quote:Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen idee Sigme, denk wel een lekker stevig tempo
Mijn lijstje wordt er neit beter op, heb al 150 gram paprikachips op, straks nog zelgemaakte kipshoarma en zit nu zelfgemaakt brood in de oven.
Gisteren hadden we nog: worst, bitterballen, quiche, kaas, haring, minisnacks en 30 biertjes ofzo
Oh ja. Met drank op maak ik wel vrienden. Voor zolang als het duurtquote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Drank helpt mij meestal wel door alle sociale problemen heen!
Ik denk dat ik dit maar op ga vatten als een compliment.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
O. je klinkt altijd zo lief voor je nichtjes en je vriend en iedereen, en dan die taarten nog...als ik een eenzaam hoogbegaafd meisje van 7 jaar was met afschuwelijke ouders die eindelijk gevlucht waren zou ik jou dolgraag als moeder willenEn je lijkt er natuurlijk op (voorzover je een tekening van Quentin Blake kan vergelijken met een meetfoto
)
Dille chips klinkt heel lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:
ha! de e-mail met schrijf samples is verstuurd. Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren voordat ik een antwoord krijg!
Ik geniet nu echt van m'n chips! ik heb pringles dille chips, en die zijn echt lekker! Het is zo belachelijk, alle zakken chips hier zit minstens 300 gram in, en dat wil ik helemaal niet, zoveel. Pringles was de kleinste hoeveelheid chips die ik kon kopen.
Ik heb ook een klein flesje cola gekocht. Goed he?
Gelukkig is het daar (zweden) allemaal een stuk minder te betalen, je koopt daarom misschien ook minder snacks?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:
ha! de e-mail met schrijf samples is verstuurd. Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren voordat ik een antwoord krijg!
Ik geniet nu echt van m'n chips! ik heb pringles dille chips, en die zijn echt lekker! Het is zo belachelijk, alle zakken chips hier zit minstens 300 gram in, en dat wil ik helemaal niet, zoveel. Pringles was de kleinste hoeveelheid chips die ik kon kopen.
Ik vind het echt een ontzettend goede typeringquote:Op zondag 28 februari 2010 17:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
O. je klinkt altijd zo lief voor je nichtjes en je vriend en iedereen, en dan die taarten nog...als ik een eenzaam hoogbegaafd meisje van 7 jaar was met afschuwelijke ouders die eindelijk gevlucht waren zou ik jou dolgraag als moeder willenEn je lijkt er natuurlijk op (voorzover je een tekening van Quentin Blake kan vergelijken met een meetfoto
)
Is het niet waardquote:Op zondag 28 februari 2010 17:20 schreef Phaidra het volgende:
Kunnen mensen met een iPhone me even vertellen of zo'n toestel het waard is om mijn maandelijkse abonnementskosten te verdubbelen?? En - heel erg jaren '90, i know - kan je er ook goed mee bellen?
meldt!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Een bezat-meet voor de social retards, klinkt ideaal.
ik merk langzamerhand dat ik de behoefte ook niet meer zo heb. Alleen op dagen als vandaag, die wat katerig zijn vind ik snacken heerlijk. En dan mag het ook wel eens van mezelf.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gelukkig is het daar (zweden) allemaal een stuk minder te betalen, je koopt daarom misschien ook minder snacks?
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:
Hier is het nog mooi en rustig..quote:Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meldt!
en het is hier echt noodweer nu!regen komt horizontaal voorbij!
Syrena? Staat je flat nog?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:24 schreef Syrena het volgende:
En het waait hier heel erg en ik ben een beetje doodsbenauwd dat dalijk de boom voor de flat op m'n balkon ligt
ik zal voor je duimen dat je snel een positief antwoord krijgtquote:Op zondag 28 februari 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:
Ja! Maar het waait nog steeds. Bleh.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier is het nog mooi en rustig..
[..]
Syrena? Staat je flat nog?
beide. Besloten wat nieuws te schrijven, gedaan...maar besloten dat het oude beter is...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed dat het verstuurd is Nynke!Heb je uiteindelijk toch iets nieuws geschreven, of dat oude gestuurd?
meldtquote:Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Een bezat-meet voor de social retards, klinkt ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |