Nee, wel een vaste vriend.. Niet zomaar een neukertje dus.. (oftewel ook niet overal voor in....)quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Als ik hier niet gewenst ben. Zal ik niet meer posten en zoek ik een nieuw forum!
Blijf alsjeblieft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Als ik hier niet gewenst ben. Zal ik niet meer posten en zoek ik een nieuw forum!
En nog steeds geen tieten gepost.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
NK , hoe zit die tuinbroek van je?quote:
Eenschquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Laxaties het volgende:
Na het posten van je msn zien we wel wie je mag en wie niet dacht ik zo
Nog steeds lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
NK , hoe zit die tuinbroek van je?
Geef nou niet op meisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Mijn MSN is shirleybeek@hotmail.com. Voeg me toe als iemand contact met mij wil houden
Dit is waarschijnlijk mijn laatste post.
Heb je geen Hyves?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Mijn MSN is shirleybeek@hotmail.com. Voeg me toe als iemand contact met mij wil houden
ksst shoo shoo weg jijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
Heb je Facebook?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
zal ik je dan maar vertellen over het magische knopje genaamd "quote" want dat @nicknaam is zo niet FOK!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
jezus kinderen vraag dan gewoon wanneer het open kut is en op welk adres jullie je dan moeten melden
Daar kan ik wat mee!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |