patat is een aardappel, raspatat is dus een rasaardappel.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:20 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Als het friet was dan was raspatat rasfriet ... en dat klopt niet.
Ik ben voor patat.
Het heet overal friet, alleen boven de rivieren wonen veel mensen die het verkeerd benoemenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:51 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Boven de rivieren is een vrachtwagen met friet gekanteld.
Klacht: Het ANP is inconsistent
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Leugens, jouw mening is nu niks meer waard!!!
En rasfriet bestaat niet en friet dus ook niet...... prima logica hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 17:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
patat is een aardappel, raspatat is dus een rasaardappel.
Je eigen logica pwnt je
Idd. Ernstige fout in de opvoeding.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het heet overal friet, alleen boven de rivieren wonen veel mensen die het verkeerd benoemen
Onder de rivieren is geen Nederland.... rot op!!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het heet overal friet, alleen boven de rivieren wonen veel mensen die het verkeerd benoemen
Ja ja en patat wordt zeker in Area 52 gemaakt. Het geheime aardappel lab van America.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is friet. Patat is een HOAX en mensen die dat zeggen zijn buitenaardse wezens.
Geen idee, ik eet nooit patat.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:27 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ja ja en patat wordt zeker in Area 52 gemaakt. Het geheime aardappel lab van America.
Juist niet, snap je dat nou echt niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:25 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
En rasfriet bestaat niet en friet dus ook niet...... prima logica hoor
Gooogle?quote:
Ik zal het nog 1 keer uitleggen zodat zelfs jij het begrijpt:quote:Op maandag 1 maart 2010 17:25 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ik doe wel moeilijk want hoe kan je nou iets eten wat niet bestaat?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:31 schreef Charmedmatzzie het volgende:
waarom gebeurt dat nou nooit waar ik woon.
patat is lekker en friet ook. niet zo moeilijk doen jongens
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Raspatat.Net of dat je dat zo zegt, lol rasfriet klinkt normaal.
RAS frites bestaatquote:Op maandag 1 maart 2010 17:25 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Hier zeggen ze echt geen raspatat hoor, dan kijken ze je aan of dat je een of andere inwoner bent van Mongolïe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |