Nee nee, gleuven moet je zagen, of knippen, als je een beetje handig bent met scharen zoals Eliesquote:
wil jij winkelhaken in je gleuf?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, gleuven moet je zagen, of knippen, als je een beetje handig bent met scharen zoals Elies
Ikke niet neequote:
Niet door elisa laten doen dan.quote:
Ik kijk wel uitquote:
Heul niet, Elies mag niet eens in de buurt komen van de mijnes ,laat staan met een schaarquote:
Niet zo sjaggo popjequote:
Oh nee ik bedoelde voor zakelijk gebruik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben hier van de inkomende post en ik pik altijd van alles de beste exemplaren meteen in voor privé gebruik![]()
Zo knip ik ook van alle post de niet gestempelde postzegels af voor eigen gebruik, en dat zijn er nogal wat johVoor kantoorpost kunnen we die toch niet gebruiken
Hier mag dat, beter dan weggooien hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde voor zakelijk gebruik.
Ik recycle niets van kantoor voor privegebruik
Hier kunnen af en toe best gerecyclede bubbelvloppen verstuurd worden, naar bekenden die dat zelf ook gewoon doen. Geen punt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier mag dat, beter dan weggooien hoor.
En we krijgen echt massa's binnen.
We gaan echt geen gerecycelde bubbelvloppen en zo naar klanten sturen
Er gaan hier een paar dozen papier per dag er door gemiddeld, dus die dozen hebben we zat, voor uitgaande pakketten, dat is hier toch altijd papier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier kunnen af en toe best gerecyclede bubbelvloppen verstuurd worden, naar bekenden die dat zelf ook gewoon doen. Geen punt.
Heyquote:
Mot je?quote:
Ik ben aan het studerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Loveless is weer hard aan zn postaantal aan het werken
Kansloos, je wil zeker over de 500 vandaag?quote:
Neuh, ik ga de 200 niet halen vandaag hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kansloos, je wil zeker over de 500 vandaag?
qft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik ga de 200 niet halen vandaag hoor
Zoials ik vaak tegen zoon hier zeg: als je aan het leren bent, is msn, hyves en fok uit, evenals andere afleidende zaken die niets met je studie te maken hebben. Het enige dat mag is muziek, als dat je helpt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik ga de 200 niet halen vandaag hoor
En het enige waar ik een hekel aan had als ik aan het leren was, was muziek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoials ik vaak tegen zoon hier zeg: als je aan het leren bent, is msn, hyves en fok uit, evenals andere afleidende zaken die niets met je studie te maken hebben. Het enige dat mag is muziek, als dat je helpt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:13 schreef JJH het volgende:
[..]
En het enige waar ik een hekel aan had als ik aan het leren was, was muziek.
Al dat ander hielp wel, alleen geloofde mijn moeder dat niet.
Moeders zijn wijze wezens.
Respect voor die meid!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er was hier gister een oude basisschoolvriendin van hem op bezoek. Ze is 16 en is al dik een jaar zelfstandig (omstandigheden, Don't ask). Ze werkt en studeert en zorgt 100% voor zichzelf. Is inmiddels razend verstandig en heeft meer guts dan menige 30-jarige. Ze ditchte haar vriendje omdat ie blowde en niet voldoende zijn best deed om aan werk te komen en vindt dat een vent moet doen wat ie moet doen en dat het anders geen vent is, ook al is ie lief.
Kind hier zat zo ongeveer met open mond te luisteren![]()
Die denkt nog dat alles doen wat moeder niet goed vindt cool is![]()
![]()
quote:
Op mijn 16 begon ik daar net meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Respect voor die meid!
En ik was ook nog zo op mijn 16e. Vooral overal lekker hard tegenaan trappen.
Ik viel wel mee op mijn 16de. Ik was wel op mijn 17de thuis weg en had wel foute vriendjes. Nou ja... in die tijd een heel erg fout vriendje dat zo oud was als mijn moeder en zowel coke gebruikte als dealde. Ik kende alle foute mensen in Nijmegen, maar gebruikte zelf helemaal niets. Nog geen joint. Ik was een keer dronken geweest en had er een flinke hekel aan. Maar ik wilde alleen gewoon mijn eigen weg gaan en mijn moeder en ik hebben een behoorlijk tegengesteld karakter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Op mijn 16 begon ik daar net meeMaar ik heb dan ook lekker lang doorgetrapt
Ja, en er waren foto's van mij vervangen door fotos van een vent met zn kop er af geschoten en een rare foto van 2 mensen op een balkonquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Tinypic kan je zelf toch niet beheren? Je upload wat en dat is het?
Je kunt bij Tinypic tegenwoordig ook een account aanmaken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Tinypic kan je zelf toch niet beheren? Je upload wat en dat is het?
Die URL's verlopen na een tijdje hé, dus ik weet niet hoe lang je die al gebruikt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, en er waren foto's van mij vervangen door fotos van een vent met zn kop er af geschoten en een rare foto van 2 mensen op een balkon
Oh wist ik nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt bij Tinypic tegenwoordig ook een account aanmaken.
Gehackedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een account.
Mn eigen foto's zijn ineens niet meer zichtbaar, die drie waar het om ging.
En dit waren foto's die er pas sinds zaterdag opstonden
Dat wist ik al, ja. Dat heeft te maken met de ontwikkeling van de frontale voorhoofdskwab. daarom is het ook zo gevaarlijk als mensen in die leeftijdscategorie blowen en drinken. Er gaan dan echt voorgoed dingen stuk in je hoofd en je loopt ook meer kans op psychoses e.d.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:27 schreef Cat22 het volgende:
Helleu!![]()
Stoere basissschoolvriendin van zoonlief zeg Nok! Hopelijk blijft er al wat wijsheid plakken.
Ik heb pas gehoord dat puberhersenen bepaalde verbindingen nog niet hebben, wat onverantwoord en dwars pubergedrag gedeeltelijk verklaart. Omdat ze soms gewoon niet kúnnen redeneren. Interessante materie, al verklaart dat natuurlijk bij lange na niet het gehele fenomeen puber. En moet het ook geen excuus orden voor pubers om maar in het wilde weg te puberen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:13 schreef JJH het volgende:
[..]
En het enige waar ik een hekel aan had als ik aan het leren was, was muziek.
Al dat ander hielp wel, alleen geloofde mijn moeder dat niet.
Moeders zijn wijze wezens.
Zodra ik dr zie op msn ga ik dr stalkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef Maes het volgende:
Oh-oh nog nix van Vanessa gehoord, nu weet ik nog niet of ik op haar wachtlijst mag
nog niet nee...quote:
Is er iets dat wij nog niet weten?quote:
Das tamelijk bizar.quote:
Dan weet ik het zelf ook nog nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is er iets dat wij nog niet weten?![]()
Vraag me trouwens af hoe het met Morretje gaat
Nee, maar dan nog, wie doet nu zoiets?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja best wel. Of had je 'te raden' wachtwoord? Naam van de hondjes ofzo?
Ik had een emailadres voor mn nichtje gemaakt... wachtwoord een beetje simpel gehouden, zeg ik het wachtwoord tegen haar moeder (die nota bene echt heel computertechnisch is...) zegt ze; oh, dat heb ik ook als wachtwoord bij bijna alles...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
sommige mensen kicken daar opquote:
Ja beetje raar. Maar wie weet is het gewoon random ofzoquote:
Nee, mn photobucket accounts zijn te snel vol, dus ik heb nu Tinypicquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja beetje raar. Maar wie weet is het gewoon random ofzo![]()
Waar gebruik je die account dan? Want wat je hier plaatst is toch altijd van Photobucket?
Zelfs dan is het bizar dat iemand haar account zou willen hacken en daar achterlijke plaatjes op gaat zettenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog enigszins te verklaren. Dat jij/wij dat niet zouden doen wil niet zeggen dat NIEMAND dat zou doen als ze makkelijk toegang tot die account kregen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zelfs dan is het bizar dat iemand haar account zou willen hacken en daar achterlijke plaatjes op gaat zetten![]()
Als iemand dat nou zou doen en er idioote en grappige dingen op zou zetten, zou je het nog kunnen zien als practical joke.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een emailadres voor mn nichtje gemaakt... wachtwoord een beetje simpel gehouden, zeg ik het wachtwoord tegen haar moeder (die nota bene echt heel computertechnisch is...) zegt ze; oh, dat heb ik ook als wachtwoord bij bijna alles...
Heb ik beide al gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog enigszins te verklaren. Dat jij/wij dat niet zouden doen wil niet zeggen dat NIEMAND dat zou doen als ze makkelijk toegang tot die account kregen.
Ik zou gewoon tinypic ff mailen en sowieso je wachtwoord resetten
Klopt, maar het geeft wel te denken over de "humor" van sommige mensen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog enigszins te verklaren. Dat jij/wij dat niet zouden doen wil niet zeggen dat NIEMAND dat zou doen als ze makkelijk toegang tot die account kregen.
uhuh, bij internet, altijd de kansloosheidsfactor in acht nemenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar heeft oh-oh alleen zo weinig aan, dat het bedenkelijke 'humor' isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt, maar het geeft wel te denken over de "humor" van sommige mensen.
ik heb ook echt een wachtwoord wat niemand weet...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik heb drie wachtwoorden die ik overal voor gebruik, en af en toe rouleer
een ervan is het typenummer van een ouwe technics koptelefoon die ik ooit had
Maar? Als je nou foto 'ik.jpg' upload en die linked. Heet het dan ook tinypic/accountnaam/ik.jpg (zoals photobucket, of word het zo'n random URL met cijfers en letters door elkaar?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Tis gewoon heel onsmakelijk en niet fijn als dat ineens op je blog staat en zo
Ik heb er ook maar een paar in verschillende variaties, anders vergeet ik welk wachtwoord ik waar gebruik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik heb drie wachtwoorden die ik overal voor gebruik, en af en toe rouleer
een ervan is het typenummer van een ouwe technics koptelefoon die ik ooit had
oh ik weet ook de sleutels voor het netwerk van mijn vader, moeder en bij een paar vrienden thuisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb ook echt een wachtwoord wat niemand weet...
maar ze zijn nogal chaotisch in dat huishouden... ik kreeg laatst een sms: "weet jij onze netwerksleutel voor draadloos internet nog? "
erge was dat ik m nog wist ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |