Nee nee, gleuven moet je zagen, of knippen, als je een beetje handig bent met scharen zoals Eliesquote:
wil jij winkelhaken in je gleuf?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, gleuven moet je zagen, of knippen, als je een beetje handig bent met scharen zoals Elies
Ikke niet neequote:
Niet door elisa laten doen dan.quote:
Ik kijk wel uitquote:
Heul niet, Elies mag niet eens in de buurt komen van de mijnes ,laat staan met een schaarquote:
Niet zo sjaggo popjequote:
Oh nee ik bedoelde voor zakelijk gebruik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben hier van de inkomende post en ik pik altijd van alles de beste exemplaren meteen in voor privé gebruik![]()
Zo knip ik ook van alle post de niet gestempelde postzegels af voor eigen gebruik, en dat zijn er nogal wat johVoor kantoorpost kunnen we die toch niet gebruiken
Hier mag dat, beter dan weggooien hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde voor zakelijk gebruik.
Ik recycle niets van kantoor voor privegebruik
Hier kunnen af en toe best gerecyclede bubbelvloppen verstuurd worden, naar bekenden die dat zelf ook gewoon doen. Geen punt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier mag dat, beter dan weggooien hoor.
En we krijgen echt massa's binnen.
We gaan echt geen gerecycelde bubbelvloppen en zo naar klanten sturen
Er gaan hier een paar dozen papier per dag er door gemiddeld, dus die dozen hebben we zat, voor uitgaande pakketten, dat is hier toch altijd papier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier kunnen af en toe best gerecyclede bubbelvloppen verstuurd worden, naar bekenden die dat zelf ook gewoon doen. Geen punt.
Heyquote:
Mot je?quote:
Ik ben aan het studerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Loveless is weer hard aan zn postaantal aan het werken
Kansloos, je wil zeker over de 500 vandaag?quote:
Neuh, ik ga de 200 niet halen vandaag hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kansloos, je wil zeker over de 500 vandaag?
qft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik ga de 200 niet halen vandaag hoor
Zoials ik vaak tegen zoon hier zeg: als je aan het leren bent, is msn, hyves en fok uit, evenals andere afleidende zaken die niets met je studie te maken hebben. Het enige dat mag is muziek, als dat je helpt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik ga de 200 niet halen vandaag hoor
En het enige waar ik een hekel aan had als ik aan het leren was, was muziek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoials ik vaak tegen zoon hier zeg: als je aan het leren bent, is msn, hyves en fok uit, evenals andere afleidende zaken die niets met je studie te maken hebben. Het enige dat mag is muziek, als dat je helpt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:13 schreef JJH het volgende:
[..]
En het enige waar ik een hekel aan had als ik aan het leren was, was muziek.
Al dat ander hielp wel, alleen geloofde mijn moeder dat niet.
Moeders zijn wijze wezens.
Respect voor die meid!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er was hier gister een oude basisschoolvriendin van hem op bezoek. Ze is 16 en is al dik een jaar zelfstandig (omstandigheden, Don't ask). Ze werkt en studeert en zorgt 100% voor zichzelf. Is inmiddels razend verstandig en heeft meer guts dan menige 30-jarige. Ze ditchte haar vriendje omdat ie blowde en niet voldoende zijn best deed om aan werk te komen en vindt dat een vent moet doen wat ie moet doen en dat het anders geen vent is, ook al is ie lief.
Kind hier zat zo ongeveer met open mond te luisteren![]()
Die denkt nog dat alles doen wat moeder niet goed vindt cool is![]()
![]()
quote:
Op mijn 16 begon ik daar net meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Respect voor die meid!
En ik was ook nog zo op mijn 16e. Vooral overal lekker hard tegenaan trappen.
Ik viel wel mee op mijn 16de. Ik was wel op mijn 17de thuis weg en had wel foute vriendjes. Nou ja... in die tijd een heel erg fout vriendje dat zo oud was als mijn moeder en zowel coke gebruikte als dealde. Ik kende alle foute mensen in Nijmegen, maar gebruikte zelf helemaal niets. Nog geen joint. Ik was een keer dronken geweest en had er een flinke hekel aan. Maar ik wilde alleen gewoon mijn eigen weg gaan en mijn moeder en ik hebben een behoorlijk tegengesteld karakter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Op mijn 16 begon ik daar net meeMaar ik heb dan ook lekker lang doorgetrapt
Ja, en er waren foto's van mij vervangen door fotos van een vent met zn kop er af geschoten en een rare foto van 2 mensen op een balkonquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Tinypic kan je zelf toch niet beheren? Je upload wat en dat is het?
Je kunt bij Tinypic tegenwoordig ook een account aanmaken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Tinypic kan je zelf toch niet beheren? Je upload wat en dat is het?
Die URL's verlopen na een tijdje hé, dus ik weet niet hoe lang je die al gebruikt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, en er waren foto's van mij vervangen door fotos van een vent met zn kop er af geschoten en een rare foto van 2 mensen op een balkon
Oh wist ik nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt bij Tinypic tegenwoordig ook een account aanmaken.
Gehackedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een account.
Mn eigen foto's zijn ineens niet meer zichtbaar, die drie waar het om ging.
En dit waren foto's die er pas sinds zaterdag opstonden
Dat wist ik al, ja. Dat heeft te maken met de ontwikkeling van de frontale voorhoofdskwab. daarom is het ook zo gevaarlijk als mensen in die leeftijdscategorie blowen en drinken. Er gaan dan echt voorgoed dingen stuk in je hoofd en je loopt ook meer kans op psychoses e.d.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:27 schreef Cat22 het volgende:
Helleu!![]()
Stoere basissschoolvriendin van zoonlief zeg Nok! Hopelijk blijft er al wat wijsheid plakken.
Ik heb pas gehoord dat puberhersenen bepaalde verbindingen nog niet hebben, wat onverantwoord en dwars pubergedrag gedeeltelijk verklaart. Omdat ze soms gewoon niet kúnnen redeneren. Interessante materie, al verklaart dat natuurlijk bij lange na niet het gehele fenomeen puber. En moet het ook geen excuus orden voor pubers om maar in het wilde weg te puberen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:13 schreef JJH het volgende:
[..]
En het enige waar ik een hekel aan had als ik aan het leren was, was muziek.
Al dat ander hielp wel, alleen geloofde mijn moeder dat niet.
Moeders zijn wijze wezens.
Zodra ik dr zie op msn ga ik dr stalkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef Maes het volgende:
Oh-oh nog nix van Vanessa gehoord, nu weet ik nog niet of ik op haar wachtlijst mag
nog niet nee...quote:
Is er iets dat wij nog niet weten?quote:
Das tamelijk bizar.quote:
Dan weet ik het zelf ook nog nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is er iets dat wij nog niet weten?![]()
Vraag me trouwens af hoe het met Morretje gaat
Nee, maar dan nog, wie doet nu zoiets?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja best wel. Of had je 'te raden' wachtwoord? Naam van de hondjes ofzo?
Ik had een emailadres voor mn nichtje gemaakt... wachtwoord een beetje simpel gehouden, zeg ik het wachtwoord tegen haar moeder (die nota bene echt heel computertechnisch is...) zegt ze; oh, dat heb ik ook als wachtwoord bij bijna alles...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
sommige mensen kicken daar opquote:
Ja beetje raar. Maar wie weet is het gewoon random ofzoquote:
Nee, mn photobucket accounts zijn te snel vol, dus ik heb nu Tinypicquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja beetje raar. Maar wie weet is het gewoon random ofzo![]()
Waar gebruik je die account dan? Want wat je hier plaatst is toch altijd van Photobucket?
Zelfs dan is het bizar dat iemand haar account zou willen hacken en daar achterlijke plaatjes op gaat zettenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog enigszins te verklaren. Dat jij/wij dat niet zouden doen wil niet zeggen dat NIEMAND dat zou doen als ze makkelijk toegang tot die account kregen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zelfs dan is het bizar dat iemand haar account zou willen hacken en daar achterlijke plaatjes op gaat zetten![]()
Als iemand dat nou zou doen en er idioote en grappige dingen op zou zetten, zou je het nog kunnen zien als practical joke.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een emailadres voor mn nichtje gemaakt... wachtwoord een beetje simpel gehouden, zeg ik het wachtwoord tegen haar moeder (die nota bene echt heel computertechnisch is...) zegt ze; oh, dat heb ik ook als wachtwoord bij bijna alles...
Heb ik beide al gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog enigszins te verklaren. Dat jij/wij dat niet zouden doen wil niet zeggen dat NIEMAND dat zou doen als ze makkelijk toegang tot die account kregen.
Ik zou gewoon tinypic ff mailen en sowieso je wachtwoord resetten
Klopt, maar het geeft wel te denken over de "humor" van sommige mensen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog enigszins te verklaren. Dat jij/wij dat niet zouden doen wil niet zeggen dat NIEMAND dat zou doen als ze makkelijk toegang tot die account kregen.
uhuh, bij internet, altijd de kansloosheidsfactor in acht nemenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar heeft oh-oh alleen zo weinig aan, dat het bedenkelijke 'humor' isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt, maar het geeft wel te denken over de "humor" van sommige mensen.
ik heb ook echt een wachtwoord wat niemand weet...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik heb drie wachtwoorden die ik overal voor gebruik, en af en toe rouleer
een ervan is het typenummer van een ouwe technics koptelefoon die ik ooit had
Maar? Als je nou foto 'ik.jpg' upload en die linked. Heet het dan ook tinypic/accountnaam/ik.jpg (zoals photobucket, of word het zo'n random URL met cijfers en letters door elkaar?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Tis gewoon heel onsmakelijk en niet fijn als dat ineens op je blog staat en zo
Ik heb er ook maar een paar in verschillende variaties, anders vergeet ik welk wachtwoord ik waar gebruik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik heb drie wachtwoorden die ik overal voor gebruik, en af en toe rouleer
een ervan is het typenummer van een ouwe technics koptelefoon die ik ooit had
oh ik weet ook de sleutels voor het netwerk van mijn vader, moeder en bij een paar vrienden thuisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb ook echt een wachtwoord wat niemand weet...
maar ze zijn nogal chaotisch in dat huishouden... ik kreeg laatst een sms: "weet jij onze netwerksleutel voor draadloos internet nog? "
erge was dat ik m nog wist ook...
nou ja, hij was ook echt TE simpel... en dat vergeten ze nog... mn echte sleutels heb ik ook meer moeite mee ja...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik weet ook de sleutels voor het netwerk van mijn vader, moeder en bij een paar vrienden thuis![]()
maar waar ik mijn echte sleutels gelaten heb, daaaaar heb ik moeite mee
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
en als het van die random tinypic URL's zijn kunnen ze natuurlijk nooit de links naar die foto's vervangen, want dan word het altijd een ander URL als je iets nieuws upload.
Dat is dan wel weer handig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb ook echt een wachtwoord wat niemand weet...
maar ze zijn nogal chaotisch in dat huishouden... ik kreeg laatst een sms: "weet jij onze netwerksleutel voor draadloos internet nog? "
erge was dat ik m nog wist ook...
Het word steeds bizarder.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar? Als je nou foto 'ik.jpg' upload en die linked. Heet het dan ook tinypic/accountnaam/ik.jpg (zoals photobucket, of word het zo'n random URL met cijfers en letters door elkaar?
Want als het dat eerste is en iemand upload ventzonderhoofd.jpg dan moet dus je link naar 'ik.jpg' niet meer werken. Maar als ze echt doelbewust die rare foto's de namen van jou foto's geven en ze dan vervangen zodat je links nog werken is het wel erg raar.
Dan is het ook niet gewoon 'random', maar maakten ze er echt werk van om te zorgen dat dus jouw foto's werden vervangen door die rare.
ja... ik heb 2 oppasadressen, en bij alletwee zeggen ze dat ik zo georganiseerd ben en dat dat handig is want zonder dat zouden ze het niet redden...quote:
browsercache !quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Nee ze krijgen random namen daar.
Ik snap dr de ballen nog van, ik heb als het goed is nu die drie verwijderd , het gekste is dat ik het zelf niet zie, alleen andere mensen, of ik nu ingelogd ben of niet
Zeg! Je lijkt wel zo'n ouder die alleen maar over zn kinderen praat!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:22 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik post de laatste tijd vaak foto's van poezen op de zitzak.Maar dit was de eerste keer met z'n drietjes.
En dat moest ik effe delen, dan hebben jullie nu alle standjes gehad.
Sowieso ff CTRL+F5'en, dan herlaad hij de hele pagina echt opnieuw, en laad hij niks uit cache.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
browsercache !
LL hoe ging dat ook alweer in IE
Ze zijn lief! Heerlijk als ze zo samen slapen he? Ik hoop dat Hummer en Dodge straks ook zo lekker samen kunnen slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:22 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik post de laatste tijd vaak foto's van poezen op de zitzak.Maar dit was de eerste keer met z'n drietjes.
En dat moest ik effe delen, dan hebben jullie nu alle standjes gehad.
Die onderste.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zijn lief! Heerlijk als ze zo samen slapen he? Ik hoop dat Hummer en Dodge straks ook zo lekker samen kunnen slapen![]()
Ah die gooi ik er dan ook gewoon nog een keer in, tis F&F he
Hummer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dodge:
[ afbeelding ]
Dodge is morgen 8 weken en met ongeveer 13 weken mogen we hem halen, duurt nog even dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Hummer![]()
DodgeWanneer mag je de kleine man ophalen?
Ik vind die namen ook zo leuk.
Eeen soortemet Farmville, maar dan anders.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zijn lief! Heerlijk als ze zo samen slapen he? Ik hoop dat Hummer en Dodge straks ook zo lekker samen kunnen slapen![]()
Ah die gooi ik er dan ook gewoon nog een keer in, tis F&F he
Hummer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dodge:
[ afbeelding ]
zit jij te rotzooien met de klitten van je poezen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
Is Hummer ook zo aan het ruien? Hier zijn de twee langharen zo aan het vacht verliezen dat ik blijf kammen, en er toch telkens weer klitten zitten die er uit moeten.
Opwarm pannekoeken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:53 schreef Ynske het volgende:
half turks brood belegd met kaas, wittekool salade komkommer en tomaat
Ingepingeling!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat een gezellige poezenfamilie Cat![]()
En Hummer en BabyHummer![]()
Het riool zit hier alweer verstopt en volgens mij zijn ze hem aan het doorspoelen ofzo.
Ik zit hier iig in niet al te fijne dampen te pauzeren
wat krijgen jullie te eten... purschuim?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat een gezellige poezenfamilie Cat![]()
En Hummer en BabyHummer![]()
Het riool zit hier alweer verstopt en volgens mij zijn ze hem aan het doorspoelen ofzo.
Ik zit hier iig in niet al te fijne dampen te pauzeren
KLIEKJES-ALERT!quote:
En als het heel erg is pak ik een schaar en doe een ElisaB.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zit jij te rotzooien met de klitten van je poezen?
Wat krijg je dan? Een bevroren regenboog ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
En als het heel erg is pak ik een schaar en doe een ElisaB.![]()
Euh?De zon schijnt en het sneeuwt, WTF!
quote:
APOCALYPS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
En als het heel erg is pak ik een schaar en doe een ElisaB.![]()
Euh?De zon schijnt en het sneeuwt, WTF!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
APOCALYPS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
Beeeeeeetje schizo, he Zwabbert?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het internet heeft mij permanent beschadigd, ik kijk nergens meer van op
Sneeuwboog DUH!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat krijg je dan? Een bevroren regenboog ofzo?
Ik ben trouwens bockworsten aan het opwarmen, ik had zin in wat warms.
Ik zit hier met een broodje kaas en een flesje vruchtensap taarten op Hema.nl te bekijken voor meneer I.'s verjaardagquote:
Oeh, dat vind ik zoooo lekkerquote:
Waar gaan ze naartoe dan?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:30 schreef Maes het volgende:
Oh-oh, mail van VanessaIk sta op de wachtlijst
Moet ik je al overhorenquote:
De jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die jongen vandaag weer over de 400 posts heen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:30 schreef Maes het volgende:
Oh-oh, mail van VanessaIk sta op de wachtlijst
Kom maar door hoor!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net een keigrappige frans bauer mop in mn mail, maar die kan ik hier vast niet posten zonder mensen voor de kop te stoten
Nee dan ben ik dalijk weer de sjaakquote:
PM hem maar!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net een keigrappige frans bauer mop in mn mail, maar die kan ik hier vast niet posten zonder mensen voor de kop te stoten
Hij is aardig aan het verharen ja, Elco ook trouwens om over de vogel nog maar te zwijgen, er dwarrelt dus aardig wat rond hier steeds. Veel stofzuigen maar even voorlopigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
Is Hummer ook zo aan het ruien? Hier zijn de twee langharen zo aan het vacht verliezen dat ik blijf kammen, en er toch telkens weer klitten zitten die er uit moeten.
Wahaha, het is een banjer hoorquote:
Jeumig zeg, er mag hier best een mop gepost worden hoorquote:
Tsss daar hoef je helemaal geen moppen voor te posten hoorquote:
Ja die ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Jeumig zeg, er mag hier best een mop gepost worden hoor![]()
Is dat die aids mop?
Oh laat me toch , ik doe niks.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsss daar hoef je helemaal geen moppen voor te posten hoor
Ja, en nou ontneem je me die lol weerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die ja!
Leuk is die he?
![]()
Ik durf dat echt niet want dan zit jij normaal meteen boven dr op
quote:Komt Frans Bauer bij de dokter en zegt tegen hem: Dokter ik heb Aids. Nou, zegt de dokter, dat hoor ik liever als je nieuwe CD.
En een lol dat ze hebben zeker?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Als ik m gepost had had ie vast en zeker niet gekund!
![]()
Mn lunch is op, dr moet straks nog es taart gegeten worden, iedereen is als een gek op die foto van mn baas in aan het hakken
quote:
Ahhh lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Boor zit voor het eerst in weken/maanden weer buiten in de ren, in het zonnetje
quote:
Hier lag alles net weer op de zitzak. Die hebben buiten blijkbaar niet nodig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ahhh lekkerhoop dat Whoopje ook in de zon ligt
Niet zoveel zuipen.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Het is wel stilstaand water hoor, een riviertje 50 meter verderop is al geheel ijsvrij, en het stuk vijver waar altijd veel watervogels zitten ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:55 schreef Maes het volgende:
IJs? Nu nog steeds? Hier zijn de slootjes weer vrij. En dat weten de eenden ook
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
NIEUWE PAGINA, WHOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, mijn oma werd ook altijd tegendraads en wild als de wind wat harder ging waaienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn moeder zou zeggen dat er storm op komst is.
Goed hè?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VOLLE MAAN FTW!!!!!quote:
Stomme Tombolaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bedankt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar JJH, van jou ben ik dat tegendraadse kleutergedrag wel gewend, dus das niet zo boeiend
Ik vind jou ook liefquote:
Goed zo, ga jij maar leren...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
Nou jullie hebben elkaar helemaal gevonden zo te zien
Later
JJH, het is gelukt!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En dan dacht ik dat ík kinderachtig was
quote:
En dus quote je me maar twee keer?quote:
Are you beaten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En dan dacht ik dat ík kinderachtig was
Dat komt omdat dit topic op het moment retetraag is, en ik ongeduldig ben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En dus quote je me maar twee keer?
Strega vindt dat helemaal geen overkill, wedden?
Het is al volle maan geweest hoor.. Dat was afgelopen weekendquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
jongens, dat kan efficienter...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij ons is het balkon echt een verlengde van de slaapkamer. Het is dan net alsof je op vakantie bent als je wakker wordt en de gordijnen open doetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, dat moet ik ook nog doen binnenkort![]()
Ik heb ook al 4 jaar geen zitmeubel op mn balkon
Dan roggel je toch ff iemand met een auto voor een dagje?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Mijn balkon loopt ook van de woonkamer tot aan mijn slaapkamer, en daar zit dan nog een slaapkamer tussen.
Ik wil gewoon een simpel houten bankje erop, of twee van die stoelen met een tafeltje er tussen, maar zonder auto is dat zo een gedoe![]()
En ik heb op de slaapkamer een fijne Ikea stoel staan, die zet ik buiten neer als ik buiten wil gaan lezen.
Hondjes hebben een fijne stretcher op het balkon staan
Iets met blij maken en een dooie mus dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef Pagan het volgende:
Bummer!![]()
Strega heeft nu een soort opblaasbare sok/slof om haar voet, dat ding blaast zichzelf iedere minuut ofzo op en loopt daarna weer leeg. Dat zou moeten helpen om de zwelling af te laten nemen.
Dat ding is van het ziekenhuis, en er is nu gehakketak over de vraag of ze het ding mee naar huis mag. Normaal wordt dat ding nooit uitgeleend, hij is van een andere afdeling en het is een harde voorwaarde voor haar ontslag.
GMTAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:Ik scrollde langzaam naar beneden en dacht dat ik diarree zag
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik scrollde langzaam naar beneden en dacht dat ik diarree zag
quote:
quote:
Nee serieus, ik dacht meteenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Jij dacht niet aan een bordje platte kak met ei?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Jij dacht niet aan een bordje platte kak met ei?
Met een d dan wel koekwausquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb lekker kip curry in de wok gegooit
Dat betekent toch niet dat het feest morgen niet door gaat, he?quote:
Het komd op hetzelfde neer. .quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met een d dan wel koekwaus![]()
Ik had lasagna, wel ooit es vers gemaakt maar uit de vriezer en ik hou eigenlijk niet eens zo van lasagna, dus de honden hadden dikke vette mazzel, vooral die naakten, want die hadden ook al slagroomtaart op op kantoor, buiten hun normale portie rauw vlees
Hup dr is poep in t topic en madam is dr weerquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hup dr is poep in t topic en madam is dr weer
Er is er maar eentje in het hele UMCG, en die is van Orthopedie. Strega ligt op Traumatologie. De chirurg had zonder overleg geroepen dat dat ding wel mee naar huis mocht, maar sprak dus duidelijk voor zijn beurt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Jezus Pagan, en dat ding is niet ergens te leen bij een thuiszorgwinkel of zo?
Ik zou dr een flinke rel om gaan schoppen als ik Strega was, dat ze niet zo zeiken zeg
Zo'n fucking groot academisch ziekenhuis en er is maar een zo'n ding? Gek hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Er is er maar eentje in het hele UMCG, en die is van Orthopedie. Strega ligt op Traumatologie. De chirurg had zonder overleg geroepen dat dat ding wel mee naar huis mocht, maar sprak dus duidelijk voor zijn beurt.
Morgen weten we meer (misschien). Morgen komt ook een keuringsarts langs van/voor het WMO, geen idee of hij nu naar het zkh of naar ons huis toe moet komen, we zien wel.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:Ik scrollde langzaam naar beneden en dacht dat ik diarree zag
quote:
Jajaja.quote:
Oook lekkorrquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb lekker kip curry in de wok gegooit
Gek vraagje hoor, maar waarom ligt ze op trauma? Als het zo'n gecompliceerde wond is, moet ze dan niet naar plastische? Of zijn er ook plastisch chirurgen in consult?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Er is er maar eentje in het hele UMCG, en die is van Orthopedie. Strega ligt op Traumatologie. De chirurg had zonder overleg geroepen dat dat ding wel mee naar huis mocht, maar sprak dus duidelijk voor zijn beurt.
Morgen weten we meer (misschien). Morgen komt ook een keuringsarts langs van/voor het WMO, geen idee of hij nu naar het zkh of naar ons huis toe moet komen, we zien wel.
Mop, twas die kwak satesaus die t m doetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jajaja.![]()
![]()
Nasi MOET bruin zijn jaanders is het niet lekker. Ja.
![]()
[..]
Oook lekkorr![]()
Och arme Strega.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Die wond is het gevolg van de operatie, waarbij haar enkelgewricht met een pen en en paar schroeven is gefixeerd. Bemoeial Belangstellend met een vleugje beroepsmatige interesse.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gek vraagje hoor, maar waarom ligt ze op trauma? Als het zo'n gecompliceerde wond is, moet ze dan niet naar plastische? Of zijn er ook plastisch chirurgen in consult?
/bemoeial
I know. Maarja, satesaus ziet er nou eenmaal bruin uit hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mop, twas die kwak satesaus die t m doet![]()
En nasi moet niet bruin zijn hoor, NLse nasi mss, maar das geen nasi
Ik weet idd dat het een gevolg is van de operatie, maar dan nog? Iemand die gespecialiseerd is in problematische wonden..?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die wond is het gevolg van de operatie, waarbij haar enkelgewricht met een pen en en paar schroeven is gefixeerd. Bemoeial Belangstellend met een vleugje beroepsmatige interesse.
quote:6cm en kindje ligt nog wat hoog. Gaat goed
Kind wil niet hequote:
Oh, dat bedenk ik me nu ineens; is er al een wondconsulente in consult? Dat is een gespecialiseerd verpleegkundige die verstand heeft van wonden enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die wond is het gevolg van de operatie, waarbij haar enkelgewricht met een pen en en paar schroeven is gefixeerd. Bemoeial Belangstellend met een vleugje beroepsmatige interesse.
Neequote:
Ik zou ook niet willen met zo'n moederquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Hebben jullie het nou over waar ik denk dat jullie het over hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |