Wie 't kleine niet eert is 't grote niet weerd.quote:
Hoiquote:
Die tweede wijsheid heeft men mij nooit voorgehouden.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie 't kleine niet eert is 't grote niet weerd.
En wie stomme grapjes maakt, wordt gekleineerd.
Dat zelfs uw groentijd u zo slecht bijstaat.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die tweede wijsheid heeft men mij nooit voorgehouden.
Nijverheid en vlijt, bouwt huizen als kastelenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die tweede wijsheid heeft men mij nooit voorgehouden.
Hoe buitensporig groot mijn oren ook zijn, onder een roetkap zijn zij mij nauwelijks tot nut.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zelfs uw groentijd u zo slecht bijstaat.
Waar werd oprechter trouwquote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Nijverheid en vlijt, bouwt huizen als kastelen
En wie zich niet goed wast, krijgt luizen als kamelen.
Dan lijkt me het volgende gedicht jou op het lijf geschreven.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waar werd oprechter trouw
Dan tussen man en vrouw
Ter wereld ooit gevonden?
Antwoord: bij de honden.
Dat haalt wel de angel eruit.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:15 schreef TitusPullo het volgende:
Eens door een Nederlands politicus verhaspeld tot: ''dan konden we samen spelen''.
Dat heet zelfspotquote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef Picchia het volgende:
Wat heb ik er toch een hekel aan als een gemiddelde stemmer roept: "The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.".
Nee hoor, daarvoor moet iemand eerst beseffen dat-ie gemiddeld is.quote:
De intentie, D66 te stemmen, zou toch een al te duidelijke aanwijzing moeten zijn?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, daarvoor moet iemand eerst beseffen dat-ie gemiddeld is.
Ik ben een uitschieter.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, daarvoor moet iemand eerst beseffen dat-ie gemiddeld is.
Het is mijn ondervinding dat dergelijke individuen zichzelf een ongewone schranderheid toedichten.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef Reya het volgende:
[..]
De intentie, D66 te stemmen, zou toch een al te duidelijke aanwijzing moeten zijn?
quote:
Overigens hoonde iemand vandaag mijn schrijfstijl op een wijze die deed vermoeden dat zij bekend was met de kritieken die u van uw co-auteur mocht ontvangen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef Reya het volgende:
[..]
De intentie, D66 te stemmen, zou toch een al te duidelijke aanwijzing moeten zijn?
Ik herkende de naam Koenig van The Original Series die ik nu aan het bekijken ben.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef Monidique het volgende:
Dat is frappant. Ik zit Star Trek DS9 te kijken en bij de namen, in het begin, wordt een Andrew Koenig genoemd. Natuurlijk dacht ik, hm, zal hij een zoon van Walter Koenig zijn? De naam viel op, dus ik zoek op Google naar Andrew Koenig. Jazeker, de zoon van Walter Koenig...
...en hij heeft zich deze maand opgehangen.
's Levens frappantjes.
Maar nu -nu- besef ik mij dat ik inderdaad op het nieuws zag deze of vorige week dat de zoon van Walter Koenig zich heeft opgehangen.
Had zij een Germaans voorkomen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Overigens hoonde iemand vandaag mijn schrijfstijl op een wijze die deed vermoeden dat zij bekend was met de kritieken die u van uw co-auteur mocht ontvangen.
Kijk eens onder je schoenen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef Picchia het volgende:
Soms rolt er een doperwt onder de tafel, valt een stukje chocolade op de grond, laat je een dropje vallen of schiet een stukje van een lolly weg. Dan volg je de koers van het vliegende object. Maar als je kijkt naar de plek waar het geland is.. dan is het verdwenen. Niets. Leeg.
Waar gaan die stukjes toch heen?
De grond.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef Picchia het volgende:
Soms rolt er een doperwt onder de tafel, valt een stukje chocolade op de grond, laat je een dropje vallen of schiet een stukje van een lolly weg. Dan volg je de koers van het vliegende object. Maar als je kijkt naar de plek waar het geland is.. dan is het verdwenen. Niets. Leeg.
Waar gaan die stukjes toch heen?
Nee, natuurlijk is zij geen taalnazi; dan zou zij mij hebben liefgehad.quote:
Een lagedrukgebied passeert ons land.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef TitusPullo het volgende:
Melancholie kan heel plezierig zijn, Rock.
Ze was niet onder de indruk van uw aubade?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is zij geen taalnazi; dan zou zij mij hebben liefgehad.
Het was een totaal-ode: aubade, serenade, en alles wat daar tussen hoort.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze was niet onder de indruk van uw aubade?
Hoe luidde de concrete kritiek?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het was een totaal-ode: aubade, serenade, en alles wat daar tussen hoort.
Geen weelied kan uw onfortuinlijk lot verwoorden.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef TitusPullo het volgende:
Geloof het of niet: de banbliksem deed zich voor in de gedaante van het woord nuffig.
Ik heb mij bezonnen op het wereldoude zeer van de miljarden voor ons.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen weelied kan uw onfortuinlijk lot verwoorden.
Is er niemand in je jaarclub die je kan opbeuren?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef TitusPullo het volgende:
Ik krijg spontaan zin in Tom Waits.
Mijn fantasie is niet toereikend om een gezelschap van elf unieke, van onorthodoxie overschuimende vrijbuiters te verzinnen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is er niemand in je jaarclub die je kan opbeuren?
Goedzo, u zal in juichzangen oogsten.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb mij bezonnen op het wereldoude zeer van de miljarden voor ons.
Wat was je dan van plan met een voetbalteam?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mijn fantasie is niet toereikend om een gezelschap van elf unieke, van onorthodoxie overschuimende vrijbuiters te verzinnen.
Keepers zijn nooit uniek.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat was je dan van plan met een voetbalteam?
what's new?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Neo-conservatief Jack 'liegen mag tegen ongelovige honden' de Vries.
quote:
bewolkt met veel regenquote:
Ondanks 4 uur slaap van zaterdag op zondag en gistermiddag nog weer een gezellig middagje in de kroeg valt het hier ook nog wel mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:12 schreef Reya het volgende:
Het valt me nog alleszins mee vandaag.
Wanneer je de dag nog erger had verwacht dan hij is.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe kan een maandag nou meevallen?
De zon schijnt zelfs een beetje door de wolken, als dat geen meevaller is.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wanneer je de dag nog erger had verwacht dan hij is.
Aww..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan lijkt me het volgende gedicht jou op het lijf geschreven.
Ik zit hier voor het raam
mij eenzaam te vervelen
ik wou dat ik twee hondjes was
dan kon ik samen spelen
Airbrush Art+Actionquote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef One_of_the_few het volgende:
Heeft iemand hier een tijdschrift? Time, economist zoiets?
Of een aanrader wat wel een tof tijdschrift is?
The Economist is best aardig te noemen; zowel qua inhoud als qua schrijfstijl.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef One_of_the_few het volgende:
Heeft iemand hier een tijdschrift? Time, economist zoiets?
Of een aanrader wat wel een tof tijdschrift is?
Ja, ze zijn bang dat hun kerk als volgende aan de beurt is, homo haat moet toch kunnen in de kerk?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:16 schreef Reya het volgende:
SGP noemt ordeverstoring Sint-Jan crimineel
De SGP in de bres voor de Roomse eredienst; een opzienbarende gril van de voortschrijdende tijd.
Heaumeauquote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gezeik over homo's. Als iemand niks van homo's moet hebben dan moet dat kunnen.
Dag Schenkstroop. Wat brengt jou hier?quote:
Homohaat, lijder aan Engelse ziekte.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ze zijn bang dat hun kerk als volgende aan de beurt is, homo haat moet toch kunnen in de kerk?
Hey, Engels is een scheldwoord hier, da's niet lief zeker niet op St Davids Dayquote:
Ware woorden, amice.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gezeik over homo's. Als iemand niks van homo's moet hebben dan moet dat kunnen.
Hoi Tiaquote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey, Engels is een scheldwoord hier, da's niet lief zeker niet op St Davids Day
hoi Sigme!
Niet Delfshaven maar de Veranda, bij het Feijenoord stadion en ja, nog wel, ik heb geen zin om geld toe te leggen door het nu te verkopen, we zijn wel steeds minder in NL dus ik vermoed niet veel langerquote:Op maandag 1 maart 2010 16:16 schreef sigme het volgende:
Hoi Tia.
Heb je je pied à terre in Rotterdam eigenlijk nog? Delfshaven dacht ik?
Het moederland verwatert? Lijkt me aan de ene kant wel jammer, maar wel ook erg voorstelbaar.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet Delfshaven maar de Veranda, bij het Feijenoord stadion en ja, nog wel, ik heb geen zin om geld toe te leggen door het nu te verkopen, we zijn wel steeds minder in NL dus ik vermoed niet veel langer
Ik heb hier geen directe familie meer, nauwelijks nog zakelijke beslommeringen dus ja, wat houdt je dan nog vast? Ik voel ook steeds meer weerzin tegen het gezeur en gekanker in Nederland, echt, ze hebben geen flauw idee hoe het in andere landen is.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:27 schreef sigme het volgende:
Het moederland verwatert? Lijkt me aan de ene kant wel jammer, maar wel ook erg voorstelbaar.
Gelukkig is er altijd nog Fok! om je gal te spuwen over de verschrikkelijke staat waarin het moederland verkeert.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Het moederland verwatert? Lijkt me aan de ene kant wel jammer, maar wel ook erg voorstelbaar.
Pfft, Nederland staat er wat mij betreft een heel stuk beter voor als menig buurland, mijn huidige domiclie incluis.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Monolith het volgende:
Gelukkig is er altijd nog Fok! om je gal te spuwen over de verschrikkelijke staat waarin het moederland verkeert.
Jolijt en genieten zit niet in onze volksaard, geloof ik. Ik mijd gewoon de mensen, dat scheelt evenzeer gezeur en gekankerquote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb hier geen directe familie meer, nauwelijks nog zakelijke beslommeringen dus ja, wat houdt je dan nog vast? Ik voel ook steeds meer weerzin tegen het gezeur en gekanker in Nederland, echt, ze hebben geen flauw idee hoe het in andere landen is.
En als ik zo nodig terug wil, uurtje vliegen
Uiteraard doelde ik daarop, mensen zoals jij, maartena en popolon zijn een stuk beter in staat om Nederland iets genuanceerder te bekijken. De gemene deler bij de zeikerds lijkt te zijn dat het enorm simpele materialisten zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pfft, Nederland staat er wat mij betreft een heel stuk beter voor als menig buurland, mijn huidige domiclie incluis.
U doelt op losers als ben of stephan
Drive-by noemen we dat in goed Nederlands.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef TitusPullo het volgende:
Ave atque vale.
Da's ook een methode, natuurlijk, ik mag toch nog graag onder de mensen komen, zeg maar. Britse pubs zijn buiten de steden nog echt een middelpunt van de lokale samenleving en daar geniet ik eigenlijk meer van dan ik had gedacht. Als ze eenmaal doorhebben dat je geen vakantie gast bent maar een blijvertje dan wordt je zonder moeite opgenomen in de samenleving.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:42 schreef sigme het volgende:
Jolijt en genieten zit niet in onze volksaard, geloof ik. Ik mijd gewoon de mensen, dat scheelt evenzeer gezeur en gekanker.
Ik zie ook niet in waarom je mensen in het algemeen zou mijden. Gewoon de zeikerds mijden werkt ook prima.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's ook een methode, natuurlijk, ik mag toch nog graag onder de mensen komen, zeg maar. Britse pubs zijn buiten de steden nog echt een middelpunt van de lokale samenleving en daar geniet ik eigenlijk meer van dan ik had gedacht. Als ze eenmaal doorhebben dat je geen vakantie gast bent maar een blijvertje dan wordt je zonder moeite opgenomen in de samenleving.
de lokale pabo,sph,spw, onderwijskundigen en pedagogen dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom je mensen in het algemeen zou mijden. Gewoon de zeikerds mijden werkt ook prima.
Samenvatting voor de mensen die gisteravond in coma op de bank lagen?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Gisteren tijdens spuiten en Slikken werden we weer eens lekker Geteefd zeg.
Met als goede tweede het CDA. Wat een muts is dat ook he.
En nu maar hopen dat wij mee evolueren.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef One_of_the_few het volgende:
kijk net een pvv filmpje terug.
Graus: opwarming aarde komt door evolutie van de aarde.
evolutie van de aarde?
minder drugs gebruikenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Samenvatting voor de mensen die gisteravond in coma op de bank lagen?
Het schijnt dat de aarde evolueerde van plat waar je af kon vallen naar een bijna ronde bol. Dit soort planeten overleven beter in heelal(survival of the fittest). experts in de aard-evolutie voorspellen dat we op een evolutionaire vooruitgang van ongekende omvang. De aarde wordt waarschijnlijk weer plat. Waar precies er land verdwijnt is nog niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat wij mee evolueren.
Sorry, ik had gewoon zo'n bui.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef Montov het volgende:
Ik heb vandaag een behoorlijk intelligentie collega met een geneeskunde-opleiding horen zeggen dat evolutie onzin is. DNA mutatie kon alleen maar kanker opleveren, datering van fossielen door radioactief verval is onbewezen en onbetrouwbaar, gezamenlijke voetafdrukken van mens en dinosauriers, en complexiteit is vooraf heel gedetailleerd ontworpen. Na wat tegenargumenten, bleek uiteindelijk al het wetenschappelijk bewijs maar magertjes door subjectieve interpretatie, en daarna ging het over de klimaathoax, en hoe de wetenschap daar ook al de boel bedonderde.
Je hebt van die mensen...
Homeopatische anesthesie?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef Montov het volgende:
Ik heb vandaag een behoorlijk intelligentie collega met een geneeskunde-opleiding
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef Monidique het volgende:
Colon.
quote:Dit jaar zal een opblaasbare darm door Nederland reizen. De opblaasbare darm zal voor het eerst te zien zijn tijdens de Huishoudbeurs van 13 tot en met 21 februari 2010 in de RAI te Amsterdam. In maart start de tour langs de ziekenhuizen. Wij bieden ziekenhuizen de mogelijkheid aan om de opblaasbare darm met bijbehorende voorlichtingsmaterialen kosteloos tentoon te stellen voor bezoekers voor de termijn van 7 dagen.
Wilt u de opblaasbare darm reserveren voor uw ziekenhuis, laat ons dit weten via een e-mail naar pers@mlds.nl. Ook voor meer (technische) informatie over de opblaasbare darm kunt u krijgen via dit e-mailadres.
Dat zou ik niet doen. Zal je net zien dat er zo'n grappenmaker langskomt en hem leeg laat lopen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:45 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht meer aan Colonization.
Goh.quote:Geert Wilders (PVV) is vanavond tijdens het EenVandaag verkiezingsdebat tussen zes kopstukken uit de landelijke politiek gekozen tot de beste debater. Wilders debatteerde met Wouter Bos, Alexander Pechtold, Agnes Kant, Mark Rutte en Pieter van Geel.
Ruim 5300 leden van het EenVandaag Opiniepanel kozen hem tijdens een live gehouden online stemming.
Het debat dat is uitgezonden door EenVandaag is georganiseerd in samenwerking met de Economische Faculteitsvereniging Rotterdam van de Erasmusuniversiteit.
Uitslag beste debater:
Geert Wilders (PVV) 32%
Wouter Bos (PvdA) 24%
Alexander Pechtold (D66) 14%
Agnes Kant (SP) 13%
Mark Rutte (VVD) 09%
Pieter van Geel (CDA) 05%
Lijkt mij eerder iets voor hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Betreffende opname lijkt me eerder in dit topic thuishoren.
Ergens in de combinatie van drie zinnen is iets mis gegaan.quote:
Sexy vingers.quote:
Ik zie hem liever als dijkgraaf. Zijn strakke blik westwaarts gericht. Speurend naar voortekenen van tsunami's.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef Montov het volgende:
Wilders for gemeenteraadslid!
Met een stoere zuidwester op z'n hoofd.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik zie hem liever als dijkgraaf. Zijn strakke blik westwaarts gericht. Speurend naar voortekenen van tsunami's.
quote:ze zouden zo'n CCTV eens rectaal bij Teeven in moeten brengen, dan kunnen wij zijn onderbuikgevoelens eens goed monitoren
quote:
Worstel en kom boven. Waar is je VOC mentaliteit!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef TitusPullo het volgende:
Die onverkwikkelijke verstoting was ik alweer vergeten, zo geweldig is mijn huidige rampspoed.
Vergeten is ook een onderdeel van boven komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Worstel en kom boven. Waar is je VOC mentaliteit!
Appèl, appel. Het ligt op zich voor de hand. Geen idee of dat recent is. Misschien willen ze ook iets herkenbaars hebben, zoals de rozen van de PvdA en de sponsjes van de SP ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Sinds wanneer deelt het CDA trouwens groene appels uit als verkiezingsherkenningsiets, net als de sponzen van de SP zegmaar?
Geen idee, maar sponzen uitdelen lijkt me iets veiliger dan groene appels. Die komen een stuk harder aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Sinds wanneer deelt het CDA trouwens groene appels uit als verkiezingsherkenningsiets, net als de sponzen van de SP zegmaar?
En de minaretten van D66.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Appèl, appel. Het ligt op zich voor de hand. Geen idee of dat recent is. Misschien willen ze ook iets herkenbaars hebben, zoals de rozen van de PvdA en de sponsjes van de SP ja.
Alleen nog een keuze maken wie te raken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, maar sponzen uitdelen lijkt me iets veiliger dan groene appels. Die komen een stuk harder aan.
Ik zou voor Klink gaan. Hoewel je daar misschien ook gewoon wat paddo's voor kunt gebruiken en de appel richting het hoofd van de Vries slingeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Alleen nog een keuze maken wie te raken.
Vrouwen vind ik te laag, komt van der hoeven goed weg.
Verhagen, jack de vries, klink, JOB, van geel, atsma of haersma buma.
Hoeveel appels krijg je?
Kun je er gelijk achteraan schreeuwen dat je nog op het zoet zit te wachten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef StormWarning het volgende:
Tegen die boeventronie van de Vries zou ik ook wel graag een keiharde zure Granny Smith uiteen zien spatten.
Houd wel rekening met een achtervolging door dit gezin:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kun je er gelijk achteraan schreeuwen dat je nog op het zoet zit te wachten.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat mijn familiefoto's niet publiek toegankelijk zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Houd wel rekening met een achtervolging door dit gezin:
[ afbeelding ]
Zo ook M.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling dat mijn familiefoto's niet publiek toegankelijk zijn.
Ik verklaar mij solidair.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga niet stemmen.
Werkloos zijn heeft zo zijn voordelen. Na de demografische overname, nu ook een politieke.quote:
Dit is fout op zoveel manieren.quote:AMSTERDAM – Geert Wilders heeft geen spijt van zijn plan om een belasting in te voeren op het dragen van een hoofddoekje.
Dat zegt hij in een interview met Playboy.
“Volgens mij zijn we sinds die kopvoddentax alleen maar meer gestegen in de peilingen”, aldus de PVV-leider.
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef TitusPullo het volgende:
Ik weet eindelijk waarom Mutant zich irrelevant noemt.
Ik weet al wat ik de hele winter doe.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:24 schreef Montov het volgende:
Na POL en NWS nu nog een derde subforum voor allerlei dubbeltopics. Goed bezig.
Hell no, beetje de wereld met iemand anders delen. Ik hou niet van concurrentie, jeweets.quote:
Als ratio alleen is weggelegd voor de onopgeleiden, so be it.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Picchia het volgende:
PvdA populairst onder scholieren
PvdA is populair onder de onopgeleiden zie ik.
Ik ook niet...ik wil kunnen cheatenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hell no, beetje de wereld met iemand anders delen. Ik hou niet van concurrentie, jeweets.
Ik heb nog nooit een militaire overwinning gehaald in Civ.quote:
Het is vast wel voor ze weggelegd; ze moeten het alleen nog even vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ratio alleen is weggelegd voor de onopgeleiden, so be it.
Achter aansluiten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef TitusPullo het volgende:
Ik weet eindelijk waarom Mutant zich irrelevant noemt.
Die sociale dienst toch.quote:
Ik ga toch niet voor andermans uitkering betalenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Werkloos zijn heeft zo zijn voordelen. Na de demografische overname, nu ook een politieke.
Ja, het aflopen van die studiebeurs heeft toch zo z'n voordelen hè? Nog beter was het geweest gewoon een echt vak te leren schooier!quote:
Statistiek, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, het aflopen van die studiebeurs heeft toch zo z'n voordelen hè? Nog beter was het geweest gewoon een echt vak te leren schooier!
Nee, dan het L-gebouw.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die schulden hebben na hun studie.
Ze had het te druk met campagne voeren voor de gemeenteraadsverkiezingen. Hoop ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef richbitch het volgende:
waarom was Halsema niet bij eenvandaagdebat?
Stop de tijd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef Sjaakz het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk te zeggen: schavuit.
Roch et te shed akazog.quote:
Het scheelt sowieso aanzienlijk in arbeidsvoorwaarden en van wat ik zo al meekreeg bij een oriënterend gesprek vorige week ook qua werksfeer en toekomstmogelijkheden. De exacte invulling van m'n functie is nog niet helemaal duidelijk en zal ook wel wat flexibel zijn, maar globaal komt het er op neer dat ik kom te werken op een nieuwe afdeling die ze aan het opzetten zijn voor het ontwikkelen van generieke applicaties in plaats van het veelal leveren van maatwerk dat ze nu doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat ga je doen, en verschilt het veel van wat je nu doet?
quote:
Wat?!?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:24 schreef Montov het volgende:
Na POL en NWS nu nog een derde subforum voor allerlei dubbeltopics. Goed bezig.
Dat sowieso, al zal het niet te vergelijken zijn met de kater van m'n huidige baas nadat ik hem morgen vertel dat ik ontslag neem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef ethiraseth het volgende:
Dat verdient vanavond bier en/of whisky en morgen fikse koppijn.
Ik gok dat ze op het verkiezingen 2010 forum doelen.quote:
.... en de smeekbedes met loonsverhoging als je blijft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat sowieso, al zal het niet te vergelijken zijn met de kater van m'n huidige baas nadat ik hem morgen vertel dat ik ontslag neem.
CDA komt altijd terug na aanloop verkiezingen. Die krijgen er nog minstens 10 bij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
Succes.
Trouwens @ peilingen: CDA/VVD/SGP/PVV = 74 zetels.
Och, daar kan de CU nog wel bij om het compleet te maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
Succes.
Trouwens @ peilingen: CDA/VVD/SGP/PVV = 74 zetels.
Ondanks dat we bij m'n huidige werkgever eigenlijk al meer dan een jaar structureel zo'n 20% verlies draaien, probeert hij dat misschien nog wel. Ik gok dat ie dan met iets van 100 euro extra in de maand aan komt zetten terwijl ik er puur qua bruto salaris in m'n nieuwe functie al 500 euro per maand op vooruit ga.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
.... en de smeekbedes met loonsverhoging als je blijft.
Ah, dan moet ik voor gratis bier op Graspop bij jou zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ondanks dat we bij m'n huidige werkgever eigenlijk al meer dan een jaar structureel zo'n 20% verlies draaien, probeert hij dat misschien nog wel. Ik gok dat ie dan met iets van 100 euro extra in de maand aan komt zetten terwijl ik er puur qua bruto salaris in m'n nieuwe functie al 500 euro per maand op vooruit ga.
Weidt uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:51 schreef TitusPullo het volgende:
Ik wil ook een nieuwe baan.
Alleen als jij nieuwe banen kent.quote:
Dat kan er nog wel vanaf, maar zo riant is m'n nieuwe salaris ook weer niet hoor. Het is meer dat het bij m'n huidige werkgever vrij matig is. Zeker als je bedenkt dat ik daar toch minimaal een uurtje of 43 in de week draaide en bij m'n nieuwe baan waarschijnlijk hooguit zo'n 38.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik voor gratis bier op Graspop bij jou zijn.
Inclusief borrel?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kan er nog wel vanaf, maar zo riant is m'n nieuwe salaris ook weer niet hoor. Het is meer dat het bij m'n huidige werkgever vrij matig is. Zeker als je bedenkt dat ik daar toch minimaal een uurtje of 43 in de week draaide en bij m'n nieuwe baan waarschijnlijk hooguit zo'n 38.
Sprekend in lang niet pientere volzinnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:59 schreef Reya het volgende:
De gekrulde Coenraad en zijn zeven paladijnen.
Ik zie je eerder als criticus kritische kritieken schrijven. Het onderwerp van kritiek doet er niet eens echt toe.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef TitusPullo het volgende:
Misschien moet ik infiltreren bij de stadscommando's en daarover een schokkende reportage schrijven.
Geen idee, eigenlijk. 36-urig contract en ik verwacht eerlijk gezegd gemiddeld wel iets overwerk aangezien het toch IT werk betreft.quote:
Waarom doet Pechtold niets aan het loeien van mijn PC?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik zie je eerder als criticus kritische kritieken schrijven. Het onderwerp van kritiek doet er niet eens echt toe.
Sorry, hier kan ik niets mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom doet Pechtold niets aan het loeien van mijn PC?
Een echte nerd dus!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het scheelt sowieso aanzienlijk in arbeidsvoorwaarden en van wat ik zo al meekreeg bij een oriënterend gesprek vorige week ook qua werksfeer en toekomstmogelijkheden. De exacte invulling van m'n functie is nog niet helemaal duidelijk en zal ook wel wat flexibel zijn, maar globaal komt het er op neer dat ik kom te werken op een nieuwe afdeling die ze aan het opzetten zijn voor het ontwikkelen van generieke applicaties in plaats van het veelal leveren van maatwerk dat ze nu doen.
En hiermee?quote:
quote:Ik heb respect voor Wilders. Hij heeft het spelletje tot in z'n vingertoppen onder de knie.
Uiteraard, je bent bèta of je bent het niet hè?quote:
Als kandidaat voor de 'special olympics' zou ik hem van harte toejuichen. Het is ook gelijk de enig denkbare gelegenheid waarbij men ons beiden eensgezind het wilhelmus zou kunnen horen zingen.quote:
Van wie ben jij trouwens een kloon, Sjaakz? Of was jij in een vorig Fok!leven?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:03 schreef Sjaakz het volgende:
Ik zit even de herhaling van het lijsttrekkersdebat te kijken. Wat ziet Femke er de laatste tijd weer goed uit zeg
Alfa4life yo.quote:
Je bent nog steeds niet geïntegreerd, zie ik; in Nederland is er geen sprake van dat je wordt opgepakt naar aanleiding van je stemkeuze.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, stemmen is zo spannund!>!>!>!>>!>!>>@#!!!11
Ga werken, tuig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:40 schreef TitusPullo het volgende:
Voor historici is dat slechts een geringe verplaatsing.
Er is een nieuw verkiezingsforum.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
En toen was POL weer verlaten op een verkiezingsdag.
Ze hebben de SC toch niet verplaatst?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Reya het volgende:
Ik koester de ijdele hoop dat het de grootste idioten weg weet te houden uit POL.
We kunnen altijd daar nog een verkiezings SC beginnen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben de SC toch niet verplaatst?
[VKZ SC#1] Stemvee borrelpraat ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We kunnen altijd daar nog een verkiezings SC beginnen.
verdomme. Te laat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goed idee: [VKG2010 #1] Waar Pechtold en Wilders door één deur kunnen
pdf995quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef Mutant01 het volgende:
Is er een makkelijke manier om word-documenten te converteren naar PDF documenten?
Hoe?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Office 2007 kan t of the shelf.
Wat zei je baas op je vertrek?quote:
''Je wordt tenminste geen consultant.''quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat zei je baas op je vertrek?
Die was er vanochtend heel even en moest daarna weer weg, dus heb hem er nog niet over kunnen spreken. Kan hem natuurlijk gewoon op Skype of via sms meedelen dat ik weggga, maar ik vind het iets netter om even om tafel te gaan zitten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat zei je baas op je vertrek?
Wrijf het me maar onder de neus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
Onder de gordel, onder de maag, onder de Joodse diaspora.
Als hij vasthoudt aan dat opzegtermijn heb je matige timing.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die was er vanochtend heel even en moest daarna weer weg, dus heb hem er nog niet over kunnen spreken. Kan hem natuurlijk gewoon op Skype of via sms meedelen dat ik weggga, maar ik vind het iets netter om even om tafel te gaan zitten.![]()
Dan kan ik sowieso kijken of er nog wederzijds wat valt te regelen over wanneer ik kan vertrekken. Ik zit natuurlijk wel met een opzegtermijn van een maand die dan bovendien officieel pas in gaat aan het eind van deze maand.
Klopt, maar dat lag niet zozeer aan mij. Kreeg via via een vacature doorgestuurd, waarop ik gereageerd heb wat uiteindelijk resulteerde in een week later een uitnodiging voor een oriënterend gesprek omdat de vacature vervuld was. Daar moest dan uiteraard even over nagedacht worden omdat er niet direct een concrete vacature was met als resultaat dat ik pas gister een aanbod kreeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als hij vasthoudt aan dat opzegtermijn heb je matige timing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |