Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:47 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
LIEFJE KIJK
dan trek ik mijn broek naar beneden en laat mijn nieuwe vormpje zien, en dan gebeuren er leuke dingen
hij houdt alleen van "sport" met mijquote:Op zondag 21 maart 2010 18:07 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch.![]()
Ik denk niet dat ie dan eens goed kijkt toch maar de afstandbediening pakt en dan studio sport gaat kijken.
het wordt alsmaar beterquote:Op zondag 21 maart 2010 18:10 schreef whitesosa het volgende:
Het schijnt ook zo te zijn dat je met zelf sporten meer verbrand dan met studio sport heb ik ergens gehoord.
Dus dan vangt ie 2 vliegen in 1 klap.
Daar draait het toch ook allemaal om. Als het steeds slechter werd dan moet je zsm stoppen want dat is zwaar zonde van de tijd.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:14 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Daar draait het toch ook allemaal om. Als het steeds slechter werd dan moet je zsm stoppen want dat is zwaar zonde van de tijd.
Ik ben het helemaal met je eens... en ook met je onderschrift.. misschien zien we elkaar de 18equote:Op maandag 22 maart 2010 17:54 schreef heavenstar het volgende:
benen, schaamstreek en oksels helemaal glad
gezellig!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:43 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens... en ook met je onderschrift.. misschien zien we elkaar de 18e
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |