Nee nee, gleuven moet je zagen, of knippen, als je een beetje handig bent met scharen zoals Eliesquote:
wil jij winkelhaken in je gleuf?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, gleuven moet je zagen, of knippen, als je een beetje handig bent met scharen zoals Elies
Ikke niet neequote:
Niet door elisa laten doen dan.quote:
Ik kijk wel uitquote:
Heul niet, Elies mag niet eens in de buurt komen van de mijnes ,laat staan met een schaarquote:
Niet zo sjaggo popjequote:
Oh nee ik bedoelde voor zakelijk gebruik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben hier van de inkomende post en ik pik altijd van alles de beste exemplaren meteen in voor privé gebruik![]()
Zo knip ik ook van alle post de niet gestempelde postzegels af voor eigen gebruik, en dat zijn er nogal wat johVoor kantoorpost kunnen we die toch niet gebruiken
Hier mag dat, beter dan weggooien hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde voor zakelijk gebruik.
Ik recycle niets van kantoor voor privegebruik
Hier kunnen af en toe best gerecyclede bubbelvloppen verstuurd worden, naar bekenden die dat zelf ook gewoon doen. Geen punt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier mag dat, beter dan weggooien hoor.
En we krijgen echt massa's binnen.
We gaan echt geen gerecycelde bubbelvloppen en zo naar klanten sturen
Er gaan hier een paar dozen papier per dag er door gemiddeld, dus die dozen hebben we zat, voor uitgaande pakketten, dat is hier toch altijd papier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier kunnen af en toe best gerecyclede bubbelvloppen verstuurd worden, naar bekenden die dat zelf ook gewoon doen. Geen punt.
Heyquote:
Mot je?quote:
Ik ben aan het studerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Loveless is weer hard aan zn postaantal aan het werken
Kansloos, je wil zeker over de 500 vandaag?quote:
Neuh, ik ga de 200 niet halen vandaag hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kansloos, je wil zeker over de 500 vandaag?
qft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik ga de 200 niet halen vandaag hoor
Zoials ik vaak tegen zoon hier zeg: als je aan het leren bent, is msn, hyves en fok uit, evenals andere afleidende zaken die niets met je studie te maken hebben. Het enige dat mag is muziek, als dat je helpt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik ga de 200 niet halen vandaag hoor
En het enige waar ik een hekel aan had als ik aan het leren was, was muziek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoials ik vaak tegen zoon hier zeg: als je aan het leren bent, is msn, hyves en fok uit, evenals andere afleidende zaken die niets met je studie te maken hebben. Het enige dat mag is muziek, als dat je helpt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:13 schreef JJH het volgende:
[..]
En het enige waar ik een hekel aan had als ik aan het leren was, was muziek.
Al dat ander hielp wel, alleen geloofde mijn moeder dat niet.
Moeders zijn wijze wezens.
Respect voor die meid!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er was hier gister een oude basisschoolvriendin van hem op bezoek. Ze is 16 en is al dik een jaar zelfstandig (omstandigheden, Don't ask). Ze werkt en studeert en zorgt 100% voor zichzelf. Is inmiddels razend verstandig en heeft meer guts dan menige 30-jarige. Ze ditchte haar vriendje omdat ie blowde en niet voldoende zijn best deed om aan werk te komen en vindt dat een vent moet doen wat ie moet doen en dat het anders geen vent is, ook al is ie lief.
Kind hier zat zo ongeveer met open mond te luisteren![]()
Die denkt nog dat alles doen wat moeder niet goed vindt cool is![]()
![]()
quote:
Op mijn 16 begon ik daar net meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Respect voor die meid!
En ik was ook nog zo op mijn 16e. Vooral overal lekker hard tegenaan trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |