Hoe harder zij op d'r bek gaat, hoe beter...quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:33 schreef Lauuwtje het volgende:
Irene: 'ik geloof Ludo'. Zijn we nu nog steeds niet van die onzin af?
http://twitter.com/gtstredactiequote:Alexandra en ferrry zingen de leader, ondertussen komt de gehele cast het podium op. Iedereen maakt foto's, de hele zaal flitst!!
3 minutes ago via mobile web
de 3999ste is net begonnen hier onder luidgejuich, de zaal zingt mee met de leader.
27 minutes ago via mobile web
Wat een gegil. Oh...daar komt Jan Kooijman!
about 1 hours ago via mobile web
De reden om niet teveel meer te lezen, zeker morgen niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Apotheose het volgende:
het schijnt nogal glitter and glamour te zijn op t feestje van de 4000e:
[..]
http://twitter.com/gtstredactie
nou ze zullen wel geen spoilers weggeven lijkt me?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:43 schreef Frey het volgende:
[..]
De reden om niet teveel meer te lezen, zeker morgen niet.
Straks weten we alles al.![]()
Dus tot na de 4000ste.
Hopelijk halen ze de scriptschrijvers van de jaren '93-'97 eens terugquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:33 schreef Sk00p het volgende:
Hopelijk stopt het hele gedoe daar dan ook.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef verleiding het volgende:iedereen kan er wat bij zetten op WikipediaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
ja ik zou er , als ik Danny was, ook niet zo blij mee zijn maar ik moest wel lachenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:33 schreef Sk00p het volgende:
Wat een drama de laatste weken.. Danny die Sjors weer ten huwelijk vraagt is eigenlijk het toppunt![]()
De reactie van Noud was ook zo misplaatst; klote script!
ja maar die muts kan ook zo weer omslaan. Laatst ook zo. Laat ze barbara binnen.. en ow wat lijkt het weer goed te gaan... 2 min later: "ga weg..!"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben blij met de omslag van Charlie.
Van zijn kop bij de afwijzing van Sjors moest ik alleen maar heel hard lachen zo nep kwam het op mij overquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of kan die hele Danny niet acteren?
Nou da's ook weer overdreven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:20 schreef alors het volgende:
[..]
Van zijn kop bij de afwijzing van Sjors moest ik alleen maar heel hard lachen zo nep kwam het op mij over
En ook de dochter van de huisarts.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zou ook wel lorena en sjors willen neuken.
Wat een baas is bing.
Ik ben er niet blij mee. Barbara komt er weer veel te makkelijk vanaf!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar die muts kan ook zo weer omslaan. Laatst ook zo. Laat ze barbara binnen.. en ow wat lijkt het weer goed te gaan... 2 min later: "ga weg..!"
Enquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En ook de dochter van de huisarts.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En ook de dochter van de huisarts.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Die foto van Everon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ik blij dat ik niet gekeken heb.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef verleiding het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb de shortie gekeken. Nu weet ik helaas al hoe het af gaat lopen, maar ik zag dit niet helemaal aankomen..
Sounds good hier.quote:
Ik kijk echt te weinig naar GTST, wantquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef verleiding het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb de shortie gekeken. Nu weet ik helaas al hoe het af gaat lopen, maar ik zag dit niet helemaal aankomen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder inderdaad verrassend!Fuck the EBU
Jammer dat het een hoop verklapt ja, maarja.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef verleiding het volgende:
Ik kijk al 17 jaar gtst en een van die eerste huwelijken was ik echt helemaal vergeten.. hoe heettie ook weer..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:29 schreef Marrije het volgende:
Leuk, die flash backs van de 6 huwelijken van Janine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |