Nou da's ook weer overdreven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:20 schreef alors het volgende:
[..]
Van zijn kop bij de afwijzing van Sjors moest ik alleen maar heel hard lachen zo nep kwam het op mij over
En ook de dochter van de huisarts.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zou ook wel lorena en sjors willen neuken.
Wat een baas is bing.
Ik ben er niet blij mee. Barbara komt er weer veel te makkelijk vanaf!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar die muts kan ook zo weer omslaan. Laatst ook zo. Laat ze barbara binnen.. en ow wat lijkt het weer goed te gaan... 2 min later: "ga weg..!"
Enquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En ook de dochter van de huisarts.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En ook de dochter van de huisarts.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Apotheose het volgende:
het schijnt nogal glitter and glamour te zijn op t feestje van de 4000e:
[..]
http://twitter.com/gtstredactie
Die foto van Everon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Apotheose het volgende:
het schijnt nogal glitter and glamour te zijn op t feestje van de 4000e:
[..]
http://twitter.com/gtstredactie
Ik blij dat ik niet gekeken heb.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef verleiding het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb de shortie gekeken. Nu weet ik helaas al hoe het af gaat lopen, maar ik zag dit niet helemaal aankomen..
Sounds good hier.quote:
Ik kijk echt te weinig naar GTST, wantquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef verleiding het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb de shortie gekeken. Nu weet ik helaas al hoe het af gaat lopen, maar ik zag dit niet helemaal aankomen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder inderdaad verrassend!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Jammer dat het een hoop verklapt ja, maarja.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef verleiding het volgende:
Ik kijk al 17 jaar gtst en een van die eerste huwelijken was ik echt helemaal vergeten.. hoe heettie ook weer..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:29 schreef Marrije het volgende:
Leuk, die flash backs van de 6 huwelijken van Janine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |