Ik denk dat ik m'n iPhone ook een stuk minder zou gebruiken als ik niet zo veel in de trein zat! En wat voor mij heel handig is, ik kan niet bij gmail op m'n werk, dus dan is internet op je telefoon wel makkelijk, helemaal als je zo'n push-berichtje krijgt zodra je mail hebt.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:21 schreef Phaidra het volgende:
Het lijkt me gewoon heel handig om snel informatie op te kunnen zoeken en saaie tijd te vullen in de trein enzo.
ja, ik ook. En hij weet net zo goed als ik dat dit huis vrij gehorig is. Ik kan hun conversatie bijna woord tot woord verstaan. En elke keer als ze dan niet praten word ik nog ongemakkelijker!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:57 schreef Merel het volgende:
En zo hard zoenen dat je het door deuren heen kan horen is wel, uh, overdreven, met name als je huisgenoten hebt. Ik hou sowieso niet van publieke tekenen van affectie. Word ik jaloers van.
Ik ben de afgelopen jaren veel te weinig op vakantie gegaan. Vorige zomer voor het eerst weer sinds eeuwen. En toen heb ik me voorgenomen er weer veel vaker even tussenuit te gaan. Ontspannen is goedquote:Op zondag 28 februari 2010 18:59 schreef Rituals het volgende:
Wat leuk Merel! Daar word ik nu jaloers van. Zoveel mensen in dit topic hebben allemaal leuke tripjes in het vooruitzicht. Heerlijk!
WTF?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef neen het volgende:
Langslopen en een dikke scheet laten jeweets
Als ze luidruchtig aan het zoenen zijn op de bankquote:
Hier hetzelfdequote:Op zondag 28 februari 2010 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier waait het flink en het is buiten vies nat en grijs. Ik heb maar kaarsjes aangestoken.
Heel goed voornemen! Dublin lijkt me erg mooi trouwens! Ben er nooit geweest, maar hoor er goede verhalen over.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren veel te weinig op vakantie gegaan. Vorige zomer voor het eerst weer sinds eeuwen. En toen heb ik me voorgenomen er weer veel vaker even tussenuit te gaan. Ontspannen is goed
Wat leuk zeg!!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n iPhone ook een stuk minder zou gebruiken als ik niet zo veel in de trein zat! En wat voor mij heel handig is, ik kan niet bij gmail op m'n werk, dus dan is internet op je telefoon wel makkelijk, helemaal als je zo'n push-berichtje krijgt zodra je mail hebt.
Net met m'n beste vriend afgesproken dat we in april 5 dagen Dublin gaan doen
Subtielquote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef neen het volgende:
[..]
Als ze luidruchtig aan het zoenen zijn op de bankdan houden ze wel op. Of net als in films zo er tussenin gaan zitten
Nou ja, laat ze toch. Zet zelf een muziekje op. Het is een beginnende romance!!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef neen het volgende:
[..]
Als ze luidruchtig aan het zoenen zijn op de bankdan houden ze wel op. Of net als in films zo er tussenin gaan zitten
De keuken en woonkamer zijn open. Dus elke keer als ik m'n kamer uitstap word ik er mee geconfronteerd. Als de keuken dicht was en ik het niet hoefde te zien, geen probleem. Maar nu vind ik het erg storend. Maar goed, misschien houd het na een tijdje wel op.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, laat ze toch. Zet zelf een muziekje op. Het is een beginnende romance!!
De vriend waarmee ik ga is weer bevriend met iemand die oorspronkelijk uit Dublin komt en die genoeg leuke dingen daar weet en ook wel eens even zou rondkijken voor goedkoop verblijf. Het zou me dus niks verbazen als we de week bij één of andere oudtante in de logeerkamer doorbrengenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:
Heel goed voornemen! Dublin lijkt me erg mooi trouwens! Ben er nooit geweest, maar hoor er goede verhalen over.
Da's juist leuk!! Locals contact!!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
[..]
De vriend waarmee ik ga is weer bevriend met iemand die oorspronkelijk uit Dublin komt en die genoeg leuke dingen daar weet en ook wel eens even zou rondkijken voor goedkoop verblijf. Het zou me dus niks verbazen als we de week bij één of andere oudtante in de logeerkamer doorbrengenKan bijna niet wachten tot het zo ver is!
In het streng katholieke Eire moet je dan wel even zeggen dat je getrouwd bent, anders niet op één kamer hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
[..]
De vriend waarmee ik ga is weer bevriend met iemand die oorspronkelijk uit Dublin komt en die genoeg leuke dingen daar weet en ook wel eens even zou rondkijken voor goedkoop verblijf. Het zou me dus niks verbazen als we de week bij één of andere oudtante in de logeerkamer doorbrengenKan bijna niet wachten tot het zo ver is!
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef neen het volgende:
Langslopen en een dikke scheet laten jeweets
Super leuk! Goedkoop en door de locals krijg je echt een goed beeld van Dublin!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan zijn we toch gewoon broer en zus?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef Adelante het volgende:
In het streng katholieke Eire moet je dan wel even zeggen dat je getrouwd bent, anders niet op één kamer hoor
40 euro als in booschappen only? of ook benzine en andere zakenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:18 schreef Rituals het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen 40 euro ga pinnen en daar moet ik het de hele week mee doen! Voor mijn doen is dat weinig (), maar ik ga ervoor zorgen dat ik het red!
Volgens het nibud zou iemand van mijn leeftijd en situatie (eenpersoonshuishouden) namelijk rond moeten komen van 40 euro per week.
En ik ga al mijn uitgaven bijhouden in een kasboekje. Ik heb er eigenlijk wel zin in.
Ik heb het in een excelbestandje gedaan. Wel zo handig.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:18 schreef Rituals het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen 40 euro ga pinnen en daar moet ik het de hele week mee doen! Voor mijn doen is dat weinig (), maar ik ga ervoor zorgen dat ik het red!
Volgens het nibud zou iemand van mijn leeftijd en situatie (eenpersoonshuishouden) namelijk rond moeten komen van 40 euro per week.
En ik ga al mijn uitgaven bijhouden in een kasboekje. Ik heb er eigenlijk wel zin in.
Volgens het nibud kost voeding voor een vrouw van 14-65 jaar 5,81 euro per dag. Dus dan kom ik uit op 40 euro per week.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
40 euro als in booschappen only? of ook benzine en andere zaken
Lijkt me heel handig! Maar ik gebruik nooit excel, is dat lastig?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het in een excelbestandje gedaan. Wel zo handig.
Nee hoor, als ik het kan.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lijkt me heel handig! Maar ik gebruik nooit excel, is dat lastig?
Heel graag!!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik het kan.Zal ik je een voorbeeld van de mijne PMen??
Je moet dus eigenlijk een vriend zoeken die jou assisteert en een auto heeft. Gaat je lukken.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef loveli het volgende:
Ik heb geen iPhone, geen vriendinnen, geen sociaal leven en geen Excel. Wel een gat in m'n hand, weinig tijd en werk in het weekend. The Great Gatsby vond ik meer dan vijftien jaar geleden depressiviteit in een kaftje en eigenlijk moet ik ook een kasboek gaan bijhouden. En een agenda. En een huishoudschema. Verder heb ik een personal assistent nodig. En een vriend. En een auto.
Ben weer weg, moet ergens crashen rond etenstijd, tot over 2 ofzo topics![]()
Wel allemaal "Boef zoekt vrouw" kijken he? Vanavond om 20:30. NCRV.
Oooh goed dat je het zegt ja, dat wil ik zien!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef loveli het volgende:
Wel allemaal "Boef zoekt vrouw" kijken he? Vanavond om 20:30. NCRV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |