quote:Op zondag 28 februari 2010 16:53 schreef Laureline het volgende:
Ik vind sigme en uniekhoorn een goed koppelIk zie ze zo uren over de hei zwalken, samen mopperen op vanalles en daarna een enorme groentemaaltijd met lamsvlees verorberen. Alleen het looptempo kan natuurlijk een probleem worden: sigme rent en uniekhoorn wandelt.
En als ik even verder ga koppelen: bij DAD zou volgens mij goed een juist helemaal tegenovergestelde vriendin passen: ik vind haar altijd een soort juffrouw Engel, dan zou er nog een mevrouw Bulstronk bij moeten. Iemand als SHE ofzo, maar zo'n type is er niet meer hier.
Ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 16:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Precies, ik ook. Jammer genoeg is daar de eerste keer meestal een wijntje voor nodig
Hihihihihihi en dan samen heel hard gaan brullen zodra we teut zijn, ik zie het al voor mequote:
Hahahaha! Nou, klinkt reuze gezelligquote:Op zondag 28 februari 2010 17:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihihihi en dan samen heel hard gaan brullen zodra we teut zijn, ik zie het al voor me
Nee hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey stiekeme meelezert. Je meent toch niet serieus dat ik bot ben?
.
Ik ben fier op u.quote:
Niet dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahahaha! Nou, klinkt reuze gezellig
Tsk. Ik kan ook heel goed wandelen. Laatste wandeling naar station: 10,6 km, om de trein van 6uur te halen om om 7uur op kantoor te zijn: 6,6km/uquote:Op zondag 28 februari 2010 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Neen
Jezus, LaurelieneDan ik de hele tijd:'Sigme, wacht even, Sigme, wacht even niet zo snehel"
Als dat brullen is, meebrullen met foute muziek: ja. Als het meer in de betekenis is van heel hard janken: nee.quote:
Brullen in de zin van dat eerste en heel hard praten en lachen over foute dingenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dat brullen is, meebrullen met foute muziek: ja. Als het meer in de betekenis is van heel hard janken: nee.
O. je klinkt altijd zo lief voor je nichtjes en je vriend en iedereen, en dan die taarten nog...als ik een eenzaam hoogbegaafd meisje van 7 jaar was met afschuwelijke ouders die eindelijk gevlucht waren zou ik jou dolgraag als moeder willenquote:Op zondag 28 februari 2010 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Ik had het niet zo op SHE, eigenlijk.. En ik ben heel benieuwd waar jij vandaan haalt dat ik een soort juffrouw Engel ben.
.
Waar kan ik me aanmelden?!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Een bezat-meet voor de social retards, klinkt ideaal.
In dat geval... *agenda trektquote:Op zondag 28 februari 2010 17:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Brullen in de zin van dat eerste en heel hard praten en lachen over foute dingenBen ik heeeel goed in
Drank helpt mij meestal wel door alle sociale problemen heen!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Een bezat-meet voor de social retards, klinkt ideaal.
quote:
Ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het nog een echt goed idee ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |