 vliegen in 1 klap.
Daar draait het toch ook allemaal om. Als het steeds slechter werd dan moet je zsm stoppen want dat is zwaar zonde van de tijd.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:14 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Daar draait het toch ook allemaal om. Als het steeds slechter werd dan moet je zsm stoppen want dat is zwaar zonde van de tijd.
Ik ben het helemaal met je eens... en ook met je onderschrift.. misschien zien we elkaar de 18equote:Op maandag 22 maart 2010 17:54 schreef heavenstar het volgende:
benen, schaamstreek en oksels helemaal glad
gezellig!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:43 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens... en ook met je onderschrift.. misschien zien we elkaar de 18e
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |