zij zijn fan, deden vanmiddag op de radio ook iets met gtst.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
En wat moeten die Ruud de wild en die andere DJ er nou ?
Functie ? rol ? toevoeging ?
Het zijn slechts zijn stadslichten, maar misschien heeft dat ook een reden, zodat ze niet weg kunnen vluchtenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef alors het volgende:
De Noudster zijn accu is straks wel leeg...
Deze schrijvers maakt dat niets uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dit geen slechte aflevering tot nu toe, wel jammer dat de makers dit alleen kunnen opbrengen voor een speciale aflevering.
Wel apart dat Charlie met Lucas meedoet, zoveel hebben ze toch niet samen?
Maar mij welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze schrijvers maakt dat niets uit.
quote:Jack is toch ook opeens politie agent zouden ze er ook nog wel bij betrekken.
Erg slecht iddquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Plothole weer Maria die zegt ik had dat ook met je vader.
Over Rik die Anita mist na haar dood etc. Terwijl Maria zelf haar man vermoord heeft
Ga vooral uit elkaar als je iets hoort, ga toch lekker samen kijken manquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:30 schreef DjinN het volgende:
Ja slimmerik, laat Charlie lekker alleen staan daar
Ik denk dat Maria of Arthur het loodje legt aangezien dat gast rollen zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
zal Noud eraan gaan?
Er gaat toch iemand dood in deze aflevering?
Ik vind het nu al doodeng whahahquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ga vooral uit elkaar als je iets hoort, ga toch lekker samen kijken man
Ik zet mijn geld in op Arthurquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat Maria of Arthur het loodje legt aangezien dat gast rollen zijn.
er zou toch geen gastrol doodgaan???quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat Maria of Arthur het loodje legt aangezien dat gast rollen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |