Dat weet ik. Maar ik vind dit niet zo handig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zal ik je dan maar vertellen over het magische knopje genaamd "quote" want dat @nicknaam is zo niet FOK!
je zou weggaan doe dat dan ook
Ik kon niet zo snel haar hyves vindenquote:
Hoerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:27 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik vind dit niet zo handig.
jij denkt dat je je soulmate hebt gevonden hequote:
Toegevoegdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Mensen die mij toevoegen op MSN en leuk doen tegen mij krijgen vanzelf mijn Hyves wel.
Je kunt hem trouwens niet vinden, want ik heb er mijn achternaam niet ingevuld..
quote:
Hihi, jij bent jaloers!quote:
Ach meis, ben je ziek? Misschien even iets eten ofzo. Of een glas warme melk, dat wil ook wel eens helpen.quote:
Ik ga vanavond zeker FOK checken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: ik kan nu niet op MSN want ik zit op school. Vanavond zal ik met iedereen die mij heeft toegevoegd een leuk gesprek voeren.
Misschienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik dacht dat Shirley zou stoppen met posten?
meeboquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: ik kan nu niet op MSN want ik zit op school. Vanavond zal ik met iedereen die mij heeft toegevoegd een leuk gesprek voeren.
Ik heb al een maag tabletje genomen. Maar bedankt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach meis, ben je ziek? Misschien even iets eten ofzo. Of een glas warme melk, dat wil ook wel eens helpen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een maag tabletje genomen. Maar bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |