Ja als je Groningen zeg zegt het al genoeg lijkt me.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef Charmedmatzzie het volgende:
haha ja als in flaamse fietekes.
Ik zeg trouwens gewoon raspatat
op de menukaart in de snackbars in de buurt hier staat het er ook zo.
Moet k foto makes als bewijs?kom uit groningen
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Friet klinkt ook zo nichterig
Patat dat is gewoon de mannelijke benaming
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef Jmsls het volgende:
Het is friet omdat ik dat zeg.
dit is het moment waarop duizenden groningers het topic binnenstormen om matzzie te beschermenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja als je Groningen zeg zegt het al genoeg lijkt me.
Patat zeggen en plaatje van friet posten.quote:
Wat een mongol.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Patat zeggen en plaatje van friet posten.
Patatquote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Patat zeggen en plaatje van friet posten.
Tis frietpan. Of je koopt het in een friettent. PUNT.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef WillFerrell het volgende:
Frietneukers zeggen ook zeker friteuse tegen een frituur.
Een frituur is een friettent, een friteuse is een frietpanquote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef WillFerrell het volgende:
Frietneukers zeggen ook zeker friteuse tegen een frituur.
DE PATARROEPERS. DE HOGE HEREN IN DEN HAAG VULLEN ALLEEN DE ZAKKEN VAN DE FRIETROEPERS MENSEN!!1quote:Op maandag 1 maart 2010 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Een frituur is een friettent, een friteuse is een frietpan
Nogmaals een bevestiging dan patar-roepers de Nederlandse taal niet beheersen
Een fucking frietpan.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis frietpan. Of je koopt het in een friettent. PUNT.
Ja zo moeilijk is het toch niet.quote:
Dit is te slecht voor woorden gewoon.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zo moeilijk is het toch niet.![]()
Nee da's normaal, leer ermee leven.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dit is te slecht voor woorden gewoon.
Verzet was er in de oorlog ook gewoon.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee da's normaal, leer ermee leven.
Er is nu geen oorlog dus we eten in alle saamhorigheidquote:Op maandag 1 maart 2010 18:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Verzet was er in de oorlog ook gewoon.
Mooi niet. Ik eet patat.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is nu geen oorlog dus we eten in alle saamhorigheidgewoon friet met elkaar.
Wanneer wordt voor dat misdrijf eens de doodstraf ingevoerd.quote:
Ga dan gewoon friet eten jong.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Nu ophouden ik krijg honger
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef Nico_Galijk het volgende:
Patat is voor boerenflikkers die geen geld hebben voor een fatsoenlijke opleiding en dus maar verkeerde woorden gebruiken.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef Nico_Galijk het volgende:
Patat is voor boerenflikkers die geen geld hebben voor een fatsoenlijke opleiding en dus maar woorden verzinnen.
Ze verzinnen het niet eens, het wordt ze door hun ouders/omgeving aangeleerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef Nico_Galijk het volgende:
Patat is voor boerenflikkers die geen geld hebben voor een fatsoenlijke opleiding en dus maar woorden verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |