abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 18:02:09 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78559216
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wijn en zelfgemaakte pittige hummus met wat kurkuma op olijventoastjes Amai amai, het wordt echt balansen na het weekend voor mij
Voor mij ook, na al het verjaardagsgeweld.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78559239
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

flex is mij ten zeerste afgeraden door een jongen die bij t mobile werkt. door de opstartkosten, het rekenen van hele minuten, etc. is flex per saldo altijd duurder dan een relax abonnement zei hij...

ik wil stiekem ook een iphone... maar ws ga ik heel thrifty een jaartje sim only nemen en nog even doen met deze neukia die niks speciaals kan
Misschien wel als je veel belt. Maar van je flexabo gaan alle kosten af, dus je staat nooit voor verrassingen en als je vaak in het buitenland bent....... (ben er ooit mee begonnen toen ik zo vaak in Belgie was, maar ook nu vind ik het handig, maar nogmaals: ik ben geen grote beller.)

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 28-02-2010 18:08:10 ]
pi_78559242
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu weet ik nog niet of er iets af is! Wel jammer. Ik ga er tenminste van uit dat de 106 kg niet klopt
Lijstje
O: dubbele boterham jam
T: peer, mineola
T: minikokosmakroon (is dat een verbastering van macaron?)
L: boterham mosterdkaas, broodje, ene helft rundersalade, andere helft vlokken, mandarijn
T: koffie, gebak
D: boontjes met gebakken aardappeltjes en veggieschijf
T: weet ik nog niet, ben bij mn ma.
Suikerrijke dag vandaag, maar ja.
Ohja, die meet klinkt wel wat voor mij
hmmm zelfde woord-oorsprong. maar niet hetzelfde.

een macaron is voornamelijk schuim en suiker, een makroon in t nederlands is voornamelijk kokos, suiker en ei, en zacht en chewy...

http://en.wikipedia.org/wiki/Macaron
Kwak
pi_78559301
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien wel als je veel belt. Maar van je flexabo gaan alle kosten af, dus je staat nooit voor verrassingen en als je vaak in het buitenland bent....... (ben er ooit ook mee begonnen toen ik zo vaak in Belgie was, maar ook nu vind ik het handig, maar nogmaals: ik ben geen grote beller.)
ik bel ook niet zoveel, maar was met flex altijd tussne de 30 en 50 euro per maand kwijt, met uitschieters naar 80 op vakantie, en nu bij vodafone maak ik geen enkele maand uberhaupt mn hele bundel van 27,50 op...
Kwak
pi_78559320
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

flex is mij ten zeerste afgeraden door een jongen die bij t mobile werkt. door de opstartkosten, het rekenen van hele minuten, etc. is flex per saldo altijd duurder dan een relax abonnement zei hij...

ik wil stiekem ook een iphone... maar ws ga ik heel thrifty een jaartje sim only nemen en nog even doen met deze neukia die niks speciaals kan
Ik heb met mijn vorige telefoon (een SE clamshell) 5 jaar gedaan, dus ik mocht weleens.
pi_78559356
ik ga er vandoor! straks hier zingen:

http://www.laktheater.nl/laktheater/actueel.html

wij zingen met ons kamerkoortje een lied als opening, en daarna komen alle professionals
Kwak
pi_78559381
Er staat sinds vandaag een opdracht op blackboard die ik woensdag moet inleveren en de opdracht alleen al is 8 pagina's tekst . En ik moet ook nog een artikel a 1500 woorden schrijven, een lespakket maken en dat ga ik nooit allemaal redden dus nu loop ik te stressen en is mn blije gevoel helemaal weg .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78559435
ik zit weer te kloten met syntax op blackboard ben benieuwd naar de resultaten, want heb weer maar 25 uit 60 punten en vraag me af of dat aan blackboard ligt of aan mijn stommiteit.. durf de tweede opdracht, die ik echt niet snap, ook echt niet in te leveren
Ja doei.
pi_78559506
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik bel ook niet zoveel, maar was met flex altijd tussne de 30 en 50 euro per maand kwijt, met uitschieters naar 80 op vakantie, en nu bij vodafone maak ik geen enkele maand uberhaupt mn hele bundel van 27,50 op...
Hmmm, nou ja, bij mij werkt het perfect. Ligt misschien echt aan de soort beller dat je bent.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:15:24 #285
236335 neen
schone schijn
pi_78559555
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, ik ga zo maar aan de wijn denk ik heb nog een beetje staan dat op moet en we hebben gisteren zoutjes gekocht toen we een dagje in Leeuwarden zijn gaan winkelen (best leuk!! echt een mooie binnenstad, en gezelliger winkelen dan Groningen vind ik)

Weekenden zijn hier wel een redelijk fiasco als het op lijstjes aankomt
Zekers een mooie stad

Ik heb nu een nieuw Relax afgesloten, nu nog even Flex... daarvoor ook Relax maar dat was oude stijl, toen zaten er nog geen smsjes in de bundel dus kwam er altijd nog een zooi kosten bij
Bij m'n huidige Flex bundel zit ik na 10 dagen al door m'n limiet heen dus ik moest sowieso wel uitbreiden en toen toch maar een telefoon erbij genomen. Och, ik vind dat Runkeeper wel fijn maar verder gebruik ik nog niets van dat ding maar nog m'n oude telefoon
het lijkt niet wat het is
pi_78559619
Sinds kort is er overigens wel een relax-abo waar je ook onbeperkt alles kan meenemen. Dat was eerst niet. Het fijne weet ik daar niet van, though.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:18:33 #287
236335 neen
schone schijn
pi_78559645
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:17 schreef conleche het volgende:
Sinds kort is er overigens wel een relax-abo waar je ook onbeperkt alles kan meenemen. Dat was eerst niet. Het fijne weet ik daar niet van, though.
Precies, nu kun is het gewoon zoveel minuten/sms en wat je over hebt mag je meenemen. Eerst was het alleen zoveel minuten zonder sms'jes en of er nog wat mee werd genomen weet ik niet

Ik moet nu echt even koffie gaan drinken
het lijkt niet wat het is
pi_78559732
Ik heb nu een relax abo, 200 minuten / geen sms bundel / geen internet. Ben gemiddels 13 euro p.m. kwijt, maar ik heb nu wel zo'n 200 min. opgespaard. Geen idee hoe dat bij een flex abo geregeld is, want daar werken ze niet met minuten En de nieuwe relax abo's zijn alles in één, dus zowel bellen als sms'en uit 1 bundel. Maar als ik overstap van oud relax naar nieuw relax, kan ik geen minuten meenemen. Als ik dus de abonnementsvorm wil wijzigen (wat dus sowieso moet als ik minder minuten wil hebben), ben ik hoe dan ook die opgespaarde minuten kwijt. En nieuwe relax 25 (= 190 min/smsjes - de optie 135 vind ik dan weer érg weinig) icm internet kost evenveel als de i150 (=150 min/smsjes) Ik ga wel eens langs bij de winkel voor advies .

Sorry voor deze oninteressante post

Oh ja, @Vik: ik ben niet zo internetverslaafd eigenlijk. Ik raak in het weekend meestal geen computer aan (nu wel, want de meneer is er opeens niet terwijl we samen iets leuks zouden gaan doen ). Het lijkt me gewoon heel handig om snel informatie op te kunnen zoeken en saaie tijd te vullen in de trein enzo.

[ Bericht 17% gewijzigd door Phaidra op 28-02-2010 18:27:06 ]
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 28 februari 2010 @ 18:26:34 #289
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78559903
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Een bezat-meet voor de social retards, klinkt ideaal.
"You should never drink to forget your problems, you should drink to enhance your social skills".
- Barney Gumble
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 28 februari 2010 @ 18:31:24 #290
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78560050
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:17 schreef conleche het volgende:
Dat onbeperkt meenemen is echt een gratis dooie mus...

Je houdt minuten over omdat je een te groot abonnement hebt. Alsof je dan ineens je minuten wel allemaal gaat opmaken omdat ze meegenomen worden...

Ik heb eens gekeken laatst, ik houd ook weet-niet-hoeveel minuten over. Ik denk dat ik overstap op sim-only en als m'n telefoon dan een keer stuk is koop ik wel een nieuwe die simlock vrij is. Da's goedkoper in mijn geval zelfs als ik maar een jaar met een telefoon zou doen...

Dat "tientje per maand extra" voor een telefoon is best een hoop geld gedurende de looptijd van een beetje telefooncontract...

Ben, here I come! (over een half jaar....)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_78560153
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:26 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

"You should never drink to forget your problems, you should drink to enhance your social skills".
- Barney Gumble
Precies!

Phaidra: daar gebruik ik het ook voor, snel iets op kunnen zoeken of je mail kunnen checken als je iets verwacht is echt heel handig als je vaak onderweg bent. Hier bij kunnen lezen als je je toch zit te vervelen in de trein trouwens ook...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78560191
Als je eenmaal een iPhone abo hebt, zou je dan na 2 jaar daar ook een sim-only versie van kunnen nemen? Dat je dus korting krijgt op de prijs? Ik kan er nu niets over terugvinden, maar ze bieden dat abonnement natuurlijk nog geen 2 jaar aan .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78560280
Waar hangt je meneer eigenlijk uit, dat hij niet iets met jou kon gaan doen?
pi_78560335
Hij werd om 8 uur vanochtend uit bed gebeld door iemand van z'n werk omdat er major paniek was en hij naar het datacentre moest. Hij is daar nu dus nog steeds.
Eigenlijk is dat zijn werk niet eens, maar het overgrote deel van zijn collega's zit in Duitsland of Polen, en het datacentre zit vanaf ons op 15 min. rijden. Tja.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78560389
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:31 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dat onbeperkt meenemen is echt een gratis dooie mus...

Je houdt minuten over omdat je een te groot abonnement hebt. Alsof je dan ineens je minuten wel allemaal gaat opmaken omdat ze meegenomen worden...

Ik heb eens gekeken laatst, ik houd ook weet-niet-hoeveel minuten over. Ik denk dat ik overstap op sim-only en als m'n telefoon dan een keer stuk is koop ik wel een nieuwe die simlock vrij is. Da's goedkoper in mijn geval zelfs als ik maar een jaar met een telefoon zou doen...

Dat "tientje per maand extra" voor een telefoon is best een hoop geld gedurende de looptijd van een beetje telefooncontract...

Ben, here I come! (over een half jaar....)
Ik maak het weer op in het buitenland. Een iPhone kost over de 500 euro, dat heb je met een tientje pm teveel niet terugverdiend als je een 2 jarig abo hebt. Alleen als je tevreden bent met een cheapass telefoon, of je telefoon het nog prima doet, dan is een simonly-abo prima.
pi_78560441
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:36 schreef Phaidra het volgende:
Als je eenmaal een iPhone abo hebt, zou je dan na 2 jaar daar ook een sim-only versie van kunnen nemen? Dat je dus korting krijgt op de prijs? Ik kan er nu niets over terugvinden, maar ze bieden dat abonnement natuurlijk nog geen 2 jaar aan .
Dat denk ik wel ja! In principe kan je dan nl ook naar iedere andere aanbieder gaan.
pi_78560491
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:41 schreef Phaidra het volgende:
Hij werd om 8 uur vanochtend uit bed gebeld door iemand van z'n werk omdat er major paniek was en hij naar het datacentre moest. Hij is daar nu dus nog steeds.
Wat vervelend zeg, dan is hij al lang aan het werk onderhand! Ik word zo wel benieuwd wat voor werk je meneer doet, de mijne moet namelijk ook altijd op de slechtste momenten naar het datacentrum. Ik heb daar weleens een valentijnsavond doorgebracht.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:47:56 #298
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78560560
mijn god, ik kan m'n huisgenoot en z'n vriendinnetje gewoon horen zoenen in de woonkamer..terwijl mijn deur dicht is, en hij ook nog muziek heeft aanstaan.

En ik moet nog eten maken in de keuken..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 28 februari 2010 @ 18:49:07 #299
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78560593
Klinkt erg onsmakelijk AKnynke!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78560635
Zoenen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: