Alleen omdat ie eerder een OP hadquote:
Wat heb je met Dirkh gedaan?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:03 schreef Dirkh het volgende:
Nu heb ik medelijden met Greys, die had ook een topic.
Hoe kan ik het goed maken?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
Beeldige TT!
We hadden een beetje GMTA, maar je zag het verschil in stijlen wel in de TT's![]()
[..]
Alleen omdat ie eerder een OP had
Ik stuur langzaam aan op een sexdate, wel op lettenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb je met Dirkh gedaan?
Geef hem terug!
Ja je was wel heel snel en behulpzaam voor Pisces29 idd.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik stuur langzaam aan op een sexdate, wel op letten
Wie weet, niks zeggen hoor. 't Is een verrassing.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je was wel heel snel en behulpzaam voor Pisces29 idd.
Wie weet waardeert ze het...
De mijne was leukereleganter hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had al zo'n gevoel dat er een geniale titel zou komen, maar dit overtreft alle verwachtingen
Zeg, waarom open jij zelf geen nieuwesquote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, jouwe kan er ook wat van andersEen naamtopic
!
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Pisces, weet je niet hoe je een nieuw topic moet openen?![]()
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie weet, niks zeggen hoor. 't Is een verrassing.
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
En dan had je maar eerder moeten kijken voordat je kwam gillen in de FB
177kBquote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Jemig Ll, hoe groot is dat plaatje wel niet
En dan had je maar eerder moeten kijken voordat je kwam gillen in de FB
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben de oudere hier, toontje
Ja, eerst komt ie daar roepen dat mijn topic dicht moet en nu wil hij toch weer daar verder.quote:
Huh? Jij bent toch jonger dan Greys?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben de oudere hier, toontje
Ja, je hebt gelijk. Greys was sneller, maar ze gedraagt zich onderdanig.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leg dit maar eens uit Dirkh.
Greys was eerder![]()
Zie jullie daar
*middelvingersmiley*quote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Greys was sneller, maar ze gedraagt zich onderdanig.
Niks mis mee.
Seconden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
*middelvingersmiley*
Hoezo was ik trouwens eerder? Allebei onze OP's stonden op 17.59 uur![]()
In de AT stond jouw topic onder die van mij na invoer, dus ik was later.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
*middelvingersmiley*
Hoezo was ik trouwens eerder? Allebei onze OP's stonden op 17.59 uur![]()
Ja joh, voor jou zijn seconden nog belangrijk.quote:
Jij had al een OP.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In de AT stond jouw topic onder die van mij na invoer, dus ik was later.
Ik hobbel wel vaker achter de feiten aan, maar zolang er iemand is die nog slomer is dan ik, kom ik er wel van af.
Klopt.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja joh, voor jou zijn seconden nog belangrijk.
Dat heb je op die leeftijd.
*aai*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt.
Op jouw leeftijd praat je meer in eeuwen of decennia, ik snap het wel
Zo bedoelde ik hem niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je poging was leuk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee mei pas, maar dinnetje wel en haar vriend wil niet meequote:Op maandag 1 maart 2010 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je jarig, trouwens, vandaag?
Omdat je Kane kaartjes hebt gekregen?
Nou.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik hem niet helemaal.
Maar je poging was leuk
Het ging hier laatst over 7 minuten of 7 dagen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou.
Dan snap ik het niet.
*kraskraskraskras*
Neequote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging hier laatst over 7 minuten of 7 dagen.
Snap je hem nú? Vlotje?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:22 schreef Dirkh het volgende:
Pisces29, ik heb nog een antwoord tegoed.
Doe es oefenen met topics openenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er al![]()
Ik ben jonger dan Greys, maar toch wel wat jaartjes ouder dan LL
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, die zijn er om ze te sluiten.
Je moet nog veel leren
*aai*
Okay, dan is het goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er al![]()
Ik ben jonger dan Greys, maar toch wel wat jaartjes ouder dan LL
Oh shut it, opa.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed.
(eigenlijk is iedereen jonger dan Greys, maar ik wilde het toch even zeker weten dat jij in ieder geval jonger bent)
Die ene met "ruk"?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
En over Agnes Kant gesproken; heeft iemand nog mijn post meegekregen in het vorig topic?
Wat een vervelend wijf is dat. Ja maar u, en u dit, u dat en u wil en u doet... schreeuwlelijk.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed.
(eigenlijk is iedereen jonger dan Greys, maar ik wilde het toch even zeker weten dat jij in ieder geval jonger bent)
quote:
Ja, ik stem op een lokale partij.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
En over Agnes Kant gesproken; heeft iemand nog mijn post meegekregen in het vorig topic?
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Hebben ze nog een stemwijzer voor die lokale ellende of niet?
Lokaal is hier Leefbaar Rotterdam vrees ik
Hey, ik kijk wel eens in de spiegel en dan denk ik: Mja, je bent de afgelopen 15 jaar geen spat veranderd!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij jonger dan Greys?
Linkje?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op Stemwijzer kan je Rotterdam kiezen ja
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, ik kijk wel eens in de spiegel en dan denk ik: Mja, je bent de afgelopen 15 jaar geen spat veranderd!
Dus, als ik nu een klein rekensommetje maak, ben ik met mijn 26 jaar echt jonger dan Oma Grijs.
Wilders riep op om Pastors van LR te stemmen in Rotterdamquote:Op maandag 1 maart 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Hebben ze nog een stemwijzer voor die lokale ellende of niet?
Lokaal is hier Leefbaar Rotterdam vrees ik
Oh, ik zag alleen dat "ruk" gedeeltequote:Op maandag 1 maart 2010 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, waar de vraag daar boven was of er nog iemand ging stemmen Woensdag
Dankquote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.stemwijzer.nl/Map-Rotterdam-2010
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik klikte er op, en het deed niks.
Dus de informatie is niet compleet
Jij jij jij, luimensquote:Op maandag 1 maart 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik klikte er op, en het deed niks.
Dus de informatie is niet compleet
Ik ben wel veranderd inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, ik kijk wel eens in de spiegel en dan denk ik: Mja, je bent de afgelopen 15 jaar geen spat veranderd!
Dus, als ik nu een klein rekensommetje maak, ben ik met mijn 26 jaar echt jonger dan Oma Grijs.
Blanco Greys, blancoquote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wilders riep op om Pastors van LR te stemmen in Rotterdam
[..]
Oh, ik zag alleen dat "ruk" gedeelte
In Bleiswijk is het geen overvloed van goede keuzemogelijkheden, zeg maar...
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef Ml-etje het volgende:
Dirkh? Wat eet je vandaag?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
En klaar
Ehhh ik sowieso niet (heb dan naailes) misschien stuur ik Mr erop uit..quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehhh ik sowieso niet (heb dan naailes) misschien stuur ik Mr erop uit..
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Alweer?
Da's toch al de derde keer vandaag?
Wat is dat voor naailesquote:Op maandag 1 maart 2010 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das wel lang zo'n naailes van 7.30 tot 21.00
Hihihihi 7:30quote:Op maandag 1 maart 2010 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das wel lang zo'n naailes van 7.30 tot 21.00
Je kan toch tegenwoordig overal stemmen, niet alleen bij het stembureau in je buurtquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihi 7:30![]()
Moet om 8 uur bij de garage zijn die dag en dan vervolgens heb ik een afspraak van ongeveer een uur.
Eff denken nee die valt niet in mijn district, dan vervolgens cursus in R'dam en dan naar huis om schoon te maken en dan eten en naailes.
Toch netjesquote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vandaag was het gewone pot, spinazie, eitje en een gehaktbal en het is ook al op.
Jij?
Ik denk niet dat ik in R'dam kan stemmen of wel?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan toch tegenwoordig overal stemmen, niet alleen bij het stembureau in je buurt
Hoe doe je da?quote:
Neuh wel in dezelfde gemeente uiteraardquote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in R'dam kan stemmen of wel?
De gemeentes hier zijn zo klein dat als je 1x gas geeft je eruit bent.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh wel in dezelfde gemeente uiteraard![]()
Maar omdat jij het over 'district' had klonk het alsof je wel in zelfde gemeente was, alleen andere wijk
Ah gaarne verslag danquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De gemeentes hier zijn zo klein dat als je 1x gas geeft je eruit bent.![]()
quote:
Dabedoellikquote:
Hoe ver ben je vandaag eigk gekomen?quote:
Ik bek al met Greys, want ik ben lesbisch deze weekquote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal ff een ander zoeken om met je te bekken Gb
Mooi!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik bek al met Greys, want ik ben lesbisch deze week
Met studerenquote:
2nd basequote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Gevaarlijke vraag!
Willen we dat wel weten?
Vandaag?quote:
Elektrisch? Of met zo'n spiritusvlam?quote:
Wat is wat dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
Wat ik me altijd afvraag is of iedereen ook echt eerst 3rd base doet voor de 4th, bij mij was het andersom hoor
Dit pluk ik zo even van internet:quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is wat dan?
Maar als 3rd base is wat ik denk dat het is, dan is eerst 4th, en dan paar keer later eens 3rd wat meer voor de hand liggend ja
Die van mij zijn leukerquote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
Oh, wat een elegante beschrijvingen!
'Heavy petting'.
Hahahahaaaaaaaaaahahaha
Hihihihihihihi, sufkut.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet direct nee![]()
Wel bij een volgende gelegenheid
Ooit. Kan jij je niet herinneren of je eerst gewone sex of eerst orale sex hebt gehad?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie het nou over 'in het algemeen' of over wat je ooit als eerste hebt gedaan?
Want dat kan ik me nu echt niet herinneren
Wat bedoel je? Of we per partner nog weten wat er iedere keer eerst was?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie het nou over 'in het algemeen' of over wat je ooit als eerste hebt gedaan?
Want dat kan ik me nu echt niet herinneren
Nou he?quote:
Ja, dat weet ik dus niet meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Of we per partner nog weten wat er iedere keer eerst was?
Nee natuurlijk niet. Maar het is wel godsgruwelijk smerig om eerst 4th base te doen en dan je eigen zooitje er uit najah... you catch my driftquote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Ben je er zo eentje die ook meteen onder de douche springt na sex, Ll?
Neequote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ooit. Kan jij je niet herinneren of je eerst gewone sex of eerst orale sex hebt gehad?
Handoekjes over de lakentjes!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Ben je er zo eentje die ook meteen onder de douche springt na sex, Ll?
Like duhquote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waren het er zooooooooooooooooooooooveeel
Ooooh jij hebt het over de aller, aller, allereerste keer.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik denk ook eerst gewone, maar da's natuurlijk wel al eh... een jaar of 20 geleden
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Handoekjes over de lakentjes! [ afbeelding ]
Oh en 5th base: Drink beer, watch cartoons, and fall asleep.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooh jij hebt het over de aller, aller, allereerste keer.
Hmm dat weet ik ook niet meer. Denk toen wel braaf 1 - 2 - 3 - 4.
Later wat eerder 1 - 2 - 4 en daarna (een volgende keer) 1 - 2 - 3 - 4
Of gewoon 4.
Klaar.
Maar zij mag het zooitje zeker wel opvangen. Je meet met twee maten Ll!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar het is wel godsgruwelijk smerig om eerst 4th base te doen en dan je eigen zooitje er uit najah... you catch my drift![]()
![]()
Sex zonder zoenen en gefriemel?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of gewoon 4.
Klaar.
Echt 3 voor 4 ja?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of gewoon 4.
Klaar.
Ik had zo'n collega!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Handoekjes over de lakentjes! [ afbeelding ]
Oh, ik kijk daarna ook graag nog naar The Simpsons.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh en 5th base: Drink beer, watch cartoons, and fall asleep.
4 - 5
Das m'n favo
Kijk je tv na afloop?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik kijk daarna ook graag nog naar The Simpsons.
Of naar neerstortende vliegtuigen op Discovery. (Seriously, ik weet niet waar die tik vandaan komt)
Het is wel ff wat anders, vind je niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar zij mag het zooitje zeker wel opvangen. Je meet met twee maten Ll!![]()
Maargoed, dat doen bijna alle mannen volgensmij
Onze tv doet het al maanden niet meer boven.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kijk je tv na afloop?Wij hebben geen tv op de slaapkamer, maakt het al weer lastiger
Friemelen is overratedquote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Sex zonder zoenen en gefriemel?
Nou, daar zal ze blij mee geweest zijn
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had zo'n collega!
Die was echt al 22 ofzo, woonde nog thuis. Kwam toen een keer met een heel verhaal dat z'n vriendin kwam slapen (zoals elk weekend), en hij dus al braaf een handdoekje over z'n lakens had gelegd met een stelletje condooms en glijmiddel erop. En toen ging z'n ma z'n bed verschonen en was ze helemaal in shock.
En ik (en andere collega's) hadden echt zoiets van:
handdoekje?![]()
![]()
condooms als je al 3 jaar samen ben?![]()
![]()
![]()
glijmiddel?![]()
![]()
![]()
Is dit geheimtaal?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Onze tv doet het al maanden niet meer boven.
()
Homerunquote:
Er wordt niet meer geneukt? worden geen homeruns meer geslagenquote:
2nd base dus!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, ik zei toch dat het een gevaarlijke vraag was?
'Hoe ver ben je al gekomen' is iets dat je beter niet aan Ll kunt vragen.
Eergister merkte je al zoiets op, nu snap ik hem jaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
HIJquote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er wordt niet meer geneukt? geen homeruns meer geslagen![]()
Voor jou misschien, maar ik zou toch maar weer eens gaan friemelen als ik jou wasquote:
Ik kan ook niet meer lollig doen hieroquote:
Ja, toen riep er iemand 'entertain us' tegen Ll.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eergister merkte je al zoiets op, nu snap ik hem ja
Ook dit is een gevaarlijke opmerking.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar ik zou toch maar weer eens gaan friemelen als ik jou was
Morgen?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar ik zou toch maar weer eens gaan friemelen als ik jou was
Altijd weer Melletjequote:
Het moest even gezegd wordenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook dit is een gevaarlijke opmerking.
Maar wel een goeie, dat dan weer wel.
Het effectquote:Op maandag 1 maart 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
Jij moet vaker dat soort verstandige opmerkingen maken!quote:
Dan was hij vast niet weggegaanquote:Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij moet vaker dat soort verstandige opmerkingen maken!
Dirkh moest eens weten welke vlucht zijn topic tijdens zijn korte afwezigheid heeft genomen
Zeg ik zat lief aan de chili con carnequote:
Uhuh.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg ik zat lief aan de chili con carne
De Bosbessenstruik inquote:Op maandag 1 maart 2010 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh.![]()
En tot hoeveelste base ging het als toetje?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens de nieuwste revolutie op gebied van mondhygiëne. Iemand het al in huis?
Vond hem zelf betrekkelijk flauw maarja hoe ver kom je met bosbessenyoghurtquote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
Oh, ik lachte eigenlijk om de bosbessenstruik
Maar dat hierboven is ook wel om te lachen
Hier staan er 2quote:
quote:
Jij hebt echt alle apparatuur dubbel he?quote:
Dus jij hebt gewoon de 12 delige tarzanset in het nachtkastje liggenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
-je het gemiddelde stuk "speelgoed" is goedkoper dan een elektrische tandenborstel dus als en ik herhaal als ik plastic fantastic zou willen gebruiken dan koos ik niet voor m'n tandenborstel hoor
Eentje om tanden mee te poetsen en eentje....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt echt alle apparatuur dubbel he?
Nou Dirk, zet de kamervragen maar vast weer klaar.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt echt alle apparatuur dubbel he?
Nou Dirk, zet de kamervragen maar vast weer klaar.
Het makkelijke van een elektrische tandenborstel is dat je er een opzetstukje op kunt zetten. Eéntje zou dus genoeg moeten zijn. Hmmmmmquote:Op maandag 1 maart 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
we hebben allebei onze eigen tandenborstel ja..is dat gek?
Ik dacht met zo'n elektrisch ding dat je dan elk een apart opzetstukje *proestquote:Op maandag 1 maart 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
we hebben allebei onze eigen tandenborstel ja..is dat gek?
Whaha nee geen plastic te vinden hier in huis met die bedoelingquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus jij hebt gewoon de 12 delige tarzanset in het nachtkastje liggen
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het makkelijke van een elektrische tandenborstel is dat je er een opzetstukje op kunt zetten. Eéntje zou dus genoeg moeten zijn. Hmmmmm
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eentje om tanden mee te poetsen en eentje....
Neuh waarom saaie doos. Wat jij prima vind tochquote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whaha nee geen plastic te vinden hier in huis met die bedoelingmoet er niet aan denken *rilll.
En mijn nachtkastje daar liggen keelpastilles, neusspray, pijnstillers enz in, heb ik mijn "saaie doos" imago weer bevestigd?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het makkelijke van een elektrische tandenborstel is dat je er een opzetstukje op kunt zetten. Eéntje zou dus genoeg moeten zijn. Hmmmmm
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht met zo'n elektrisch ding dat je dan elk een apart opzetstukje *proest* had.
Maar ik doe gewoon aan normale tandenborstels, ik hou niet van dat gezoem in mijn mond
Dat wordt bonjequote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt mensen die dat gerust vertellen. Ik had zo'n collegaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh waarom saaie doos. Wat jij prima vind toch![]()
En wss had je het sowieso niet verteld al had je wél die 12 delige set
Geen idee eigenlijk of ik dat wel of niet zou zeggen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh waarom saaie doos. Wat jij prima vind toch![]()
En wss had je het sowieso niet verteld al had je wél die 12 delige set
En toen kwamen de verhalen?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt mensen die dat gerust vertellen. Ik had zo'n collegaZe was echt fugly en haar vriendje zo mogelijk nog meer
Ja, logisch dan!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat wordt bonjewij gaan s'morgens tegelijk naar ons werk dus dan moeten we met elkaar rekening houden.
Dat lukt niet erg om 6 uur s'morgens.
Haha had je erom gevraagd dan? Vast nietquote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt mensen die dat gerust vertellen. Ik had zo'n collegaZe was echt fugly en haar vriendje zo mogelijk nog meer
Nee, zij was zo iemand die dan zei: Oh, ik heb net een smsjes gekregen van mijn vriendje hihihihihi. Iedereen stil.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha had je erom gevraagd dan? Vast niet
Neuh slaapdronken en of sjago is dat geen aanraden.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, logisch dan!Dan wil je niet op elkaar hoeven wachten!
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n wilde avond gehad als dinsdagavond 02-03-2010 19:00 - 23:00
Nee hoorquote:
In mijn eigen huis?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, anders kon jij er nl. niet bij natuurlijk
Ohhhhjaa hihiihihhihihihihihihihihiquote:
Lengte zegt helemaal niks, ja!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja vast een plekje waar we een lat kunnen leggen en jij er qua lengte niet bij kan komen
Mee eens, en zoenen ook. Weet je wel waar ze met d'r mond heeft gezeten, daar ga ik dan echt niet meer mee zoenen.quote:
Ik heb het topic nog niet helemaal gelezen, maar ik lees dat jij je pleziertje al hebt gehad. Ruim je de troep wel op?quote:
Eh, ik kom ook net binnen. Zullie zijn begonnen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Wat een onderwerpen als ik er niet ben!![]()
Gelukkig lees ik terug
MI-etje! Het was MI-etje!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eh, ik kom ook net binnen. Zullie zijn begonnen.
eh.... tjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in de eerste scene werd er een (naakt)kat doodgeschoten
De zaal was maar half vol trouwens...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik zag het... Jij deed niks he...quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eh, ik kom ook net binnen. Zullie zijn begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh.... tja
Ik hoef hem niet nog een keer te zien zeg maar. Hij heeft wel wat, maar ik kan niet echt zeggen wat...Muziek is sowieso mooi, en er zitten ook mooie beelden in, maar het geheel is niet mijn genre...
FOK!sletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in de eerste scene werd er een (naakt)kat doodgeschoten
WIE WAREN HET, PERMBAN!![]()
Ja, maar Greys kon niet meer!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Was je naar die Fok!-film Tombo?
Moesten Greys en GB daar ook niet heen vanaaf?
Nee, ze hoorden dat ik kwam en ze wilden niet meerquote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Was je naar die Fok!-film Tombo?
Moesten Greys en GB daar ook niet heen vanaaf?
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh.... tja
Ik hoef hem niet nog een keer te zien zeg maar. Hij heeft wel wat, maar ik kan niet echt zeggen wat...Muziek is sowieso mooi, en er zitten ook mooie beelden in, maar het geheel is niet mijn genre...
Ah, lekker is dat. Dat gekut met die mobieltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in de eerste scene werd er een (naakt)kat doodgeschoten
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FOK!sletjes
WIE WAREN HET, PERMBAN!
Najaaaa zegquote:
Dat had je ook nooit moeten vertellen; gewoon ineens bij ze gaan zitten...SURPRAAAAIIIIIIIISquote:Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ze hoorden dat ik kwam en ze wilden niet meer
Heb je sjussiehill nog gezien?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iemand heeft ook zn laptoptas (met inhoud) laten staan...
Die hebben we maar aan de jongen van Pathe gegeven
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iemand heeft ook zn laptoptas (met inhoud) laten staan...
Die hebben we maar aan de jongen van Pathe gegeven
Ik was braver dan braaf. Tsssk. Tssssssk.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het topic nog niet helemaal gelezen, maar ik lees dat jij je pleziertje al hebt gehad. Ruim je de troep wel op?
Ooh dan ga ik maar eff het topic uit met al die rookwalm.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen is even een sigaretje aan het roken denk ik, dat doen ze na een heftig momentje.
Ja, jij bent altijd braaf. Aai over bolletje geeft, koekje geeft, en nu naar je mand!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was braver dan braaf. Tsssk. Tssssssk.
Ja, nou, poehee, dat was me het momentje welquote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen is even een sigaretje aan het roken denk ik, dat doen ze na een heftig momentje.
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
Zo.
Tijd voor Bier en cartoons wijn en sex and the city
quote:
He, een niet roker. Mee doet.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ooh dan ga ik maar eff het topic uit met al die rookwalm.
Ik zou bijna gaan denken dat je me weg wilt hebbenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, jij bent altijd braaf. Aai over bolletje geeft, koekje geeft, en nu naar je mand!
Ja, als wij mannen even aanpakken dan komen de vrouwtjes ruimschoots aan hun trekken.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nou, poehee, dat was me het momentje wel
Waar naar toe?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat je me weg wilt hebben
Wel 4?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
4 - 5
Niks geen 1 - 2 - 3.
Geen van allen.![]()
quote:
Even wat plichtmatig gefriemel, 30 keer heen en weer en klaaaaaaaarrrr!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als wij mannen even aanpakken dan komen de vrouwtjes ruimschoots aan hun trekken.
Tel jij altijd mee?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Even wat plichtmatig gefriemel, 30 keer heen en weer en klaaaaaaaarrrr!!!
geen idee... wie is dat?quote:
Ik raak gewoon al aan je gewend...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef Dirkh het volgende:
Goh, niemand die mij de nek om wil draaien om de "vrouwtjes"
Uitlokken ben ik ook al verleerd.
Volgens mij waren we er al over uit dat gefriemel buiten onze werkzaamheden valt. 30 Keer op en neer ligt er aan wie er bovenop ligt, zit of hangt.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij waren we er al over uit dat gefriemel buiten onze werkzaamheden valt. 30 Keer op en neer ligt er aan wie er bovenop ligt, zit of hangt.
Maar het kan dus ook gewoon drie of vier keer zijn.
Jij niet dan? En dan op het eind van: DRIE, TWEE, ÉÉNNNNNNN!quote:
WTFquote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij niet dan? En dan op het eind van: DRIE, TWEE, ÉÉNNNNNNN!
[ afbeelding ]
Ahja. Ook geen achteraf gefriemel?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij waren we er al over uit dat gefriemel buiten onze werkzaamheden valt. 30 Keer op en neer ligt er aan wie er bovenop ligt, zit of hangt.
Maar het kan dus ook gewoon drie of vier keer zijn.
DRIE, TWEE, EENNNN......EENNNNN.....EEEEEENNN?......EEEHEEEEEENNNNNquote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij niet dan? En dan op het eind van: DRIE, TWEE, ÉÉNNNNNNN!
[ afbeelding ]
Oh, oh, ik kom er aanquote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, werk aan de winkel in ONS adopteer mee-holladijeeeej-topic
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
DRIE, TWEE, EENNNN......EENNNNN.....EEEEEENNN?......EEEHEEEEEENNNNN
Ohja.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh.
Achteraf doen jullie 3rd base en drinken wij bier, kijken TV, en vallen in slaap![]()
Ik hou niet van achteraf gefriemelquote:
Ik ga dit maar gewoon niet serieus nemen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent gek, tenzij je het opruimen (lees: afvegen aan haar kussen) als friemelen beschouwd.
Ahahahahaaaaaaaaaaaaahahahahaquote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
DRIE, TWEE, EENNNN......EENNNNN.....EEEEEENNN?......EEEHEEEEEENNNNN
Ik hou wel van achteraf gefriemel hoor! Geen geknuffel aubquote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet van achteraf gefriemel
Oh nou ja, het ligt er aan wat voor gefriemel dan
oh, nou er kwamen wel mensen te laat binnen idd...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet van achteraf gefriemel
Oh nou ja, het ligt er aan wat voor gefriemel dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |