Voor mij ook, na al het verjaardagsgeweld.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wijn en zelfgemaakte pittige hummus met wat kurkuma op olijventoastjes![]()
Amai amai, het wordt echt balansen na het weekend voor mij
Misschien wel als je veel belt. Maar van je flexabo gaan alle kosten af, dus je staat nooit voor verrassingen en als je vaak in het buitenland bent....... (ben er ooit mee begonnen toen ik zo vaak in Belgie was, maar ook nu vind ik het handig, maar nogmaals: ik ben geen grote beller.)quote:Op zondag 28 februari 2010 17:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
flex is mij ten zeerste afgeraden door een jongen die bij t mobile werkt. door de opstartkosten, het rekenen van hele minuten, etc. is flex per saldo altijd duurder dan een relax abonnement zei hij...
ik wil stiekem ook een iphone... maar ws ga ik heel thrifty een jaartje sim only nemen en nog even doen met deze neukia die niks speciaals kan
hmmm zelfde woord-oorsprong. maar niet hetzelfde.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu weet ik nog niet of er iets af is! Wel jammer. Ik ga er tenminste van uit dat de 106 kg niet klopt![]()
Lijstje
O: dubbele boterham jam
T: peer, mineola
T: minikokosmakroon (is dat een verbastering van macaron?)
L: boterham mosterdkaas, broodje, ene helft rundersalade, andere helft vlokken, mandarijn
T: koffie, gebak
D: boontjes met gebakken aardappeltjes en veggieschijf
T: weet ik nog niet, ben bij mn ma.
Suikerrijke dag vandaag, maar ja.
Ohja, die meet klinkt wel wat voor mij
ik bel ook niet zoveel, maar was met flex altijd tussne de 30 en 50 euro per maand kwijt, met uitschieters naar 80 op vakantie, en nu bij vodafone maak ik geen enkele maand uberhaupt mn hele bundel van 27,50 op...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien wel als je veel belt. Maar van je flexabo gaan alle kosten af, dus je staat nooit voor verrassingen en als je vaak in het buitenland bent....... (ben er ooit ook mee begonnen toen ik zo vaak in Belgie was, maar ook nu vind ik het handig, maar nogmaals: ik ben geen grote beller.)
Ik heb met mijn vorige telefoon (een SE clamshell) 5 jaar gedaan, dus ik mocht weleens.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
flex is mij ten zeerste afgeraden door een jongen die bij t mobile werkt. door de opstartkosten, het rekenen van hele minuten, etc. is flex per saldo altijd duurder dan een relax abonnement zei hij...
ik wil stiekem ook een iphone... maar ws ga ik heel thrifty een jaartje sim only nemen en nog even doen met deze neukia die niks speciaals kan
Hmmm, nou ja, bij mij werkt het perfect. Ligt misschien echt aan de soort beller dat je bent.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bel ook niet zoveel, maar was met flex altijd tussne de 30 en 50 euro per maand kwijt, met uitschieters naar 80 op vakantie, en nu bij vodafone maak ik geen enkele maand uberhaupt mn hele bundel van 27,50 op...
Zekers een mooie stadquote:Op zondag 28 februari 2010 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo maar aan de wijn denk ikheb nog een beetje staan dat op moet
en we hebben gisteren zoutjes gekocht toen we een dagje in Leeuwarden zijn gaan winkelen
(best leuk!! echt een mooie binnenstad, en gezelliger winkelen dan Groningen vind ik)
Weekenden zijn hier wel een redelijk fiasco als het op lijstjes aankomt
Precies, nu kun is het gewoon zoveel minuten/sms en wat je over hebt mag je meenemen. Eerst was het alleen zoveel minuten zonder sms'jes en of er nog wat mee werd genomen weet ik nietquote:Op zondag 28 februari 2010 18:17 schreef conleche het volgende:
Sinds kort is er overigens wel een relax-abo waar je ook onbeperkt alles kan meenemen. Dat was eerst niet. Het fijne weet ik daar niet van, though.
"You should never drink to forget your problems, you should drink to enhance your social skills".quote:Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Een bezat-meet voor de social retards, klinkt ideaal.
Dat onbeperkt meenemen is echt een gratis dooie mus...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:17 schreef conleche het volgende:
Sinds kort is er overigens wel een relax-abo waar je ook onbeperkt alles kan meenemen. Dat was eerst niet. Het fijne weet ik daar niet van, though.
Precies!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
"You should never drink to forget your problems, you should drink to enhance your social skills".
- Barney Gumble
Ik maak het weer op in het buitenland. Een iPhone kost over de 500 euro, dat heb je met een tientje pm teveel niet terugverdiend als je een 2 jarig abo hebt. Alleen als je tevreden bent met een cheapass telefoon, of je telefoon het nog prima doet, dan is een simonly-abo prima.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat onbeperkt meenemen is echt een gratis dooie mus...
Je houdt minuten over omdat je een te groot abonnement hebt. Alsof je dan ineens je minuten wel allemaal gaat opmaken omdat ze meegenomen worden...
Ik heb eens gekeken laatst, ik houd ook weet-niet-hoeveel minuten over. Ik denk dat ik overstap op sim-only en als m'n telefoon dan een keer stuk is koop ik wel een nieuwe die simlock vrij is. Da's goedkoper in mijn geval zelfs als ik maar een jaar met een telefoon zou doen...
Dat "tientje per maand extra" voor een telefoon is best een hoop geld gedurende de looptijd van een beetje telefooncontract...
Ben, here I come! (over een half jaar....)
Dat denk ik wel ja! In principe kan je dan nl ook naar iedere andere aanbieder gaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:36 schreef Phaidra het volgende:
Als je eenmaal een iPhone abo hebt, zou je dan na 2 jaar daar ook een sim-only versie van kunnen nemen? Dat je dus korting krijgt op de prijs? Ik kan er nu niets over terugvinden, maar ze bieden dat abonnement natuurlijk nog geen 2 jaar aan.
Wat vervelend zeg, dan is hij al lang aan het werk onderhand! Ik word zo wel benieuwd wat voor werk je meneer doet, de mijne moet namelijk ook altijd op de slechtste momenten naar het datacentrum. Ik heb daar weleens een valentijnsavond doorgebracht.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:41 schreef Phaidra het volgende:
Hij werd om 8 uur vanochtend uit bed gebeld door iemand van z'n werk omdat er major paniek was en hij naar het datacentre moest. Hij is daar nu dus nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |