abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 17:11:11 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78557553
Geen idee Sigme, denk wel een lekker stevig tempo

Mijn lijstje wordt er neit beter op, heb al 150 gram paprikachips op, straks nog zelgemaakte kipshoarma en zit nu zelfgemaakt brood in de oven.

Gisteren hadden we nog: worst, bitterballen, quiche, kaas, haring, minisnacks en 30 biertjes ofzo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78557569
Mennnn, het stormt hier echt. Het idee dat ik morgen vrij ben is dan echt heeeeerlijk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 28 februari 2010 @ 17:12:13 #228
236335 neen
schone schijn
pi_78557583
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen idee Sigme, denk wel een lekker stevig tempo

Mijn lijstje wordt er neit beter op, heb al 150 gram paprikachips op, straks nog zelgemaakte kipshoarma en zit nu zelfgemaakt brood in de oven.

Gisteren hadden we nog: worst, bitterballen, quiche, kaas, haring, minisnacks en 30 biertjes ofzo
het lijkt niet wat het is
pi_78557728
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef Laureline het volgende:

[..]

Drank helpt mij meestal wel door alle sociale problemen heen!
Oh ja. Met drank op maak ik wel vrienden. Voor zolang als het duurt .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 februari 2010 @ 17:16:01 #230
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78557738
ha! de e-mail met schrijf samples is verstuurd. Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren voordat ik een antwoord krijg!

Ik geniet nu echt van m'n chips! ik heb pringles dille chips, en die zijn echt lekker! Het is zo belachelijk, alle zakken chips hier zit minstens 300 gram in, en dat wil ik helemaal niet, zoveel. Pringles was de kleinste hoeveelheid chips die ik kon kopen.

Ik heb ook een klein flesje cola gekocht. Goed he?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78557828
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:05 schreef Laureline het volgende:

[..]

O. je klinkt altijd zo lief voor je nichtjes en je vriend en iedereen, en dan die taarten nog...als ik een eenzaam hoogbegaafd meisje van 7 jaar was met afschuwelijke ouders die eindelijk gevlucht waren zou ik jou dolgraag als moeder willen En je lijkt er natuurlijk op (voorzover je een tekening van Quentin Blake kan vergelijken met een meetfoto )
Ik denk dat ik dit maar op ga vatten als een compliment. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78557891
Kunnen mensen met een iPhone me even vertellen of zo'n toestel het waard is om mijn maandelijkse abonnementskosten te verdubbelen?? En - heel erg jaren '90, i know - kan je er ook goed mee bellen?
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 28 februari 2010 @ 17:20:44 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78557906
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:
ha! de e-mail met schrijf samples is verstuurd. Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren voordat ik een antwoord krijg!

Ik geniet nu echt van m'n chips! ik heb pringles dille chips, en die zijn echt lekker! Het is zo belachelijk, alle zakken chips hier zit minstens 300 gram in, en dat wil ik helemaal niet, zoveel. Pringles was de kleinste hoeveelheid chips die ik kon kopen.

Dille chips klinkt heel lekker
pi_78557924
quote:

Gelukkig is het daar (zweden) allemaal een stuk minder te betalen, je koopt daarom misschien ook minder snacks?
pi_78557939
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:05 schreef Laureline het volgende:

[..]

O. je klinkt altijd zo lief voor je nichtjes en je vriend en iedereen, en dan die taarten nog...als ik een eenzaam hoogbegaafd meisje van 7 jaar was met afschuwelijke ouders die eindelijk gevlucht waren zou ik jou dolgraag als moeder willen En je lijkt er natuurlijk op (voorzover je een tekening van Quentin Blake kan vergelijken met een meetfoto )
Ik vind het echt een ontzettend goede typering

OK, ik heb echt gierende baklust. wat zal ik maken? Macarons 2.0? Ik wil eigenlijk sticky toffee puding maken, maar het zeikt van de regen en ik heb geen zin om naar de carrefour te gaan voor dadels
  zondag 28 februari 2010 @ 17:21:44 #236
236335 neen
schone schijn
pi_78557943
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:20 schreef Phaidra het volgende:
Kunnen mensen met een iPhone me even vertellen of zo'n toestel het waard is om mijn maandelijkse abonnementskosten te verdubbelen?? En - heel erg jaren '90, i know - kan je er ook goed mee bellen?
Is het niet waard
het lijkt niet wat het is
pi_78557952
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Een bezat-meet voor de social retards, klinkt ideaal.
meldt!

en het is hier echt noodweer nu! regen komt horizontaal voorbij!
Ja doei.
  zondag 28 februari 2010 @ 17:22:26 #238
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78557977
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Gelukkig is het daar (zweden) allemaal een stuk minder te betalen, je koopt daarom misschien ook minder snacks?
ik merk langzamerhand dat ik de behoefte ook niet meer zo heb. Alleen op dagen als vandaag, die wat katerig zijn vind ik snacken heerlijk. En dan mag het ook wel eens van mezelf.
pi_78557983
quote:

Zowel het versturen van je schrijfsels (heb je nog een nieuw journalistiek stuk geschreven?) als de rest van je post! Pringles dille, die heb ik hier nog niet gezien! *stopt vingers in oren*
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78558028
Goed dat het verstuurd is Nynke! Heb je uiteindelijk toch iets nieuws geschreven, of dat oude gestuurd?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78558082
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

meldt!

en het is hier echt noodweer nu! regen komt horizontaal voorbij!
Hier is het nog mooi en rustig..
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:24 schreef Syrena het volgende:
En het waait hier heel erg en ik ben een beetje doodsbenauwd dat dalijk de boom voor de flat op m'n balkon ligt
Syrena? Staat je flat nog?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78558087
Ze zijn hier al de hele dag aan het boren
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78558101
quote:

ik zal voor je duimen dat je snel een positief antwoord krijgt
Ja doei.
  zondag 28 februari 2010 @ 17:27:57 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78558166
Hier spookt het al de hele dag Maar wind trekt nu wel aan.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78558235
het is echt erg hier vind 't wel gezellig
Ja doei.
pi_78558258
Hier waait het flink en het is buiten vies nat en grijs. Ik heb maar kaarsjes aangestoken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78558267
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Hier is het nog mooi en rustig..
[..]

Syrena? Staat je flat nog?
Ja! Maar het waait nog steeds. Bleh.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78558271
Ah vrienden. Eerste jaar van de uni voelde ik me vrij alleen. Studiegenoten lagen me niet echt en met middelbare school had ik zo goed als geen contact meer. Heb geen behoefte aan veel mensen/vrienden (jaartje gehad en toen heel snel met vereniging gestopt omdat veel sociale contacten mij meer energie kosten dan opleveren). Nu spreken we ongeveer 1x per maand af met het groepje van de middelbare school (deel woont andere kant van het land). Wat bijna allemaal jongens zijn, en ook vrienden van mijn vriend. Heb ook nog 2 meiden buiten die groep waar ik leuk mee kan praten, en dat is het wel . Helemaal perfect voor mij. Wat wel inhoudt dat ik me wat afzijdig hou van studiegenoten: al die borrels zijn veel te druk en ik ga liever sporten op dat tijdstip. Wel opvallend, pas na het eerste jaar ben ik opeens een wat socialer dier geworden, kreeg ik behoefte aan menselijk contact. Heel apart.

Mijn achternichtje werd vandaag gedoopt en ze is zo lief en klein .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 28 februari 2010 @ 17:32:05 #249
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78558307
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed dat het verstuurd is Nynke! Heb je uiteindelijk toch iets nieuws geschreven, of dat oude gestuurd?
beide. Besloten wat nieuws te schrijven, gedaan...maar besloten dat het oude beter is...
pi_78558408
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Een bezat-meet voor de social retards, klinkt ideaal.
meldt ik ben dan wel geen social retard (vind ik zelf) maar ik ben óók gezellig hoor! en wel benieuwd naar jullie allemaal...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')