quote:Op zondag 28 februari 2010 16:53 schreef Laureline het volgende:
Ik vind sigme en uniekhoorn een goed koppelIk zie ze zo uren over de hei zwalken, samen mopperen op vanalles en daarna een enorme groentemaaltijd met lamsvlees verorberen. Alleen het looptempo kan natuurlijk een probleem worden: sigme rent en uniekhoorn wandelt.
En als ik even verder ga koppelen: bij DAD zou volgens mij goed een juist helemaal tegenovergestelde vriendin passen: ik vind haar altijd een soort juffrouw Engel, dan zou er nog een mevrouw Bulstronk bij moeten. Iemand als SHE ofzo, maar zo'n type is er niet meer hier.
Ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 16:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Precies, ik ook. Jammer genoeg is daar de eerste keer meestal een wijntje voor nodig
Hihihihihihi en dan samen heel hard gaan brullen zodra we teut zijn, ik zie het al voor mequote:
Hahahaha! Nou, klinkt reuze gezelligquote:Op zondag 28 februari 2010 17:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihihihi en dan samen heel hard gaan brullen zodra we teut zijn, ik zie het al voor me
Nee hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey stiekeme meelezert. Je meent toch niet serieus dat ik bot ben?
.
Ik ben fier op u.quote:
Niet dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahahaha! Nou, klinkt reuze gezellig
Tsk. Ik kan ook heel goed wandelen. Laatste wandeling naar station: 10,6 km, om de trein van 6uur te halen om om 7uur op kantoor te zijn: 6,6km/uquote:Op zondag 28 februari 2010 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Neen
Jezus, LaurelieneDan ik de hele tijd:'Sigme, wacht even, Sigme, wacht even niet zo snehel"
Als dat brullen is, meebrullen met foute muziek: ja. Als het meer in de betekenis is van heel hard janken: nee.quote:
Brullen in de zin van dat eerste en heel hard praten en lachen over foute dingenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dat brullen is, meebrullen met foute muziek: ja. Als het meer in de betekenis is van heel hard janken: nee.
O. je klinkt altijd zo lief voor je nichtjes en je vriend en iedereen, en dan die taarten nog...als ik een eenzaam hoogbegaafd meisje van 7 jaar was met afschuwelijke ouders die eindelijk gevlucht waren zou ik jou dolgraag als moeder willenquote:Op zondag 28 februari 2010 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Ik had het niet zo op SHE, eigenlijk.. En ik ben heel benieuwd waar jij vandaan haalt dat ik een soort juffrouw Engel ben.
.
Waar kan ik me aanmelden?!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Een bezat-meet voor de social retards, klinkt ideaal.
In dat geval... *agenda trektquote:Op zondag 28 februari 2010 17:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Brullen in de zin van dat eerste en heel hard praten en lachen over foute dingenBen ik heeeel goed in
Drank helpt mij meestal wel door alle sociale problemen heen!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
quote:
Ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het nog een echt goed idee ook
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen idee Sigme, denk wel een lekker stevig tempo
Mijn lijstje wordt er neit beter op, heb al 150 gram paprikachips op, straks nog zelgemaakte kipshoarma en zit nu zelfgemaakt brood in de oven.
Gisteren hadden we nog: worst, bitterballen, quiche, kaas, haring, minisnacks en 30 biertjes ofzo
Oh ja. Met drank op maak ik wel vrienden. Voor zolang als het duurtquote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Drank helpt mij meestal wel door alle sociale problemen heen!
Ik denk dat ik dit maar op ga vatten als een compliment.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
O. je klinkt altijd zo lief voor je nichtjes en je vriend en iedereen, en dan die taarten nog...als ik een eenzaam hoogbegaafd meisje van 7 jaar was met afschuwelijke ouders die eindelijk gevlucht waren zou ik jou dolgraag als moeder willenEn je lijkt er natuurlijk op (voorzover je een tekening van Quentin Blake kan vergelijken met een meetfoto
)
Dille chips klinkt heel lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:
ha! de e-mail met schrijf samples is verstuurd. Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren voordat ik een antwoord krijg!
Ik geniet nu echt van m'n chips! ik heb pringles dille chips, en die zijn echt lekker! Het is zo belachelijk, alle zakken chips hier zit minstens 300 gram in, en dat wil ik helemaal niet, zoveel. Pringles was de kleinste hoeveelheid chips die ik kon kopen.
Ik heb ook een klein flesje cola gekocht. Goed he?
Gelukkig is het daar (zweden) allemaal een stuk minder te betalen, je koopt daarom misschien ook minder snacks?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:
ha! de e-mail met schrijf samples is verstuurd. Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren voordat ik een antwoord krijg!
Ik geniet nu echt van m'n chips! ik heb pringles dille chips, en die zijn echt lekker! Het is zo belachelijk, alle zakken chips hier zit minstens 300 gram in, en dat wil ik helemaal niet, zoveel. Pringles was de kleinste hoeveelheid chips die ik kon kopen.
Ik vind het echt een ontzettend goede typeringquote:Op zondag 28 februari 2010 17:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
O. je klinkt altijd zo lief voor je nichtjes en je vriend en iedereen, en dan die taarten nog...als ik een eenzaam hoogbegaafd meisje van 7 jaar was met afschuwelijke ouders die eindelijk gevlucht waren zou ik jou dolgraag als moeder willenEn je lijkt er natuurlijk op (voorzover je een tekening van Quentin Blake kan vergelijken met een meetfoto
)
Is het niet waardquote:Op zondag 28 februari 2010 17:20 schreef Phaidra het volgende:
Kunnen mensen met een iPhone me even vertellen of zo'n toestel het waard is om mijn maandelijkse abonnementskosten te verdubbelen?? En - heel erg jaren '90, i know - kan je er ook goed mee bellen?
meldt!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
ik merk langzamerhand dat ik de behoefte ook niet meer zo heb. Alleen op dagen als vandaag, die wat katerig zijn vind ik snacken heerlijk. En dan mag het ook wel eens van mezelf.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gelukkig is het daar (zweden) allemaal een stuk minder te betalen, je koopt daarom misschien ook minder snacks?
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:
Hier is het nog mooi en rustig..quote:Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meldt!
en het is hier echt noodweer nu!regen komt horizontaal voorbij!
Syrena? Staat je flat nog?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:24 schreef Syrena het volgende:
En het waait hier heel erg en ik ben een beetje doodsbenauwd dat dalijk de boom voor de flat op m'n balkon ligt
ik zal voor je duimen dat je snel een positief antwoord krijgtquote:Op zondag 28 februari 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:
Ja! Maar het waait nog steeds. Bleh.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier is het nog mooi en rustig..
[..]
Syrena? Staat je flat nog?
beide. Besloten wat nieuws te schrijven, gedaan...maar besloten dat het oude beter is...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed dat het verstuurd is Nynke!Heb je uiteindelijk toch iets nieuws geschreven, of dat oude gestuurd?
meldtquote:Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
ik wil jou graag 's ontmoetenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
meldtik ben dan wel geen social retard (vind ik zelf) maar ik ben óók gezellig hoor! en wel benieuwd naar jullie allemaal...
Dat klinkt gezelligquote:Op zondag 28 februari 2010 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, veel succes! Ik duim voor je!.
Hier staan cakejes in de oven en we gaan nu samen de kookboeken induiken voor een weekmenu. Fijne dag.
Ja!! Waard!! Ik ben er nog steeds blij mee als een kind en je kan er ook supergoed mee bellen!!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:20 schreef Phaidra het volgende:
Kunnen mensen met een iPhone me even vertellen of zo'n toestel het waard is om mijn maandelijkse abonnementskosten te verdubbelen?? En - heel erg jaren '90, i know - kan je er ook goed mee bellen?
ik ben weer opgehouden met bakken. Ik kan echt veel te lekkere koekjes bakken en dat komt omdat ik er nóg meer boter en basterdsuiker indoe dan normaal en dan krijg je van die superknapperige koekjes. En ik kan ze niet handelen.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga zo twee soorten koekjes bakken en een klein taartje, denk ikNog even een lekkere vulling bedenken!
Oei, het water loopt me in de mond! Ik wil ook graag dingen bakken maar ik heb weinig in huis, een keuken die vol staat met afwas en ik mag ze van mezelf niet opeten daarnaquote:Op zondag 28 februari 2010 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga zo twee soorten koekjes bakken en een klein taartje, denk ikNog even een lekkere vulling bedenken!
Tussenstand: 1 voor, 1 tegenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Waard!! Ik ben er nog steeds blij mee als een kind en je kan er ook supergoed mee bellen!! En als je al Tmobile klant bent raad ik je aan om een flexabo te nemen.
Ik heb net gerend door de regen en wind, ik zat al uren te wachten tot het regenen ophield, maar toen was ik het wachten zat en eigenlijk was de wind vervelender dan de regen. Behalve dan als ik hem mee had.
Ik zou niet meer zonder kunnen. Maar ik doe op m'n telefoon dan ook alles behalve bellen eigenlijk, ik hou niet zo van bellenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:20 schreef Phaidra het volgende:
Inderdaad!quote:
Ik hou er ook niet zo van, maar ik krijg mijn moeder al niet aan sms'en, laat staan mobiel internetquote:Op zondag 28 februari 2010 17:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik zou niet meer zonder kunnen. Maar ik doe op m'n telefoon dan ook alles behalve bellen eigenlijk, ik hou niet zo van bellen
Ja, ik ga zo maar aan de wijn denk ikquote:Op zondag 28 februari 2010 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog een stuk carrotcake, kaasjes, pringles...chocolade...en veel wijn!
Doe daar nog maar 1 tegen bij: als je normaal al verslaafd bent aan internetten (en zeker Fokken!), maak dan je borst maar nat als je een iPhone hebt. Uit zelfbescherming wil ik niet zo'n ding. Ik zou er vet onrustig van worden om altijd en overal internet tot m'n beschikking te hebben.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tussenstand: 1 voor, 1 tegen. Hmmm.
Ben al TMobile klant idd en het is tijd mijn abo te verlengen. Heb nu relax sim only 200 min. Die minuten maak ik niet op, dus de i150 lijkt me ideaal. En ze hebben pas hun abonnementsvormen veranderd, volgens mij hebben ze geen flexabo's meer?![]()
Envoor het rennen!!
Maak me gekquote:Op zondag 28 februari 2010 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
ik ben weer opgehouden met bakken. Ik kan echt veel te lekkere koekjes bakken en dat komt omdat ik er nóg meer boter en basterdsuiker indoe dan normaal en dan krijg je van die superknapperige koekjes. En ik kan ze niet handelen.
flex is mij ten zeerste afgeraden door een jongen die bij t mobile werkt. door de opstartkosten, het rekenen van hele minuten, etc. is flex per saldo altijd duurder dan een relax abonnement zei hij...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ben al TMobile klant idd en het is tijd mijn abo te verlengen. Heb nu relax sim only 200 min. Die minuten maak ik niet op, dus de i150 lijkt me ideaal. En ze hebben pas hun abonnementsvormen veranderd, volgens mij hebben ze geen flexabo's meer?![]()
Envoor het rennen!!
http://www.t-mobile.nl/pe(...)act/formulieren.aspxquote:Op zondag 28 februari 2010 17:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Envoor het rennen!!
Wijn en zelfgemaakte pittige hummus met wat kurkuma op olijventoastjesquote:
Voor mij ook, na al het verjaardagsgeweld.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wijn en zelfgemaakte pittige hummus met wat kurkuma op olijventoastjes![]()
Amai amai, het wordt echt balansen na het weekend voor mij
Misschien wel als je veel belt. Maar van je flexabo gaan alle kosten af, dus je staat nooit voor verrassingen en als je vaak in het buitenland bent....... (ben er ooit mee begonnen toen ik zo vaak in Belgie was, maar ook nu vind ik het handig, maar nogmaals: ik ben geen grote beller.)quote:Op zondag 28 februari 2010 17:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
flex is mij ten zeerste afgeraden door een jongen die bij t mobile werkt. door de opstartkosten, het rekenen van hele minuten, etc. is flex per saldo altijd duurder dan een relax abonnement zei hij...
ik wil stiekem ook een iphone... maar ws ga ik heel thrifty een jaartje sim only nemen en nog even doen met deze neukia die niks speciaals kan
hmmm zelfde woord-oorsprong. maar niet hetzelfde.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu weet ik nog niet of er iets af is! Wel jammer. Ik ga er tenminste van uit dat de 106 kg niet klopt![]()
Lijstje
O: dubbele boterham jam
T: peer, mineola
T: minikokosmakroon (is dat een verbastering van macaron?)
L: boterham mosterdkaas, broodje, ene helft rundersalade, andere helft vlokken, mandarijn
T: koffie, gebak
D: boontjes met gebakken aardappeltjes en veggieschijf
T: weet ik nog niet, ben bij mn ma.
Suikerrijke dag vandaag, maar ja.
Ohja, die meet klinkt wel wat voor mij
ik bel ook niet zoveel, maar was met flex altijd tussne de 30 en 50 euro per maand kwijt, met uitschieters naar 80 op vakantie, en nu bij vodafone maak ik geen enkele maand uberhaupt mn hele bundel van 27,50 op...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien wel als je veel belt. Maar van je flexabo gaan alle kosten af, dus je staat nooit voor verrassingen en als je vaak in het buitenland bent....... (ben er ooit ook mee begonnen toen ik zo vaak in Belgie was, maar ook nu vind ik het handig, maar nogmaals: ik ben geen grote beller.)
Ik heb met mijn vorige telefoon (een SE clamshell) 5 jaar gedaan, dus ik mocht weleens.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
flex is mij ten zeerste afgeraden door een jongen die bij t mobile werkt. door de opstartkosten, het rekenen van hele minuten, etc. is flex per saldo altijd duurder dan een relax abonnement zei hij...
ik wil stiekem ook een iphone... maar ws ga ik heel thrifty een jaartje sim only nemen en nog even doen met deze neukia die niks speciaals kan
Hmmm, nou ja, bij mij werkt het perfect. Ligt misschien echt aan de soort beller dat je bent.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bel ook niet zoveel, maar was met flex altijd tussne de 30 en 50 euro per maand kwijt, met uitschieters naar 80 op vakantie, en nu bij vodafone maak ik geen enkele maand uberhaupt mn hele bundel van 27,50 op...
Zekers een mooie stadquote:Op zondag 28 februari 2010 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo maar aan de wijn denk ikheb nog een beetje staan dat op moet
en we hebben gisteren zoutjes gekocht toen we een dagje in Leeuwarden zijn gaan winkelen
(best leuk!! echt een mooie binnenstad, en gezelliger winkelen dan Groningen vind ik)
Weekenden zijn hier wel een redelijk fiasco als het op lijstjes aankomt
Precies, nu kun is het gewoon zoveel minuten/sms en wat je over hebt mag je meenemen. Eerst was het alleen zoveel minuten zonder sms'jes en of er nog wat mee werd genomen weet ik nietquote:Op zondag 28 februari 2010 18:17 schreef conleche het volgende:
Sinds kort is er overigens wel een relax-abo waar je ook onbeperkt alles kan meenemen. Dat was eerst niet. Het fijne weet ik daar niet van, though.
"You should never drink to forget your problems, you should drink to enhance your social skills".quote:Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat onbeperkt meenemen is echt een gratis dooie mus...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:17 schreef conleche het volgende:
Sinds kort is er overigens wel een relax-abo waar je ook onbeperkt alles kan meenemen. Dat was eerst niet. Het fijne weet ik daar niet van, though.
Precies!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
"You should never drink to forget your problems, you should drink to enhance your social skills".
- Barney Gumble
Ik maak het weer op in het buitenland. Een iPhone kost over de 500 euro, dat heb je met een tientje pm teveel niet terugverdiend als je een 2 jarig abo hebt. Alleen als je tevreden bent met een cheapass telefoon, of je telefoon het nog prima doet, dan is een simonly-abo prima.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat onbeperkt meenemen is echt een gratis dooie mus...
Je houdt minuten over omdat je een te groot abonnement hebt. Alsof je dan ineens je minuten wel allemaal gaat opmaken omdat ze meegenomen worden...
Ik heb eens gekeken laatst, ik houd ook weet-niet-hoeveel minuten over. Ik denk dat ik overstap op sim-only en als m'n telefoon dan een keer stuk is koop ik wel een nieuwe die simlock vrij is. Da's goedkoper in mijn geval zelfs als ik maar een jaar met een telefoon zou doen...
Dat "tientje per maand extra" voor een telefoon is best een hoop geld gedurende de looptijd van een beetje telefooncontract...
Ben, here I come! (over een half jaar....)
Dat denk ik wel ja! In principe kan je dan nl ook naar iedere andere aanbieder gaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:36 schreef Phaidra het volgende:
Als je eenmaal een iPhone abo hebt, zou je dan na 2 jaar daar ook een sim-only versie van kunnen nemen? Dat je dus korting krijgt op de prijs? Ik kan er nu niets over terugvinden, maar ze bieden dat abonnement natuurlijk nog geen 2 jaar aan.
Wat vervelend zeg, dan is hij al lang aan het werk onderhand! Ik word zo wel benieuwd wat voor werk je meneer doet, de mijne moet namelijk ook altijd op de slechtste momenten naar het datacentrum. Ik heb daar weleens een valentijnsavond doorgebracht.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:41 schreef Phaidra het volgende:
Hij werd om 8 uur vanochtend uit bed gebeld door iemand van z'n werk omdat er major paniek was en hij naar het datacentre moest. Hij is daar nu dus nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |