Soms 10 euro, soms 20-25, heel soms meer, maar dan zit er waspoeder bij ofzo. Ik eet in het weekend vaak bij mijn ouders en ik eet heel erg weinig vlees. Wel boterhamvleesquote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Netjes! Volgens het Nibud geven een man + vrouw (die samen wonen) samen 362,70 euro uit aan voeding per maand.
Wat geef je nu uit?
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat is te ver weg en mn broertje heeft al wel een Lowlands kaartje.
@Rituals: teveel deadlines deze week.Jeetje! Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Knap! Ik eet ook (bijna) geen vlees, maar ben wel bijna alle weekenden in Nijmegen. Maar ik zou het dus makkelijk moeten kunnen redden met 40 euro per week merk ik alquote:Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Soms 10 euro, soms 20-25, heel soms meer, maar dan zit er waspoeder bij ofzo. Ik eet in het weekend vaak bij mijn ouders en ik eet heel erg weinig vlees. Wel boterhamvlees
Hahaha, ik ben ook zo'n mopperende unhappy single die elke keer als ze een stel voor haar neus ziet zoenen of klef doen denkt: "Moet dat nou?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:57 schreef Merel het volgende:
En zo hard zoenen dat je het door deuren heen kan horen is wel, uh, overdreven, met name als je huisgenoten hebt. Ik hou sowieso niet van publieke tekenen van affectie. Word ik jaloers van.
Spaghetti van gisteren met diverse groente en spekjes en eieren en melk en daar een omelet van gebakken.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is een spaghetti omelet??
Heb vandaag zoveel gegeten, ben er een beetje in paniek van
* uniekhoorn neemt een kom warme chocomelk als troost
Weltrusten
En daarbij mn lijstje van vandaag:quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Ik ben nog steeds niet helemaal klaar met het weekmenu..
Oh, ik post ze eigenlijk zelden nog, maar ik zal deze keer een uitzondering voor je maken!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!Ik lees alle weekmenu's altijd voor inspiratie!
Ik had een heel lief mailtje van mn vriendinquote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef anna82 het volgende:
hoi! Wat hebben jullie veel gepost!Ik ben niet helemaal bijgelezen...
Maar wel weer thuis van m'n weekendje Groningen en ik heb heel lekker gegeten (oa spare-ribs bij de Kleine Groote van DaD), me verbaast over de lage prijzen van het eten en drinken in vergelijking met A'dam, en heel erg genoten van mijn oude stadje en de gemoedelijke stadjers (dus LadyBlack, ik zou gewoon blijven tot 2013 en je niets aantrekken van wat anderen zeggen! - zo ver ben ik ongeveer met bijlezen
)
Nu weer fijn met meneer ijshockey kijken, ik ga de OS best een beetje missen
Ik had je de spare ribs nog aan willen raden maar was dat vergeten, maar het is niet nodig geweest zie ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef anna82 het volgende:
hoi! Wat hebben jullie veel gepost!Ik ben niet helemaal bijgelezen...
Maar wel weer thuis van m'n weekendje Groningen en ik heb heel lekker gegeten (oa spare-ribs bij de Kleine Groote van DaD), me verbaast over de lage prijzen van het eten en drinken in vergelijking met A'dam, en heel erg genoten van mijn oude stadje en de gemoedelijke stadjers (dus LadyBlack, ik zou gewoon blijven tot 2013 en je niets aantrekken van wat anderen zeggen! - zo ver ben ik ongeveer met bijlezen
)
Nu weer fijn met meneer ijshockey kijken, ik ga de OS best een beetje missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |