abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78564134
Polentakoekjes: check, amandelkoekjes: in de oven, STP: in voorbereiding
pi_78564384
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef Rituals het volgende:

[..]

Netjes! Volgens het Nibud geven een man + vrouw (die samen wonen) samen 362,70 euro uit aan voeding per maand.

Wat geef je nu uit?
Soms 10 euro, soms 20-25, heel soms meer, maar dan zit er waspoeder bij ofzo. Ik eet in het weekend vaak bij mijn ouders en ik eet heel erg weinig vlees. Wel boterhamvlees
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 28 februari 2010 @ 20:37:05 #78
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78565132
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee dat is te ver weg en mn broertje heeft al wel een Lowlands kaartje .

@Rituals: teveel deadlines deze week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje! Succes!
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:38:00 #79
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78565179
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Soms 10 euro, soms 20-25, heel soms meer, maar dan zit er waspoeder bij ofzo. Ik eet in het weekend vaak bij mijn ouders en ik eet heel erg weinig vlees. Wel boterhamvlees
Knap! Ik eet ook (bijna) geen vlees, maar ben wel bijna alle weekenden in Nijmegen. Maar ik zou het dus makkelijk moeten kunnen redden met 40 euro per week merk ik al .
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:45:18 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78565550
Bonjour! Verjaardag van schoonzus weer overleefd

Chicoooo! Laat je maar goed knuffelen door je vriendje

CF: IK HEB EEN VIJZEL! Ik heb de oude van mn mams gekregen, zo'n donker stenen gevaarte! *voelt zich stoer* En ik wil die polentakoekjes van prinseszondererwt ook proberen! Ben er afgelopen weekend nog niet aan toegekomen, maar het concept leek me lekker. Gebruik je dan de kant-en-klare polenta of het maismeel?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78565758
Mededelingen over mijn sexleven doe ik niet, daarom maar een Lijstje!
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: roerei met brood
T: boterham pindakaas
D: sperciebonen en vegetarische balletjes
T: halve reep caramelchocola, 2 crackers filet americain, 2 grote glazen witte wijn, halve zak Chili chips, bak kwark met vanilleyoghurt, advokaateitjes
Wel nog 5 km gerend in de regen Het gaat langzaam de goede kant weer op ( na die laatste T dat gewoon nog serieus menen!)
  zondag 28 februari 2010 @ 20:49:18 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78565788
Zo. Morgen weer gezonde keuzes. Vandaag geleefd op pringles, drop, chocolade, en wijn. Oh en 2 boterhammen en een bak kwark.

Komende dagen ff streng en dan Brugge .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 28 februari 2010 @ 20:57:06 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78566273
wat gaan jullie snel. Lang leve de storm.

Eigenlijk wil ik overal op reageren, maar dat is natuurlijk wel een beetje mosterd na de maaltijd. In ieder geval vind ik de iPhone niet zo geweldig (ik ben niet zo#n Applefan ), maar heb ik wel een vergelijkbare telefoon. En nog een voor in Duitsland. In D met een totaal flat-abo en in NL een flexabo.

Wat betreft vrienden: ik leg heel makkelijk contact en de meeste mensen vinden mij ook wel leuk, tot ze me wat beter leren kennen. Dan vinden ze me wat vreemd. Niet erg, want ik heb het eigenlijk niet zo op mensen. Het liefst ben ik alleen. Ga ook het liefst alleen op vakantie.
Aan de andere kant zat ik vroeger wel heel graag in de kroeg en heb ik ontzettend veel kennissen, maar ik heb ze gewoon niet nodig. Sterker nog, ik vind mensen over het algemeen alleen maar erg vermoeiend.
Al met al heb ik nog twee heel erg goede vrienden, rond de 10 goede kennissen en ontelbaar veel mensen bij wie ik rustig een kopje koffie ga drinken of mee de kroeg in zal gaan. Hoef ze alleen niet thuis te hebben
Gelukkig is mijn man zo mogelijk nog antisocialer dan ik

Daglijst
o. yoghurt met aardbeien
t. banaan
s. 30 minuten stepper
l. glas wijn, kip uit de oven, venkel in witte wijn gestoofd + profiterolles met slagroom
t. geslapen vanwege algemene brakheid
d. een 8e deel van een spaghetti-omelet + een halve gebakken camenbert + gemengde salade

En mijn haar is veel te donker Alweer. Wanneer leer ik nou eens dat ik niet zelf mijn haar moet verven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:59:15 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78566406
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:57 schreef Merel het volgende:
En zo hard zoenen dat je het door deuren heen kan horen is wel, uh, overdreven, met name als je huisgenoten hebt. Ik hou sowieso niet van publieke tekenen van affectie. Word ik jaloers van.
Hahaha, ik ben ook zo'n mopperende unhappy single die elke keer als ze een stel voor haar neus ziet zoenen of klef doen denkt: "Moet dat nou? ", maar intussen zou ik zelf precies hetzelfde doen .

Laatst in de trein had ik ook zicht op een klef stelletje. Toen heb ik een ander plekje opgezocht .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 28 februari 2010 @ 20:59:27 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78566420
Wat is een spaghetti omelet??

Heb vandaag zoveel gegeten, ben er een beetje in paniek van

* uniekhoorn neemt een kom warme chocomelk als troost

Weltrusten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 28 februari 2010 @ 21:00:34 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78566482
Oh en mo. Dat van die vrijgezellenavond zou ik me maar niet te druk om maken. Vrijgezellenavonden zijn stom.
En het voordeel van weinig mensen van vroeger kennen is dat je met een schone lei kunt beginnen. Je draagt geen bagage van vroeger mee en iedereen ziet alleen de leuke persoon die je nu bent in plaats van de schimmen uit het verleden.
  zondag 28 februari 2010 @ 21:01:35 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78566543
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is een spaghetti omelet??

Heb vandaag zoveel gegeten, ben er een beetje in paniek van

* uniekhoorn neemt een kom warme chocomelk als troost

Weltrusten
Spaghetti van gisteren met diverse groente en spekjes en eieren en melk en daar een omelet van gebakken.

Wat betreft het eten. Dat kan jij toch wel hebben? Niet druk om maken
  zondag 28 februari 2010 @ 21:32:06 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78568398
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ook!

Ben met nummer 2 bezig
En daarbij mn lijstje van vandaag:
O: boterham met hagelslag, geroosterde boterham met gekookt eitje en kaas, cappuccino
T: kwark met jam
L: boterham met hagelslag (ik had geen hagelslag moeten kopen )
T: handje zoutjes, wijntje
D: verse gevulde pasta (tomaat&mozzarella) met goedgevulde tomatensaus (paprika en courgette)
T: klein beetje ijs
T: wijn
pi_78568677
Tvp. Ik ben nog steeds niet helemaal klaar met het weekmenu. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 28 februari 2010 @ 21:48:01 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78569433
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Ik ben nog steeds niet helemaal klaar met het weekmenu. .
Ik ben benieuwd! Ik lees alle weekmenu's altijd voor inspiratie!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78569490
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! Ik lees alle weekmenu's altijd voor inspiratie!
Oh, ik post ze eigenlijk zelden nog, maar ik zal deze keer een uitzondering voor je maken! .
  zondag 28 februari 2010 @ 21:48:58 #92
236335 neen
schone schijn
pi_78569499
Ik ga vanaf morgen ook weer normaal proberen te doen wel weer 3x lopen volgende week!
het lijkt niet wat het is
  zondag 28 februari 2010 @ 21:50:31 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78569616
Ik denk dat ik ook maar eens moet proberen om zo'n weekmenu te maken, ik heb er altijd zo'n schijthekel aan om elke dag te moeten verzinnen wat ik ga koken Maar je moet je er natuurlijk wel netjes aan houden, anders zit je ook weer met spullen die op moeten enzo.
pi_78570214
Je eraan houden is niet moeilijk als je alles voor je weekmenu al in huis hebt en voor iets nieuws nog naar de winkel moet. Dagen omwisselen doe ik wel vaak, je moet je alleen aanwennen om goed op houdbaarheidsdata te letten want dat ging hier in het begin nog weleens mis.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78570217
hoi! zingen was tof, ik doe niet aan weekmenu's maar heb in de praktijk altijd gewoon voor minimaal een week vlees en vis in de vriezer, groente pak ik als eerste wat t eerste slecht wordt, en aardappel pasta en rijst altijd in de kast, net al;s benodigdheden voor sausjes en kruiden enzo... daarmee vermaak ik me wel - bedenk meestal de avond tevoren wat ik ga eten..

morgen eet ik wok van de afhaalwok, want rennen van therapie naar logopedie naar koor...

en ik wilde nog meer zeggen maar ben t alweer vergeten...
Kwak
  zondag 28 februari 2010 @ 22:01:05 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78570279
Bedtijd Trusten ladies, en neen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78570694
hoi! Wat hebben jullie veel gepost! Ik ben niet helemaal bijgelezen...

Maar wel weer thuis van m'n weekendje Groningen en ik heb heel lekker gegeten (oa spare-ribs bij de Kleine Groote van DaD ), me verbaast over de lage prijzen van het eten en drinken in vergelijking met A'dam, en heel erg genoten van mijn oude stadje en de gemoedelijke stadjers (dus LadyBlack, ik zou gewoon blijven tot 2013 en je niets aantrekken van wat anderen zeggen! - zo ver ben ik ongeveer met bijlezen )

Nu weer fijn met meneer ijshockey kijken, ik ga de OS best een beetje missen
pi_78570738
wijn

Ja doei.
  zondag 28 februari 2010 @ 22:16:26 #99
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78571062
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef anna82 het volgende:

Maar wel weer thuis van m'n weekendje Groningen en ik heb heel lekker gegeten (oa spare-ribs bij de Kleine Groote van DaD ), me verbaast over de lage prijzen van het eten en drinken in vergelijking met A'dam, en heel erg genoten van mijn oude stadje en de gemoedelijke stadjers (dus LadyBlack, ik zou gewoon blijven tot 2013 en je niets aantrekken van wat anderen zeggen! - zo ver ben ik ongeveer met bijlezen )

Ik had een heel lief mailtje van mn vriendin , met excuses dat ze zo fel was geweest, en dat ze ook wel wist dat andere mensen misschien minder op hun carrière gericht waren dan zij, en dat ze wel snapte dat ik samen met mn vriend beslissingen moest nemen. En dat zij nu ook maar in Enschede zit waar ze helemaal niet wil zitten, zonder vriendinnen, alleen maar vanwege een baan

Dus ik heb net een heel lange mail teruggeschreven, met alle overwegingen nog eens onder elkaar. Fijn voor mezelf en goed voer voor als we elkaar weer zien

* LB tevreden wijntje verder drinkt
pi_78571398
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef anna82 het volgende:

Ik had je de spare ribs nog aan willen raden maar was dat vergeten, maar het is niet nodig geweest zie ik. . Leuk dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')