Ik denk dat ik m'n iPhone ook een stuk minder zou gebruiken als ik niet zo veel in de trein zat! En wat voor mij heel handig is, ik kan niet bij gmail op m'n werk, dus dan is internet op je telefoon wel makkelijk, helemaal als je zo'n push-berichtje krijgt zodra je mail hebt.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:21 schreef Phaidra het volgende:
Het lijkt me gewoon heel handig om snel informatie op te kunnen zoeken en saaie tijd te vullen in de trein enzo.
ja, ik ook. En hij weet net zo goed als ik dat dit huis vrij gehorig is. Ik kan hun conversatie bijna woord tot woord verstaan. En elke keer als ze dan niet praten word ik nog ongemakkelijker!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:57 schreef Merel het volgende:
En zo hard zoenen dat je het door deuren heen kan horen is wel, uh, overdreven, met name als je huisgenoten hebt. Ik hou sowieso niet van publieke tekenen van affectie. Word ik jaloers van.
Ik ben de afgelopen jaren veel te weinig op vakantie gegaan. Vorige zomer voor het eerst weer sinds eeuwen. En toen heb ik me voorgenomen er weer veel vaker even tussenuit te gaan. Ontspannen is goedquote:Op zondag 28 februari 2010 18:59 schreef Rituals het volgende:
Wat leuk Merel! Daar word ik nu jaloers van. Zoveel mensen in dit topic hebben allemaal leuke tripjes in het vooruitzicht. Heerlijk!
WTF?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef neen het volgende:
Langslopen en een dikke scheet laten jeweets
Als ze luidruchtig aan het zoenen zijn op de bankquote:
Hier hetzelfdequote:Op zondag 28 februari 2010 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier waait het flink en het is buiten vies nat en grijs. Ik heb maar kaarsjes aangestoken.
Heel goed voornemen! Dublin lijkt me erg mooi trouwens! Ben er nooit geweest, maar hoor er goede verhalen over.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren veel te weinig op vakantie gegaan. Vorige zomer voor het eerst weer sinds eeuwen. En toen heb ik me voorgenomen er weer veel vaker even tussenuit te gaan. Ontspannen is goed
Wat leuk zeg!!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n iPhone ook een stuk minder zou gebruiken als ik niet zo veel in de trein zat! En wat voor mij heel handig is, ik kan niet bij gmail op m'n werk, dus dan is internet op je telefoon wel makkelijk, helemaal als je zo'n push-berichtje krijgt zodra je mail hebt.
Net met m'n beste vriend afgesproken dat we in april 5 dagen Dublin gaan doen
Subtielquote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef neen het volgende:
[..]
Als ze luidruchtig aan het zoenen zijn op de bankdan houden ze wel op. Of net als in films zo er tussenin gaan zitten
Nou ja, laat ze toch. Zet zelf een muziekje op. Het is een beginnende romance!!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef neen het volgende:
[..]
Als ze luidruchtig aan het zoenen zijn op de bankdan houden ze wel op. Of net als in films zo er tussenin gaan zitten
De keuken en woonkamer zijn open. Dus elke keer als ik m'n kamer uitstap word ik er mee geconfronteerd. Als de keuken dicht was en ik het niet hoefde te zien, geen probleem. Maar nu vind ik het erg storend. Maar goed, misschien houd het na een tijdje wel op.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, laat ze toch. Zet zelf een muziekje op. Het is een beginnende romance!!
De vriend waarmee ik ga is weer bevriend met iemand die oorspronkelijk uit Dublin komt en die genoeg leuke dingen daar weet en ook wel eens even zou rondkijken voor goedkoop verblijf. Het zou me dus niks verbazen als we de week bij één of andere oudtante in de logeerkamer doorbrengenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:
Heel goed voornemen! Dublin lijkt me erg mooi trouwens! Ben er nooit geweest, maar hoor er goede verhalen over.
Da's juist leuk!! Locals contact!!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
[..]
De vriend waarmee ik ga is weer bevriend met iemand die oorspronkelijk uit Dublin komt en die genoeg leuke dingen daar weet en ook wel eens even zou rondkijken voor goedkoop verblijf. Het zou me dus niks verbazen als we de week bij één of andere oudtante in de logeerkamer doorbrengenKan bijna niet wachten tot het zo ver is!
In het streng katholieke Eire moet je dan wel even zeggen dat je getrouwd bent, anders niet op één kamer hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
[..]
De vriend waarmee ik ga is weer bevriend met iemand die oorspronkelijk uit Dublin komt en die genoeg leuke dingen daar weet en ook wel eens even zou rondkijken voor goedkoop verblijf. Het zou me dus niks verbazen als we de week bij één of andere oudtante in de logeerkamer doorbrengenKan bijna niet wachten tot het zo ver is!
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef neen het volgende:
Langslopen en een dikke scheet laten jeweets
Super leuk! Goedkoop en door de locals krijg je echt een goed beeld van Dublin!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan zijn we toch gewoon broer en zus?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef Adelante het volgende:
In het streng katholieke Eire moet je dan wel even zeggen dat je getrouwd bent, anders niet op één kamer hoor
40 euro als in booschappen only? of ook benzine en andere zakenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:18 schreef Rituals het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen 40 euro ga pinnen en daar moet ik het de hele week mee doen! Voor mijn doen is dat weinig (), maar ik ga ervoor zorgen dat ik het red!
Volgens het nibud zou iemand van mijn leeftijd en situatie (eenpersoonshuishouden) namelijk rond moeten komen van 40 euro per week.
En ik ga al mijn uitgaven bijhouden in een kasboekje. Ik heb er eigenlijk wel zin in.
Ik heb het in een excelbestandje gedaan. Wel zo handig.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:18 schreef Rituals het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen 40 euro ga pinnen en daar moet ik het de hele week mee doen! Voor mijn doen is dat weinig (), maar ik ga ervoor zorgen dat ik het red!
Volgens het nibud zou iemand van mijn leeftijd en situatie (eenpersoonshuishouden) namelijk rond moeten komen van 40 euro per week.
En ik ga al mijn uitgaven bijhouden in een kasboekje. Ik heb er eigenlijk wel zin in.
Volgens het nibud kost voeding voor een vrouw van 14-65 jaar 5,81 euro per dag. Dus dan kom ik uit op 40 euro per week.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
40 euro als in booschappen only? of ook benzine en andere zaken
Lijkt me heel handig! Maar ik gebruik nooit excel, is dat lastig?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het in een excelbestandje gedaan. Wel zo handig.
Nee hoor, als ik het kan.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lijkt me heel handig! Maar ik gebruik nooit excel, is dat lastig?
Heel graag!!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik het kan.Zal ik je een voorbeeld van de mijne PMen??
Je moet dus eigenlijk een vriend zoeken die jou assisteert en een auto heeft. Gaat je lukken.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef loveli het volgende:
Ik heb geen iPhone, geen vriendinnen, geen sociaal leven en geen Excel. Wel een gat in m'n hand, weinig tijd en werk in het weekend. The Great Gatsby vond ik meer dan vijftien jaar geleden depressiviteit in een kaftje en eigenlijk moet ik ook een kasboek gaan bijhouden. En een agenda. En een huishoudschema. Verder heb ik een personal assistent nodig. En een vriend. En een auto.
Ben weer weg, moet ergens crashen rond etenstijd, tot over 2 ofzo topics![]()
Wel allemaal "Boef zoekt vrouw" kijken he? Vanavond om 20:30. NCRV.
Oooh goed dat je het zegt ja, dat wil ik zien!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef loveli het volgende:
Wel allemaal "Boef zoekt vrouw" kijken he? Vanavond om 20:30. NCRV.
Wow dat is wel weinig volgens mij! Ik kreeg toen mn ouders op vakantie waren 50 voor een week, en daar hoefde ik geen brood/beleg voor te kopen (lag nog in de vriezer). En zelfs daar kon ik overheen gaanquote:Op zondag 28 februari 2010 19:18 schreef Rituals het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Chicolate op 28-02-2010 20:07:32 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja ik ben ook heel erg benieuwd of het me gaat lukken! Normaal geef ik véél meer uit. Als het veel te krap blijkt te zijn, kan ik er altijd nog 50 euro van maken bijv., maar ik ga gewoon mijn best doen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow dat is wel weinig volgens mij! Ik kreeg toen mn ouders op vakantie waren 50 voor een week, en daar hoefde ik geen brood/beleg voor te kopen (lag nog in de vriezer). En zelfs daar kon ik overheen gaan.
@Merel: leuk zeg!
[ego]
Ik ga denk ik zo maar eens naar het vriendje. Ik ben nu zo gestresst dat er niets meer uit mn handen komt en zit als een dood vogeltje voor mn pc. Om er vervolgens achter te komen dat de lowlands kaartjes ook bijna zijn uitverkocht en ik heb nog steeds mn CJP code niet binnen (dus kan nog niet bestellen). Laat het maar snel volgende week zijn.
[/ego]
Netjes! Volgens het Nibud geven een man + vrouw (die samen wonen) samen 362,70 euro uit aan voeding per maand.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:55 schreef Syrena het volgende:
Toen ik nog samenwoonde hadden we een boodschappenbudget van 200 euro per maand en dat ging prima. Hield er meestal nog wat van over.
Zij gelooft in mij op NED3quote:Op zondag 28 februari 2010 20:02 schreef conleche het volgende:
Ik zie dat hele boef zoekt vrouw niet in de gids........
Ik dacht dat je samenwoondequote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Zoenennnn![]()
Luidruchtig zoenen![]()
Luidruchtig, ehm, de liefde bedrijven ()
![]()
![]()
Bovenstaande met huisgenoten
Het heet 'Zij gelooft in mij': http://zijgelooftinmij.ncrv.nl/quote:Op zondag 28 februari 2010 20:02 schreef conleche het volgende:
Ik zie dat hele boef zoekt vrouw niet in de gids........
Klopt, dus ik mag luidruchtigquote:
Nee dat is te ver weg en mn broertje heeft al wel een Lowlands kaartjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
ik zie een leuke avondinvullingquote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Zoenennnn![]()
Luidruchtig zoenen![]()
Luidruchtig, ehm, de liefde bedrijven ()
![]()
![]()
*klingggg*quote:Op zondag 28 februari 2010 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
* XcUZ_Me slorpt luidruchtig van haar wijn
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
In Slank delen dat je sex gaat hebben:![]()
Ik ook!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
*klingggg*
Ik heb m'n eerste wijntje al op
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef AKnynke het volgende:
ik ook. En nu ben ik heel luidruchtig thee aan het zetten!
Nee, we hebben er goed op gelet stil te zijn. En ja, misschien heeft hij me wel een keer gehoord. Maar, dan was het altijd nog in mijn kamer, en niet in de woonkamer. Ik zat ook wel eens met de Duutser in de woonkamer, maar dan zaten we altijd gewoon te studeren aan tafel. Voor alle andere zaken gingen we naar mijn kamer....quote:Op zondag 28 februari 2010 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Misschien ben jij ook luidruchtig geweest met je Duitser, je weet maar nooit
Soms 10 euro, soms 20-25, heel soms meer, maar dan zit er waspoeder bij ofzo. Ik eet in het weekend vaak bij mijn ouders en ik eet heel erg weinig vlees. Wel boterhamvleesquote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Netjes! Volgens het Nibud geven een man + vrouw (die samen wonen) samen 362,70 euro uit aan voeding per maand.
Wat geef je nu uit?
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat is te ver weg en mn broertje heeft al wel een Lowlands kaartje.
@Rituals: teveel deadlines deze week.Jeetje! Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Knap! Ik eet ook (bijna) geen vlees, maar ben wel bijna alle weekenden in Nijmegen. Maar ik zou het dus makkelijk moeten kunnen redden met 40 euro per week merk ik alquote:Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Soms 10 euro, soms 20-25, heel soms meer, maar dan zit er waspoeder bij ofzo. Ik eet in het weekend vaak bij mijn ouders en ik eet heel erg weinig vlees. Wel boterhamvlees
Hahaha, ik ben ook zo'n mopperende unhappy single die elke keer als ze een stel voor haar neus ziet zoenen of klef doen denkt: "Moet dat nou?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:57 schreef Merel het volgende:
En zo hard zoenen dat je het door deuren heen kan horen is wel, uh, overdreven, met name als je huisgenoten hebt. Ik hou sowieso niet van publieke tekenen van affectie. Word ik jaloers van.
Spaghetti van gisteren met diverse groente en spekjes en eieren en melk en daar een omelet van gebakken.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is een spaghetti omelet??
Heb vandaag zoveel gegeten, ben er een beetje in paniek van
* uniekhoorn neemt een kom warme chocomelk als troost
Weltrusten
En daarbij mn lijstje van vandaag:quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Ik ben nog steeds niet helemaal klaar met het weekmenu..
Oh, ik post ze eigenlijk zelden nog, maar ik zal deze keer een uitzondering voor je maken!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!Ik lees alle weekmenu's altijd voor inspiratie!
Ik had een heel lief mailtje van mn vriendinquote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef anna82 het volgende:
hoi! Wat hebben jullie veel gepost!Ik ben niet helemaal bijgelezen...
Maar wel weer thuis van m'n weekendje Groningen en ik heb heel lekker gegeten (oa spare-ribs bij de Kleine Groote van DaD), me verbaast over de lage prijzen van het eten en drinken in vergelijking met A'dam, en heel erg genoten van mijn oude stadje en de gemoedelijke stadjers (dus LadyBlack, ik zou gewoon blijven tot 2013 en je niets aantrekken van wat anderen zeggen! - zo ver ben ik ongeveer met bijlezen
)
Nu weer fijn met meneer ijshockey kijken, ik ga de OS best een beetje missen
Ik had je de spare ribs nog aan willen raden maar was dat vergeten, maar het is niet nodig geweest zie ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef anna82 het volgende:
hoi! Wat hebben jullie veel gepost!Ik ben niet helemaal bijgelezen...
Maar wel weer thuis van m'n weekendje Groningen en ik heb heel lekker gegeten (oa spare-ribs bij de Kleine Groote van DaD), me verbaast over de lage prijzen van het eten en drinken in vergelijking met A'dam, en heel erg genoten van mijn oude stadje en de gemoedelijke stadjers (dus LadyBlack, ik zou gewoon blijven tot 2013 en je niets aantrekken van wat anderen zeggen! - zo ver ben ik ongeveer met bijlezen
)
Nu weer fijn met meneer ijshockey kijken, ik ga de OS best een beetje missen
Dat is fijn. En het klinkt als een goede vriendschap dat je het oneens kunt zijn, daar zelfs een te fel standpunt over in kunt nemen en daar -eventueel later- op een normale manier over kunt pratenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een heel lief mailtje van mn vriendin, met excuses dat ze zo fel was geweest, en dat ze ook wel wist dat andere mensen misschien minder op hun carrière gericht waren dan zij, en dat ze wel snapte dat ik samen met mn vriend beslissingen moest nemen. En dat zij nu ook maar in Enschede zit waar ze helemaal niet wil zitten, zonder vriendinnen, alleen maar vanwege een baan
![]()
Dus ik heb net een heel lange mail teruggeschreven, met alle overwegingen nog eens onder elkaar. Fijn voor mezelf en goed voer voor als we elkaar weer zien
* LB tevreden wijntje verder drinkt
Haha, ik had echt een enorme innerlijke strijd tussen de spare-ribs en de zalmquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had je de spare ribs nog aan willen raden maar was dat vergeten, maar het is niet nodig geweest zie ik.. Leuk dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!
Eenschquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:
Fijn LB! Geniet van je wijn![]()
OMG, ik zou bijna beginnen met mijn brainstormidee dat ik laatst had. Namelijk een webwinkel starten die BH's met bijpassende slips verkoopt en dan van KATOENIk mot geen lycra of andere kunstvezel aan mijn kont de hele dag
Ik wil gewoon 1 BH en dan een driepak bijpassende slips of hipsters, VAN KATOEN. Er mag best een leuk kantje langs, als datgene wat mijn bips en aanverwante zaken raakt maar van KATOEN is.
ZuchtEn fatsoenlijke onderbroeken, niks waar m'n kont half uit hangt, met van die namen als "Brazilian". We wonen in Nederland en we willen stof om de billen ja
Zo ontzettend WAAR!!! Dood aan stomme stofjes en kriebelrandjes en prikapplicaties en reetveters! Ik wil katoenen boxers die mn bips bedekken en ook niet ergens halfslachtig aan mn achterste hangen alsof ze een soort weg naar de vrijheid zoeken. En mn billen willen er ook niet uitbungelen, want dan wordt vaak aforementioned reetvetereffect weer bewerkstelligd.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:
Fijn LB! Geniet van je wijn![]()
OMG, ik zou bijna beginnen met mijn brainstormidee dat ik laatst had. Namelijk een webwinkel starten die BH's met bijpassende slips verkoopt en dan van KATOENIk mot geen lycra of andere kunstvezel aan mijn kont de hele dag
Ik wil gewoon 1 BH en dan een driepak bijpassende slips of hipsters, VAN KATOEN. Er mag best een leuk kantje langs, als datgene wat mijn bips en aanverwante zaken raakt maar van KATOEN is.
ZuchtEn fatsoenlijke onderbroeken, niks waar m'n kont half uit hangt, met van die namen als "Brazilian". We wonen in Nederland en we willen stof om de billen ja
I'm still alaaaaajvquote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldig idee Syrena![]()
Fijn dat je nog leeft trouwens. De boom staat nog?
Oja, en de basiscollectie blijft hetzelfde. Niks zo irritant als ineens een kleur niet meer te krijgen is, of die lekker zittende onderbroeken die uit de collectie gaanquote:Op zondag 28 februari 2010 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo ontzettend WAAR!!! Dood aan stomme stofjes en kriebelrandjes en prikapplicaties en reetveters! Ik wil katoenen boxers die mn bips bedekken en ook niet ergens halfslachtig aan mn achterste hangen alsof ze een soort weg naar de vrijheid zoeken. En mn billen willen er ook niet uitbungelen, want dan wordt vaak aforementioned reetvetereffect weer bewerkstelligd.
Webshop zeg je? Goed plan!
Bij de V&D hadden ze perfecte zwarte boxertjesMaar die hebben ze eruit gehaald en wat kwam ervoor in de plaats? Inderdaad, bungelbilboxers.
Ik heb altijd probleem dat mn bips te groot is, dan koop je ze horizontaal een maat groter, maar zijn ze verticaal alsnog klein, zeg maarquote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
H&M heeft heel fijne boxertjes van 95% (biologisch) katoen.
Vorige week heeft ondergetekende bij hema een katoenen bh met bijpassende onderbroek gescoord voor het formidabele bedrag van 6 euro:-) wel moeten zoeken naar goede maat en het is paars met een roze randje.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eensch
Ik vind het ook frustrerend dat bij zoveel leuk ondergoed het hoofdbestanddeel polyester isDat zweet
Zelfs bij de Hema, die toch bekend stond om de degelijkheidhebben ze nu allemaal leuke behaatjes met bijpassende slips maar dan van polyester
![]()
H&M heeft (had?) wel veel katoenen hipsters trouwens
Die heb ik idd gezien, maar ik vond het roze te fel afsteken bij het paarsquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vorige week heeft ondergetekende bij hema een katoenen bh met bijpassende onderbroek gescoord voor het formidabele bedrag van 6 euro:-) wel moeten zoeken naar goede maat en het is paars met een roze randje.
ja ik heb die broekies ook, omdat ze niet zo tekenen op mn heupen, maar ze kruipen wél omhoog en tussen mn billen. irritant! wedgies zijn stom!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Syrena het volgende:
Ik heb dit model van H&M
[ afbeelding ]
Maar daar ontsnappen mijn billen uit aan de onderkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga nu ook slapen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef Syrena het volgende:
Ik heb geen trek in lekkersLekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga nu ook slapen
En truste Kwak & Syrena![]()
Ik ook niet, mijn ass is zo huge dat er geen onderbroek te krijgen is die ze in bedwang houdtquote:Op zondag 28 februari 2010 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geloof niet dat ik het probleem van de ontsnappende billen ken..
Ik heb er al sinds vrijdag last van en ik dacht gister dat het over was, maar mooi niet dus.quote:
Ik vind je sowieso al een held dat je überhaupt nog gáát fietsenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:12 schreef AKnynke het volgende:
ha, ik heb de fietstocht weer overleefd. Wat een hel is dit zeg, doordat het dooide is een deel van de sneeuw overdag weggesmolten, dat water is weer bevroren 's nachts (en dan niet netjes glad, maar met heel veel sporen en sleuven erin)..en daar komt nu weer een laag verse sneeuw bovenop. Het is dus constant fietsen met een voet aan de grond zodat als je dreigt te vallen je jezelf nog een beetje kunt tegenhouden...
Dat, inderdaad! Als ik me herinner hoe ik hier liep te miepen!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind je sowieso al een held dat je überhaupt nog gáát fietsen.
och, zoals het was toen het nog goed koud was, dan is het goed te doen. Over platgereden sneeuw met steentjes fietsen is net als over de weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind je sowieso al een held dat je überhaupt nog gáát fietsen.
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Zo, hier is niet veel meer gepost sinds gisteravonddat ben ik niet gewend!
DaD, irritant van je rug! Dat is lekker wakker worden he, als ie de hele nacht stil heeft gelegenRustig blijven bewegen maar ja...
Hier gaat de banenzoektocht weer van start, maar eerst maar eens een bak koffie, die heb ik nodig![]()
En ik dacht natuurlijk: Hey, hoe kom jij aan een foto van Nynke's fiets?quote:
Ik las bananenzoektochtquote:Op maandag 1 maart 2010 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Zo, hier is niet veel meer gepost sinds gisteravonddat ben ik niet gewend!
DaD, irritant van je rug! Dat is lekker wakker worden he, als ie de hele nacht stil heeft gelegenRustig blijven bewegen maar ja...
Hier gaat de banenzoektocht weer van start, maar eerst maar eens een bak koffie, die heb ik nodig![]()
Ja, OV vind ik ook zo'n gedoe. Plus, dat ik naar de sportschool wil na het studeren, en dan moet ik met verschillende bussen enzo...quote:Op maandag 1 maart 2010 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga altijd op de fiets, sneeuw of geen sneeuw, ijzel of geen ijzel, maar dan ga ik wel eerder van huis weg, omdat ik langzamer fiets en misschien stukken moet lopen. OV is onhandig in mijn geval, dan ben ik nog langer onderweg (naar halte lopen, op bus wachten etc).
Jij hebt extra sterke koffie nodigquote:Op maandag 1 maart 2010 10:44 schreef neen het volgende:
ik heb maandelijks nog minder geld dan ik dacht
en dan ga ik er nog vanuit dat ik stufi krijg ook
[..]
Ik las bananenzoektochtdus ja inderdaad koffie!
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij hebt extra sterke koffie nodig
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij hebt extra sterke koffie nodig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |