Vriendinnen worden? We wonen ook nog op (voor ons tweetjes) wandelafstand van elkaar; ik zie dat het maar een dikke 20km isquote:Op zondag 28 februari 2010 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat Sigme zegt... Precies hetzelfde, fijn dat er meer bestaan
Dat zal wel wat zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 16:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Vriendinnen worden? We wonen ook nog op (voor ons tweetjes) wandelafstand van elkaar; ik zie dat het maar een dikke 20km is.
Ik doe het ook zelden hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zit je nu in de UB?? Wauw
Ik heb bijna mijn volledige scriptieschrijf-tijd geweigerd om in het weekend naar de bieb te gaan of zelfs thuis eraan te werkendiepe bewondering voor bikkels als jij!
Ik zou ook echt niet via zoiets aan vrienden proberen te komen joh... als je straks wat minder tijd kwijt bent met je bestuur kun je toch gewoon eens een keer koffie gaan drinken na college met wat mensen?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
nu lijkt het weer alsof ik op zoek ben naar 20 hartsvrienden/-innen en elke avond iets te doen wil hebben![]()
ben erg op mezelf en vind het heerlijk om thuis te zijn, maar soms ook niet en wil je andere dingen doen en wel je verjaardag willen vieren en niet weten wie je uit zou moeten nodigen om het mee te vieren buiten je familie om, de gastenlijst van je bruiloft bekijken en zien dat de meeste mensen die komen van je vriend zijn (als het om vrienden gaat) en dat soort dingen zijn gewoon erg confronterend als je graag een sociaal leven zou willen hebben..
heb laatst eens gekeken op dat nieuwemensenlerenkennen.nlmaar daar moet je weer best veel geld voor betalen en ik weet niet of ik dat wel wil
ik vind nieuwe mensen niet eng.. ik ouwehoer wel, maar vind het moeilijk om leuk te 'blijven' zodat mensen me nog 's vaker willen zienquote:Op zondag 28 februari 2010 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Mo: ook wel eens gekeken daar, en dat is ook wat mij tegenhoud. En ik vind nieuwe mensen ook wel een beetje eng![]()
Ook dat ja... ik kan dan ook veel beter opschieten met mannen. Ben echt verdomde bot in het echte levenquote:Op zondag 28 februari 2010 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind nieuwe mensen niet eng.. ik ouwehoer wel, maar vind het moeilijk om leuk te 'blijven' zodat mensen me nog 's vaker willen zienen daar schort 't 'm in
mijn botte en harde humor zijn niet overal echt gangmakers
Ik vind dat juist wel lollig. Ik ouwehoer zodra ik op mn gemak ben.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind nieuwe mensen niet eng.. ik ouwehoer wel, maar vind het moeilijk om leuk te 'blijven' zodat mensen me nog 's vaker willen zienen daar schort 't 'm in
mijn botte en harde humor zijn niet overal echt gangmakers
Tot een paar jaar terug?!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik was tot een paar jaar terug ook best bot. Een vriend van Mark wilde op een gegeven moment niet meer met hem afspreken als ik er ook bij wasEn zijn ouders zeiden ook wel eens dat ik een onaardige opmerking maakte, terwijl ik echt maar een beetje aan het dollen was
.
Hahahaha idd!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:53 schreef Laureline het volgende:
Ik vind sigme en uniekhoorn een goed koppelIk zie ze zo uren over de hei zwalken, samen mopperen op vanalles en daarna een enorme groentemaaltijd met lamsvlees verorberen. Alleen het looptempo kan natuurlijk een probleem worden: sigme rent en uniekhoorn wandelt.
quote:En als ik even verder ga koppelen: bij DAD zou volgens mij goed een juist helemaal tegenovergestelde vriendin passen: ik vind haar altijd een soort juffrouw Engel, dan zou er nog een mevrouw Bulstronk bij moeten. Iemand als SHE ofzo, maar zo'n type is er niet meer hier.
Precies, ik ook. Jammer genoeg is daar de eerste keer meestal een wijntje voor nodigquote:Op zondag 28 februari 2010 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel lollig. Ik ouwehoer zodra ik op mn gemak ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |