Wie 't kleine niet eert is 't grote niet weerd.quote:
Hoiquote:
Die tweede wijsheid heeft men mij nooit voorgehouden.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie 't kleine niet eert is 't grote niet weerd.
En wie stomme grapjes maakt, wordt gekleineerd.
Dat zelfs uw groentijd u zo slecht bijstaat.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die tweede wijsheid heeft men mij nooit voorgehouden.
Nijverheid en vlijt, bouwt huizen als kastelenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die tweede wijsheid heeft men mij nooit voorgehouden.
Hoe buitensporig groot mijn oren ook zijn, onder een roetkap zijn zij mij nauwelijks tot nut.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zelfs uw groentijd u zo slecht bijstaat.
Waar werd oprechter trouwquote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Nijverheid en vlijt, bouwt huizen als kastelen
En wie zich niet goed wast, krijgt luizen als kamelen.
Dan lijkt me het volgende gedicht jou op het lijf geschreven.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waar werd oprechter trouw
Dan tussen man en vrouw
Ter wereld ooit gevonden?
Antwoord: bij de honden.
Dat haalt wel de angel eruit.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:15 schreef TitusPullo het volgende:
Eens door een Nederlands politicus verhaspeld tot: ''dan konden we samen spelen''.
Dat heet zelfspotquote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef Picchia het volgende:
Wat heb ik er toch een hekel aan als een gemiddelde stemmer roept: "The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.".
Nee hoor, daarvoor moet iemand eerst beseffen dat-ie gemiddeld is.quote:
De intentie, D66 te stemmen, zou toch een al te duidelijke aanwijzing moeten zijn?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, daarvoor moet iemand eerst beseffen dat-ie gemiddeld is.
Ik ben een uitschieter.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, daarvoor moet iemand eerst beseffen dat-ie gemiddeld is.
Het is mijn ondervinding dat dergelijke individuen zichzelf een ongewone schranderheid toedichten.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef Reya het volgende:
[..]
De intentie, D66 te stemmen, zou toch een al te duidelijke aanwijzing moeten zijn?
quote:
Overigens hoonde iemand vandaag mijn schrijfstijl op een wijze die deed vermoeden dat zij bekend was met de kritieken die u van uw co-auteur mocht ontvangen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef Reya het volgende:
[..]
De intentie, D66 te stemmen, zou toch een al te duidelijke aanwijzing moeten zijn?
Ik herkende de naam Koenig van The Original Series die ik nu aan het bekijken ben.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef Monidique het volgende:
Dat is frappant. Ik zit Star Trek DS9 te kijken en bij de namen, in het begin, wordt een Andrew Koenig genoemd. Natuurlijk dacht ik, hm, zal hij een zoon van Walter Koenig zijn? De naam viel op, dus ik zoek op Google naar Andrew Koenig. Jazeker, de zoon van Walter Koenig...
...en hij heeft zich deze maand opgehangen.
's Levens frappantjes.
Maar nu -nu- besef ik mij dat ik inderdaad op het nieuws zag deze of vorige week dat de zoon van Walter Koenig zich heeft opgehangen.
Had zij een Germaans voorkomen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Overigens hoonde iemand vandaag mijn schrijfstijl op een wijze die deed vermoeden dat zij bekend was met de kritieken die u van uw co-auteur mocht ontvangen.
Kijk eens onder je schoenen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef Picchia het volgende:
Soms rolt er een doperwt onder de tafel, valt een stukje chocolade op de grond, laat je een dropje vallen of schiet een stukje van een lolly weg. Dan volg je de koers van het vliegende object. Maar als je kijkt naar de plek waar het geland is.. dan is het verdwenen. Niets. Leeg.
Waar gaan die stukjes toch heen?
De grond.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef Picchia het volgende:
Soms rolt er een doperwt onder de tafel, valt een stukje chocolade op de grond, laat je een dropje vallen of schiet een stukje van een lolly weg. Dan volg je de koers van het vliegende object. Maar als je kijkt naar de plek waar het geland is.. dan is het verdwenen. Niets. Leeg.
Waar gaan die stukjes toch heen?
Nee, natuurlijk is zij geen taalnazi; dan zou zij mij hebben liefgehad.quote:
Een lagedrukgebied passeert ons land.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef TitusPullo het volgende:
Melancholie kan heel plezierig zijn, Rock.
Ze was niet onder de indruk van uw aubade?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is zij geen taalnazi; dan zou zij mij hebben liefgehad.
Het was een totaal-ode: aubade, serenade, en alles wat daar tussen hoort.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze was niet onder de indruk van uw aubade?
Hoe luidde de concrete kritiek?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het was een totaal-ode: aubade, serenade, en alles wat daar tussen hoort.
Geen weelied kan uw onfortuinlijk lot verwoorden.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef TitusPullo het volgende:
Geloof het of niet: de banbliksem deed zich voor in de gedaante van het woord nuffig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |