Jeetjequote:Op dinsdag 17 april 2018 20:59 schreef Wandeling het volgende:
Ik ben in dit waterpark eens, toen ik van een snelle glijbaan ging, in een bocht nogal hard met mijn elleboog tegen de wand van de buis geslingerd. Heb toen een maand last van mijn arm gehad.
RIPquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:59 schreef Wandeling het volgende:
Ik ben in dit waterpark eens, toen ik van een snelle glijbaan ging, in een bocht nogal hard met mijn elleboog tegen de wand van de buis geslingerd. Heb toen een maand last van mijn arm gehad.
En nu al bij #3 over slowchat gesproken...quote:Op donderdag 19 april 2018 09:23 schreef Nattekat het volgende:
Ha, de topicreeks die mij ooit op FOK! bracht
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:47 schreef kuolema het volgende:
Voor de gorefans:Sowieso: al die achtbanen die op- en afgebouwd worden op kermissen, vind ik altijd een beetje eng. Een achtbaan in een pretpark heeft ook continue checks en onderhoud nodig, dus ik twijfel ernstig aan de veiligheid van banen die continue op- en afgebouwd moeten worden, wie weet wel onder tijdsdruk en niet altijd met een deskundig oog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
In een attractie op de Tilburgse kermis, zo'n octopus-achtig ding dat over de kop ging, kwam ik in een stoel waarvan de reservesluiting (een gordel) beplakt was met duct tape. De gast die daar werkte zag mij er angstig naar kijken en zei 'yeah, it's broken' en lachte breedEngste attractie ooit, want ik gleed steeds uit die stoel als ik voorover hing en hing dan dus volledig op die beugel
. Ik heb me nog nooit zo hard vastgeklampt. Ik was misselijk en duizelig toen ik eruit kwam, dat heb ik normaal nooit, maar ik was echt bang.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik heb gegoogeld naar die andere ongevallen maar kan er zo snel niets over vinden.quote:Op zondag 5 juli 2020 18:43 schreef agenda het volgende:
https://www.looopings.nl/(...)lt-uit-achtbaan.html
vrouw uit achtbaan gevallen en overleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik een 8mm tunnel in de Silverstar in Europaparkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 01:55 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
Ik ben ooit in de El Condor (hangende achtbaan) in Walibi mijn bril verloren, Vreselijke achtbaan trouwens
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Is alweer opgelost met wat tape
[ afbeelding ]
https://imgur.com/gallery/WAQU6JI
in de comments:@NattekatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2023 05:35 schreef Samhain het volgende:
Beetje lang laks met inspectie geweest denk ik.
Pilaar achtbaan volledig gebarsten:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-volledig-gebarsten
Las dat de getroffenen 3 uur lang zo hingen. Dat lijkt me niet zo gezond!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:22 schreef kuolema het volgende:
Geen pretpark maar een kermis, mag dat ook?
Geen PRETje nee ....quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Las dat de getroffenen 3 uur lang zo hingen. Dat lijkt me niet zo gezond!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |