quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Twizu het volgende:
Ik denk dat TS een troll is.
Steek je hand op als jij dat ook denkt!
*steekt hand op*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Twizu het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:12 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dit ging komen.
Ik had 'm eigenlijk niet zien aankomen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:12 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dit ging komen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Als ik hier niet gewenst ben. Zal ik niet meer posten en zoek ik een nieuw forum!
Je ziet het niet maar ik steek wel mn hand op hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Twizu het volgende:
*Steekt ook hand op*quote:Wat een kloon is bijvoorbeeld. Ik ben nog nooit eerder hier geweest. Dus ik ben geen obvious troll is obvious of zo.
Feedbackquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Als ik hier niet gewenst ben. Zal ik niet meer posten en zoek ik een nieuw forum!
Je bent wel gewenst nadat ik je geneuqt hebquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
als je het zo snel opgeeft ben je ook geen FOK!waardige user.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
Gewoon wauwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
Habbo is wel wat voor jou!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
Alsof we daar intrappenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef NanKing het volgende:
Godsamme kun je je nog meer opstellen als een aandachtshoerige huillie?
Hoop je nu dat iedereen zegt; "aww nee joh Shirtley blijf gewoon".
Nee, wel een vaste vriend.. Niet zomaar een neukertje dus.. (oftewel ook niet overal voor in....)quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
Blijf alsjeblieft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
En nog steeds geen tieten gepost.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
NK , hoe zit die tuinbroek van je?quote:
Eenschquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Laxaties het volgende:
Na het posten van je msn zien we wel wie je mag en wie niet dacht ik zo
Nog steeds lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
NK , hoe zit die tuinbroek van je?
Geef nou niet op meisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Mijn MSN is shirleybeek@hotmail.com. Voeg me toe als iemand contact met mij wil houden
Dit is waarschijnlijk mijn laatste post.
Heb je geen Hyves?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Mijn MSN is shirleybeek@hotmail.com. Voeg me toe als iemand contact met mij wil houden
ksst shoo shoo weg jijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
Heb je Facebook?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
zal ik je dan maar vertellen over het magische knopje genaamd "quote" want dat @nicknaam is zo niet FOK!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
jezus kinderen vraag dan gewoon wanneer het open kut is en op welk adres jullie je dan moeten melden
Daar kan ik wat mee!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
Dat weet ik. Maar ik vind dit niet zo handig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zal ik je dan maar vertellen over het magische knopje genaamd "quote" want dat @nicknaam is zo niet FOK!
je zou weggaan doe dat dan ook
Ik kon niet zo snel haar hyves vindenquote:
Hoerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:27 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik vind dit niet zo handig.
jij denkt dat je je soulmate hebt gevonden hequote:
Toegevoegdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Mensen die mij toevoegen op MSN en leuk doen tegen mij krijgen vanzelf mijn Hyves wel.
Je kunt hem trouwens niet vinden, want ik heb er mijn achternaam niet ingevuld..
quote:
Hihi, jij bent jaloers!quote:
Ach meis, ben je ziek? Misschien even iets eten ofzo. Of een glas warme melk, dat wil ook wel eens helpen.quote:
Ik ga vanavond zeker FOK checken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: ik kan nu niet op MSN want ik zit op school. Vanavond zal ik met iedereen die mij heeft toegevoegd een leuk gesprek voeren.
Misschienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik dacht dat Shirley zou stoppen met posten?
meeboquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: ik kan nu niet op MSN want ik zit op school. Vanavond zal ik met iedereen die mij heeft toegevoegd een leuk gesprek voeren.
Ik heb al een maag tabletje genomen. Maar bedankt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach meis, ben je ziek? Misschien even iets eten ofzo. Of een glas warme melk, dat wil ook wel eens helpen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een maag tabletje genomen. Maar bedankt.
Ah goedzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een maag tabletje genomen. Maar bedankt.
Dan gaat het schimmelen..quote:
nee dat mag niet van mijn geloof.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef Myraela het volgende:
Oh gosh. Iedereen krijgt een leuk gesprek.
Zullen wij beste vriendinnetjes worden Shirley?
Doe is lieffquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:42 schreef Spoortie het volgende:
Met zo'n titel vraag je er wel gewoon om he..
Als je misselijk bent duurt het wel even voordat alles op isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:37 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Jaa maar zolang bewaar je het toch ook niet
Ja oké op die manier...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je misselijk bent duurt het wel even voordat alles op is
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Shirley92 het volgende:
@Paul: Met mij gaat het goed. Je lijkt mij een aardige jongen.
@iedereen: Ik heb mijn ondertitel veranderd. Krijg ik zo leukere reacties?
Post je tieten eens en als het ff kan ook pics van je zusje, dat helpt in het acceptatieprocesquote:Zal ik ooit geaccepteerd worden.
Een strikje is voldoendequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Ja oké op die manier...
Maar ik zou het netter vinden als het ingepakt is. Al word hij daarna maar opengescheurd
Denk niet echt dat dat gaat helpen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Shirley92 het volgende:
@Paul: Met mij gaat het goed. Je lijkt mij een aardige jongen. PAUL, FIXER
Ik ben pas aardigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Shirley92 het volgende:
@Paul: Met mij gaat het goed. Je lijkt mij een aardige jongen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Post je tieten eens en als het ff kan ook pics van je zusje, dat helpt in het acceptatieproces
QFT!quote:
Ik kan je wel wat anders laten voelen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:50 schreef Shirley92 het volgende:
Ik post geen foto's van mijn borsten Want die heb ik simpelweg niet. En ik ben ook niet van plan ze te maken. Tenzij ik iemand heel erg leuk vind waarmee ik leuk mee kan babbelen op MSN. Dan ben ik misschien er bereid voor... Maar dan moet ik echt een klik voelen.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:50 schreef Shirley92 het volgende:
Ik post geen foto's van mijn borsten Want die heb ik simpelweg niet. En ik ben ook niet van plan ze te maken. Tenzij ik iemand heel erg leuk vind waarmee ik leuk mee kan babbelen op MSN. Dan ben ik misschien er bereid voor... Maar dan moet ik echt een klik voelen.
een chick zonder tieten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:50 schreef Shirley92 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |