quote:Op zondag 28 februari 2010 23:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
haha de commentator van de Sharks ook. Zei laatst: misschien haalt de goalie wel een shutout. 3 seconden later lag de puck in het doel. Die commentator: "Wow, volgens mij is dat mn nieuwe record!"
HAha inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is voor de Canadezen toch wel vergelijkaar met Nederland dat in een WK-finale in eigen land met 2-1 voorstaat tegen Duitsland en Ballack die in de 90e minuut gelijk maakt.
lig ook op het puntje van de bankquote:Op zondag 28 februari 2010 23:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat spannend zeg, zit echt op het puntje van mijn stoel.
wat wil je dan zien? hockeyers hebben nog rustquote:
Liever niet, ik heb de mailtjes voor mijn canadese collega's al klaarstaanquote:Op zondag 28 februari 2010 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
prachtig dit, zolang canada wint natuurlijk
Gewoon hockey, commentatoren die wat lullen, de goals nog eens zien, etcquote:Op zondag 28 februari 2010 23:40 schreef franklop het volgende:
[..]
wat wil je dan zien? hockeyers hebben nog rust
op Eurosport zijn ze er live bijquote:Op zondag 28 februari 2010 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Donder op met je bobslee
NOS ook, nog geen 20 seconden later. En het is nog niet eens begonnen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
op Eurosport zijn ze er live bij
NOS intussen ookquote:Op zondag 28 februari 2010 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
op Eurosport zijn ze er live bij
Nietes, Kane na 6 minutenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:43 schreef sp3c het volgende:
argh wat duurt dit laaaaang
chauvinistisch als ik ben zeg ik dat Staal hem scoort na 3 minuten
Gaan ze dan ook met 3 tegen 3 spelen op een gegeven momentquote:Op zondag 28 februari 2010 23:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Het scheelt dat er hierna gelijk SO zijn.. In de playoffs van de NHL komt er gewoon nog een periode van 20 minuten, en weer een, en weer een.. Net zo lang tot er wordt gescoord.. Heb je soms gewoon 2 wedstrijden in 1 laat maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |