quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef verleiding het volgende:
Entrees en exits, mét de maand erbij vermeldJammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, opeens was het avond hahaquote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Maartel het volgende:
Zo te zien heeft Barbara daar 3 uur gestaan
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef verleiding het volgende:
Laatste post:
Entrees en exits, mét de maand erbij vermeldVictor Reinier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ja wat moeten we daar nou weer mee.quote:
Zijn sleutel van haar oude huis pastte waarschijnlijk nog... altijd handig als je je sloten meeverhuist!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef James1988 het volgende:
Goh, wat een toeval dat Morris precies op dit moment zomaar in Barbara's huis kan, én ook nog meteen een krantenartikel vindt over de fietsbrug waar Barbara vanaf wil springen
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn sleutel van haar oude huis pastte waarschijnlijk nog... altijd handig als je je sloten meeverhuist!
Die wordt de assistent van Jack natuurlijk! Met Jee Aa Cee Kaa!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wat moeten we daar nou weer mee.
ja idd.. Of all places weet ie ook meteen dat ze daar is..quote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef James1988 het volgende:
Goh, wat een toeval dat Morris precies op dit moment zomaar in Barbara's huis kan, én ook nog meteen een krantenartikel vindt over de fietsbrug waar Barbara vanaf wil springen
Oh, ik dacht dat er iemand uit een hotelraam moest worden gekieperd.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die wordt de assistent van Jack natuurlijk! Met Jee Aa Cee Kaa!
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die wordt de assistent van Jack natuurlijk! Met Jee Aa Cee Kaa!
weet niet hoe hoog die brug is maar deze:quote:Op maandag 1 maart 2010 20:39 schreef tessie het volgende:
Wat een ontzettende bagger zelfmoordpogingVijf uur staan rondhangen op een brug en dan uiteindelijk in het water willen springen? Echt mens, neem wat pillen, snij je polsen door, doe het dan goed
Irritante televiesie weer.
Uhm, was dit de laatste Morris niet dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Als er toch een Morris in zit, dan gelukkig niet die laatste Morris.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhm, was dit de laatste Morris niet dan?
Belandde deze Morris niet in de kliniek nadat ie Ludo had proberen te vermoorden?
Nee toch, de laatste zat toch weleens bij RTL4 bij Lounge bla bla bla?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhm, was dit de laatste Morris niet dan?
Belandde deze Morris niet in de kliniek nadat ie Ludo had proberen te vermoorden?
Dit is wel de laatste die Joris putman, helaas.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee toch, de laatste zat toch weleens bij RTL4 bij Lounge bla bla bla?
Ow... pfff... kun je nagaan... ik dacht echt dat hij de laatste was. Ik vind die hele Morris niet veel.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is wel de laatste die Joris putman, helaas.
Doe dan maar Geert hoes.
Haha inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef James1988 het volgende:
Nee, wel schop en sla neigingenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef Mss het volgende:
Hadden jullie ook duwneigingen?
Maar je tv heeft het overleefd?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee, wel schop en sla neigingen
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef James1988 het volgende:
Ik zat echt zo van "Eeeeennne, tweeeeeje, hooplllaakkeeeejeee!"
Werkt hier gewoon.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Gemist vanavond, wil ik terugkijken, doet-ie het niet. Rtl gemist
Jazeker, dat ding stamt af uit 1984 en blijft de tand des tijds overleven. Overigens waren die aanmoedigen tegen mijn tv, de schop en sla neigingen zou ik hebben als ik zelf op die brug zou staanquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:31 schreef Renesite het volgende:
Er stond ondertussen iemand voor de tv... dus ik ook gelijk
"GA AAN DE KANT WIL DR DOOD ZIEN GAAN"
Ja breng ze nog even op ideeën zegquote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef DaMart het volgende:
Wedden dat Barbara straks helemaal niet doodgaat en ze gewoon Robert gaat opzoeken in Japan of zo? En dat ze dan over een jaar of zo weer terugkeert.
"Oh gaat dat mens dood?" en ging zittenquote:
Ik verwachtte eigenlijk een kopie van Daniel op het dak... met Morris en Barbara die worstelend naar beneden dreigen te vallen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Frey het volgende:
Het is echt een kopie van Robert op het dak.
Haha, hoe droog.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Oh gaat dat mens dood?" en ging zitten
Het werd een anticlimax
En het zou pas echt mooi zijn als zij wèl daadwerkelijk zouden vallenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een kopie van Daniel op het dak... met Morris en Barbara die worstelend naar beneden dreigen te vallen.
Ja inderdaad, waar is dat opgenomen?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Roberto258 het volgende:
Godsamme Barbaar, zoek ten eerste eens een fatsoenlijke brug uit, en tweede schiet eens een beetje op
met Geert heb ik nog es in een bootje gezetenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is wel de laatste die Joris putman, helaas.
Doe dan maar Geert hoes.
Ik was tegen de tv aan het roepen, spring dan kreng. Ik zat er zo bijquote:Op maandag 1 maart 2010 21:31 schreef Renesite het volgende:
Er stond ondertussen iemand voor de tv... dus ik ook gelijk
"GA AAN DE KANT WIL DR DOOD ZIEN GAAN"
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:11 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik was tegen de tv aan het roepen, spring dan kreng. Ik zat er zo bij, mijn dochter
![]()
en dan wandelt jouw dochter op een mooie zomerdag door de stad en ziet daar een vrouw op de brug staan... Ready to jump to her death... En je dochter: "SPRING DAN KRENG!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:11 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik was tegen de tv aan het roepen, spring dan kreng. Ik zat er zo bij, mijn dochter
![]()
Nee hoor dat dacht ik ook sukkel roep dan roep dan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Marrije het volgende:
Ik ben de enige die dacht: Morris, roep dan!!!
Ik vroeg me ook al af waarom hij niet riep.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Marrije het volgende:
Ik ben de enige die dacht: Morris, roep dan!!!
Bi volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Geen idee, ze gaat er in ieder geval uit. Maar ik zie haar er wel voor aan om alle opties open te houden voor als haar regisseurscarrière niks wordt zodat ze dan weer kan terugkeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef tessie het volgende:
Maar ze gaat wel dood toch, uiteindelijk?? Toch? Toch???
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Bi volgens mij.ja Morris is inderdaad zie spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh bah straks krijgt Morris een relatie met Lucas. Nou ja ze passen wel bij elkaar ze zijn beide eng
[ Bericht 3% gewijzigd door Panda72 op 02-03-2010 13:22:15 ]Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Getver.... ze zijn inderdaad beidenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja Morris is inderdaad zie spoiler.
Oh bah straks krijgt Morris een relatie met Lucas. Nou ja ze passen wel bij elkaar ze zijn beide eng
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Getver.... ze zijn inderdaad beiden
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, ze gaat er in ieder geval uit. Maar ik zie haar er wel voor aan om alle opties open te houden voor als haar regisseurscarrière niks wordt zodat ze dan weer kan terugkeren.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja Morris is inderdaad zie spoiler.
[ afbeelding ]
Wat mij betreft gaat ze weg en blijft ze weg en wordt ze ooit zo snel mogelijk net zo onbelangrijk als Suzanne Balk nu is. Ze heeft er naar mijn inzichten al veel te lang gezeten. Barbara moet gewoon springenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, ze gaat er in ieder geval uit. Maar ik zie haar er wel voor aan om alle opties open te houden voor als haar regisseurscarrière niks wordt zodat ze dan weer kan terugkeren.
bungee jumpquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara moet gewoon springen
Bounce, Barbara Bounce.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Met een te lange elastiek
Hij weet dat ze dat eigenlijk niet wil en misbruikt wordt door Ludo. Het was eerst een best leven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Perico het volgende:
Het maakt Martijn de emo-pusher-stalker weer eens niets uit dat Irene van hem walgt en graag van hem gescheiden is... als hij zegt dat het weer goedkomt, dan gebeurt dat gewoon en heeft zij hier niets in te willen.. *zucht*.
quote:
En het duurt te lang.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
Ik word helemaal gek van die verhaallijn met Ludo en wraak. Er klopt geen hol van en het slaat nergens op.
Owquote:
Ja hij is eng hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Morris is zo weinig veranderd of de tijd gaat zo snel maar nu lijkt het alsof ik jaar of 5 terug in de tijd ben. Zit ik weer tegen zijn kutkop aan te kijken.
quote:
Ja, nu ineens toevallig hebben ze een brug voor fietsers waar Barbara de hele dag op staat en je ziet geen enkele fietser voorbij komenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef Countess het volgende:
Heeft Meerdijk een echte brug? Of is die ook al van karton
Nee, dat gaat mij echt een brug te ver hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef Countess het volgende:
Heeft Meerdijk een echte brug? Of is die ook al van karton
Jah, die was net nieuw, zodat Morris barbera direct kon vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ja, nu ineens toevallig hebben ze een brug voor fietsers waar Barbara de hele dag op staat en je ziet geen enkele fietser voorbij komen.
Oh, dat stond in de brief als een soort ezelsbruggetje zeker?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jah, die was net nieuw, zodat Morris barbera direct kon vinden.
Nee, Morris ging na die brief even de krant lezen en dacht aan de pijlers die hij in de brugklas had geleerd over een plus een bij elkaar optellen, waaruit hij concludeerde dat zijn moeder op de ophaalbrug kon worden afgehaald!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat stond in de brief als een soort ezelsbruggetje zeker?
Hoe dan ook, ik hoop dat ze deze week nog over de brug komt met haar zelfmoord.
Door een brugsmurf.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:39 schreef Frey het volgende:
Was ook leuk geweest als de brug ineens instortte door een constructiefout.
Het is zo'n slechte verhaallijn, dat kan zelfs Ludo niet meer overbruggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Countess het volgende:
Ik kan geen brug slaan tussen de plotselinge terugkomst van Morris en de mislukte poging van Barbaar. Zelfs daar faalt ze nog in.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is zo'n slechte verhaallijn, dat kan zelfs Ludo niet meer overbruggen.Nevermind, die klopt niet. Te slecht.
![]()
Ik ben ook kwaad op die iemand.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef verleiding het volgende:
Barbara die kwaad wordt op iemand die haar leven redt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef Frey het volgende:
Caroline de Bruijn en Erik de Vogel vanaf 5:30.![]()
Dat was nog eens acteren.![]()
![]()
Die hele aflevering was trouwens briljant.
Helaas in de gids van volgende week heb ik gelezen dat ze er nog steeds in zit. Is dat even balen nou ik ga wel weer kijken als Barb echt zichzelf naar de andere wereld heeft geholpen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat stond in de brief als een soort ezelsbruggetje zeker?
Hoe dan ook, ik hoop dat ze deze week nog over de brug komt met haar zelfmoord.
Van mij mag Danny er ook wel uit. Die vent kan niet acteren, het blijft een rampquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef Bunker-Renate het volgende:
De ultieme Reorganisatie van GTST:
De rest mag blijven..![]()
Eh de meesten kunnen niet acteren in GTST vind ik maar de Playmobilpop is inderdaad wel een ramp ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:48 schreef Countess het volgende:
[..]
Van mij mag Danny er ook wel uit. Die vent kan niet acteren, het blijft een ramp
Ja en dan voorgoed samen met Barbaraquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:44 schreef Oliver23 het volgende:
Laten we hopen dat Ludo (opnieuw) afrekend metJoris Putman
NEEE BENJAMIN !!!!!!!!!!!!!quote:
Logisch toch? Zij wilde dood, dan is het niet echt een redding.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef verleiding het volgende:
Barbara die kwaad wordt op iemand die haar leven redt.
Ik vond die tweede Morris wel okee, deze heeft zo iets glads, jankerigs en ranzig-flikkerachtigs vind ik. Die eerste Morris was een onzeker pubertje, maar daar was de rol ook naar geschreven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:37 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Morris wel ok.
Die aflevering stond ook op de 2e GTST dvd, toch? Toffe aflevering!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef Frey het volgende:
Caroline de Bruijn en Erik de Vogel vanaf 5:30.![]()
Dat was nog eens acteren.![]()
![]()
Die hele aflevering was trouwens briljant.
Ik hoop het, maar het ging mij ineens wel erg vlot.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef Lauuwtje het volgende:
Komt irene eindelijk tot bezinnen? of is dit een poging tot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Frey het volgende:
Het wordt straksIk verwachtte het vandaag al een beetje. Ik ben er klaar voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Het is de bedoeling dat Maxime met hem meespeelt natuurlijk. Ben benieuwd hoe het afloopt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:32 schreef Sk00p het volgende:
Wat een belachelijke act van Ludo.. wat is hij nou weer van plan?
Ik vind het bijna zielig voor Maxime.Waar gaat dit heen!
Die makers zien niet eens in hou ze vooral zichzelf voor gek zetten, maarja wat wil je als die Jantien het opdringen van haar eigen jeugdtrauma's aan ons via Nina (en Ludo daar een pion in maken) belangrijker vindt dan de autonomie van bepaalde personages. Iets waarom Wilbert Gieskse de soap ook heeft verlaten, het bestaan van Robert Alberts stond in het teken van andere personages.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:09 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik vind het zo achterlijk dat Ludo tegen Irene doet alsof wraak nemen op Martijn onnozel is (wat het natuurlijk ook is) en toch doet hij dat. Dus zelfs Ludo beseft zelf hoe belachelijk zijn wraakpoging is en toch gaat hij er mee door.![]()
Wat is er in godsnaam met dat personage gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef verleiding het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef Roberto258 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:24 schreef verleiding het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wss gaan ze er nog intens lang omheen draaien met Bing/Sjors/Danny.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:44 schreef Apotheose het volgende:
dat van Bing zag je ook van veraf aankomen... Zou Sjors "neuj" zeggen op het aanzoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
just give a second thought
what if we don't get caught...
Ja verschrikkelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die 10 verschillende versies van Ludo....![]()
Vanaf volgende aflevering heeft ie een emo pluk en doet ie aan automutilatiequote:
Wel een geniale uitspraak.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
hehehe, 'had ik haar maar meer van die zooi gegeven', ja meid, dan was je van dr af en had je misschien je vent nog![]()
Sjors en Bing
Hoe harder zij op d'r bek gaat, hoe beter...quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:33 schreef Lauuwtje het volgende:
Irene: 'ik geloof Ludo'. Zijn we nu nog steeds niet van die onzin af?
http://twitter.com/gtstredactiequote:Alexandra en ferrry zingen de leader, ondertussen komt de gehele cast het podium op. Iedereen maakt foto's, de hele zaal flitst!!
3 minutes ago via mobile web
de 3999ste is net begonnen hier onder luidgejuich, de zaal zingt mee met de leader.
27 minutes ago via mobile web
Wat een gegil. Oh...daar komt Jan Kooijman!
about 1 hours ago via mobile web
De reden om niet teveel meer te lezen, zeker morgen niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Apotheose het volgende:
het schijnt nogal glitter and glamour te zijn op t feestje van de 4000e:
[..]
http://twitter.com/gtstredactie
nou ze zullen wel geen spoilers weggeven lijkt me?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:43 schreef Frey het volgende:
[..]
De reden om niet teveel meer te lezen, zeker morgen niet.
Straks weten we alles al.![]()
Dus tot na de 4000ste.
Hopelijk halen ze de scriptschrijvers van de jaren '93-'97 eens terugquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:33 schreef Sk00p het volgende:
Hopelijk stopt het hele gedoe daar dan ook.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef verleiding het volgende:iedereen kan er wat bij zetten op WikipediaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
ja ik zou er , als ik Danny was, ook niet zo blij mee zijn maar ik moest wel lachenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:33 schreef Sk00p het volgende:
Wat een drama de laatste weken.. Danny die Sjors weer ten huwelijk vraagt is eigenlijk het toppunt![]()
De reactie van Noud was ook zo misplaatst; klote script!
ja maar die muts kan ook zo weer omslaan. Laatst ook zo. Laat ze barbara binnen.. en ow wat lijkt het weer goed te gaan... 2 min later: "ga weg..!"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben blij met de omslag van Charlie.
Van zijn kop bij de afwijzing van Sjors moest ik alleen maar heel hard lachen zo nep kwam het op mij overquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of kan die hele Danny niet acteren?
Nou da's ook weer overdreven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:20 schreef alors het volgende:
[..]
Van zijn kop bij de afwijzing van Sjors moest ik alleen maar heel hard lachen zo nep kwam het op mij over
En ook de dochter van de huisarts.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zou ook wel lorena en sjors willen neuken.
Wat een baas is bing.
Ik ben er niet blij mee. Barbara komt er weer veel te makkelijk vanaf!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar die muts kan ook zo weer omslaan. Laatst ook zo. Laat ze barbara binnen.. en ow wat lijkt het weer goed te gaan... 2 min later: "ga weg..!"
Enquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En ook de dochter van de huisarts.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En ook de dochter van de huisarts.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Die foto van Everon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ik blij dat ik niet gekeken heb.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef verleiding het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb de shortie gekeken. Nu weet ik helaas al hoe het af gaat lopen, maar ik zag dit niet helemaal aankomen..
Sounds good hier.quote:
Ik kijk echt te weinig naar GTST, wantquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef verleiding het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb de shortie gekeken. Nu weet ik helaas al hoe het af gaat lopen, maar ik zag dit niet helemaal aankomen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder inderdaad verrassend!Fuck the EBU
Jammer dat het een hoop verklapt ja, maarja.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef verleiding het volgende:
Ik kijk al 17 jaar gtst en een van die eerste huwelijken was ik echt helemaal vergeten.. hoe heettie ook weer..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:29 schreef Marrije het volgende:
Leuk, die flash backs van de 6 huwelijken van Janine.
zij zijn fan, deden vanmiddag op de radio ook iets met gtst.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
En wat moeten die Ruud de wild en die andere DJ er nou ?
Functie ? rol ? toevoeging ?
Het zijn slechts zijn stadslichten, maar misschien heeft dat ook een reden, zodat ze niet weg kunnen vluchtenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef alors het volgende:
De Noudster zijn accu is straks wel leeg...
Deze schrijvers maakt dat niets uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dit geen slechte aflevering tot nu toe, wel jammer dat de makers dit alleen kunnen opbrengen voor een speciale aflevering.
Wel apart dat Charlie met Lucas meedoet, zoveel hebben ze toch niet samen?
Maar mij welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze schrijvers maakt dat niets uit.
quote:Jack is toch ook opeens politie agent zouden ze er ook nog wel bij betrekken.
Erg slecht iddquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Plothole weer Maria die zegt ik had dat ook met je vader.
Over Rik die Anita mist na haar dood etc. Terwijl Maria zelf haar man vermoord heeft
Ga vooral uit elkaar als je iets hoort, ga toch lekker samen kijken manquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:30 schreef DjinN het volgende:
Ja slimmerik, laat Charlie lekker alleen staan daar
Ik denk dat Maria of Arthur het loodje legt aangezien dat gast rollen zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
zal Noud eraan gaan?
Er gaat toch iemand dood in deze aflevering?
Ik vind het nu al doodeng whahahquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ga vooral uit elkaar als je iets hoort, ga toch lekker samen kijken man
Ik zet mijn geld in op Arthurquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat Maria of Arthur het loodje legt aangezien dat gast rollen zijn.
er zou toch geen gastrol doodgaan???quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat Maria of Arthur het loodje legt aangezien dat gast rollen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zou toch geen gastrol doodgaan???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
typisch hequote:
dus welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zou toch geen gastrol doodgaan???
Ja, zo'n kwijlende jostiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat ze van Arthur een oud tbs patient hebben gemaakt en geen autist.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Wie zal het zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ga een eind spelen trollende newbiequote:
Ten eerste maak ik dat zelf wel uit, ten tweede getuigd die post, en die post waarop gequote wordt ook echt van een ander niveau dan in KLB of ONZ.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is hier geen KLB, ONZ of wat dan ook, dus gedraag je hier aub.
Mee eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:43 schreef Maartel het volgende:
En toch is het jammer dat zo'n 4000e aflevering draait om een groepje wat misschien net 100 afleveringen meespeelt..
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |