Ah goedzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een maag tabletje genomen. Maar bedankt.
Dan gaat het schimmelen..quote:
nee dat mag niet van mijn geloof.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef Myraela het volgende:
Oh gosh. Iedereen krijgt een leuk gesprek.
Zullen wij beste vriendinnetjes worden Shirley?
Doe is lieffquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:42 schreef Spoortie het volgende:
Met zo'n titel vraag je er wel gewoon om he..
Als je misselijk bent duurt het wel even voordat alles op isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:37 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Jaa maar zolang bewaar je het toch ook niet
Ja oké op die manier...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je misselijk bent duurt het wel even voordat alles op is
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Shirley92 het volgende:
@Paul: Met mij gaat het goed. Je lijkt mij een aardige jongen.
@iedereen: Ik heb mijn ondertitel veranderd. Krijg ik zo leukere reacties?
Post je tieten eens en als het ff kan ook pics van je zusje, dat helpt in het acceptatieprocesquote:Zal ik ooit geaccepteerd worden.
Een strikje is voldoendequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Ja oké op die manier...
Maar ik zou het netter vinden als het ingepakt is. Al word hij daarna maar opengescheurd
Denk niet echt dat dat gaat helpen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Shirley92 het volgende:
@Paul: Met mij gaat het goed. Je lijkt mij een aardige jongen. PAUL, FIXER
Ik ben pas aardigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Shirley92 het volgende:
@Paul: Met mij gaat het goed. Je lijkt mij een aardige jongen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Post je tieten eens en als het ff kan ook pics van je zusje, dat helpt in het acceptatieproces
QFT!quote:
Ik kan je wel wat anders laten voelen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:50 schreef Shirley92 het volgende:
Ik post geen foto's van mijn borsten Want die heb ik simpelweg niet. En ik ben ook niet van plan ze te maken. Tenzij ik iemand heel erg leuk vind waarmee ik leuk mee kan babbelen op MSN. Dan ben ik misschien er bereid voor... Maar dan moet ik echt een klik voelen.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:50 schreef Shirley92 het volgende:
Ik post geen foto's van mijn borsten Want die heb ik simpelweg niet. En ik ben ook niet van plan ze te maken. Tenzij ik iemand heel erg leuk vind waarmee ik leuk mee kan babbelen op MSN. Dan ben ik misschien er bereid voor... Maar dan moet ik echt een klik voelen.
een chick zonder tieten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:50 schreef Shirley92 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |