Mooi zo, studio voetbal weer op de normale tijd :pquote:Op maandag 1 maart 2010 00:15 schreef TheVulture het volgende:
Dat was het dan.... de OS....
Allemaal naar Den Haag, Tilburg, Geleen of Nijmegen danquote:Op maandag 1 maart 2010 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers en nieuwe fans.
Hehe, tsjah NL ijshockey uitzenden zal weer mensen wegtrekken denk ik. Vind er geen zak aan om naar te kijken met 200 fans in Nijmegenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Allemaal naar Den Haag, Tilburg, Geleen of Nijmegen dan
Hopelijk komen er wat meer mensen naar het stadion. Als er de play-offs 200 mensen per wedstrijd bij komen door de OS dan is dat iets van 200.000 euro extra omzetquote:Op maandag 1 maart 2010 00:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hehe, tsjah NL ijshockey uitzenden zal weer mensen wegtrekken denk ik. Vind er geen zak aan om naar te kijken met 200 fans in Nijmegen.
1000 euro per persoonquote:Op maandag 1 maart 2010 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hopelijk komen er wat meer mensen naar het stadion. Als er de play-offs 200 mensen per wedstrijd bij komen door de OS dan is dat iets van 200.000 euro extra omzet
Tis jammer dat het te duur is, maar je moet gewoon de vroege NHL-wedstrijden uitzenden.. Dat is nog net iets spectaculairder dan dit. Maargoed, er is ook geen vast schema in de NHL wat betreft vroege wedstrijden en als je continu verschillende ploegen ziet snap je er als leek ook geen reet meer vanquote:Op maandag 1 maart 2010 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hopelijk komen er wat meer mensen naar het stadion. Als er de play-offs 200 mensen per wedstrijd bij komen door de OS dan is dat iets van 200.000 euro extra omzet
Als er nu iedere wedstrijd een aantal mensen naar de play-offs komen dan blijven ze best komen, want PO ijshockey is gewoon de moeite waardquote:Op maandag 1 maart 2010 00:25 schreef Tassiepassie het volgende:
In Geleen zijn de Eaters mega populair dus ik denk dat hier in de omstreken veel mensen gekeken hebben![]()
Was een mooie medaille uitreiking trouwens
Rekenfoutje zie ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |