Boven de rivieren is een vrachtwagen met friet gekanteld.quote:Vrachtwagen friet gekanteld op N706
ALMERE (ANP) - Door nog onbekende oorzaak is maandagmiddag op de N706
tussen Almere en Dronten een vrachtwagen met friet gekanteld. Daardoor is
de weg in beide richtingen afgesloten. Ook de aansluiting met de N705 naar
Zeewolde is in beide richtingen afgesloten voor het verkeer.
De bestuurder van de vrachtwagen raakte bij het ongeval lichtgewond. Een
deel van de lading friet kwam op de weg terecht. Naar verwachting gaat de
afsluiting tot in de avond duren. Het verkeer wordt omgeleid.
Als de vrachtwagen zelf van onder de rivieren kwam had hij wel degelijk friet bij zich.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:51 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Boven de rivieren is een vrachtwagen met friet gekanteld.
Klacht: Het ANP is inconsistent
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:53 schreef Garisson72 het volgende:
Hiermee is unaniem besloten dat het dus FRIET is.
Inderdaad! Het zou maar een vrachtwagen met patat geweest zijn!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Saaaaab het volgende:
Zo zie je maar weer, friet faalt. Patat zou dit nooit overkomen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Saaaaab het volgende:
Zou ik ook wat patat van u mogen?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef WillFerrell het volgende:
Ik wilde vanavond zuurkool eten, maar om jullie frietvreters dwars te ziten ga ik zo de frituur maar eens aanzetten voor een bakkie goudbruin patat.
Het is Frietquote:Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef WillFerrell het volgende:
Ik wilde vanavond zuurkool eten, maar om jullie frietvreters dwars te ziten ga ik zo de frituur maar eens aanzetten voor een bakkie goudbruin patat.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Friet klinkt ook zo nichterig
Patat dat is gewoon de mannelijke benaming
Je liegt!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Patat/friet.
Iedereen weet dat het pasta is.
http://www.omroepflevolan(...)ekanteld-op-vogelwegquote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef Barcaconia het volgende:
Iemand foto's, ik ben benieuwd wie de transporteur is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Saaaaab het volgende:
Daar staat snacks. Dus het was patat met bitterballen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
http://www.omroepflevolan(...)ekanteld-op-vogelweg
Je bedoelt: Het ANP heeft gelijk, maar ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:51 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Patat is voor kakkers en ballen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
dr staat overigens snacksquote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Rot op manquote:Op maandag 1 maart 2010 16:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Patat is voor kakkers en ballen.
Welke Van Dale lees jij?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Trouwens de dikke van dale zegt bij friet: zie patat, wie owned hier nu dan
wat uit de bocht vliegt!quote:
De TS maakt gebruik van het ANP. Wat ik nu ook ga boycotten.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je krijgt meer views als je patat of friet in de TT hebt staan
Het ANP was in de Tweede Wereldoorlog ook al foutquote:Op maandag 1 maart 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De TS maakt gebruik van het ANP. Wat ik nu ook ga boycotten.
Dankjequote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wikipedia. Voor al je corrupte bronnen.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Wikipedia:
Patat
Patat kan verwijzen naar:
aardappel (voornamelijk Belgisch-Nederlands)
friet (voornamelijk Nederlands-Nederlands)
't is dus Friet
Wikipedia als bron gebruikenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Wikipedia:
Patat
't is dus Friet
Ja natuurlijk is het friet.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Wikipedia:
Patat
't is dus Friet
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Hetiszover het volgende:
Deze website weet het trouwens niet
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=1347
Dan wordt je in ieder geval niet lastig gevallen door die frietfundamentalisten.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Eigenlijk zou je voor patat een permban moeten krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:06 schreef SicSicSics het volgende:
Komt er nou nooit een einde aan de patat oorlog!?!Tyf op met je pindasaus, het is satésaus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee, het is berenlul goddomme.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:07 schreef Barcaconia het volgende:
Gelukkig zijn we het allemaal eens met het woord Frikandel
Sorry!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tyf op met je pindasaus, het is satésaus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
HET IS FRIET VIEZE SLETquote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Saaaaab het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
HET IS FRIET VIEZE SLET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wordtquote:Op maandag 1 maart 2010 17:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan wordt je in ieder geval niet lastig gevallen door die frietfundamentalisten.
Nederlanders die patat zeggen willen het liefst Belg zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 17:11 schreef beertenderrr het volgende:
Mannen die friet zeggen, vallen op hetzelfde geslacht
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef leetzors het volgende:
PATAT!
Dat slaat dus nergens op he, Belgen zeggen friet, dus Nederlanders die friet zeggen willen Belg zijn, en niet andersom.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:12 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nederlanders die patat zeggen willen het liefst Belg zijn
Leugens, jouw mening is nu niks meer waard!!!quote:
patat is een aardappel, raspatat is dus een rasaardappel.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:20 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Als het friet was dan was raspatat rasfriet ... en dat klopt niet.
Ik ben voor patat.
Het heet overal friet, alleen boven de rivieren wonen veel mensen die het verkeerd benoemenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:51 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Leugens, jouw mening is nu niks meer waard!!!
En rasfriet bestaat niet en friet dus ook niet...... prima logica hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 17:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
patat is een aardappel, raspatat is dus een rasaardappel.
Je eigen logica pwnt je
Idd. Ernstige fout in de opvoeding.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het heet overal friet, alleen boven de rivieren wonen veel mensen die het verkeerd benoemen
Onder de rivieren is geen Nederland.... rot op!!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het heet overal friet, alleen boven de rivieren wonen veel mensen die het verkeerd benoemen
Ja ja en patat wordt zeker in Area 52 gemaakt. Het geheime aardappel lab van America.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is friet. Patat is een HOAX en mensen die dat zeggen zijn buitenaardse wezens.
Geen idee, ik eet nooit patat.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:27 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ja ja en patat wordt zeker in Area 52 gemaakt. Het geheime aardappel lab van America.
Juist niet, snap je dat nou echt niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:25 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
En rasfriet bestaat niet en friet dus ook niet...... prima logica hoor
Gooogle?quote:
Ik zal het nog 1 keer uitleggen zodat zelfs jij het begrijpt:quote:Op maandag 1 maart 2010 17:25 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ik doe wel moeilijk want hoe kan je nou iets eten wat niet bestaat?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:31 schreef Charmedmatzzie het volgende:
waarom gebeurt dat nou nooit waar ik woon.
patat is lekker en friet ook. niet zo moeilijk doen jongens
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Raspatat.Net of dat je dat zo zegt, lol rasfriet klinkt normaal.
RAS frites bestaatquote:Op maandag 1 maart 2010 17:25 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Hier zeggen ze echt geen raspatat hoor, dan kijken ze je aan of dat je een of andere inwoner bent van Mongolïe.quote:
Ja als je Groningen zeg zegt het al genoeg lijkt me.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef Charmedmatzzie het volgende:
haha ja als in flaamse fietekes.
Ik zeg trouwens gewoon raspatat
op de menukaart in de snackbars in de buurt hier staat het er ook zo.
Moet k foto makes als bewijs?kom uit groningen
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef Jmsls het volgende:
Het is friet omdat ik dat zeg.
dit is het moment waarop duizenden groningers het topic binnenstormen om matzzie te beschermenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja als je Groningen zeg zegt het al genoeg lijkt me.
Patat zeggen en plaatje van friet posten.quote:
Wat een mongol.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Patat zeggen en plaatje van friet posten.
Patatquote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Patat zeggen en plaatje van friet posten.
Tis frietpan. Of je koopt het in een friettent. PUNT.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef WillFerrell het volgende:
Frietneukers zeggen ook zeker friteuse tegen een frituur.
Een frituur is een friettent, een friteuse is een frietpanquote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef WillFerrell het volgende:
Frietneukers zeggen ook zeker friteuse tegen een frituur.
DE PATARROEPERS. DE HOGE HEREN IN DEN HAAG VULLEN ALLEEN DE ZAKKEN VAN DE FRIETROEPERS MENSEN!!1quote:Op maandag 1 maart 2010 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Een frituur is een friettent, een friteuse is een frietpan
Nogmaals een bevestiging dan patar-roepers de Nederlandse taal niet beheersen
Een fucking frietpan.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis frietpan. Of je koopt het in een friettent. PUNT.
Ja zo moeilijk is het toch niet.quote:
Dit is te slecht voor woorden gewoon.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zo moeilijk is het toch niet.![]()
Nee da's normaal, leer ermee leven.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dit is te slecht voor woorden gewoon.
Verzet was er in de oorlog ook gewoon.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee da's normaal, leer ermee leven.
Er is nu geen oorlog dus we eten in alle saamhorigheidquote:Op maandag 1 maart 2010 18:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Verzet was er in de oorlog ook gewoon.
Mooi niet. Ik eet patat.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is nu geen oorlog dus we eten in alle saamhorigheidgewoon friet met elkaar.
Wanneer wordt voor dat misdrijf eens de doodstraf ingevoerd.quote:
Ga dan gewoon friet eten jong.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Nu ophouden ik krijg honger
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef Nico_Galijk het volgende:
Patat is voor boerenflikkers die geen geld hebben voor een fatsoenlijke opleiding en dus maar verkeerde woorden gebruiken.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef Nico_Galijk het volgende:
Patat is voor boerenflikkers die geen geld hebben voor een fatsoenlijke opleiding en dus maar woorden verzinnen.
Ze verzinnen het niet eens, het wordt ze door hun ouders/omgeving aangeleerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef Nico_Galijk het volgende:
Patat is voor boerenflikkers die geen geld hebben voor een fatsoenlijke opleiding en dus maar woorden verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |