quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, ze gaat er in ieder geval uit. Maar ik zie haar er wel voor aan om alle opties open te houden voor als haar regisseurscarrière niks wordt zodat ze dan weer kan terugkeren.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja Morris is inderdaad zie spoiler.
Oh bah straks krijgt Morris een relatie met Lucas. Nou ja ze passen wel bij elkaar ze zijn beide eng
[ afbeelding ]
Wat mij betreft gaat ze weg en blijft ze weg en wordt ze ooit zo snel mogelijk net zo onbelangrijk als Suzanne Balk nu is. Ze heeft er naar mijn inzichten al veel te lang gezeten. Barbara moet gewoon springenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, ze gaat er in ieder geval uit. Maar ik zie haar er wel voor aan om alle opties open te houden voor als haar regisseurscarrière niks wordt zodat ze dan weer kan terugkeren.
bungee jumpquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara moet gewoon springen
Bounce, Barbara Bounce.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Met een te lange elastiek
Hij weet dat ze dat eigenlijk niet wil en misbruikt wordt door Ludo. Het was eerst een best leven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Perico het volgende:
Het maakt Martijn de emo-pusher-stalker weer eens niets uit dat Irene van hem walgt en graag van hem gescheiden is... als hij zegt dat het weer goedkomt, dan gebeurt dat gewoon en heeft zij hier niets in te willen.. *zucht*.
quote:
En het duurt te lang.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
Ik word helemaal gek van die verhaallijn met Ludo en wraak. Er klopt geen hol van en het slaat nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |