Ja, walgelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kom nooit van dat mens af zo. Zie infecteert iedere SC.
Oftewel je lultquote:
quote:
Nee hoor. Het gaat gewoon niemand iets aan en ik heb beloofd dat ik m'n muil zou houden*.quote:
Ik ben een soort van antiwildersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Broekpaling het volgende:
Isdatzo is de bron van stille kennis.
quote:
Maar waarom zou jij het wel weten als simpele mod zijnde? Heb je connecties met FA's?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat gewoon niemand iets aan en ik heb beloofd dat ik m'n muil zou houden*.
*Niet aan krentenbol.
FA's, die wilden niks zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar waarom zou jij het wel weten als simpele mod zijnde? Heb je connecties met FA's?
Nee I know en achter de schermen viel niks te vindenquote:
The silent, strong type?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Broekpaling het volgende:
Isdatzo is de bron van stille kennis.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee I know en achter de schermen viel niks te vindenOf iig, tijdje later niet meer...
Ja wat wil je dan 's ochtends, ga niet eerst m'n tanden poetsen als jij begint te zoenen.quote:
Al dat droge slijm uit je mondje likken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan 's ochtends, ga niet eerst m'n tanden poetsen als jij begint te zoenen.
Had 's nachts nog een glaasje melk gedronkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Al dat droge slijm uit je mondje likken.
Kun je niet meer typen tijdens het rijdenquote:
Omnom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had 's nachts nog een glaasje melk gedronken.
Zit op de bank achter de laptopquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je niet meer typen tijdens het rijden
-> KLBquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
Er is hier iemand die zegt de hele tijd "u-ro" ipv "eu-ro".
Al gedaaooonn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed plan, zo maar eens gaan lunchen.
Mmh, gezien de TT misschien maar nietquote:
Ok, dan nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, gezien de TT misschien maar niet
Doe dat daar danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een dingetje uit de KLB-SC. Jewaids.
Hoho, ze was PUB mod hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een dingetje uit de KLB-SC. Jewaids.
Dienquote:
Jongen deed zich voor als meisje + foto's, rel op FOK!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:23 schreef jna het volgende:
Wtf is het kretenboldrama? Ondertussen ga ik ff m'n " net opgestaan poepbeurt " doen
Ik walgde van haar/hem/hetquote:
Maar de topicreeks was gehouden in ONZ.quote:
Wat leuk. Dat deden wij ook in groep 7 van de basisschool op de TMF chatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jongen deed zich voor als meisje + foto's, rel op FOK!
Ongeveer
Ik kreeg 7 notes binnen 3 uur omdat ik het zat af te zeiken om zn incapabiliteit, toen was ik er definitief klaar meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het vroeg altijd om foto's van users en last fm enzo.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kreeg 7 notes binnen 3 uur omdat ik het zat af te zeiken om zn incapabiliteit, toen was ik er definitief klaar mee
* stem van roosvice reclamejongetje: komt wel goed schatjequote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:42 schreef jna het volgende:
[..]
* stem van roosvice reclamejongetje: komt wel goed schatje
Iedereen wordt vrolijk van die reclame hè?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
!!!
Wait, whut? Nu je het zegt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
0 topics op naam. 14.gif
jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:42 schreef jna het volgende:
[..]
* stem van roosvice reclamejongetje: komt wel goed schatje
Iedereen wordt vrolijk van die reclame hè?![]()
uit Amsterdam Oud Zuid... of het Gooi..quote:
Auhw.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die je eigenlijk aan de kapstokken hoort te hangen in de brugklas.
Ik heb er 4. De 4de volgens mij vanwege een ebola-plaatje dat niet werd gewaardeerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kreeg 7 notes binnen 3 uur omdat ik het zat af te zeiken om zn incapabiliteit, toen was ik er definitief klaar mee
Sorry, de baas kwam ff langs.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef Broekpaling het volgende:
Doe eens niet alsof jullie wat te doen hebben!
Heb ik niet, probeer minder te FOK!kenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef Broekpaling het volgende:
Doe eens niet alsof jullie wat te doen hebben!
Dus ga je maar vooruit zitten staren?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb ik niet, probeer minder te FOK!ken
zit wat ideeen op te schrijven en nieuwssites bijlangs te gaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus ga je maar vooruit zitten staren?
Watveur ideeën?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zit wat ideeen op te schrijven en nieuwssites bijlangs te gaan
Voor m'n stageopdrachtquote:
Mijn dirty mind is even afwezig, I don't get itquote:
Niksen en veel op fok! hangen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voor m'n stageopdrachtHeb nog geen, moet asap
Neequote:
Ik vermoed, vooral gezien het telefoontje van gisteren van de stage-coordinator, dat het iets meer inhoud moet hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niksen en veel op fok! hangen.
Die ga je gegarandeerd halen.
Deed ik de vorige keer en toen werd het niet zo'n succes als ik verwacht hadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niksen en veel op fok! hangen.
Die ga je gegarandeerd halen.
Ajoh, het is maar een vermoeden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed, vooral gezien het telefoontje van gisteren van de stage-coordinator, dat het iets meer inhoud moet hebben
Pffff, wat weet die er nou vanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed, vooral gezien het telefoontje van gisteren van de stage-coordinator, dat het iets meer inhoud moet hebben
Dus nu weekend?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
Zo, pfffff, tweede versie van stageverslag ingestuurd. Hopelijk nu wat minder gestreep
soort voor de nerd alertquote:
Ik zou wat macaroni opwarmen, maar krijg vanavond bij ouders weer warm etenquote:
Ik had mooi bedanktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef jna het volgende:
Heb je net 100 uur in het vliegtuig gezeten van Vancouver naar Amsterdam. Mag je meteen door naar een huldiging met fucking Wolter Kroes
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef jna het volgende:
Heb je net 100 uur in het vliegtuig gezeten van Vancouver naar Amsterdam. Mag je meteen door naar een huldiging met fucking Wolter Kroes
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef jna het volgende:
Neuh, donderdag college en vrijdag eindgesprek van stagequote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:26 schreef jna het volgende:
Zou dat bobsleemietje wel het podium opkomen? Of zit die nog in vancouver omdat ie niet durft te vliegen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:26 schreef jna het volgende:
Zou dat bobsleemietje wel het podium opkomen? Of zit die nog in vancouver omdat ie niet durft te vliegen?
Wie zegt dat, Kramer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef jna het volgende:
Misschien staat ie nog bovenaan de bobsleebaan omdat ie ook het trapje naar beneden niet meer durftquote:
Alsof hij er ooit op gedurfd heeftquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:31 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien staat ie nog bovenaan de bobsleebaan omdat ie ook het trapje naar beneden niet meer durft
Ohquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
Nee het leek me zelf niet echt iets te zijn waar je nu zin in hebt
NU SNAP IK HET. Dat bobmietje had hier gewoon geen zin in!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhLijkt me ook niks
Wolter fucking Kroes
Dat is de reden dat ik bedankt heb voor het curling team.
Wat een heldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
NU SNAP IK HET. Dat bobmietje had hier gewoon geen zin in!
Nu heeft ie een smoesje om te zeggen: nouuuuu, ik denk dat ik zelf maar meteen rechtstreeks in een geblindeerde auto naar huis gaquote:
quote:
quote:
Dat durft hij nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef jna het volgende:
[..]
Nu heeft ie een smoesje om te zeggen: nouuuuu, ik denk dat ik zelf maar meteen rechtstreeks in een geblindeerde auto naar huis ga
Stressen. Ik haat project werk als je een leuk gezellig groepje hebt. Dus vandaag 2 keer niks af.quote:
Wat jij nu doet is mijmeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is hier als parelen voor de zwijnen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Stressen. Ik haat project werk als je een leuk gezellig groepje hebt. Dus vandaag 2 keer niks af.
Haha. Mijne kunnen alleen maar ouwehoeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:49 schreef jna het volgende:
[..]
Met leuke gezellige groepjes kan je ook heel hard werken hoor
hihi, je zei hoeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Haha. Mijne kunnen alleen maar ouwehoeren.
Haha, goeie!quote:
JA MAAR JIJ HEB NAAR DE MUZIEK GELUISTERDquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
OH JE HEB ONDER MIJN ROKJE GEKEKEN PANNEKOEK.
<Insert iets over een dopje>quote:
Dopje doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
<Insert iets over een dopje>
't Is mooi geweest voor vandaag, ik ga de tent sluiten hier.
Hygiëna.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:05 schreef Milou__ het volgende:
Hoe heet een dier dat heel hygiënisch is?
EEN HYGIENA!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:05 schreef Milou__ het volgende:
Hoe heet een dier dat heel hygiënisch is?
Probeer je nou mijn antwoord te stelen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:05 schreef jna het volgende:
[..]
EEN HYGIENA!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ja, ik ben namelijk een negerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Probeer je nou mijn antwoord te stelen?
Die waren er ook niet maandagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:05 schreef jna het volgende:
[..]
EEN HYGIENA!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik zit gewoon weer hier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef jna het volgende:
Morgen de olympische sporters in Den Haag. Ik sta er hoor met een spandoek.
Ja, dat stukje welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vond dat van die wong en meeting wel leuk
GEBRUIK DIE ENERGIE! DE ENERGIE DIE IN JE ZIT!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vond dat van die wong en meeting wel leuk
......Ken je dat? Dolfinarium?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:13 schreef jna het volgende:
Hebben we hier ook gehandicapte per-soon-lijk-heden?
Too Life Crewquote:
Om daarna te vragen of je ook meer dan 1 vakje mag inkleurenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:13 schreef jna het volgende:
Ik heb het idee om gewoon 10 minuten in dat stemhokje te blijven staan
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
Vragen of je 't ook mee naar huis mag nemen om er nog een nachtje over te slapen en dan beloven hem morgen langs te brengen.
Nee want als vrouwen om aandacht vragen moet je ze dat niet gevenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef Dzjenn. het volgende:
En dan wordt er niet even gevraagd waarom niet he.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of vragen of iemand misschien internet op zijn telefoon heeft om naar de stemwijzer te gaan
Wat een kutleven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee want als vrouwen om aandacht vragen moet je ze dat niet geven. Net zoiets als een bedelende hond die je dan geen koekjes moet geven.
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee want als vrouwen om aandacht vragen moet je ze dat niet geven. Net zoiets als een bedelende hond die je dan geen koekjes moet geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Dzjenn. het volgende:
Jaïr!PiAir?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
En voel je je nu niet meer verdrietig?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Moest er stiekem wel om lachen though.
Nee zeg, ik hou niet van verdrietige vrouwen. En vandaag is een mooie dag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En voel je je nu niet meer verdrietig?
Veel te koud.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:32 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee zeg, ik hou niet van verdrietige vrouwen. En vandaag is een mooie dag.
join the club.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:11 schreef DjRex89 het volgende:
Fuck, morgen stemmen maar nog geen idee waarop
Dat doe je sowieso toch altijd al?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
avond
Vanwaar de TT?
En neeik ga niet teruglezen.
mag ik ook lid wordenquote:
Luctor!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
avond
Vanwaar de TT?
En neeik ga niet teruglezen.
Als je aan onze voorwaarden voldoet wel.quote:
en dat zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je aan onze voorwaarden voldoet wel.
- Je mag stemmen in Nederland.quote:
Tweede kamer of gemeenteraad?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Je mag stemmen in Nederland.
- Maar je weet nog niet waarop.
Woei, dan kan ik meedoen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mag lid wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je voor de TK mag stemmen, mag je toch ook stemmen voor de gemeenteraad.quote:
Hoeft niet hoor, en 't ging mij meer om wat daarna kwam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je voor de TK mag stemmen, mag je toch ook stemmen voor de gemeenteraad.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:13 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ik heb al een vermoeden dat ik weet waar ik op ga stemmen..
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag je geen lid meer zijn hoor.
![]()
En wat vermoed je dat je weet waarop je gaat stemmen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, en 't ging mij meer om wat daarna kwam.
op www.stemwijzer.nl heb je toch wel de eens/oneens dingen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Echt een vage stemwijzer achtig formulier ook voor de gemeenteraadsverkiezingen.. Niet van die "Eens/oneens" stellingen maar echt van die vragen waar je ook meerdere antwoorden mag kiezen
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen kan ik daar mijn gemeente niet kiezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
op www.stemwijzer.nl heb je toch wel de eens/oneens dingen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen kan ik daar mijn gemeente niet kiezen
Dan wordt de club weer opgeheven. Tot richting de nieuwe verkiezingen.quote:
Dan zou ik echt zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dan gaat dat niet inderdaad.
Dan dien je inderdaad de lokale dinges te gebruiken. Die heb ik één keer gedaan. Toen kwam de SGP op 1 er uit.![]()
![]()
Dat is één van de drie partijen waar ik sowieso nooit op zal stemmen.quote:
Zeker overal "Geen mening" ingevuldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dan gaat dat niet inderdaad.
Dan dien je inderdaad de lokale dinges te gebruiken. Die heb ik één keer gedaan. Toen kwam de SGP op 1 er uit.![]()
![]()
Waar stem jij dan op?quote:
Serieus.. ik heb geen flauw idee.quote:
Nu vind ik je eng...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag nog een keer die EHBS gedaan. Kwam er weer SGP op één uit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is helemaal ergquote:
Je krijgt een stelling en dan moet je kiezen uit allemaal uitspraken van de diverse partijen en dan kies je diegene waarmee jij het eens bent.quote:
I know, heb dat ding ook ingevuldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je krijgt een stelling en dan moet je kiezen uit allemaal uitspraken van de diverse partijen en dan kies je diegene waarmee jij het eens bent.
Hier zitten allemaal van diequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb mijn keus gemaakt
OPG valt af, zitten namelijk alleen maar mensen uit andere dorpen in.. PB is blijkbaar GroenLinks/PvdA onderdeel en dat is ook niet echt mijn ding. Dus morgen maar op de VVD stemmen
Wat kutquote:
Is er ook geen lokale stemwijzer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat kutMoet ik nu al die partijprogramma's gaan doorlezen?
Ja, ik zie het net, kieskompasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is er ook geen lokale stemwijzer?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef Bravebart het volgende:
Godver, zit ik op 28/30 vragen, loopt die site vast
Ik had niet zoveel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En je hebt ons niet uitgenodigd?
Een diner voor twee bij de plaatselijke friettentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En je hebt ons niet uitgenodigd?
HET IS FRIET!quote:
Ras~?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een diner voor twee bij de plaatselijke friettent
Potjandoedels nou!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]Lekker in je mond genomen die warme vleesstaaf?
's avonds dien je ook niet met die S bezig te zijn.quote:
Lekker zeg!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zat nog te denken aan een gehaktstaaf....
Op dit tijdstipquote:
Wel als je het 's middags ook al niet doetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's avonds dien je ook niet met die S bezig te zijn.
Snap ik ook nooit als ie dat zegtquote:
Misschien zodat hij morgen niet een totaal blotebillengezicht heeftquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef jna het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit als ie dat zegtVoor als de tandenfee langskomt vannacht denk ik
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien zodat hij morgen niet een totaal blotebillengezicht heeft
NKOTB jongequote:
NKOTB?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |