ja, keesquote:Op zondag 28 februari 2010 23:31 schreef jakees het volgende:
eerste die scoort wint?
Als Bill Cosby die ene goal net had gemaakt was dit allemaal niet nodig geweest.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:31 schreef Szura het volgende:
Dit kan echt een drama worden voor die Canadezen![]()
Je moet ook een valkparkiet kopen die zijn veel stillerquote:Op zondag 28 februari 2010 23:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ga 'm in bed af kijken, anders kunnen m'n parkieten niet slapen. Veel plezier nog allemaal.
Normaal ben ik een meester in jinxen, nu heb ik het wel een keer goedquote:
En als het na 20 minuten gelijk is? Nemen ze dan om beurten een penalty tot er een twee punten meer heeft?quote:
vond je het al niet gek dat nik nooit met je XL game picks meegaat?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Normaal ben ik een meester in jinxen, nu heb ik het wel een keer goed
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:32 schreef popolon het volgende:
Wat een climax. Hoe sluit je de spelen af? Nou zo dus.
Mijn grasparkieten Noddie en Bennie zijn ook stil, maar ik wil dat ze genoeg nachtrust hebben.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Je moet ook een valkparkiet kopen die zijn veel stiller
Kun je nagaan... win je het medailleklassement... en dan dit....quote:Op zondag 28 februari 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
Als Canada dit verliest is het land in rouw en zijn de complete spelen voor hun mislukt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:33 schreef franklop het volgende:
[..]
vond je het al niet gek dat nik nooit met je XL game picks meegaat?
haha de commentator van de Sharks ook. Zei laatst: misschien haalt de goalie wel een shutout. 3 seconden later lag de puck in het doel. Die commentator: "Wow, volgens mij is dat mn nieuwe record!"quote:Op zondag 28 februari 2010 23:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Normaal ben ik een meester in jinxen, nu heb ik het wel een keer goed
Hahaquote:Op zondag 28 februari 2010 23:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
haha de commentator van de Sharks ook. Zei laatst: misschien haalt de goalie wel een shutout. 3 seconden later lag de puck in het doel. Die commentator: "Wow, volgens mij is dat mn nieuwe record!"
Zoiets was ook bij de Maple Leafs.. Een commentator begon over de shutout-streak van Giguere op dat moment.. Toen kwam er een faceoff en werd die puck gelijk het doel van Giguere ingeschoten.. Die twee lui hadden schik johquote:Op zondag 28 februari 2010 23:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
haha de commentator van de Sharks ook. Zei laatst: misschien haalt de goalie wel een shutout. 3 seconden later lag de puck in het doel. Die commentator: "Wow, volgens mij is dat mn nieuwe record!"
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
HAha inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is voor de Canadezen toch wel vergelijkaar met Nederland dat in een WK-finale in eigen land met 2-1 voorstaat tegen Duitsland en Ballack die in de 90e minuut gelijk maakt.
lig ook op het puntje van de bankquote:Op zondag 28 februari 2010 23:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat spannend zeg, zit echt op het puntje van mijn stoel.
wat wil je dan zien? hockeyers hebben nog rustquote:
Liever niet, ik heb de mailtjes voor mijn canadese collega's al klaarstaanquote:Op zondag 28 februari 2010 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
prachtig dit, zolang canada wint natuurlijk
Gewoon hockey, commentatoren die wat lullen, de goals nog eens zien, etcquote:Op zondag 28 februari 2010 23:40 schreef franklop het volgende:
[..]
wat wil je dan zien? hockeyers hebben nog rust
op Eurosport zijn ze er live bijquote:Op zondag 28 februari 2010 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Donder op met je bobslee
NOS ook, nog geen 20 seconden later. En het is nog niet eens begonnen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
op Eurosport zijn ze er live bij
NOS intussen ookquote:Op zondag 28 februari 2010 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
op Eurosport zijn ze er live bij
Nietes, Kane na 6 minutenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:43 schreef sp3c het volgende:
argh wat duurt dit laaaaang
chauvinistisch als ik ben zeg ik dat Staal hem scoort na 3 minuten
Gaan ze dan ook met 3 tegen 3 spelen op een gegeven momentquote:Op zondag 28 februari 2010 23:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Het scheelt dat er hierna gelijk SO zijn.. In de playoffs van de NHL komt er gewoon nog een periode van 20 minuten, en weer een, en weer een.. Net zo lang tot er wordt gescoord.. Heb je soms gewoon 2 wedstrijden in 1 laat maar zeggen.
Ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Is dat altijd dat het gelijk 4 tegen 4 is bij een sudden death?
Blijft 4v4quote:Op zondag 28 februari 2010 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaan ze dan ook met 3 tegen 3 spelen op een gegeven moment? Of blijft het 4 tegen 4?
ik zie het voor het eerst eigenlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Is dat altijd dat het gelijk 4 tegen 4 is bij een sudden death?
Echt hequote:Op zondag 28 februari 2010 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
Dan valt 'ie vaak aan de andere kant wel.
Haalt ie toch nog een extra gouden plakquote:
Inderdaad, deze was wel prima trouwensquote:Op zondag 28 februari 2010 23:54 schreef Reddiablo het volgende:
Crosby, zo slecht gespeeld -- maar wel even de goals der goals maken!
waaahahahahaquote:Op zondag 28 februari 2010 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Haalt ie toch nog een extra gouden plak
En hij heeft vast nog een hele mooie vrouw/vriendin ookquote:Op zondag 28 februari 2010 23:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Dan ben je 23.. Heb je al een Stanley Cup, scoor je de GWG in de OS en verdien je verder nog eens 9 miljoen per jaar.. Damn.
en schudden die boardingquote:Op zondag 28 februari 2010 23:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
Moehaha, hoe die dan zo tegen die boarding aan wordt geknald door zijn team genoten.
Leuk man!quote:
Pics pics pics.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En hij heeft vast nog een hele mooie vrouw/vriendin ook.
Vast niet. Dat zou echt teveel van het goede zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vriendin? Denk je?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja ik kijk nog een paar minuten en dan ga ik ook slapen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:57 schreef sp3c het volgende:
ja!
fantastisch slot van een fantastisch toernooi
snel slapen
we hebben het er morgen wel over ofzo
dat was inderdaad bijzonder komischquote:Op zondag 28 februari 2010 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Zie hem zwaaien met zijn amerikaanse vlaggetje
Oe, die ziet er wel erg gay uit.quote:
Wowquote:
Ik leef nog, dus niet in zn geheel ontploftquote:Op zondag 28 februari 2010 23:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Bestaat Canada nog, of is het land inmiddels ontploft?
quote:Jac Orie: Wat een herrie hier niet normaal
Mark Tuitert: Zo de stad ontploft hier, Canada wint goud in het ijshockey met een golden goal!
Dat bedoel ikquote:
Gelukkig kan ik morgen naar mn werk zonder naar 50 sacherijnige gezichten te hoeven kijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:03 schreef beantherio het volgende:
Gelukkig maar. Nu hoeven al die Canadezen geen zelfmoord te plegen.
En terechtquote:
Ik wil het net postenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:07 schreef marcodej het volgende:
"You don't win silver, you lose gold" perfect in beeld gebracht nu.
Inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 00:07 schreef marcodej het volgende:
"You don't win silver, you lose gold" perfect in beeld gebracht nu.
Ik vond het een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:09 schreef DJJoris het volgende:
Wow, gaat even een stadion uit zijn dak. Netjes gedaan
.
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:06 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik morgen naar mn werk zonder naar 50 sacherijnige gezichten te hoeven kijken.
Ik vind dat ze nog redelijk beschaafd blijven eigenlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:09 schreef DJJoris het volgende:
Wow, gaat even een stadion uit zijn dak. Netjes gedaan
.
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gaydar gaat af bij die jongen... of zou het wishfull thinking zijn
Je hebt volgens mij wel gelijk hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gaydar gaat af bij die jongen... of zou het wishfull thinking zijn
Haha ja hoor, ik denk van wel. M'n collega's zijn allemaal nuchtere mensen, en morgen is de meest drukke dag van het jaar voor mn bedrijf (laatste dag van het fiscale jaar) dus moet 't wel!quote:Op maandag 1 maart 2010 00:10 schreef FTWO het volgende:
[..]
Zouden ze alle 50 verschijnen?
* herinnert zich een gewonnen bekerfinale + feest + maandagochtend in het Friese...
Mooi zo, studio voetbal weer op de normale tijd :pquote:Op maandag 1 maart 2010 00:15 schreef TheVulture het volgende:
Dat was het dan.... de OS....
Allemaal naar Den Haag, Tilburg, Geleen of Nijmegen danquote:Op maandag 1 maart 2010 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers en nieuwe fans.
Hehe, tsjah NL ijshockey uitzenden zal weer mensen wegtrekken denk ik. Vind er geen zak aan om naar te kijken met 200 fans in Nijmegenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Allemaal naar Den Haag, Tilburg, Geleen of Nijmegen dan
Hopelijk komen er wat meer mensen naar het stadion. Als er de play-offs 200 mensen per wedstrijd bij komen door de OS dan is dat iets van 200.000 euro extra omzetquote:Op maandag 1 maart 2010 00:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hehe, tsjah NL ijshockey uitzenden zal weer mensen wegtrekken denk ik. Vind er geen zak aan om naar te kijken met 200 fans in Nijmegen.
1000 euro per persoonquote:Op maandag 1 maart 2010 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hopelijk komen er wat meer mensen naar het stadion. Als er de play-offs 200 mensen per wedstrijd bij komen door de OS dan is dat iets van 200.000 euro extra omzet
Tis jammer dat het te duur is, maar je moet gewoon de vroege NHL-wedstrijden uitzenden.. Dat is nog net iets spectaculairder dan dit. Maargoed, er is ook geen vast schema in de NHL wat betreft vroege wedstrijden en als je continu verschillende ploegen ziet snap je er als leek ook geen reet meer vanquote:Op maandag 1 maart 2010 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hopelijk komen er wat meer mensen naar het stadion. Als er de play-offs 200 mensen per wedstrijd bij komen door de OS dan is dat iets van 200.000 euro extra omzet
Als er nu iedere wedstrijd een aantal mensen naar de play-offs komen dan blijven ze best komen, want PO ijshockey is gewoon de moeite waardquote:Op maandag 1 maart 2010 00:25 schreef Tassiepassie het volgende:
In Geleen zijn de Eaters mega populair dus ik denk dat hier in de omstreken veel mensen gekeken hebben![]()
Was een mooie medaille uitreiking trouwens
Rekenfoutje zie ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |