En gelijk de WAO in en uitkering trekken ... gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:49 schreef PalmRoyale het volgende:
Gisteren met een nieuwe baan begonnen en vandaag kom ik met m'n linker wijsvinger in een bovenfrees terecht met als gevolg een gapende vleeswondNu lig ik er de rest van de week dus uit
Klacht lijkt me wel duidelijk.
dat idd. Je moest eens weten hoeveel mongolen dat doen. Of de beschermkap bij een cirkelzaag weghalen omdat die een beetje te zwaar wegklapt. zucht.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:53 schreef Deetch het volgende:
Hoe kom je nou met je vinger in een bovenfrees terecht? Waren de afschermingen er weer eens afgetrokken omdat dat makkelijker werkt?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef babipangang het volgende:
pics!
Het was een kantenfrees, daar zitten sowiezo geen beschermkappen op. En wat betreft m'n vinger, ik moet gewoon een paar dagen thuisblijven zodat m'n vinger rust krijgt en goed kan helen alsmede om het risico op infecties te voorkomen. Is vrij normaal met een dergelijke wond.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:53 schreef Deetch het volgende:
Hoe kom je nou met je vinger in een bovenfrees terecht? Waren de afschermingen er weer eens afgetrokken omdat dat makkelijker werkt?
Je hebt in ieder geval niet zoveel last van je vinger want je kunt nog fokken.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:49 schreef PalmRoyale het volgende:
Gisteren met een nieuwe baan begonnen en vandaag kom ik met m'n linker wijsvinger in een bovenfrees terecht met als gevolg een gapende vleeswondNu lig ik er de rest van de week dus uit
Klacht lijkt me wel duidelijk.
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:21 schreef PalmRoyale het volgende:
Sommige banen kunnen echt heel leuk zijn . Ik ben b.v. scheepstimmerman en mijn hobby is mijn werk. 1 maart begin ik als chef van de timmerafdeling bij een werf en ik krijg alle vrijheid aangezien de eigenaars van de werf de ballen verstand hebben van timmeren. Daarnaast hoef je je als je ergens in loondienst bent niet als een loonslaaf te gedragen. Ik heb nog nooit mijn mond dicht gehouden tegenover een werkgever. Het zijn ook maar mensen en ik behandel ze precies zoals ze mij behandelen. Gek genoeg heeft me dat altijd veel respect opgeleverd.
Och, ik heb me ook al eens met een beitel in m'n linker pols gesneden en ben een keer met m'n rechter wijsvinger in een lamello frees terecht gekomenquote:
Ben jij weleens met je vingertjes in een frituuurpan gekomen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Het leven van een VMBO'er gaat niet over rozen mensen HO HO HO !!!11
Ik heb het wel eens geprobeerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij weleens met je vingertjes in een frituuurpan gekomen?
Jij werkte toch in een snackbar?
Ik ben dan ook de uitvinder van de kipvingersquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij weleens met je vingertjes in een frituuurpan gekomen?
Jij werkte toch in een snackbar?
Hoe typt dat nou?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de uitvinder van de kipvingers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |