Je kan toch tegenwoordig overal stemmen, niet alleen bij het stembureau in je buurtquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihi 7:30![]()
Moet om 8 uur bij de garage zijn die dag en dan vervolgens heb ik een afspraak van ongeveer een uur.
Eff denken nee die valt niet in mijn district, dan vervolgens cursus in R'dam en dan naar huis om schoon te maken en dan eten en naailes.
Toch netjesquote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vandaag was het gewone pot, spinazie, eitje en een gehaktbal en het is ook al op.
Jij?
Ik denk niet dat ik in R'dam kan stemmen of wel?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan toch tegenwoordig overal stemmen, niet alleen bij het stembureau in je buurt
Hoe doe je da?quote:
Neuh wel in dezelfde gemeente uiteraardquote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in R'dam kan stemmen of wel?
De gemeentes hier zijn zo klein dat als je 1x gas geeft je eruit bent.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh wel in dezelfde gemeente uiteraard![]()
Maar omdat jij het over 'district' had klonk het alsof je wel in zelfde gemeente was, alleen andere wijk
Ah gaarne verslag danquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De gemeentes hier zijn zo klein dat als je 1x gas geeft je eruit bent.![]()
quote:
Dabedoellikquote:
Hoe ver ben je vandaag eigk gekomen?quote:
Ik bek al met Greys, want ik ben lesbisch deze weekquote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal ff een ander zoeken om met je te bekken Gb
Mooi!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik bek al met Greys, want ik ben lesbisch deze week
Met studerenquote:
2nd basequote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Gevaarlijke vraag!
Willen we dat wel weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |