quote:Hallo, ik ben Shirley. Hier boven kun je zien hoe ik eruit zie. Ik ben vrijgezel en ik ben altijd ergens voor in. Ik ben op zoek naar een leuke vaste vriend. Meer info? PM me! Ik hoop een leuke tijd met jullie te hebben!
Er staat geen leeftijd bij die quote, amateur.quote:
Shirley92quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Er staat geen leeftijd bij die quote, amateur.
Dat vind jij Too Old!? Wat ben jij voor iemand. :S :Squote:
Je reageerde op een quote, maar bedoelde haar nickname. Mijn excuses.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Er staat geen leeftijd bij die quote, amateur.
Right. Verder ben je helemaal niet doorzichtig hoor!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef Shirley92 het volgende:
Wat heb ik jullie misdaan. Ik heb mij netjes voorgesteld zoals je op ieder nieuwe forum doet. Een paar FOK! gebruikers heb door middel van een PM mij het een en ander uitgelegd. Wat een kloon is bijvoorbeeld. Ik ben nog nooit eerder hier geweest. Dus ik ben geen obvious troll is obvious of zo. Ik ben hier voor leuke reactie's, leuke berichten te plaatsen, foto's in het fotoboek bekijken en leuke contacten op doen... Waarom word ik dan zo belaagd onder allemaal reacties tegen mij?
Hoe dichter bij de 0 ...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat vind jij Too Old!? Wat ben jij voor iemand. :S :S
quote:
quote:
:S :Squote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat vind jij Too Old!? Wat ben jij voor iemand. :S :S
Daar merk ik niks vanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:15 schreef fratsman het volgende:
Na een post of 1000 word dat vanzelf minder.
Nee, om te bukake'en (hoe schrijf je dat?quote:
Jij ziet er ook niet zo leuk uitquote:
Is dat een werkwoord?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, om te bukake'en (hoe schrijf je dat?)
bukkakequote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, om te bukake'en (hoe schrijf je dat?)
Ik probeer er eentje van te makenquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef ShaoliN het volgende:
Wie ben je, en wat doe ik eigenlijk in onzin godverdomme?!
quote:Hallo, ik ben Shirley. Hier boven kun je zien hoe ik eruit zie. Ik ben vrijgezel en ik ben altijd ergens voor in. Ik ben op zoek naar een leuke vaste vriend. Meer info? PM me! Ik hoop een leuke tijd met jullie te hebben!
Goed, de helft van mijn vraag beantwoord. Iemand die me zal verrotten kan ik eigenlijk geen hekel aan hebben. Dan rest nog de vraag, hoe ben ik in zo'n kuttopic in onzin terecht gekomen.quote:
Altijd ergens voor in? Nou Shirley, wat dacht je van een emmer bleek atten?quote:
Tja, dat is een vraag die alleen jij kan beantwoorden..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goed, de helft van mijn vraag beantwoord. Iemand die me zal verrotten kan ik eigenlijk geen hekel aan hebben. Dan rest nog de vraag, hoe ben ik in zo'n kuttopic in onzin terecht gekomen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Altijd ergens voor in? Nou Shirley, wat dacht je van een emmer bleek atten?
Je had een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goed, de helft van mijn vraag beantwoord. Iemand die me zal verrotten kan ik eigenlijk geen hekel aan hebben. Dan rest nog de vraag, hoe ben ik in zo'n kuttopic in onzin terecht gekomen.
Tietenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn er al tieten gepost?
Nu wel!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn er al tieten gepost?
Waar??quote:
btw.. dit moet ik gaan volgenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Overduidelijke trol is overduidelijk
fypquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Punt 1: op dit forum stelt niet iedereen zich netjes voor, dan blijven we aan de gang.
Punt 2: begin dan met leuke reacties te plaatsen in topics die je interesseren e.d. in plaats van zelf allemaal topics over jezelf te openen.
Whut?quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
een huilietopic openen in ONZ helpt ook niet echt hoor TS
hoi long time no seequote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
een huilietopic openen in ONZ helpt ook niet echt hoor TS
Neuken?quote:
Ik ben er nog wel hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hoi long time no seesinds de dood van de onz sc
ik had verwacht dat je al hier zou zijn tbhquote:
Regel 1: Neem beledigingen op FOK niet serieus en al zeker niet bij Onzin / Klaagbaakquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef Shirley92 het volgende:
Wat heb ik jullie misdaan. Ik heb mij netjes voorgesteld zoals je op ieder nieuwe forum doet. Een paar FOK! gebruikers heb door middel van een PM mij het een en ander uitgelegd. Wat een kloon is bijvoorbeeld. Ik ben nog nooit eerder hier geweest. Dus ik ben geen obvious troll is obvious of zo. Ik ben hier voor leuke reactie's, leuke berichten te plaatsen, foto's in het fotoboek bekijken en leuke contacten op doen... Waarom word ik dan zo belaagd onder allemaal reacties tegen mij?
Spoiler is niet overbodig, maar de insteek is zeer lovenswaardigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Ik ben er nog wel hoor![]()
[ afbeelding ]
Dat zal het topic wel redden
Ik doe tenminste een poging, kan ik van de mannelijke fokkers niet zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Spoiler is niet overbodig, maar de insteek is zeer lovenswaardig
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Ik ben er nog wel hoor![]()
[ afbeelding ]
Dat zal het topic wel redden
Tis een beetje ver fietsenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik had verwacht dat je al hier zou zijn tbh
trein? auto?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef Spoortie het volgende:
Hieraan uit op te merken dat je beledigingen hier niet echt serieus moet nemen?
quequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:02 schreef Shirley92 het volgende:
@-Datdus-: Bedankt dat je het voor mij opneemt, je bent een van de weinigen.
@Huppelmuts: Het zelfde, jij behandeld me tenminste normaal.
En dan kom je niet ff langs met die epic boobs?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
trein? auto?
Ik was donderdag nog bij je in de buurt
Lees ook mijn volledige replyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe tenminste een poging, kan ik van de mannelijke fokkers niet zeggen
Heb je nou iets als ICQ ofzo? Sugababes? Hyves? Habbohotel?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:02 schreef Shirley92 het volgende:
iets met lovenswaardigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lees ook mijn volledige reply
[..]
Heb je nou iets als ICQ ofzo? Sugababes? Hyves? Habbohotel?
/patquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
iets met lovenswaardig![]()
ik lig ziek op bed en voel me in een vervelende bui laat me
dank jequote:
Dat zijn trolls die jouw troll trollenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:02 schreef Shirley92 het volgende:
Nog wel doable?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
iets met lovenswaardig![]()
ik lig ziek op bed en voel me in een vervelende bui laat me
Komaan...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:02 schreef Shirley92 het volgende:
pics or it nee wachtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik liet net een scheet, en nu heb ik een natte, bruine, stinkende vlek in mijn boxers.
Ik dacht, dit kan jullie vast en zeker meer boeien dan OP.
hoe lang denk je dat TS het gaat volhouden op FOK!quote:
Ik geef hem 1 à 2 weken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoe lang denk je dat TS het gaat volhouden op FOK!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:02 schreef Shirley92 het volgende:
Alstublief, een sfeerimpressie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
pics or it nee wacht
ja dit boeit me zonder de pics ook wel meer dan de OP
Ik ben echt zo blij dat ik al ziek ben en eigenlijk al mn ingewanden al heb uitgekotst vandaagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Alstublief, een sfeerimpressie.
[ afbeelding ]
Ik geef de TS de tijd tot die dit hele topic heeft doorgelezen.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Twizu het volgende:
Ik denk dat TS een troll is.
Steek je hand op als jij dat ook denkt!
*steekt hand op*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Twizu het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:12 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dit ging komen.
Ik had 'm eigenlijk niet zien aankomen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:12 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dit ging komen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Als ik hier niet gewenst ben. Zal ik niet meer posten en zoek ik een nieuw forum!
Je ziet het niet maar ik steek wel mn hand op hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Twizu het volgende:
*Steekt ook hand op*quote:Wat een kloon is bijvoorbeeld. Ik ben nog nooit eerder hier geweest. Dus ik ben geen obvious troll is obvious of zo.
Feedbackquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Als ik hier niet gewenst ben. Zal ik niet meer posten en zoek ik een nieuw forum!
Je bent wel gewenst nadat ik je geneuqt hebquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
als je het zo snel opgeeft ben je ook geen FOK!waardige user.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
Gewoon wauwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
Habbo is wel wat voor jou!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
Alsof we daar intrappenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef NanKing het volgende:
Godsamme kun je je nog meer opstellen als een aandachtshoerige huillie?
Hoop je nu dat iedereen zegt; "aww nee joh Shirtley blijf gewoon".
Nee, wel een vaste vriend.. Niet zomaar een neukertje dus.. (oftewel ook niet overal voor in....)quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
Blijf alsjeblieft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
En nog steeds geen tieten gepost.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Shirley92 het volgende:
NK , hoe zit die tuinbroek van je?quote:
Eenschquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Laxaties het volgende:
Na het posten van je msn zien we wel wie je mag en wie niet dacht ik zo
Nog steeds lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
NK , hoe zit die tuinbroek van je?
Geef nou niet op meisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Mijn MSN is shirleybeek@hotmail.com. Voeg me toe als iemand contact met mij wil houden
Dit is waarschijnlijk mijn laatste post.
Heb je geen Hyves?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Mijn MSN is shirleybeek@hotmail.com. Voeg me toe als iemand contact met mij wil houden
ksst shoo shoo weg jijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
Heb je Facebook?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
zal ik je dan maar vertellen over het magische knopje genaamd "quote" want dat @nicknaam is zo niet FOK!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
jezus kinderen vraag dan gewoon wanneer het open kut is en op welk adres jullie je dan moeten melden
Daar kan ik wat mee!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Shirley92 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |